Lumaktaw sa pangunahing content

HYPERTENZE A VÝKYVY KREVNÍHO TLAKU BUDOU NAVŽDY MINULOSTÍ!

Infarkt a mrtvice vedou téměř k 70% všech úmrtí na světě. Sedm lidí z deseti zemře v důsledku ucpání cévy v srdci nebo mozku. Prakticky ve všech případech je příčinou tohoto strašného konce jedno jediné, a sice výkyvy krevního tlaku v důsledku hypertenze. “Tichý zabiják”, jak mu říkají kardiologové, má každoročně na svědomí miliony životů.

Kardioložka

O problému:
Pro nikoho není tajemstvím, že kardiovaskulární choroby jsou světovými lídry, pokud jde o počet úmrtí, které způsobují. A právě hypertenze (zvýšený krevní tlak) je základní příčina všech infarktů a mrtvic, které do těchto kardiovaskulárních onemocnění patří. Jiná onemocnění také nepochybně způsobují zátěž pro organismus, ale právě hypertenze a výkyvy v krevním tlaku, které vyvolává, jsou spouštěčem, které mohou člověka připravit o život.

Pokud jde o přesnější číselné údaje, přibližně 77-78% případů “přirozené” smrti je způsobeno právě hypertenzí.V absolutních číslech je to pak přibližně 1,54 milionů úmrtí v r. 2015 a 1,49 milionů úmrtí v r. 2014. Takže se jedná o vskutku velká a odstrašující čísla. Ještě nedávno o rozsahu této katastrofy nikdo nevěděl, protože se nevedla podrobná statistika a analýzy. Mezi léty 2011 a 2015 bylo nashromážděno obrovské množství údajů, které nám dávají vskutku smutné závěry.

Výkyvy v krevním tlaku znamenají vždy ohromnou zátěž pro srdeční sval a dříve či později vedou k srdeční zástavě. Dá se zjednodušeně říci, že zvýšený tlak vždy vede k 10-20násobnému přetížení srdce. Pokud jde o konečné stadium tohoto onemocnění hypertenze vždy vede k jednomu jedinému konci - smrti. V 89 % případů hypertenze končí infarktem nebo mrtvicí a smrtí člověka. Toto nelze překládat, údaje jsou nepřesné, zkreslující a nebezpečným způsobem zavádějící

Zejména je strašné to, že mnoho lidí vůbec netuší, že mají hypertenzi. Přichází tak o možnost něco zlepšit, čímž se odsuzují k záhubě.
Podle těchto symptomů můžete zjistit, zda máte hypertenzi:
  • Bolest hlavy
  • Zrychlený tep
  • Černé tečky před očima (mušky)
  • Apatie, podrážděnost, ospalost
  • Neostré vidění
  • Pocení
  • Chronická únava
  • Oteklý obličej
  • Znecitlivělost a brnění prstů
  • Výkyvy krevního tlaku

Máte-li byť jen jediných z těchto symptomů, měli byste se zamyslet. А máte-li dva, tak není pochyb, že máte hypertenziMimochodem 67 % osob s hypertenzí vůbec netuší, že jsou nemocní.

Jak se můžete chránit a bojovat s touto nemocí?
Především je třeba mít na paměti, že byste se měli zbavit škodlivých návyků, zejména kouření a alkoholu. To situaci s arteriálním tlakem pouze zhoršuje. Dalším faktem je, že snižovat tlak je možné a nezbytné, jinak to nejde. Tím se ale neléčí samotné onemocnění. Navíc pokud to s léky přeženete a tlak se sníží příliš rychle, může to vyvolat velmi negativní reakci organismu, dokonce až infarkt. A to nemluvě o tom, že prášky představují zátěž pro játra.

V podstatě jediným lékem, který je dnes oficiálně doporučován pro léčbu hypertenze a který používají kardiologové ve své práci, je Heart Tonic. Jeho vývoj byl započat před několika lety a byl dokončen teprve nedávno. Na jeho vývoji pracoval tým odborníků, kteří úzce spolupracovali s praktikujícími lékaři. Výsledkem je prostředek, který je unikátní svými parametry, spolehlivě “hasí” hypertenzi a odstraňuje její příčinu, čímž se od ostatních preparátů liší.
Odborníci zjistili, že přípravek působí na skupinu onemocnění, což umožňuje hypertenzi zcela vyléčit. Symptomy zcela mizí za 6 hodin po použití díky aktivním složkám přípravku. Tím pádem si můžete již hned po zahájení kúry zhluboka vydechnout.

