Lumaktaw sa pangunahing content

کیسے میں نے صرف 2ماہ میں وزن 98کلوگرام سے 56کلوگرام کیا


السلام علیکم! جب سے میرا وزن کم ہوا ہے ہر ایک مجھ سے پوچھنے لگا ہے کہ میں اپنا وزن اتنا کم کیسے کر لیا ہے ۔ لوگ مجھ سے مدد مانگ رہے تھے ۔ میں سب کو جواب دینا اور مدد کرنا چاہتی تھی مگر میرے لیے ایسا کرنا ممکن نہ تھا ۔ اتنے زیادہ میسجز کے جوابات دینے کے لیے مجھے ہمیشہ کے لیے آن لائن رہنا پڑنا تھا ۔ اس لیے میں نے فیصلہ کیا کہ اس پوسٹ کے ذریعے سب کو اس سوال کا جواب دوں کہ میں نے اتنے تھوڑے عرصے میں کیسے 42کلو گرام وزن کم کر لیا ؟ س کا یہ مطلب ہرگز نہیں کہ آپ مجھے میسج نہیں کر سکتے یا کچھ پوچھ نہیں سکتے بلکہ اس سے میرا مقصد اپنے لیے سہولت پیدا کرنا ہے

مجھے موٹاپا ختم کر کے سلم اینڈ سمارٹ بننے میں صرف2ماہ لگے ، کیا یہ درست ہے؟

پس منظر

میں کبھی بھی دبلی پتلی نہ تھی مگر میں نے دیکھا کہ وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ میرا وزن بڑھتا جا رہا ہے ۔ میرا پیٹ باقاعدہ تین منزلہ لگنے لگا تھا اور لگتا تھا کہ جیسے بھینس کو کپڑے پہنا دیئے گئے ہوں ۔ میرا پیٹ، کولہے اور ٹانگیں مسلسل موٹے ہوتے جارہے تھے ۔ میں نے کسی بھی صورت میں صحت مند اور متناسب جسم بنانے کا فیصلہ کیا ۔ لہذا میں نے چکنائی اور تلی ہوئی چیزوں سے پرہیز کرنا شروع کر دیا اس کے ساتھ ہی میں نے رات کا کھانا کھانا بھی چھوڑ دیا ۔ اس کے علاوہ میں نے صبح دوڑ اور شام میں ورزش کو اپنا معمول بنا لیا مگر میرا وزن تھا کہ پھر بھی بڑھتا ہی جارہا تھا۔ایک مہینے بعد تو میرا وزن 100کلوگرام کا ہندسہ چھونے لگا ۔ میں خوراک کا مزید پرہیز کرنے لگی گوشت ، تلی ہوئی چیزیں، روٹی اور میٹھا بالکل ہی چھوڑ دیا ۔ میں صرف اور صرف پھل کھاتی اور پانی پیتی ۔ میں نے وزن کم کرنے کی بہت ساری مہنگی دواؤں اور چائے کا استعمال کیا مگر کسی چیز کا اثر نہیں ہو رہا تھا ۔ ذرا سا وزن کم ہوتا مگر کچھ ہی دنوں میں وہی حال ہو جاتا

نہ ہی ڈائیٹنگ اور نہ ہی دواؤں کا کوئی اثر ہورہا تھا ، بس وقت اور پیسہ برباد کیئے جارہی تھی
جبکہ ورزش بہت محنت طلب کام تھاجس کے نتائج بھی بہت کم تھے ۔ ایسے میں بھلا میں کیا کرتی ؟

