Lumaktaw sa pangunahing content

Kako sam za 2 nedelje podmladila lice

Objavljeno 16/07/2017 | Autor: Neda

Zdravo svima! Sećate li se da sam prošle godine od vas tražila savet za podmlađivanje lica? Pa probala sam sve čajeve, sredstva, masaže - bukvalno sve što ste mi preporučili, ali ništa mi nije pomoglo. Bilo je to uzaludno bacanje para. Moja koža je ostala izborana kao i pre.
I dalje sam u odrazu ogledala videla bledo, umorno i beživotno lice.
Imala sam 45 godina a, nažalost, izgledala sam kao da imam 65. Sigurna sam da neki od vas znaju tačno kako sam se osećala. Bila sam potpuno u depresiji. Želela sam da vidim onu staru, lepu sebe a ne 45-godišnju staricu sa velikim problemima. Pravi životni problemi zaista ostavljaju traga na koži... Žarko sam želela da izgledam lepo i mužu i ljudima na poslu.

Morala sam nešto da preduzmem!!!

Kako je vreme prolazilo, pronalazila sam sve više i više stvari koje mi se nisu sviđale na meni. Jednostavno nisam želela da me iko gleda, da i ne govorim kako sam se osećala u kupovini. Sva ona velika ogledala i bleštava svetla su moje bore učinili još vidljivijim. Tada sam se zapitala: "Zašto bi moj muž ostao sa mnom kad je stalno okružen lepim, mladim ženama a ja sam samo jedna obična vreća puna bora i obešene kože?"
Nisam više verovala masažama, čajevima i drugim sličnim tretmanima pomlađivanja. Proizvođači takvih proizvoda samo šire laži po internetu, shvatila sam da je plastična operacija moje poslednje rešenje. Uopšte nisam imala želju da idem na operaciju, prvenstveno zbog toga što sam čula bezbroj užasnih priča o greškama hirurga, a i zato što je prilično skupa. Nije bilo šanse da se odlučim na tako nešto.

Dar od Boga

Potpuno sam izgubila nadu u to da ću vratiti svoju lepotu, međutim, sve se promenilo kad sam upoznala maminu prijateljicu. Šokirala sam se! Žena koja je 20 godina starija od mene izgleda mnogo mlađe od mene! Odmah sam je pitala: "Jelena, šta radiš sa svojom kožom, kako je neguješ? Prelepa je, uopšte nemaš bore!"
Tada mi je ona rekla za inovativnu kremu Alp Rose. To je jedinstvena krema koja lako izglađuje bore i hidratizira kožu!
Da, sumnjala sam, ali videla sam svojim očima kako Jelenina koža izgleda i nisam mogla da odolim, naručila sam tu kremu. Kad mi je stigla, detaljno sam izučila njene sastojke a onda je nanela na lice. Lako se koristi! Svaki dan sam 5-10 minuta njome masirala lice.
Samo zamislite, sedela sam u svojoj omiljenoj fotelji kod kuće, slušala omiljenu muziku i čekala da krema odradi svoj posao. Male bore su nestale potpuno u roku od 7 dana! Nisam mogla da verujem svojim očima! Prethodno sam probala sve te skupocene "magične kreme" ali nijedna mi nije pomogla. A onda se pojavila ona, ova povoljna krema koja je moje lice promenila za nedelju! Muške kolege na poslu su me stalno gledale, davali mi komplimente itd. A ja sam, naravno, uživala u tome!!!

Kakvi su rezultati?

