Lumaktaw sa pangunahing content

ÉVENTE 100 EZER EMBER HAL MEG MAGYARORSZÁGON A BOLTOKBAN ÉS PIACON VÁSÁROLT ÉLELMISZERBEN TALÁLHATÓ PARAZITÁK MIATT!



az Egészségügyi Világszervezet (WHO) utolsó adatai szerint, az emberi szervezetben található paraziták okozzák a halálos megbetegedések nagy részét - a májgyulladástól és gyomorfekélytől kezdve a rákos daganatokig bezárólag. Évente 15 millió ember hal meg paraziták miatt, a fertőzés mértéke olyan nagy, hogy gyakorlatilag majdnem minden emberben megtalálhatóak az élősködők.


Dr. Kovács Adorján, 
a Parazitológiai Intézet igazgatója.
Orvosi tapasztalat - 46 év
Erről kérdeztük ma a Parazitológiai Intézet igazgatóját, Dr. Kovács Adorjánt.
—Kovács úr, mondja el kérem, mi a véleménye a WHO adatairól a parazitás fertőzésekkel kapcsolatban? Igaz-e, hogy az élelmiszerek boltban vásárlása sem garancia az egészségünk biztonságára?
Személy szerint én teljesen megbízom a WHO-s statisztikákban, és azt tudom mondani, hogy a Parazitológiai Intézetünk kutatásai megerősítik ezt az eredményt. Az emberhalálok 92%-át parazitás fertőzések okozzák. A paraziták jelenléte az emberi szervezetben – a következménye a „természetes halálok” többségének.

AZ ÁNTSZ ELLENŐRZÉSEKET VÉGZETT A VÁROSOKBAN ÉS KIDERÜLT, HOGY A TERMÉKEK 95%-A AZ EMBERI ÉLETRE VESZÉLYES PARAZITÁKKAL VANNAK FERTŐZVE.

Nézzen rá a hal, zöldségek és más élelmiszerek tárolásának körülményeire a szupermarketekben és a piacokon. Első pillantásra – felülről, csak tiszta és friss termékek néznek vissza ránk, de a termékeket mind egy helyen tárolják , gyakran az eladók egyszerűen a nem friss, néha rohadó termékekre teszik az újat.
"Paraziták ezrei léteznek a világban, és nagyon sok fajuk az emberi májban, agyban, tüdőben, vérben és gyomorban telepszenek meg, halálos betegségekhez vezetve. "

ITT VAN NÉHÁNY FÉNYKÉP, AMIT MI ÉS KOLLÉGÁINK KÉSZÍTETTEK A PIACI ÉS SZUPERMARKETEKBEN TALÁLHATÓ TERMÉKEK VIZSGÁLATAKOR.

TUDNA KONKRÉT PÉLDÁKAT HOZNI PARAZITÁS FERTŐZÉSEKRE?

Több száz esetről tudnék mesélni. De most csak néhányat hozok fel, amik a legjobb módon tudják bemutatni a paraziták tényleges veszélyét.
Először is, mint kiderült a galandféreg néhány faja akár rák kialakulásához is vezethet. Sajnálatos módon ezek a férgek rákos sejtek hordozói lehetnek és bekerülve és érintkezve az emberi szervezettel, megfertőzhetik azt.
A fényképen: Férgektől kapott rosszindulatú daganat sejtjei
Másik gyakori eset - az emberi agy megfertőződése parazitákkal. Ez idegbajhoz, gyors kimerüléshez, túlzott ingerlékenységhez és hirtelen hangulatváltozásokhoz vezet. Előrehaladott stádiumban, a paraziták mennyiségének növekedésével, sokkal komolyabb betegségek is kialakulnak, melyek végül halált is okozhatnak.
Itt van két betegnek a fényképe, akiknél az agy parazitális-fertőzését állapították meg (mindkét esetben a beteget nem sikerült megmenteni):
Fotók megtekintése
Harmadik esetként - az emberi szív parazitális megfertőződéséről beszélnék . Széles körben elterjedt tévhit, hogy ez nem gyakori betegség. Valójában, a szívférgek az emberek 23 %-ban jelen vannak - azaz, gyakorlatilag minden negyedik emberben. Nagyon sok esetben ők okoznak szívbetegséget, és a hirtelen szívhalálok majdnem 100%-a ugyancsak miattuk következik be.
Fotók megtekintése

Szeretnék még néhány példát felhozni az orvosaink praxisából:
Férgek az eltávolított epehólyagban
Fotók megtekintése

Eltávolított rákos máj. A megbetegedést a giardiák okozták, melyek az emberek 95%-ban jelen vannak.
Fotók megtekintése

Eltávolított rákos vese. Ebben az esetben, a betegséget vérmétely okozta, mellyel a statisztikák szerint a népesség 63-65 %-a fertőzött.
Fotók megtekintése

Ezeken kívül Magyarországon a paraziták következő fajtái vannak elterjedve:
Vérmétely - évente akár 1,5 millió embert is megbetegíthet. Általában étellel (pl. mosatlan zöldségek és gyümölcsök), csapvízzel, piszkos kézzel, porral kerül be a szervezetbe, vagy legyek segítségével terjed.
Fotók megtekintése

Toxocara - általában a házikedvencektől – kutyáktól, macskáktól lehet vele megfertőződni. Nem csak a bélrendszerben telepszenek meg, hanem akár a bőr alatt vagy a szemgolyóban is.


