Lumaktaw sa pangunahing content

Псориазисът засяга 4% от населението на Земята и в повечето случаи това са все млади хора.

Здравейте! Казвам се Лили Петрова и съм на 36 години. Реших да ви разкажа моята история. Моята история за това как се справих с псориазиса. Темата е малко чувствителна, особено за жените. И не е лесно да говоря за това... Псориазисът е тежко медицинско състояние, което също има естетическо отражение. Животът може да се превърне в мъчение, когато имате грозни петна по кожата. Освен сърбежа, подуването и лющенето ще трябва да се справяте с всички, които говорят зад гърба ви. Много хора вярват, че псориазисът е заразна болест. Следователно тези, които страдат от псориазис, лесно се изолират от обществото и не могат да водят нормален живот... Аз съм в такава възраст, че е доста трудно да бъде наранена от мнението на другите, но дори и за мен беше трудно...

Историята започва преди около пет години. Бях под душа, когато усетихнякакви струпеи по кожата, в областта на лакътя. Това бяха първите засегнати области. Изглеждаха като розови подутини и бяха покрити с мъртва кожа. Намазах обилно с крем. Мислех, че е само суха кожа, следствие на моите неадекватни грижи. Имам предвид - винаги се грижа за себе си и внимателно избирам козметиката и продуктите за лична хигиена, които използвам. Никога не съм имала алергии.
Необичайните петна започнаха да растат след около три седмици и се притесних. Отидох на дерматолог веднага. След внимателен преглед и анализ на резултатите диагнозата беше псориазис. Не можех да повярвам! Лекарят ми предписани обичайната терапия. Хормонални лекарства (мазила и лосиони) и хомеопатична програма (вана с морска сол и билки). Лечението дава само временни резултати. Плаките се обезцветиха и другите симптоми (сърбежът и възпалението) изчезнаха. Въпреки това когато намалих ударните дози и започнах поддържащо лечение, всичките ми проблеми се върнаха. Освен това се оказа, че след хормоналното лечение, плаките започват да се увеличават по-бързо. Всичко това продължи около 2,5 години. В крайна сметка псориазисът се разпространи върху цялата повърхност на двете ми ръце. Бях в шок, когато видях признаци на болестта и по краката ми и задните части! Направо мислех, че ще полудея. Положението стана още по-лошо заради паниката ми. Когато видях коментари на други хора, които също страдат от псориазис, още повече се притесних. Някои не могат да се излекуват в продължение на 15-20 години. Други живеят с този проблем цял живот...
Аз трескаво купувах различни продукти срещу псориазис от аптеките. Кремове, капки, спрейове, всичко... Опитах алтернативни методи на лечение, като спа с някаква специална кал. Веднъж дори се опитах да „прогоня“ болестта с баене. Разбира се, нямаше абсолютно никакъв резултат. Моят проблем засягаше живота ми и работата ми все повече. Чувствах се неудобно от самата мен и моя външен вид, което ме направи раздразнителна, агресивна и свръхчувствителна. И нямаше светлина в тунела...
Чух за Psorilax от една приятелка. Тя е голям фен на природните лечения, които не включват "тежката артилерия" като хормони. След всички мои експерименти с лекарства, не беше трудно да ме убеди. Купих Psorilax веднага от уеб сайта на производителя и започнах курса на лечение. Нямах какво да губя, с изключение на време и енергия... За да бъда честна, след толкова много неуспешни опити за лекуване, вече не се надявах на положителен ефект. Думите на моя лекар, че натуралните продукти са безполезни за проблем, който хормоните не успяват да преборят, бяха оставили дълбока следа в съзнанието ми.

