Lumaktaw sa pangunahing content

Kako uloviti frajera svojim trepavicama

Zdravo svima! Izvinite što me nije dugo bilo, upravo sam se vratila iz sunčane Španije. Imala sam savršen odmor i što je najvažnije, ulovila sam sjajnog frajera... zahvaljujući mojim trepavicama. Da, da, dobro vidite:) Ali prvo sve po redu.
Nikad nisam imala neku naročitu sreću sa muškarcima. Prijatelji su mi govorili da sam previše izbirljiva i da čekam "princa na belom konju". Možda su i bili u pravu, ali ja nisam htela da život provedem sa bilo kim. Zato mnogo vremena provodim u teretani i spremam se za drugu diplomu. Ne želim da izlazim sa nekom propalicom ili uobraženom facom.
Sve u svemu, sve mojie prijateljice su u braku, neke su čak uspele i da se razvedu, a ja sam još uvek sama. Jednom smo odlučile da zajedno idemo na odmor u Španiju. I otišle smo na Ibizu. Nekima je trebalo da srede živce zbog propalog bračnog života, a neke su planirale da počnu nove veze.
Mnogo nade sam polagala u ove odmore i počela sam sa pripremama nekoliko meseci pre polaska. Osvežila sam garderobu, izabrala najizazovniju odeću, naravno. Lako možeš da preteraš sa ovim kad si na odmoru. Promenila sam frizuru i išla sam u solarijum nekoliko puta da ne budem previše bela.
Jedina stvar koju je trebalo popraviti bile su moje trepavice. Po mom mišljenju, one su najvažniji ukras ženinog lica. Pošto prirodno imam kratke i retke trepavice, stalno sam morala da stavljam ekstenzije. Već imam iskustvo odlaska na more sa veštačkim trepavicama. Posle ulaska u vodu, odmah su otpale i povukle i moje prirodne trepavice sa njima. Izgledalo je užasno. Ostatak odmora sam provela u sobi skrivajući svoju "lepotu".
Skinula sam veštačke trepavice prvi put posle nekoliko godina i odlučila da pustim svoje prirodne. Da budem iskrena, mislila sam da je nemoguće ali ipak sam odlučila da pokušam. Prvo sam svoju uobičajenu maskaru promenila za "negujuću" (bar je tako pisalo na pakovanju). Platila sam je tri puta više nego običnu maskaru! Koristila sam je mesec dana ali uopšte nije delovala!
Onda sam na internetu pročitala da postoje neki narodni preparati i maske koje se koriste za trepavice. Svako veče stavljala sam neverovatno smrdljivu mešavinu na oči. Ne želim čak ni da pričam od čega je bila. Posle primene, jedini rezultat koji sam postigla bio je da me prati taj ogavni miris.
Prijateljica mi je pomogla. I njene trepavice su bile daleko od lepog. Da skratim priču, uspela je da negde na internetu pronađe gel koji može da ubrza rast trepavica i obrva koji se zove MaxiLash Koristila ga je nekoliko nedelja i dužina njenih trepavica se utrostručila.
Naravno da sam odmah naručila ovaj gel. Stigao je neverovatno brzo, za samo 2 dana. Veoma je pogodan za upotrebu. Ima vrlo praktičnu četkicu koja pomaže da nanesete gel na trepavice i obrve. Nakon 2 minuta se osuši pa čak možete i šminku da stavite preko njega.
Devojke, verovale ili ne, ali samo posle nedelju dana moji patrljci su se pretvorili u lepe trepavice. Štaviše, postale su tamnije što je moje oči učinilo još izražajnijim. I tako sam na odmor otišla mirna i ponela sa sobom pakovanjeMaxiLash-a.
Posle dolaska na Ibizu, moje prijateljice i ja otišle smo u najbolje barove pokušavajući da upoznamo dobre frajere. Ali ja nisam nikog upoznala. Posle nedelju dana, prestala sam da stavljam tone šminke na lice pre odlaska na plažu. Usput rečeno, i bez šminke sam izgledala dobro kao nikad pre. Moje trepavice su postale duže i tamnije i mogla sam u potpunosti da prestanem da koristim maskaru.
I, u skladu sa Marfijevim zakonom, kada sam došla na plažu bez šminke i sa kosom vezanom u punđu, tamo je bilo nekoliko frajera. Bilo je očigledno da su sportisti a jedan od njih izgledao je kao grčka skulptura. Izgledao je kao preplanuli španski tigar. Jednostavno sam zevala u njega. I setila se da seksa nije bilo tako dugo...
Bukvalno sam htela da odjurim u svoju sobu i da se našminkam. Ali on mi je prišao i zamolio me da ga namažem kremom za sunčanje. Bila sam uzbuđena kao da sam u srednjoj školi iako su školski dani bili pre mnogo godina. Kada sam dodirnula njegova leđa, naprosto sam poludela.
Zvao se Huan. Bio je talentovan fudbaler. Živeo je u Barseloni i došao je na Ibizu na odmor. Ceo dan smo proveli zajedno i sve vreme je govorio kako imam prelepe oči. Da li i vi možete da vidite vezu?
Uveče sam odlučila da pokušam i pozvala sam ga u svoju sobu. Vodili smo ljubav do zore. Bilo je mnogo bolje od seksa sa momcima iz naše zemlje koji misle samo na sebe. Ujutro je ostao sa mnom i obasipao me komplimentima.
Moj odmor se bližio kraju i morala sam da se oprostim od Huana. Bilo mi je jasno da je to samo letnja avantura koja nema budućnosti. On će biti zvezda sa mnogo obožavatelja, a ja ću se vratiti u kišni Novi Sad i dosadnu kancelariju...
Vratila sam se kući i svakodnevica me je progutala. Ipak, nisam mogla da zaboravim trenutke koje sam provela sa Huanom. Razmišljala sam o njemu svaki dan. Posle mesec dana, neko mi je pozvonio na vrata i videla sam kurira sa ogromnim buketom ruža. Unutra je bila poruka od Huana "Ne mogu da zaboravim tvoje oči, molim te, dođi kod mene."
Mislila sam da je tako nešto moguće samo u bajkama. A sad pišem ovaj tekst i pakujem kofere. Sutra odlazim u Barselonu svom čoveku.
Sada zasigurno znam da prva stvar koju muškarci primete na tebi nisu tvoje grudi ili guza, već tvoje oči. Ako su ukrašene gustim trepavicama, nijedan Huan neće moći da ti odoli.
Vidimo se:) Moj sledeći tekst će biti iz Španije.

