Lumaktaw sa pangunahing content

Tüm cilt tipleri için yenilikçi bir krem! Sivilcelerden geriye kalan akne ve lekelerle


:
 
Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Yardım edin! Siz benim son umudumsunuz! Sorun şu ki, 6 hafta sonra düğünüm var. Müstakbel kocama deli gibi aşığım ve dolayısıyla bu önemli günde güzel eşiyle gururlanmasını istiyorum. Ama gelin henüz "güzel" denecek durumda değil... Tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama, yaklaşık altı ay önce yüzümde çirkin sivilceler çıkmaya başladı ve hangi kapatıcıyı kullanırsam kullanayım gizleyemiyorum. Cildim kendimi bildim bileli sorunlu. 15-20 yaşlarındayken korkunç aknelerim vardı. Daha sonra iyileşti, ancak yine de yılda bir ya da iki kere yüzümü sivilceler kaplıyor. Bu gerçekten berbat bir şey. :-( Şimdi yine çıktılar ve hiç de iyileşecek gibi durmuyorlar. Genelde iyi gelen bir formülüm var, ama bu sefer durumu daha da kötüleştirmekten başka bir işe yaramadı. Ne yapmalıyım? Düğün günü gelip kapıya dayandı; hiçbir şey için zamanım yok, sürekli stresliyim ve şimdi de bu!
Lütfen! Yardım edin!
  • Gittim güzellik uzmanına. Tahlil yaptırmamı, ardından birkaç doktora görünmemi, yeme alışkanlıklarımı ve uyku düzenimi değiştirmemi, ancak bunların ardından bu sivilcelerin neden ortaya çıktığı ve onlardan nasıl kurtulabileceğimin anlaşılacağını söyledi. Ama benim zamanım yok! Ne tahlil yapmak için, ne de bu uzun sürecek tedaviyi uygulamak için... Benim kökten bir çözüme ihtiyacım var!
  • Selin:
    Antibiyotik almayı denedin mi?
  • Dilan:
    Selin bunu nasıl önerebiliyorsun? Doktor reçetesi olmadan antibiyotik almayı yani? Bu çok kötü bir fikir! Sivilceler iyileşebilir, ama bu sefer de düğün öncesinde mide sorunları yaşar.
  • Helin:
    Tek yapman gereken ANTI-AKNE krem siparişi vermek, o kadar! Sivilcelerin 6 günde kesin olarak iyileşecek!
  • Rana:
    Ne tür bir kremmiş bu böyle? Hiç duymadım. Eczanelerde ya da mağazalarda satılıyor mu?