Széles galandféreg - egy nagyméretű és hosszúéletű féregfajta, mely akár 10 m-s nagyságúra is megnőhet, az emberben pedig, akár 25 évet is leél. El tudja képzelni, mi történhet valakivel, akiben néhány ilyen lakozik? A szervezetbe étellel együtt, vagy a bőrfelületen keresztül jut be, pl. mezítláb sétálás közben.

Az elsődleges tünetek, amik alapján megállapítható az élősködők jelenléte az emberben: 
különösen erőteljes szájszag, 
allergia (kiütések, szemkönnyezés, nátha). 
Gyakori megfázás, torokgyulladás, orrdugulás. 
Krónikus fáradtság (gyorsan fárad, függetlenül attól mivel foglalkozik). 
Gyakori fejfájások, székrekedés vagy hasmenés. 
Ízületi- és izomfájdalmak 
Ingerlékenység, alvás- és étvágyzavar 
Táskás szemek, sötét karikák a szem körül 
Ha a fentiekben elsorolt tünetekből bármely 2 fennáll - a szervezetében nagy valószínűséggel élősködők telepedtek meg.

Eléggé nehézkes gyógyszerekről beszélni ilyen esetekben. A mai napig egyetlen egy igazán jó paraitairtó szer létezik. Ami, ha már itt tartunk, Magyarországon lett kifejlesztve.
Ez az antiparazita szer Detoxic, a Parazitológiai Intézetünk és egy független fiatal tudóscsoport közreműködésével lett létrehozva. A projektet Dr. Fekete Kálmán professzor vezette, kinek nagy szakértelme és több mint 30 éves orvosi tapasztalata nagy segítségünkre volt. Párhuzamosan két tucat parazita elleni szeren dolgoztunk, de idővel lemorzsolódtak a sikertelen vagy nem igazán hatékony projektek kidolgozását, és csak a „Detoxic”-ra koncentráltunk, mint a leghatékonyabb készítményre.

Detoxic egyedülálló készítmény mely legfontosabb összetevői között megtalálható a cickafark gyógynövény, a szegfűszeg, az ezerjófű gyógynövény és még sok más természetes hatóanyag. A készítmény a különböző tesztelések során kizárólagosan pozitív eredményeket mutatott és hatékonynak bizonyult. Jelenleg, valóban ez az egyetlen hatásos szer az élősködők ellen. Ha csak a pénztől lenne szó, akkor az egész mennyiség exportra menne el. Nyugaton a Detoxic az emberek képesek egy vagyont fizetni érte, csak hogy nekik is legyen ebből a készítményből. Viszont a mi elsődleges célunk a magyar nép meggyógyítása, és ennek értelmében egy jelentős mennyiséget a belső piacra készítünk, a helyi szükségletek kielégítésére.

Ráadásul – a feláras exportár a nyugati vásárlóink számára ( a Detoxic külföldön kétszeres áron kapható), lehetővé teszi, hogy belföldön, az önköltségnél alacsonyabb áron árulhassuk a Detoxic.
Miért ilyen jó a Detoxic? Miben különbözik a többi parazitairtó szertől?
Ahogy már mondtam, jelenleg ez az egyetlen hatásos parazitairtó szer, , ami egyáltalán a világon létezik. Pontosan ezért keresik a nemzetközi gyógyszertárláncok és gyógyszeripari cégek is. Más antiparazita szerekkel szemben, ez a készítmény egyszerre az élősködők összes fajtája ellen működik, amik megtalálhatók az emberi szervezetben. Mivel eléggé nehéz diagnosztizálni őket, ez lehetővé teszi a szervezet hatékony és teljes megtisztítását a parazitáktól. Ahogy már korábban mondtam, majdnem lehetetlen megállapítani, hogy konkrétan mely élősködővel van megfertőződve az ember. A Detoxic pedig kiirtja és kiürítteti a szervezetből a parazitákat, függetlenül attól, hova fészkelték be magukat – az agyba, szívbe, májba vagy bélrendszerbe. A mai napig, ezt a hatást egyetlen más készítmény sem tudja leutánozni.
Azonkívül ez nem is vegyi készítmény, hanem egy teljes mértékben természetes készítmény, , mely rendbe hozza a bélrendszer egyensúlyát, megszünteti az allergikus reakciókat és más problémákat, amik a klasszikus vegyi tablettákkal való kezeléskor merülhetnek fel. Az ilyen tabletták ráadásul eredménytelenek és csak terhelik a szervezetet a különféle vegyi anyagok feldolgozásával.

