Lumaktaw sa pangunahing content

Ako vyzerať skvele v šatách vašich snov


Ahojte! Chcela by som vám porozprávať „príbeh“ o mojej svadbe. Asi každá žena má nejaký ten „príbeh“. Ten môj má ďaleko od romantiky, ale dúfam, že to bude užitočné ponaučenie pre praktické dievčatá, ktoré chcú krásne vyzerať, ale aj sa pri tom dobre cítiť.
Odmalička som vedela, aké chcem mať svadobné šaty. Chcela som veľkú nadýchanú sukňu, bez ramienok, s otvoreným chrbtom . Ale keď prišiel čas na kúpu šiat, v svadobných salónoch som nevedela nájsť nič podobné. Rozhodla som sa, že svoje vysnívané šaty si nechám ušiť na mieru.
Vedela som presne čo chcem, takže krajčírke som to vysvetlila rýchlo. Vybrali sme látku a krajčírka nakreslila návrh šiat. Všetko čo som musela robiť ja, bolo prísť na skúšky.
Práca jej išla odruky, takže som nemusela prísť na veľa skúšok. Tvar môjho tela je dosť štandardný, mám malé prsia, ale stále nosím podprsenku. . Samozrejme, že som vedela, že takéto šaty si budem musieť obliecť bez podprsenky, ale myslela som si, že to vyriešim v deň svadby. Počas skúšok u krajčírky som mala oblečenú podprsenku. Šaty na mne vyzerali nádherne! Ale, asi si viete predstaviť, že som spravila chybu...
Týždeň pred svadbou som si vzala šaty domov a rozhodla som sa ich ešte raz vyskúšať, aby som videla ako budú vyzerať v skutočnosti. Obula som si nové topánky, dala som si dole podprsenku, vyskúšala som si šaty a uvidela som niečo strašné :