    Helin:
    Hayır, sadece üretici firmanın web sitesinden sipariş edilebiliyor. Eczanelerde böyle bir şeyin satıldığını görürseniz, sahte olduğundan emin olabilirsiniz!
  • Misafir 2:
    ANTI-AKNE kremi duydum, ama kendim kullanmadım. Deneyen var mı? İyi bir ürün mü?
  • Hande:
    Evet, söyler misiniz kimler denedi bu kremi? İşe yarıyor mu? Bana faydası olur mu, yani yüzüm çok kötü bir halde olsa bile?
  • Lale:
    Ha! Tek kelimeyle süper işe yarıyor ve bu tür bir "kötü hal" ile diğer hiçbir ürün başa çıkamaz :-) Ben güzellik uzmanıyım ve ANTI-AKNE kremi müşterilerime her zaman tavsiye ediyorum! Eskiden birçok ürün vardı. Belki bazıları biraz iyiydi denebilir, ama hiçbiri çok amaçlı değildi. Kesin olarak herkese iyi gelen bir ürün yoktu. Bunun aksine, ANTI-AKNE kremin başarısız olduğu bir duruma hiç rastlamadım. Kullanan herkes memnun.
  • Ceren:
    "Tek kelimeyle süper işe yarıyor ve bu tür bir "kötü hal" ile diğer hiçbir ürün başa çıkamaz"
    ЛNeden böyle olduğunu açıklayabilir misin Lale?
  • Lale:
    Yani, tüm akne tipleriyle başa çıkmak için (ki birçok akne tipi mevcut), kremin antiseptik, antibiyotik, nemlendirici ve cilt beyazlatıcı vs. şeyleri içermesi gerekiyor.ANTI-AKNE krem bunların tümüne (hatta daha fazlasına) sahip, hem de bileşenlerinin tümü doğal.
  • Sedef:
    Peki antibiyotik nasıl doğal olabiliyor?
  • Canan:
    Çok basit! Hiç doğal antibiyotik diye bir şey duymadın mı? Farmasötik ilaçlarla aynı özelliklere sahip bitkiler var. Bazı durumlarda ilaçlardan bile daha iyi işe yarıyorlar.
  • İzmirKızı:
    Bu kremi kimsenin duymamış olmasına şaşırdım. ANTI-AKNE yurtdışında çok yaygın. Genç Hollywood aktörlerine bakın mesela, sizce onlarda ergenlik sivilcesi hiç mi çıkmıyor? Onlar da herkes gibi insan. :-) Ama ANTI-AKNE kullanıyorlar, benden söylemesi! İstanbul'da güzellik salonunda çalışan bir arkadaşım var. Kullandıkları 1 numaralı çözüm ANTI-AKNE krem.
  • Selin:
    Süper! Nereden alabilirim peki? Amerika'ya mı gitmem gerekiyor?
  • Lale:
    Ne diye Amerika'ya gidesin? :-) Tabi ki eczanelerde satılıyor, ama internetten de sipariş verebilirsin.
  • Hande:
    Lütfen! Web sitesinin linkini verebilir misiniz? Nerede satıldığını kim biliyor? Yoksa sadece tek bir web sitesi mi var?
  • İzmirKızı:
    İşte link. Birçok web sitesi olabilir, ama resmi olan yalnızca bir tane. O da benim paylaştığım linkteki. İstanbul'daki arkadaşıma yazdım, başka bir yerden almanın tehlikeli olabileceğini söyledi. Sahte ürün kullanımından sonra neler olduğunu biliyor; yüzde çok daha kötü akneler çıkıyormuş! Sıkıntı :-(
  • Hande:
    Kızlar, çok teşekkür ederim! Kremi sipariş ettim bile; umarım yakında elime ulaşır. Elde ettiğim sonuçları yazacağım.
  • İzmirKızı:
    Evet, haber ver tabi. Mümkünse resimlerini de paylaş. Farkı görmek ilginç olabilir! :-)
  • Ayça:
    Ben de sipariş ettim! Kullanmaya başlayalı 2 hafta oldu bile. Ve size nasıl işe yaradığını gösterebilirim. İşte, bakın:
  • Simge:
    Ayça! Gerçekten harika! Mükemmel bir etki! Benim bu kadar sivilcem yok ve kapatıcım işe yarıyor, ama muhtemelen ben de ANTI-AKNE siparişi vereceğim. Makyaj yapmadığımda bile genç ve güzel görünmek istiyorum :-)
  • Mine:
    Peki ANTI-AKNE krem yetişkinlerdeki aknelerde de işe yarıyor mu, biliyor musunuz? Bende hormonlara bağlı akne oluşuyor. 39 yaşındayım ve cildim ilaca böyle tepki veriyor. :-(
  • Lale:
    Mine, krem işine yarar, emin olabilirsin! Güzellik salonunda her yaştan müşterim var. Hepsinin farklı nedenlerle aknesi oluyor, ama krem herkeste işe yarıyor. Şikayet eden birini görmedim.
  • Melek:
    Benim de şikayetim yok! :-) Hatta aksine ürünü öveceğim. İşte ANTI-AKNE 4 haftada bende böyle etki gösterdi. Yazıyı yazan Hande burada mı? Bunu görmesini ve endişelenmemesini istiyorum. Düğün günü cildi ipek gibi yumuşak ve parlak olacak.
  • Bağlantı
  • Ceylin:
    AHHH! Vay be! Güzel! Sivilcelerimden nefret ediyorum; çok büyükler ve mavi kırmızı karışımı bir renge sahipler ve gerçekten iğrençler! :-( Ve hiçbir şey işe yaramıyor! Kesip atmayı bile düşündüm...

Mga Komento