Lumaktaw sa pangunahing content

Nem tudom elhinni! Két nap alatt leszoktam a cigiről!

Hali srácok, Tomi vagyok, és jó hírekkel szolgálhatok! Szeretném megosztani veletek egy hatalmas eredményem. Mint kiderült, elég tökös voltam, hogy pusztán két nap alatt leszokjak a cigiről!

Ha visszaemlékeztek, úgy egy éve döntöttem el, hogy megszabadulok ettől a rossz szokástól, és azóta küszködtem azzal, hogyan is vigyem ezt végbe.

Az tuti, hogy mindent kipróbáltam: az elektromos cigiket, a tablettákat, a hipnózist, az Allen Carr módszert (még egy könyvet is el kellett olvasnom!), és így tovább. Ezek mind SZART sem érnek. Semmilyen hatásuk sincs. Továbbra is úgy füstöltem, mint egy kémény, egyszerűen nem tudtam mit kezdeni magammal.

A megváltás a semmiből jött!

Így, a sorozatos kudarcokat követően, feladtam és még egy évet végigfüstöltem.
A napokban futottam bele egy srác blogjába. Arról írt, hogyan szokott le a Zerosmoke biomágnes segítségével. Még azt is részletesen leírta, hogyan működik a mágnes, illetve, milyen érzés a használata.
A szerkezet két aranyozott mágnes kombinációja, amelyet a fül két bizonyos pontjára kell felhelyezni. A mágnesek elnyomják azokat a receptorokat az agyban, amelyek a dohányzás élvezetéért felelősek. Ennek eredményeképp, a dohányzás iránti vágy drasztikusan csökkenni kezd, a dohányfüggőség megszűnik. A működési elv hasonló az akupunktúrához, csak itt nincsenek tűk.
Elég csak egy napra felhelyezni a mágneseket a füledre (mindkét oldalra), és a dohányzás iránti vágyad TELJES MÉRTÉKBEN MEGSZŰNIK! MÉGPEDIG AZONNAL!
Ez nem valami mentális dolog, mint Allen Carr pozitív megerősítései, sokkal inkább valós, igazi fizikális tevékenység a fül biológiailag különösen aktív pontjainál. Ez a módszer sosem fog széleskörűen elterjedni a dohányzás elleni rehabokon, hiszen az orvosok hamar munka nélkül maradnának. Szerintem ez mindenkinek nyilvánvaló...

Pusztán 40 perccel később, a cigarettafüst már TELJES MÉRTÉKBEN ELUNDORÍTOTT!

Szóval, elég volt két nap, és az egyetlen érzelem, amit a cigaretta kiváltott belőlem, az az undor volt! Ami azt illeti, még arra sem tudtam rávenni magam, hogy akár egyet is szívjak belőle. Két hónap telt el azóta a nap óta, és még mindig nem vágyok a dohányzásra!

A lakásomban a dohánybűz végre a múlté. A tipikus dohányzó problémák, mint a rossz lehelet, a sárga fogak és ujjak sem zavarnak többé.
Ha ez érdekesnek hangzik a számodra, akkor ajánlani tudok egy oldalt, ahonnan biztonságosan juthatsz hozzá a Zerosmoke mágnesekhez. Íme a link, a mágnesek mind hitelesítettek:



A mágnesek elég olcsóak. Ha hasonlítani szeretnénk valamihez, akkor mondjuk 10 doboz cigi árával megegyező összegbe kerülnek, ezt a 10 dobozt egy hét alatt elszívnád. Gondolj csak bele, inkább elszívnál egy heti cigiadagot, vagy egészséges lennél életed végéig? Szerintem a válasz egyértelmű.
Rendeld meg online bátran! Csak az átvételnél kell fizetni, így nincs miért aggódnod! 

FIGYELEM!!!

Ezek az információk azoknak szólnak, akik a Zerosmoke segítségével szeretnének leszokni a dohányzásról. Had hangsúlyozzam ki, hogy egyetlen orvos sem tud ennél hatékonyabb módszert ajánlani, még rengeteg pénzért cserébe sem...
Még egy dolog: figyelmeztetlek, hogy a dohány undorítóvá fog válni. Erős fejfájást okoz már csak a cigaretta füstje is. Volt, amikor nem éreztem a füleim; egészen megdagadtak a dohány miatt. Nem viccelek!!!