بے تحاشہ ڈائیٹنگ ، بے شمار دوائیں کھا کر اور جم میں انسٹرکٹر پر ہزاروں روپے لگا دینے کے بعد بھی نتیجہ صفر تھا اس لیے میں نے کوشش کرنا ہی چھوڑ دی ۔ پھر ایک دن میں نے Eco Slim کے بارے میں ایک مضمون پڑھا اور ایک مرتبہ پھر وزن کم کرنے کی ایک اور کوشش کرنے کا فیصلہ کیا۔ اگرچہ میں نے سن رکھا تھا کہ شاہدہ جمال، بسمہ قریشی اور ثانیہ ممتاز سمیت ہالی ووڈ کے کئی سپرسٹارز اس ٹیبلیٹ کے ذریعے اپناوزن کم کر چکے ہیں مگر مجھے یقین پھر بھی نہیں تھا۔ مگر کیا کرتی میں Eco Slim کے علاوہ موٹاپا کم کرنے کی ہر دوسری ترکیب آزما چکی تھی اس لیے میرے پاس کوئی دوسرا آپشن بھی نہ تھا میں نے Eco Slim کے بارے میں لوگوں کی تجاویز اور آراء جانیں جو کہ بہت متاثر کن تھیں

ایشیا میں کروڑوں خواتین Eco Slim کے استعمال سے فالتو وزن سے چھٹکا پا چکی ہیں ایک تحقیق کے مطابق 96.7 فیصد لوگ صرف تین ہفتے اس کے استعمال سے اپنا وزن 12سے 17کلوگرام تک کم کر چکے ہیں

۔ اس سب نے میری ہمت بندھائی میں Eco Slim کی ویب سائٹ پر گئی ، وہاں ہر چیز کا دوبارہ سے جائزہ لیا اور ٹیبلیٹ کا آرڈر بک کروا دیا۔ مجھے 2 ہفتے کے اندر اندر ٹیبلیٹس مل گئیں میں نے ہدایات پڑھیں اور ان ہدایات کی روشنی دن میں دو مرتبہ تازہ پانی کے ساتھ Eco Slim کی ایک ٹیبلیٹ کھانا شروع کر دی

Eco Slim سسٹم وہ شہ ہے جو آپ نے پہلے کبھی نہ دیکھی ہوگی

صرف دو ہفتے Eco Slim کے استعمال کے نتائج حیران کن تھے۔ میں نے ان دنوں میں 13کلوگرام وزن کم کیا ۔ سانس چڑھنا ختم ہوچکا تھا اور میری رنگت بھی کھل اٹھی تھی ۔ میرا پیٹ اور کولہے پتلے اور بہتر ہونے لگے اور میرا موڈ بھی کافی خوشگوار رہنے لگا تھا ۔ مجھے یقین ہونے لگا تھا کہ میں بغیر ڈائیٹنگ اور ورزش کے پھر سے خوبصورت ہو جاؤں گی ۔ اس لیے میں نے پرہیز اور سخت ورزش دونوں چھوڑ دیئے کیونکہ میں بھوک اور سخت ورزشوں سے تنگ آچکی تھی ۔
تیسرے ہفتے کے اختتام تک میں مزید 8کلوگرام وزن کم کر چکی تھی ۔ میری صحت بھی بہتر ہوگئی تھی اور جسم میں توانائی بھی بحال ہونے لگی تھی۔ لفٹ کو ترک کر کے میں نے سیڑھیوں کا استعمال شروع کر دیا تھا۔وزن کم کرنا جو مجھے جان جوکھوں کا کام لگتا تھا میرے لیے آسان راحت کا سامان بن گیا تھا ۔ مجھے یقین نہیں آرہا تھا کہ ٹیبلیٹس کے پیک پر دی گئی آسان ہدایات پر عمل کرنے سے سب کچھ اتنا اچھا ہورہا ہے ۔ اگر میں یہ کر سکتی ہوں تو کوئی بھی ایسا کر سکتا ہے ۔ میں نے فقط دو ماہ میں 42 کلوگرام وزن کم کیا ۔
صرف 60دنوں میں میرا وزن کم ہو چکا تھا۔ میری توند ختم ہوگئی تھی اور میرا بدن اتنا خوبصورت بن گیا تھا جس کا میں نے کبھی خواب میں بھی نہ سوچا تھا۔