Vrchná časť šiat vôbec nesedela! Bez podprsenky boli moje prsia ploché a príliš ďaleko od seba. Preto bola medzi vrchom šiat a mojimi prsiami obrovská MEDZERA!
Spanikárila som - ako to mám napraviť? Obliekla som si podprsenku bez ramienok. Vyzeralo to lepšie, ale šaty boli s otvoreným chrbtom, takže podprsenku bolo vidno a nedala sa skryť! Samozrejme bolo príliš neskoro na to, aby som šaty dala upraviť, a preto som sa rozhodla nájsť riešenie na internete. Na jednom z diskusných fór mi poradili, aby som si cez plecia prehodila šatku a štólu ...
Celú noc som preplakala, lebo štóla by pokazila celý výzor, ktorý som chcela dosiahnuť. Zakryla by môj krásny chrbát a svadba sa konala v lete, takže na štólu bolo prihorúco. Ale nedalo sa nič robiť. Na druhý deň som bežala ku krajčírke, aby mi ušila svadobnú štólu.
Samozrejme som z toho bola celá nešťastná. Dokonca ani v deň svadby ma nemohlo nič rozveseliť. Ráno ku mne prišla kamarátka, aby mi pomohla obliecť sa do šiat, ktoré som teraz nenávidela... Keď videla štólu, bola veľmi prekvapená a opýtala sa ma, prečo ju potrebujem. So slzami na krajíčku som jej vysvetlila, že som spravila chybu, a teraz musím obetovať krásu a pohodlie. .
„Ale veď to sa dá vyriešiť za dve sekundy!“ povedala a odbehla k sebe domov. Priniesla midva silikónové košíky podprsenky spojené v strede. . Bola to Fly Bra , podľa mňa - skvelý vynález pre ženy!
Keď som si ju obliekla, uvedomila som si, že všetky moje problémy sú vyriešené! Šaty mi teraz padli skvele a podprsenka bola úplne neviditeľná: žiadne ramienka, ani zadné háčiky . Okrem toho Fly Bra mi nadvihla prsia , takže vyzerali ešte atraktívnejšie. Bol to úplne skvelý nápad, lebo šaty teraz vyzerali dokonale!
Čudovala som sa, že som nikdy nič podobné nevidela v obchodoch. Ale kamarátka povedala, že originálna Fly Bra sa v obchodoch nepredáva a dá sa objednať len na oficiálnej webstránke. Raz sa rozhodla objednať si lacnejšiu podprsenku z Číny. Vyzerala takmer rovnako ako Fly Bra , ale v skutočnosti to bola len napodobenina. Prsia sa jej strašne potili, lebo jej pokožka nemohla dýchať, a okrem toho sa podprsenka kĺzala z pŕs.
falzifikát
originál
Musela si objednať originál z oficiálneho internetového obchodu. Obliekla si ju a hneď pocítila ten rozdiel! Objednala si ešte jednu, ale nikdy si ju neobliekla, lebo ta prvá bola ešte stále v perfektnom stave. A mimochodom, ja jej verím!
Ani nemusím hovoriť, že môj svadobný deň bol nakoniec úžasný, keďže hlavná hrdinka (t.j. Ja) bola v skvelej nálade. V ten deň som žala toľko komplimentov, a nielen od môjho ženícha. Podprsenku Fly Bra som mala na sebe takmer 12 hodín a po celý ten čas som nepocítila žiadne nepohodlie (šúchanie, tlak, bolesť) . Neuveriteľné!
Na ďalší deň som našla webstránku, kde predávajú tento úžasný produkt, a len tak pre istotu som si objednala svoju vlastnú Fly Bra. Teraz nosím Fly Bra pod všetko moje oblečenie a nechápem, ako som mohla kedysi nosiť bežné nepohodlné podprsenky s večným ošúchaním od ramienok, spôn a kostíc. Takže toto je môj príbeh dámy. Neopakujte moje chyby! Objednajte si Fly Bra a noste ju pod akékoľvek oblečenie: čokoľvek už budete mať na sebe, bude vyzerať lepšie , to mi verte. Buďte krásne a zvodné. Čaute!
Sofia Belanská
  • Majka:
    13.08.2017
    Och, tie svadobné šaty... Snívate o nich, a nakoniec sa ukáže, že na vás vyzerajú strašne. Musela som sa vzdať svojich vysnívaných šiat, lebo mi nesedeli v oblasti hrudníka. A nikto mi neporadil, aby som si obliekla Fly Bra ...
  • Olívia Bórovská
    13.08.2017
    Mimochodom, Fly Bra je pomerne nový produkt. Podobné podprsenky, ktoré sa predávali pred jej uvedením na trh boli nefunkčné. Webstránka, ktorú spomínala Sofia predáva originálny produkt. Mala som ju oblečenú pod šaty na stužkovú - vyzeralo to super!
  • Lida
    13.08.2017
    A ste si isté, že sa vám pod tým nepotia prsia?
  • Anna
    13.08.2017
    Z nejakého dôvodu sa prsia nepotia. Vraj je to vyrobené z veľmi kvalitného materiálu. Bála som sa, že Fly Bra mi bude padať, lebo mám dosť veľké prsia, ale drží presne tam, kde má, je oveľa lepšia než bežná podprsenka.
  • Helena
    13.08.2017
    Wow! Nikdy som nepočula o Fly Bra , ale je to presne to, čo potrebujem, lebo zbožňujem topy bez ramienok.
  • Maria97
    14.08.2017
    Viem presne aké to je, Sofia! Mne sa stalo niečo podobné, ale neboli to svadobné šaty. Ale tiež som bola veľmi sklamaná. Pozrite sa na rovnaké oblečenie bez Fly Bra a s ňou:
  • Hanka
    14.08.2017
    Super, to je neuveriteľný efekt! Myslím, že si tiež objednám Fly Bra ...
  • Barbora
    14.08.2017
    Už som si jednu objednala, ale myslím si, že si kúpim ešte jednu. Najviac sa mi páči, že starostlivosť je taká jednoduchá, netreba ju prať, atď.
  • Natália
    14.08.2017
    Súhlasím so Sofiou, Fly Bra je skvelým objavom pre ženy. Veľké ďakujem jej tvorcom, od všetkých žien!

Mga Komento