Lumaktaw sa pangunahing content

Už žiadne trápenie. Ako som schudla

Volám sa Natália a je mi 29.
Pred pár rokmi, keď som si čítala všetky tie príbehy o ľuďoch, ktorí schudli, tak som si vždy povedala "No, to sa mne nikdy nestane." Asi som skrátka stratila nádej a zakaždým, keď som videla fotografie ostatných ľudí "pred" a "po" na sociálnych sieťach, plakala som, pretože som si myslela, že takto nikdy neschudnem. Teraz sa na ne pozerám s úsmevom na tvári - bola som tak hlúpa! Môj život sa zmenil vďaka Slim Pectin a chcem vám rozprávať, ako som ho našla

Aké to bolo "Pred"

Vždy som bojovala s nadváhou. Skrátka sa to stalo, takže ... nebola som príliš aktívna ani ako dieťa a radšej som sedela s knihou, než aby som behala s ďalšími deťmi alebo liezla po stromoch. Moja rodina bola presne taká ako ja - všetci sú bacuľatí, s veľkými bruškami. Moja drahá babička miluje varenie - taštičky, torty, koláče... Spočiatku som tomu nevenovala pozornosť, ale jedného dňa som si uvedomila, že nevyzerám príliš dobre v módnom oblečení. Nemala som veľa chlapcov, na rozdiel od mojich štíhlejších kamarátok. Potom som sa na seba pozrela do zrkadla...a začala som plakať. Bolo to naozaj hrozné. Meriam 173 cm, a vážila som takmer 91 kg, to je veľa! Od tej chvíle som bola rozhodnutá schudnúť, tak či onak. V opačnom prípade by som musela navždy žiť s tým hrozným obrazom v zrkadle.

Krása má svoju cenu, a je to veľká cena. Nikdy som nebola nadšenec športu. Ani som nebola zvyknutá byť aktívna. Zakaždým, keď som sa snažila robiť nejaký šport, hneď som sa zadýchala. Fitnes bolo úplne vylúčené, vzhľadom na problémy, ktoré som mala s kolennými a bedrovými kĺbmi, a rehabilitácia by mi zasa nepomohla schudnúť. Diskusie na chudnutie boli bohužiaľ väčšinou zamerané na šport, beh a ďalšie aktivity. Takže som si vybrala diéty. Vyskúšala som veľa z nich - Atkinsonovu diétu, vegetariánsku stravu, Cambridge Weight Plan, Dukan... boli dni, keď som jedla len šalát, ale márne. Síce som niečo schudla, ale proces bol príliš pomalý a úspech bol dočasný. Akonáhle som sa vrátila k normálnemu jedlu, všetky tie schudnuté kilogramy boli zaraz späť. Rozhodla som sa vyskúšať telové zábaly a masáže. Moja koža bola vypnutá, ale nepomohlo to na odstránenie ochabnutých a ovisnutých častí. Chystala som sa vzdať, žiť svoj život ako tučná osoba... Moja koža a vlasy vyzerali matne, pretože som absolvovala príliš veľa diét, mala som neustále hlad, a moja nálada bola pod bodom mrazu.
Ale jedného dňa som na internete zbadala popísaný problém, ktorý bol podobný tomu môjmu.Jedno dievča vystavovalo svoje fotografie "pred" a "po" fotografie a popisovalo, ako bojovalo s nadváhou od raného detstva, ale všetko márne. Kým nenašla prípravok, ktorý jej konečne pomohol. Bez rozmýšľania som jej napísala. Ten zázračný liek na nazýval Slim Pectin. Stella mi povedala, ako to funguje. Samozrejme, mala som pochybnosti. Počula som príbehy o strašných vedľajších účinkoch práškov na chudnutie a iných pochybných liekov, ale Stella ma uistila, že prípravok je úplne prírodný - pektínový prášok a med.
Urobila som si online výskum a zistila, že pektín je skutočne získaný z jabĺk a citrusových kultúr, ktoré sú známe svojimi vlastnosťami spaľovania tukov. Okrem toho sú tieto konkrétne zložky spojené s medom na detoxikáciu a revitalizáciu celého tela. Myslela som, že čo už, aspoň mi to neuškodí, a objednala som si Slim Pectin.