قومی ادارہ برائے سائنسز نے 2016میں Eco Slim کا تجزیہ کیا۔ اس کے نتائج حیران کن ثابت ہوتے۔ مگر افسوس اس کے نتائج کی رپورٹ کبھی بھی منظر عام پر نہ لائی گئی۔
میرا ماننا ہے کہ یہ رپورٹ اس لیے منظر عام پر نہیں لائی گئی اس سے ادویات بنانے والی کمپنیوں، فٹنس کلب، غذائی ماہرین اور مہنگے ہسپتالوں کا دھندہ بند ہوکر رہ جاتا ہے ۔
کوئی شک نہیں ۔ Eco Slim حیرت انگیز طور پر انتہائی سستی ہے۔

میں اپنے دوستوں ، عزیزوں اور ساتھ کام کرنے والوں کو Eco Slim کے استعمال کا مشورہ دیتی رہتی ہوں ۔ یاد رکھیئے ! اپنا آرڈر صرف Eco Slim کی ویب سائیٹ پر ہی بک کروائیں ورنہ آپ دھوکا کھا سکتے ہیں۔ Eco Slim کے استعمال اور نتائج سے میں بہت خوش ہوں یقیناً آپ بھی اس سے مطمئن ہوں گے ۔ Eco Slim کے ہوتے جسم کو خوبصورت اورپرکشش بنانے کے لیے آپ کو کسی طرح کی ڈائیٹنگ یا سخت ورزش کی کوئی ضرورت نہیں۔
جن لوگوں نے Eco Slim کے استعمال سے اپنا وزن کم کیا ہے بلاجھجک اپنے تجربات یہاں شیئر کریں بہت سے لوگ آپ کے تجربات سے متاثر ہو کر اس حیرت انگیز ایجاد سے فائدہ اٹھاسکیں
پ سب کے لیے میرے پاس ایک بڑی خبر ہے ۔ Eco Slim کے نمائندوں نے میرے ساتھ رابطہ کیا ہے کہ میرے بلاگ سے Eco Slim کی آفیشل ویب سائیٹ پر جاکر آرڈر دینے والے پہلے 100صارفین کو 50فیصد خصوصی رعایت دی جائے گی ۔

