Lumaktaw sa pangunahing content

Pomlađivanje: 15 godina manje bez botoksa

sa Milica Matić 
Pobednica takmičenja
 Istinite životne priče: kako se prolepšati
Pozdrav svim mojim dragim čitateljicama. Želim da vam ispričam svoju priču o tome kako sam lepotu tražila negde daleko a pronašla je u svom domu.
Prvo da se predstavim onima koji prvi puta čitaju moj blog. Zovem se Milica Matić, imam 47 godina i iz Beograda sam.

Evo moja priča

Jednog dana sam se pogledala u ogledalu i preplašila sam se same sebe. Videla sam užasne podočnjake i staru kožu. To je bio veliki udarac za mene. Razmišljajući o rešavanju ovog problema, setila sam se žene koja se uspela neverovatno pomladiti boravkom u specijaliziranom resortu u Tunisu. Tunis je bivša francuska kolonija koja zapošljava mnoge kozmetičare koji koriste domaće proizvode za svoje terapije. Za razliku od francuskih kozmetičara, njihove kolege iz Tunisa svoje usluge naplaćuju 2-3 puta manje. Mislim da su tuniški SPA-resorti baš zato i popularni toliko u svetu.
"Zaslužujem da budem lepa, zar ne?!" je bila misao koja me proganjala dok sam obilazila različite putničke agencije kako bih pronašla najbolju ponudu za putovanje u Tunis. Srećom, uspela sam u jednoj agenciji kupiti last minute ponudu sa 50% popusta. Nakon samo dva dana, stigla sam u resort smešten u gradu Hamametu gde sam trebala i obaviti tretman u jednom od najboljih SPA salona koji se zove "Bio Azur". Mađioničari su odmah počeli da čine čuda mom licu. Ne želim da vas zamaram sa detaljima tretmana, opisima proizvoda, hidromasažama itd. Ispričaću vam kako su negovali moje lice.
Trajanje celog tretmana pomlađivanja je 12 dana. Prvog dana fotografišu vaše lice kako bi vam na kraju tretmana pokazali razliku. Svaki dan sam sedela u luksuznoj stolici i uživala u tretmanu. Bilo je super. Opuštajuća muzika, lepi mirisi i ugodne masaže sa mirisnim serumom. Dnevni tretman je trajao samo 15-20 minuta i ponavljao se 12 dana. U svakom slučaju, rezultati su bili neverovatni! Pogledajte rezultate.
Podočnjaci, bore i nabori su jednostavno nestali! Izgledala sam najmanje 15 godina mlađe. Bila sam ŠOKIRANA i oduševljena i nisam mogla da verujem da sam to ja! Moja kozmetičarka se smejala. Navikla je na takve reakcije turista. Pitala sam kako se zove serum koji mi je podario tako divan efekat, ona je rekla Inno Gialuron.
Vratila sam se u Srbiju i sve drugarice i članovi porodice su me bombardovali pitanjima! Rekla sam svima iskreno šta se desilo ali duboko u sebi sam bila tužna. Svi su bili srećni ali u očima moje mame se videla tuga. Znala sam o čemu se radi. Žene su žene, svaka želi da bude lepa, pa i ona. Obzirom da je bila bolesna, nisam mogla samu da je pošaljem u Tunis. Tražila sam serum u mnogim prodavnicama ali niko nije ni čuo za njega...

Ispostavilo se da serum možemo da naručimo sa bilo kog mesta

Nakon šest meseci, sreća mi se osmehnula. Slučajno sam naišla na poznato ime na internetu i to Inno Gialuron! Pakovanje je izgledalo malo drugačije ali je bilo znatno jeftinije u poređenju sa tretmanima u Tunisu. Uprkos sumnjama, odlučila sam da riskiram i naručim ovaj serum! Znala sam koliko je efikasan i mislila sam, ako je ovo originalni serum, uspela sam!
Paket je stigao nakon 5 dana. Mama i ja smo zajedno započele tretman. Ja sam već znala kako se koristi serum. Naravno, nije bilo luksuznih stolica i lepih mirisa kao u banji u Tunisu, ali svakako je Inno Gialuron delovao. Mama je za 12 dana uspela da izbriše 15 godina sa svog lica. To je više od godinu dana manje svakog dana!!

Evo rezultati mog truda:

Odmah sam poručila još 6 paketa, za sebe, mamu i drugaricu. To je bio sasvim razuman postupak s obzirom da nisam nikad videla ništa bolje za lice a rezultat koji smo postigle to i dokazuje.
Eto, to je moja priča. Podelila sam je s vama jer verujem da svaka žena zaslužuje da izgleda dobro bez obzira na svoje godine.


15 komentara:

Ana 27.03.2017
Ne mogu da verujem da ova žena ima 47 godina :)) Idem da naručim serum. Jeste li pročitale sastojke na sajtu proizvoda? Odlični su :)))


Tanja Marić 28.03.2017
Inno Gialuron je odličan! Prošle godine je postao baš popularan širom sveta.



Suzana Pajić 28.03.2017
Da li je to konačno osmišljeno nešto što je efikasno? Potrošila sam brdo novca kupujući proizvode koji su bili potpuno beskorisni. Naručiću ovaj serum.



Jelena Simić 28.03.2017
Sve je tačno! Ovo je veoma moćan proizvod za pomlađivanje! Male bore nastaju bez traga. Naručila sam na ovom sajtu, sve je sigurno.



Marijana Jović 29.03.2017
Uspela sam u potpunosti da se rešim bora nakon 3 tretmana, čak i najdublje bore su nestale! Ovo je ostvarenje sna! Presrećna sam jer sam pronašla ovaj blog, hvala vam!



Milica Matić 30.03.2017
Drago mi je da vam je pomogao :) I ja sam slučajno našla ovaj serum, nisam ga namerno tražila. Mislim da je ovo definitivno nešto što treba podeliti sa drugima!



Olja Pantić 30.03.2017
Ova žena je prelepa! Lepša je od mene iako ja imam samo 30 godina :( Odlučila sam da kupim ovaj serum.




Sandra Arsić 30.03.2017
Bez sumnje, viša klasa u Srbiji će da sazna za ovaj serum, a kad se to desi, police će već da budu ispražnjene verovatno, zato mislim da ću da obezbedim sebi zalihe. Ko zna šta može da se desi :)


Zorana Tadić 30.03.2017
Devojke, da li ste znale da Inno Gialuron ne uklanja samo bore nego smanjuje i otok? Imala sam užasne podočnjake, ali sad ih više nema. Presrećna sam!



Milica Matić 31.03.2017
Jasno vidim razliku! Fantastično, hvala vam na podeljenim iskustvima :)))



Zorka Krstić 31.03.2017
I ja sam čula za Inno Gialuron ali nisam znala gde da je poručim. Hvala na preporuci!



Kristina Savić 31.03.2017
Ja sam već poručila ovaj serum! Uraaaaa...




Lidija Todorović 01.04.2017
Muž mi je poklonio ovaj serum za rođendan. Rekao mi je da ću da budem najlepša žena na svetu :))) I znate šta? Bio je upravu :)))




Marija Aleksić 01.04.2017
I ja sam kupila ovaj serum i pomogao mi je! Koristila sam ga dva meseca i mogu sa sigurnošću da kažem da je ovo savršen proizvod za pomlađivanje. Pogledajte rezultate:







IDI NA INNO GIALURON SAJT

Mga Komento