След 10 дни лечение с Psorilax изведнъж забелязах, че почти не изпитвам сърбеж и парене вече. Понякога дори напълно забравях, че имам псориазис... Видът на кожата ми също се беше променил. Плаките бяха започнали да избледняват и червенината беше изчезнала. Кожата ми не се лющеше и беше гладка и мека пак! Не можех да повярвам! Намазах Psorilax върху някои нови плаки и те спряха нарастват, а после съвсем се успокоиха! Напредъкът, който постигнах с Psorilax, наистина ме впечатли и с радост продължавах. След един месец нямах никакви оплаквания! Кожата ми беше значително по-добре. Нямах сърбеж, болки и неприятно чувство.
След около три месеца успях да постигна сериозен напредък. Почти нямах нови плаки, а старите не ме сърбяха ужасно, както преди. Изобщо кожата ми имаше много по-добър вид, беше подхранена и добре хидратирана. Продължавах да използвам Psorilax веднъж на всеки два месеца. А може би дори не е необходимо. Така или иначе, Psorilax няма противопоказания или странични ефекти, така че може да се използва дори и след приключване на лечението. Нямам думи да опиша колко съм щастлива! Честно казано, искам моят опит да помогне на всички, които се нуждаят от специално лечение, за да започнат нов и здравословен живот без ужасните симптоми на псориазиса!

Сега ще споделя с вас повече информация относно състава на продукта. Psorilax съдържа набор от специални съставки.
  • Масло от овесени ядки
    Това е най-добрата патентована формула на базата на овесени ядки.
  • Каприлов/капринов триглицерид
    Това е естествено масло, което се добива от кокоса, добре известен с благотворното си действие върху кожата. То успокоява и овлажнява без да оставя мазно усещане.
  • Бадемово масло
    Намалява възпалението и контролира работата на мастните жлези. Има успокояващ ефект.
  • Урея
    Въпреки че уреята се синтезира, формулата напълно съответства на естествената. Уреята помага за хидратацията и се използва широко в козметиката, защото лесно прониква в клетките на кожата.
  • Бизаболол
    Естествен продукт на базата на лайка. Притежава слаб сладък флорален аромат. Въздейства успокояващо върху кожата, има бактерицидно и противовъзпалително действие. Ускорява процеса на заздравяване на кожата.
Тези съставки, в комбинация с останалите, защитават кожата от външните дразнители, овлажняват оптимално кожата и са идеалната формула за борба с раздразнената, сърбяща или по-чувствителна кожа.
Важно е да разберете, че автентичната формула на Psorilax съдържа само истински съставки. Psorilax може да се поръча само от сайта на производителя! В противен случай рискувате да купите фалшив продукт, който може да влоши състоянието ви.
Уникалното съдържание на Psorilax позволява да се използва на всеки етап и вид на болестта. Комбинирането с традиционни методи на лечение е възможно. Между другото моят лекар също се изненада от ефекта на Psorilax . Сега той го препоръчва на всичките си пациенти, които се борят с неприятните симптоми на болестта.
Ще се радвам много, ако моят опит ви помогне да се отървете от неприятния сърбеж и болка. И, разбира се, да отговоря на всички ваши въпроси!



Коментари
#пигментни петна,старчески петна,белези от акне,кафяви петна по лицето,псориазис,псориазис лечение,псориатичен артрит,псориазис причини,

лекарство за псориазис,псориазис диета,псориазис на главата# 

Елена, 30

02.06.2017

Blagodarya za infoto! 6te opitam!

Вики, 25

02.06.2017

в моя случай псориазисът се прояви за пръв път преди 9 години... Опитах толкова много неща!!! Защо моят лекар не ми препоръча този продукт? Нов ли е?

Лили

02.06.2017
Продуктът Psorilax всъщност е съвсем нов. Може би вашия лекар просто не е чувал още за него.

Ева, 33

02.06.2017

Да, важно е да се купува само истински Psorilax! За съжаление веднъж си купих от другаде и състоянието ми се влоши! Този продукт не се продава в аптеките...

Mga Komento

  1. Здравейте
    какво е количеството на това вълшебно кремче?
    Извинявам се , но като гледам двете снимки, това са просто две различни жени !
    Това заболяване е упорито на лечение ипроблема с кожата е симптом а не причината за заболяването .

    TumugonBurahin

Mag-post ng isang Komento