32 تبصرے

  1. کلثوم
    06.05.2017
    مریم میر! مجھے موٹاپے سے نجات کی تحریک دینے اور راستہ دکھانے آپ کا بہت شکریہ ۔ تین ہفتوں کے اندر میں نے 23کلوگرام وزن کام کیا ۔ اب میرا وزن 84کلوگرام ہے اور جیسا آپ نے وعدہ کیا تھا بالکل ویسے ہی میرا وزن بالکل بھی نہیں بڑھ رہا ۔ خدا آپ کو خوش رکھے ۔ کلثوم
  2. نزہت
    07.05.2017
    خوبصورت اور سمارٹ جسم ایک طویل عرصے سے میری خواہش تھی پھر تین ماہ قبل میں نے آپ کے اس صفحے پر Eco Slim کے بارے میں پڑھا۔ میں ہچکچا رہی تھی مگر امی کے ہمت بندھانے پر میں نے Eco Slim آرڈر کی ۔ تھوڑے سے پیسوں میں میرا خواب سچ ہوگیااور یہ گھاٹے کا ہرگز سودا نہیں ۔ ہم ماں بیٹی اکٹھے Eco Slim کے استعمال سے اپنا وزن کم کر رہی ہیں۔ اور تو اور میری امی مجھ سے زیادہ تیزی سے وزن کم کر رہی ہیں
  3. مسز عذرا
    07.05.2017
    مریم میر تم کیسی ہو؟ تمہارے مشورے پر عمل کرتے ہوئے میں Eco Slim استعمال کر رہی ہوں ۔ میں تمہارے بہت مشکور ہوں کہ تمہاری وجہ سے میری خانگی زندگی اور شادی بچ گئی۔ مریم تم بہت اچھی ہو۔ میرے شوہر اب مجھ پر نچھاور رہتے ہیں اور مجھ میں خود اعتمادی بھی لوٹ آئی ہے
  4. سویٹی
    07.05.2017
    ہیلو دوستو ! بہت جلد ہی میں بھی سلم ہونے والی ہوں۔کیوں؟ کیونکہ میں نے Eco Slim منگوالی ہے ۔ آپ سب کا بہت شکریہ کیونکہ آپ لوگوں کے تجربات پڑھ کر مجھے Eco Slim استعمال کرنے کی ترغیب ملی۔ مجھے امید ہے میں جلد ہی موٹاپے سے نجات پا لوں گی۔ میں بھی اپنے تجربات یہاں شیئر کروں گی
  5. عالیه اسلم
    07.05.2017
    ہیلو سویٹی! مجھے خوشی ہے کہ تم نے بھی آخر سلم اینڈ سمارٹ ہونے کا فیصلہ کر لیا ہے۔ انسان اندر سے خوش و خرم رہے یہ بہت اہم ہے اور انسان مطمئن اور خوش و خرم تب ہی ہوتا ہے جب ظاہری طور پر اس کا جسم خوبصورت ہو۔Eco Slim کے استعمال کے بعد تمہارے پہلے تاثرات کا مجھے انتظار رہے گا ۔ اور یاد رکھنا کچھ نہ ہونے سے تھوڑا سا کچھ ہونا بھی بہتر ہے ۔ گڈ لک
  6. کنیز
    08.05.2017
    محترمہ مریم ولی ! مجھے خوشی ہے کہ میں آپ کی ویب سائیٹ پر آئی ہوں اور مجھے امید ہے کہ یہاں مجھے کچھ مدد اور رہنمائی مل سکے گی۔ میں نے وزن کم کرنے کے بہت سارے طریقے آزمائے ہیں مگر افسوس نتیجہ ہمیشہ میری توقع کے مطابق نہیں ملے ۔ میرا قد صرف ساڑھے چار فٹ ہے اور میرا وزن اف 97کلوگرام ہے اور یہ شرمندگی کا باعث ہے ۔ مجھے کم از کم 36کلوگرام وزن کم کرنا ہے اور ایسا لگتا ہے کہ Eco Slim میری آخری امید ہے
  7. عالیه اسلم
    08.05.2017 
    السلام و علیکم کنیز ! میں کوئی واحد لڑکی نہیں جس نے Eco Slim استعمال کر کے وزن کم کیا ۔ میری دوستوں نے بھی Eco Slim کا استعمال کر کے وزن کم کیا ہے میں تمہیں 100فیصدی یقین دلاتی ہوں کہ اس کے استعمال کے فوائد سے تم مایوس نہیں ہوگی۔ ہم سب اس کے فوائد سے بہت خوش ہے اور مجھے یقین ہے تم بھی مطمئن ہو گی۔