KOMENTARI (115) 




05.08.2017Jovana Makeup
Blogerko, postigla si neverovatan rezultat. Nedavno sam saznala za ovaj proizvod i proporučujem ga svim svojim klijentima. Naravno, i sama ga koristim. Mislim da će uskoro svi prestati da koriste veštačke trepavice.

06.08.2017Marija Avramović
Srećna sam što imam svoje prirodno lepe trepavice

06.08.2017Dragana Petrović
Katarina, preslatka si! Redovno posećujem tvoju Fejsbuk stranicu. Mislila sam da koristiš veštačke trepavice, tako su dugačke! Hoću i ja iste:)))

07.08.2017Neda Cvetković
Tvoje trepavice izgledaju neprirodno dugačko.

07.08.2017Snežana
Sve ste ljubomorne. Blogerka ima prelepe trepavice i mnoge devojke bi htele isto. Ako više volite patrljke, to je vaš izbor.

08.08.2017Ana Bojić
I ja koristim ovaj gel :)) Moje trepavice sada dodiruju obrve. Potpuno sam prestala da koristim maskaru. Neverovatno!

09.08.2017Marija Filipović
Posle lošeg tetoviranja, moje obrve su izgledale kao dve tanke crte. Mislila sam da nište ne može da mi pomogne ali MaxiLash je pomogao da mi za samo mesec dana porastu neverovatno guste obrve :)))

10.08.2017Ljiljana Davidović
Je li ovo neka vrsta maskare ili šta? Da li ikako potamni?

11.08.2017Sanja Stević
Baš lepo izgledaš :) Nadam se da ćeš brzo da se udaš za svog dečka :))

12.08.2017Vesna Blagojević
O kakvoj maskari pričaš? Da li si pročitala tekst? Ovo je gel koji je posebno napravljen da stimuliše rast trepavica i obrva. On ne potamnjuje, trepavice postaju tamnije zahvaljujući posebnom pigmentu.

13.08.2017Jelena Marković
Moja prijateljica je nedavno naručila ovaj gel. Koliko ja znam, može jedino da se naruči preko interneta. Ona kaže da dobro deluje. Pre nego što je počela da ga koristi, uopšte nije imala trepavice, a sad ih ima i izgledaju sjajno.

Mga Komento