Nakon 2 sedmice korištenja Alp Rose kreme, nisam mogla sama sebe da prepoznam. Iz ogledala me gledala mlada, lepa žena, bez bora i kožnih problema, sa glatkom, hidratiziranom kožom lica. Crte lica su mi postale jasnije i lepše! Mislila sam da sanjam... Svi su primetili promenu! Obasipali su me komplimentima na poslu, kod kuće... Muž se ponovo zaljubio u mene! Bukvalno sam ponovo videla vatru u njegovim očima! Moj slatki sin je govorio kako ima najlepšu mamu na svetu! Konačno sam uspela da vratim samopouzdanje, više se ne stidim svog izgleda - ponovo sam mlada, srećna i lepa!
Malo je reći da sam zadovoljna rezultatima! Ova krema je neverovatna! Od tada je preporučujem prijateljicama i poznanicama, garantujem njenu efikasnost. Razlika je tako jasno vidljiva, niko je ne može poreći! Osim toga, i moje zdravlje se poboljšalo. Nikakvo čudo jer znamo da naš izgled pokazuje upravo ono kako se iznutra osećamo. Bolje spavam, nemam promene raspoloženja i puna sam sreće i energije!
Takođe, moram da istaknem da se Alp Rose može koristiti bez obzira na godine, uopšte nema kontraindikacija i odličan je izvor antioksidanata. Uklanja otečenost lica i podočnjake za tren oka! Svaka žena se može pretvoriti u pravu lepoticu bez ikakvih skupih operacija i tretmana! Dame, devojke, žene celog sveta, ovo jednostavno morate da probate! Molim vas, podelite s nama svoje rezultate. Želim da se radujem s vama! :)
Svi koji su zainteresovani za ovu kremu mogu je naručiti preko zvanične web stranice. Cena je fantastična - tek onoliko koliko biste potrošili na dve beskorisne kreme, a kvalitet ove je neuporediv s takvim kremama. Vi birate.
194 komentara
Opa, kakvi rezultati! Kao da gledam dve potpuno različite osobe na slikama! Malo sam ljubomorna!
09.08.2017
Naručila sam je pre par dana! Ubrzo sam videla rezultate, nisam mogla da verujem! Male bore su nestale već 5. dana. Nastaviću da koristim ovu kremu, bez obzira na sve. Hvala vam od srca!
09.08.2017
Područje oko očiju mi je bilo potpuno izborano, ali nakon korištenja ove kreme moja koža se potpuno izgladila! Iskreno je preporučujem svima!
09.08.2017
Neverovatno! Odmah ću da je naručim, nadajmo se da će mi pomoći...
09.08.2017
Ovo je čista magija! Verujte mi, nećete zažaliti ako naručite. Sve one grozne bore su sada samo prošlost!
09.08.2017
Presrećna sam što sam pronašla ovu web stranicu! Hvala, Nedo! Sad mi je koža potpuno zdrava i mlada, skoro sve bore su nestale!!!
09.08.2017
Pomaže li stvarno? Sumnjam da postoji išta što može da vrati vreme... Ne verujem!
09.08.2017
Koristim ovu kremu već 2 nedelje i već su sve bore nestale! Probajte, nećete zažaliti!
10.08.2017
Preporučujem Alp Rose kremu već neko vreme svim svojim poznanicama i prijateljicama. Do sad je svima pomogla!
10.08.2017
Predobro. Možda mi konačno ova krema pomogne...
10.08.2017
Počela sam da je koristim pre mesec dana, javiću vam rezultate.
10.08.2017
Deluje! Zaista pomaže! Presrećna sam!!! Sve one glupe bore su konačno nestale! Ponovo imam 20 godina!!
10.08.2017
Mnogo toga sam čula o Alp Rose kremi, ali nisam još naručila. Videćemo šta će da se desi. 
10.08.2017
Hvala na savetu, definitivno ću probati! Javiću vam da li pomaže...
11.08.2017
Sve vi koje komentarišete, jeste li stvarno probale kremu? Kakva je? Vredi li kupiti je?
11.08.2017
Gde mogu da je naručim i koliko košta? Molim vas za odgovor, hitno mi treba ova krema!
11.08.2017
Definitivno pomaže. Moja sestra je doslovno izbrisala 10 godina s lica!
11.08.2017
Ako je ovo meni pomoglo, sigurno će pomoći i vama! Sada su bore samo prošlost!
12.08.2017
Mislim da sam na TV-u videla da Alp Rose pomaže u 99,9% slučajeva. Stvarno.
12.08.2017
Ne znam, meni ovo izgleda baš glupo...
12.08.2017
Kako sam i obećala, evo mojih rezultata. OVO STVARNO DELUJE! Pravo čudo! Moje lice je 20 godina mlađe!!!
12.08.2017
Hvala, Nedo. Moje bore su potpuno nestale! Mislila sam da sam izgubljen slučaj ali uspela sam da vratim svoju mladost... :)
13.08.2017
Ako će mi ovo pomoći da zategnem kožu, proći ću gradom gola. :D
13.08.2017

Mga Komento