    سب خواتین سے میری گذارش ہے کہ وقت نکال کر اپنے نتائج اور تجربات یہاں ضرور شیئر کریں۔ اس سے شاید بہت سوں کو مدد ملے گی۔ ہوسکتا ہے آپ کا پیغام کسی کے لیے خوبصورتی اور خوشیوں کا باعث ثابت ہو
  8. شرارتی لڑکی
    08.05.2017
    مجھے کل ہی Eco Slim کا میرا آرڈر موصول ہوا ۔ یقیناً آج سے میری نئی زندگی کا آغاز ہے ۔ میں تو جسم میں پہلی تبدیلیوں کا انتظار بھی نہیں کرسکتی
  9. شہزادی نورین
    08.05.2017
    عالیه اسلم ! تمہارا بہت شکریہ ۔ Eco Slim سے میں نے بہت جلدی اپنا وزن کم کیا مگر اس سے بھی زیادہ اہم بات یہ ہے کہ وزن دوبارہ بھی نہیں بڑھا ۔ یہ ایک معجزے جیسا ہی ہے ۔ میں کہوں گی کہ پتلا ہونے کے چکر میں بھوکا مرنا چھوڑیں اور فوراً Eco Slim ٹیبلیٹس کھانا شروع کردیں
  10. کیرولین
    09.05.2017
    میں کل اپنے منگیتر کے ساتھ گھومنے جارہی ہوں وہ بھی کسی بہت خوبصورت جگہ ۔ کچھ دن پہلے تک تو میرے ذہن میں ایک ہی بات سوار رہتی تھی کہ وزن کو بڑھنے سے کیسے روکوں۔ میرے لیے تو کسی قسم کی غذا اس میں موجود حرارے کی تعداد جاننے سے پہلے کھانا کسی ڈراؤنے خواب کی طرح تھا۔ مگر اب ایسا نہیں اب میں کچھ بھی کھا سکتی ہوں کیونکہ مجھے معلوم ہے کہ میرا وزن اب نہیں بڑھے گا ۔ میں نے Eco Slim کے استعمال سے 27.5کلوگرام وزن کم کیا وہ بھی صرف ایک ماہ کی مختصر مدت میں ، تمہارا شکریہ عالیه اسلم
  11. روبی
    09.05.2017
    طاہرہ کیا تم نے واقعی میں ایک ماہ کے اندر اتنا وزن کم کیا ؟ لگتا ہے مجھے بھی Eco Slim استعمال کرنی پڑے گی۔ میرا وزن تو 3پاؤنڈ اور بڑھ گیا ہے اور یہ بہت بری چیز ہے
  12. سلمیٰ ہانی
    09.05.2017
    میں نے 6ہفتوں میں 18کلوگرام وزن کم کیا ۔ ہے ناں حیران کن ۔شکریہ مریم
  13. روبی
    09.05.2017
    سلمیٰ ہانی تمہیں مبارک ہو تم نے تو کمال کر دیا اتنا زبردست رزلٹ ۔ مجھے اب Eco Slim کے متعلق کسی قسم کے کوئی شبہات نہیں ۔
  14. حسن آراء
    10.05.2017
    میں حسب وعدہ Eco Slim کے استعمال کے نتائج آپ سب کے ساتھ شیئر کر رہی ہوں ۔ یہ زبردست چیز ہے۔ صرف 6ہفتے میں میرا وزن 67پاؤنڈ کم ہوگیا ہے ۔
  15. چھوٹی تانیہ
    10.05.2017
    دوستو تمام شکوک و شبہات کو بھول جاؤ Eco Slim واقعی میں بہت کارآمد ہے میرے دوست نے اس کے استعمال سے 2مہینے میں 18 کلوگرام وزن کم کیا۔
  16. دوست
    10.05.2017
    آپ سب خواتین کی آراء کا بہت شکریہ ۔ تم سب نے مجھے ترغیب دلائی میں نے Eco Slim منگوا کر استعمال کی اور میرا وزن 5کلوگرام کم ہوگیا میں نے بس 6کلوگرام وزن کم کرنا ہے اور میرا وزن بالکل ٹھیک ہوجائے گا
  17. عالیہ جبین
    10.05.2017
    میری 3کزنز نے Eco Slim سے 2ماہ میں بے ڈھنگے موٹے جسموں سے جان چھڑالی ۔ اب تو ہر ایک ان کے آگے پیچھے پھرتا ہے اور ان کے حسن کے تو چرچے ہیں ۔