Jednoduché a chutné


Krabica obsahovala samostatné vrecúška s práškom a medom. V návode bolo, že je potrebné zmiešať obsah s vodou a vypiť pred raňajkami a pred spaním. Žiadne ďalšie diéty neboli nutné.Nebrala som to príliš vážne, ale začala som to piť. Chutilo to dobre, prírodný med bol sladký, ale nie príliš. Hneď po vypití niekoľkých dávok som bola aktívnejšia a plná energie. Prebúdzala som sa skôr, lepšie som spala, nemala som taký hlad. Namiesto autobusom som chodila od stanice metra k môjmu domu pešo, a to je 15 minút chôdze. Moje nálada bola lepšia. Navyše, keď som sa o dva týždne neskôr zvážila, nemohla som uveriť svojim očiam.
Schudla som 5 kg! A to všetko sa stalo prirodzene, bez akéhokoľvek utrpenia alebo sĺz nad tanierom brokolice!
Trvalo to takto asi 2 mesiace. Moje vlasy boli znovu lesklé, moja pleť vyzerala zdravo, zase som sa usmievala, a najdôležitejšia vec, konečne som mala pás! Pektín naozaj robil zázraky.
Teraz vážim 63 kg a som na ceste k vysnenej postave.
Ukazuje sa, že chudnutie môže byť skutočne príjemné a chutné. Som pripravená dobyť nové výšiny! Takže ak máte rovnaké problémy ako ja, skúste Slim Pectin, prirodzenú kombináciu pektínu a medu, ktorá urobí s vaším telom zázraky.
Po prvé, odstraňuje cholesterol z krvi. Starám sa o svoje zdravie, takže som si všimla, že potom, čo som začala liečbu, moje výsledky sa zlepšili.
Po druhé, na úkor ovocných extraktov a medu sa váš denný príjem kalórií zníži.
Po tretie sa vaša hladina cukru vráti k normálu a z tela sa odstránia toxíny. Vaša pokožka vyzerá jasnejšia a čerstvejšia.
Po štvrté, pektín je schopný odstrániť odolný tuk. Každý gram pektínu môže pomôcť zbaviť sa 10 gramov tuku.
A za piate, zmes je dobrá pre črevnú mikroflóru. Pomáha jej vstrebávať živiny.
A čo je najdôležitejšie, pomáha vám zostať štíhla. Dokonca aj keď som si dovolila dať si niečo dobré a kalorické ako napríklad pizzu, kilogramy sa nevrátili.

Taťána Tejnorová 26.05.2017 20:26
Môj cvičiteľ odporúča pektín, aby som bola silnejšia pri tréningu. Ale pravidelné užívanie pektínu pre mňa nefunguje. Skúsim to s medom, možno je to účinnejšie.
Sandra Peterová 27.05.2017 14:12
Kristína, áno, môžete! Užívala som aj počas tehotenstva. Schudla som a nemala som žiadnu alergickú reakciu!!!
Lenka Barcziová 28.05.2017 11:34
Ale obsahuje to sacharidy. Je lepšie ísť na proteínovú diétu, a nedávať si toho k jedlu toľko, a výsledok je zaručený.
Barbora K. 30.05.2017 17:35
Lenka, to sa jednoduchšie povie, ako urobí! Nemôžem jesť menej... Ja si jednoducho nemôžem pomôcť, môj žalúdok vyžaduje jedlo.
Lenka Barcziová 30.05.2017 22:18
Barbora, ak to váš žalúdok vyžaduje, OK, jedzte a priberajte.
Mária Viková 31.05.2017 16:26
Nebuďte taká hrubá... celkom chápem, aké to je, keď si jednoducho nemôžete pomôcť... Ale prečo neskúsiť niečo nové?
Alexandra Rasková 31.05.2017 21:14
Dievčatá, objednajte si!!!! Nebudete ľutovať! Schudla som 25 kg! A normálne som jedla!!! Táto vec je super!!!
Zorka Jandová 01.06.2017 21:59
Môžete tiež skúsiť medové telové zábaly, sú tiež dobré.

#piperin,ako schudnut z brucha,zdrava vyziva,jedalnicek na chudnutie,zdrava strava,cviky na brucho,chudnutie z brucha,cviky na chudnutie,chudnutie ako,

 chudnutie strava,chudnutie brucha,schudnut,zdrave ranajky,chudnutie jedalnicek,potraviny na chudnutie,zdravie,miro vesely# 

 

Mga Komento