Tonus cév se plně obnoví již za jednu kúru užívání přípravku. Heart Tonic je účinný v kterémkoli stadiu hypertenze. Lék byl samozřejmě ověřen klinickými studiemi. Chtěl bych zdůraznit, že účinnost, která byla prokázána v procesu testování přípravku, zahanbuje jakýkoli zahraniční přípravek. Nejlepší výsledek u západních preparátů je 20-21% vyléčených pacientů. V našem případě se jedná o 75-75%. U všech ostatních se situace alespoň stabilizuje, čili samotná hypertenze v zárodečném stavu zůstává (potíže s tonusem cév), ale zároveň u vás nedochází k výkyvům krevního tlaku a cítíte se tak skvěle.
Originální přípravek Heart Tonic je nyní možné si objednat přes oficiální stránky výrobce.
149 komentářů
Inna L.
Poprvé jsem o tomto přípravku uslyšela před 3 měsíci a hned jsem si ho objednala. Mívala jsem s tlakem opravdu velké potíže. A najednou po jediném dni jsem neměla žádné výkyvy. Teď si opravdu užívám život.
01.04.2017
Eliška Č.
Také jsem ho kupovala, a sice pro babičku, která má s tlakem pořád problémy. Sama si asi na internetu nebo po telefonu nic neobjedná. Proto jsem to pro ni objednala já. Fakt to pomohlo, na 100%, ačkoliv měla předtím problémy dlouho a globálně, několik let brala hodně prášky.
01.04.2017
Kristina
Narazila jsem na tyhle stránky náhodou a co nevidím! Píše se u tu o našem Heart Tonicu. Tedy našem v tom smyslu, že jsem ho koupila manželovi. Neví, že sem píšu, ale o zkušenost se podělím. Mám z toho fakt radost, je to moje štěstí. Jinými slovy, já jsem si také přečetla ohlasy, něco si o tom zkusila zjistit a objednala si to. Manžel už byl totiž dost zoufalý. Bral prášky, chodil na nějaké masáže, ale jenom měl z toho problémy se žaludkem, takže jsme řešili, co dál. A pak jsme začali užívat tento přípravek a hurá! Hurá! Moje druhá polovička už žádné problémy nemá, je opět naplno členem rodiny, je veselý a aktivní!
01.04.2017
Gabrielas
Právě jsem si přípravek objednala na dvě kúry. U nás mají s tlakem problémy všechny ženy v rodině. A umírají nejčastěji na infarkt.
02.04.2017
Alex
U mě v rodině téměř všechny ženy zemřely na infarkt. A všechny měly problémy s tlakem. I mnozí muži. Také si to objednám
02.04.2017
Men
Dobrý den. Zajímavé. Jsem skeptický, ale přesto to vyzkouším, vyzkoušet to vždycky stojí za to.
02.04.2017
Sabina
Já jsem si to objednala pro svou sestru před dvěma měsíci. Měla dlouhodobé potíže. Kdybyste věděli, jak mi pak dlouho děkovala, že jsem to riskla a lék jí objednala.
03.04.2017
Irina B.
Já mám tlak v pořádku, ale máma má pořád potíže. Objednám jí to, doufám, že to pomůže.
03.04.2017
Olga P.
Po užívání přípravku se cítím mnohem lépe, jako bych byla mladší. Projevilo se to i na mém vzhledu. Jako bych měla všechno mladší a zdravější.
03.04.2017
Emil
Je to zázrak, fakt. Heart Tonic jsem si objednal hned, jak jsem o něm uslyšel. Škoda jen, že jsem o něm nevěděl před pěti lety, mnoho let jsem trpěl na vysoký tlak, zato teď jsem živ a zdráv! A otevřen světu! Moc díky.
04.04.2017
Natálie M.
Manželovi to hodně pomohlo! Tlak se stabilizoval! Stačilo jen pár balení. Teď si objednám i pro sebe. Funguje to výborně.
04.04.2017
Ilona D.
Nebudete mi věřit, ale já jsem také měla takový problém, pořád jsem se cítila bez energie, ztratila jsem zájem o život a už jsem ztrácela naději, ale najednou se objevil Heart Tonic, je to zázračný prostředek, všem doporučuju!
04.04.2017

Mga Komento