  18. ایشلے
    11.05.2017
    میں اپنا تجربہ بتاتا ہوں میں نے بغیر کسی ورزش کے 30.5کلوگرام وزن کم کر لیا ہے ہر کوئی اس بات پر حیران ہے ۔
  19. عالیه اسلم
    11.05.2017
    گوری مجھے تمہاری بہت خوشی ہے جہاں تک مجھے یاد ہے تم مزید وزن کم کرنا چاہتی ہوں ۔ تمہارا آغاز بہت اچھا ہے ۔ گڈلک
  20. حنا
    11.05.2017
    ہیلو تمہاری پوسٹیں پڑھ کر میں نے Eco Slim منگوانے کا فیصلہ کیا ۔ میں لمبے عرصے سے اپنے کالج کے دوستوں سے نہیں ملی۔ مجھے اب ان سے ملنا ہے لیکن 115کلوگرام وزن لیئے میں ان سے ملنے میں شرم محسوس ہو رہی تھی ۔ میں جب کالج میں اور 17سال کی تھی تب میں بہت سلم تھی ۔ شکر ہے Eco Slim پینے سے میرا وزن کم ہو کر 68کلوگرام ہوگیا اور اب میں فٹنگ والے کپڑے بھی پہن سکتی ہوں۔ مجھے اب بھی مزید وزن کم کرنا ہے مگر میں تمہاری بہت بہت شکرگزار ہوں ۔
  21. امل
    12.05.2017
    تمہارا وزن کم کرنا بہت زبردست ہے، مگر مجھے یہ جاننا ہے کیا Eco Slim کے استعمال کے بعد مجھے واقعی میں کسی قسم کی ڈائٹنگ کی ضرورت نہیں رہے گی؟ کیونکہ میں تو بھوکا رہنے کی سوچ کر ہی برا محسوس کرتی ہوں میرے لیے بھوکا رہنا بہت تکلیف دہ ہے اس لیے میں کبھی بھوکی نہیں رہوں گی ۔
  22. عالیه اسلم
    12.05.2017
    امل تم بالکل صحیح سمجھی ہوEco Slim کے استعمال کے بعد کسی بھی طرح کی ڈائیٹنگ کی ضرورت نہیں رہتی ۔ ویسے ہم سب یہ جانتے ہیں کہ ڈائیٹنگ سے وزن کم کر کے جونہی ڈائیٹنگ چھوڑیں وزن پھر سے بڑھنا شروع ہو جاتا ہے ۔ مگر Eco Slim کے استعمال کے بعد ایسا نہیں ہوتا لہذا پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ۔ بس Eco Slim استعمال کرو اور فرق خود محسوس کرو ۔
  23. سارہ
    12.05.2017
    میں خود کو یہ پوسٹ کرنے سے روک نہیں پارہی ۔ میں نے صرف تین ماہ میں 40کلوگرام وزن کم کیا ۔ یہ ٹیبلیٹ تو ایک خزینہ ہے ! میں اور میرے شوہر ہمارے دوسرے ہنی مون پر جارہے ہیں ۔
  24. وردہ
    13.05.2017
    میں نے چالیس دن پہلے Eco Slim کا استعمال شروع کیا اور 45 کلوگرام وزن کم کیا ۔ مجھے یہ بتاتے ہوئے برا محسوس ہورہا ہے کہ پہلے میرا وزن 110کلوگرام تھا مجھے تو گھر سے نکلتے شرم محسوس ہوتی تھی
  25. بینش
    13.05.2017
    مجھے جلد سے جلد 14کلوگرام وزن کم کرنا ہے ۔ اس ویب سائیٹ پر لوگوں کی رائے اور پوسٹس پڑھ کر میں بہت پرجوش ہوں ۔ میں لازمی طور پر ایک دفعہ Eco Slim استعمال کروں گی اور دیکھوں گی کہ کیا بنتا ہے ۔
  26. امن
    13.05.2017