Másfél hónappal a Zerosmoke használata után rádöbbentem: azért volt ilyen könnyű leszoknom, mert egyáltalán nem küszködtem a hiányérzettel... az egyszerűen megszűnt!
Nagyon örülök, hogy egy ilyen egyedi módszerre sikerült rátalálnom. Még köszönőlevelet is írtam a Zerosmoke mágnesek gyártóinak.
Az átlagos árat is figyelembe véve, az eredmények felülmúlták minden elképzelésem!
Nyugodtan bízhatsz ebben a módszerben, személyesen állok ki mellette, hogy működik! Kérlek, írjátok le a tapasztalataitokat kommentekbe.

U.I. Ez volt a csomagban. Fizetni csak az átvételnél kellett. Gyors és egyszerű az egész!
Egy éves garancia!!!


Kovács Krisztián
Már több, mint 15 éve cigizek, mégis 3 nap alatt leszoktam. A mágnesek működnek! Köszi, Tomi! ;)
1
• 4 perce
Feri
Csáó, Tomi, ez igazán lenyűgöző! Én is rendelni fogok belőlük! 
4
• 6 perce
Peti
Az Államokban él a testvérem, a mágnesek nagyon népszerűek náluk is... Mindenki le van nyűgözve...
7
•  7 perce
Zsuzsi
Ami azt illeti, már egy hónapja nem dohányzom! Annyira örülök!

• 9 perce
Görög Richárd
10 évig cigiztem, de csak 3 napig tartott leszokni! A mágnesek működnek! Tomi, köszi a tippet :)))
9
• 11 perce
Somogyi Katalin
Helló! Én is megrendeltem őket, alig várom, hogy megjöjjenek és kipróbáljam :) 
5
• 12 perce
Hajdú László
Csáó! Már egy ideje ismerem ezeket a mágneseket :))) 3 éve nem cigiztem. Ezek tényleg működnek, csak ajánlani tudom tiszta szívvel! 
8
• 15 perce
Mária
Pár éve az USA-ban élek, itt mindenki ezt használja. A legtöbb embernek működik az ismerőseim közül.
1
•  16 perce
Izabella
Sziasztok! 2 napig raktam fel a mágneseket, és többé nem kívánom a dohányt! Nem tudom elhinni!!!! Köszi a tippet!
1
• 19 perce
Mira
A Zerosmoke tényleg segített! Már legalább egy hónapja nem cigiztem! Mindenkinek csak ajánlani tudom, ha nem tudtok leszokni. 
1
• 21 perce
Létai Gábor
Megvettem a mágneseket és beváltak!! Az összes dohányom elajándékoztam, végre szabadon lélegzek! Nagyon köszi!
2
• 22 perce
Kovács Martin
6 éves kemény dohányzásról szoktam le végre! Nagyon örülök!
9
• 25 perce
Fülöp Gábor
Ez a cucc működik. Ugyanerről az oldalról rendeltem, nem kellett előre fizetni, és a csomag 6 nap alatt megjött. Már legalább 3 hete nem cigiztem... 
5
• 34 perce
Gorvai István
A feleségem nem is lehetne boldogabb. Többé nem kívánja a cigit, még akkor se, ha barátok közelében van, akik dohányoznak. A mágnesek beváltak, csak ajánlani tudom őket!
1
• 39 perce
Kiss Márk
Erről az oldalról rendeltem meg előre fizetés nélkül a mágneseket, 6 nap alatt megjöttek. 3 hete nem füstöltem...
2
• 41 perce
Potvács Péter
Itt az Államokban mindenki ismeri a Zerosmoke-ot. Sokáig nem tudtam mi ez, vagy hogy működik, de a lényeg, hogy bevált, és nem kívánom már a dohányzást!!!
4
• 44 perce
Pali
Megvettem, majd meglátjuk, mi lesz...
3
• 49 perce
Németh Szofi
Lehet megrendelem a mágneseket a barátomnak, szerintetek segíteni fog?
1
• 50 perce
Lopó Viktor
Nem esnek le a mágnesek, ha hordjátok őket?
3
• 51 perce
Alex
Nem, szorosan illeszkednek a füledhez, de nem is kényelmetlenek.
5
• 54 perce
Cseti Béla
Az irodámban mindenki erről pletykál, a dohányzó teljesen kiürült, már senki se jár oda!
3
•  1 órája
Stefán
Tomi, köszi a tanácsot! Én is megrendeltem őket!
5
• 1 órája
Lendvai Jónás
A dohánycégek elkezdhetnek félni a csődtől a közeljövőben!
9
•  1 órája
Hargitai Ella
Pont erre volt szükségem! Most minden dohányos irigykedni fog rám!
1
• 2 órája
Nagy Márk
Szuper! Nekem is ki kéne próbálnom!
2
•  2 órája



Mga Komento