    پچھلے سال میری بہن چین سے میرے لیے Eco Slim کے دو پیکٹ لائی۔ پہلے تو مجھے لگا یہ سب بکواس ہے ۔ کیونکہ کوئی بھی کیسے بغیر ورزش اور ڈائیٹ کے کیسے وزن کم کرسکتا ہے مگر وہ مجھے Eco Slim استعمال کرنے پر اصرار کرتی رہی ۔ اس کے اصرار پر میں نے Eco Slim کا استعمال شروع کیا مجھے پورا یقین تھا کہ میرا وزن کبھی کم نہیں ہوگا ۔ میں نے فروری میں Eco Slim کا استعمال شروع کیا اور مئی کے مہینے میں مجھے اپنے تمام لباس بدلنا پڑے کیونہ میں ایک ماہ سے بھی کم وقت میں 106کلوگرام سے 61کلوگرام ہوگئی تھی اور میرے سارے لباس مجھے ڈھیلے ڈھالے ہوگئے تھے۔ اب تو اس بات کو دو سال گزر چکے ہیں میرا وزن نہ تو بڑھا نہ ہی کم ہوا ۔ میں بہت خوش ہوں۔اس کے بارے میں بات کرنے کے لیے میں سب سے کہوں گی کہ ایک یا دو ہفتوں کے لیے Eco Slim کا استعمال ضرور کریں ۔
  27. عالیه اسلم
    14.05.2017
    امن بہت خوب تمہاری کہانی تو بہت عمد ہے میں سب خواتین سے معذرت خواہ ہوں کہ میں کسی کو بھی جواب نہیں دے سکی۔ تاہم میں آپ سب کو بتاؤں کہ میں اپنا inboxہر روز چیک کرتی ہوں ۔ میں اتنا ضرور کہوں گی کہ میں آپ سب پر بہت خوش ہوں اور مجھے آپ کے نتائج پر فخر ہے ۔
  28. ماریہ
    14.05.2017
    بہت عرصہ قبل میرا جسم انتہائی بھدا اور وزن 112کلوگرام ہوا کرتا تھا ۔ اب ایسا نہیں اب میرا وزن 59کلوگرام ہے اور میں جو کچھ بھی کھاؤں بڑھتا بھی نہیں ۔ مجھے اپنی اس تبدیلی کی تصاویر آپ کے ساتھ شیئر کرتے ہوئے اچھا محسوس ہورہا ہے
  29. عظمیٰ
    14.05.2017
    پیار شگفتہ اور تمام خواتین جنہوں نے یہاں اپنی رائے شیئر کی ۔ میرے پاس اپنے جذبات بیان کرنے ار آپ سب کا شکریہ ادا کرنے کے لیے الفاظ نہیں ۔ میری عمر 33سال ہے ۔ بے تحاشہ وزن کی وجہ سے پچھلے کچھ سال میرے لیے بہت تکلیف دہ تھے ۔ گھر کا کام کاج کرنا بھی میرے لیے بہت مشکل کام تھا ، مجھے کمر درد ہوتا تھا ، میں بہت جلدی تھک جاتی تھی اور بہت کمزوری محسوس کرتی تھی ۔ میں نے آپ کی پوسٹیں پڑھیں اور Eco Slim کے استعمال کا فیصلہ کیا اس کا نتیجہ میری توقع سے کہیں زیادہ حیران کن رہا ۔ میرا وزن 91کلوگرام سے کم ہو کر 63کلوگرام رہ گیا ہے مطلب کہ میں نے 3ماہ میں 28کلوگرام وزن کم کیا ۔ اب میں بہت اچھا محسوس کر رہی ہوں ۔ میں خود کو اپنی عمر سے 10سال کم عمر محسوس کر رہی ہوں ۔ اب نہ تو مجھے بدہضمی نہ ہی کمر درد ہوتا ہے ۔
  30. ارم
    15.05.2017
    میں وزن کم کرنے کے لیے چائینز چائے پی رہی تھی جس کے استعمال سے میرا 10پاؤنڈ وزن کم ہوا مگر دو ہفتے کے بعد ہی میرا وزن پھر سے بڑھ گیا۔ مجھے یہ بتائیں کہ کہیں Eco Slim کے استعمال سے میرے ساتھ ایسا ہی تو نہیں ہوگا ؟
  31. عالیه اسلم
    15.05.2017
    ارم تم بالکل بے فکر ہو کر Eco Slim استعمال کر سکتی ہو۔ ایسا کبھی نہیں ہوگا ۔ مجھ سمیت تمام خواتین کی تصاویر دیکھ کر تم میری بات کا یقین کر سکتی ہو ۔ Eco Slim کے استعمال سے ہم نے تیزی سے وزن کم کیا جو پھر کبھی نہیں بڑھا ۔ کلورگینک ایسڈ واقعی میں بہت موثر ہے اور جسم کی فالتو چربی کو ختم کرنے میں جسم کا معاون ہے ۔ ایک ہفتہ Eco Slim استعمال کر کے دیکھو ۔ تمہیں نتائج خود نظر آجائیں گے

Mga Komento