Azt hiszem, az olvasóinkat igazán érdekelné, hol lehet megvásárolni a Detoxic?
Pillanatnyilag a Detoxic csak a termék hivatalos oldalán lehet megrendelni. Többször próbálkoztunk már gyógyszertárakba eljuttatni a készítményt, de sajnos a gyógyszertárak az eredeti ár többszöröséért lennének csak hajlandóak árulni, amit sokan nem tudnak maguknak megengedni. Célunk, hogy a gyógykészítmény, ezért áruljuk a magyar piacon veszteséges áron, amit az exportból származó jövedelemmel kompenzálunk. A gyógyszertárak célja pedig növelni a saját bevételüket, ami pedig nehézkessé teszi az egyezményre jutást az árképzésben.
Remélem, hogy idővel sikerül a gyógyszertárakkal közös nevezőre jutni, és ugyanolyan áron fogják árulni az Detoxic, mint mi. Addig is, a készítményt online lehet megrendelni. Az egyszerűségre és kényelemre törekedve – a terméket a posta vagy csomagfutár szállítja ki, és a fizetés, csak a csomag kézhezvételekor és ellenőrzése után történik.
Jelenleg a Parazitológiai Intézet a „legyőzzük a parazitákat – megmentjük a népességet” akciójának keretében Detoxic további 50%-os kedvezménnyel lehet most megrendelni.

Figyelem! Az a következtetés lett levonva, hogy a tavasz a legjobb évszak a paraziták kiirtására az emberi szervezetből. A középhőmérséklet növekedésének köszönhetően gyorsul az anyagcsere, javul a vérkeringés, ezáltal a cseppek használata sokkal hatékonyabbá válik. A parazitairtás 47%-kal gyorsabban megy végbe, mint bármely más évszakban.
Az interjút készítette: Grósz Annamária
203 hozzászólás
Török Péter
Már nem is tudom mióta, állandó fejfájásaim voltak. A Detoxic néhány hetes kúrája után, úgy múlt el mintha sosem fájt a fejem. Úgy sejtem bennem is élhetett valami..
2 órája
Bálint Zoltán
Igazán érdekes interjú. Köszönöm.
2 órája
Farkas Noémi
Csatlakozni szeretnék az ajánlásokhoz. Amikor elkezdtem inni undorító dolgok kezdtek meg kijönni belőlem. Pánikomban felkerestem egy parazitológus orvost, aki erre azt mondta, hogy ezek a férgek korábban a májamban lakoztak, és ha nem kezdtem volna el a Detoxicinni, 2-3 év múlva biztos meghaltam volna.
2 órája
Gál Olívia
Ez nem átverés? Miért árulják az interneten?
2 órája
Filep Mária
Olívia, maga olvasta egyáltalán a cikket?? Azért árulják online, mert a gyógyszertárak ultradrágán szeretnék árulni és ezzel pénzt kaszálni. Ráadásul milyen átverésről lehetne szó, ha csak a csomag kézhezvétele után kell fizetni? Nekem futár hozta ki házhoz a csomagot, csak azután fizettem hogy leellenőriztem a csomagot és kész. Postán ugyanez a rendszer működik, utánvéttel fizetsz a csomagért. Manapság már bármit meg lehet az interneten venni, ruhát, cipőt, elektronikai eszközöket, mindent.
2 órája
Gál Olívia
Bocsánat, nem vettem észre a honlapon az utánvétről szóló részt. Akkor persze, mindennek rendben kell lennie, ha csak később kell fizetni. Én is megrendelem most a Detoxic.
2 órája
Fodor Tímea
Nehéz hinni az egésznek.. de annyi ember mondja, hogy hatásos, úgyhogy biztos hogy hatásosnak kell lennie. Azonnal megrendelem!
1 órája
Nagy Margit
Kiváló készítmény, a férjemmel együtt tartottuk meg a tisztítókúrát, azóta mindkettőnk közérzete jelentősen javult. Tényleg olyan mintha megfiatalodtunk, több energiánk és kedvünk van mindenhez. A paraziták egyértelműen minden erőnket elveszik és megnehezítik az életet. Amikor végre megszabadulsz tőlük, teljesen új embernek érzed magad.
1 órája
Vörös Diána
Köszönöm a tippet. Eljött az ideje, az első tisztítókúrámnak. Sosem csináltam még ilyet, de asszem jobb lesz nekem élősködő mentesen 100% hogy valamilyen fajta bennem is van.
1 órája
Lengyel Virág
Nem fogjátok elhinni, de nekem is volt problémám azzal, hogy folyamatosan kimerült voltam, teljesen érdektelen lettem és épp kezdtem elmerülni a depresszióban amikor barátnőm ajánlotta a Detoxic, ez a csodás szer rendbehozott, mindenkinek ajánlom.
1 órája
Bocskor Ádám
A fösvény kétszer fizet. Olvastam a Detoxic, de nem rendeltem meg a hivatalos oldalon. Tovább keresgettem az interneten és megtaláltam olcsóbban. Persze mint később kiderült, hamisítvány volt a termékem, így nem maradt más választásom mint megint megrendelni mégegyszer, de mostmár a hivatalos oldalon. Nagyon meglepett, de a csomag nagyon gyorsan megérkezett. Köszönöm.
1 órája
Petócs Paula
Olvastam a visszajelzéseket – meggyőztek. Már csinálom is a rendelést.
1 órája
Vámos Félix
Még sosem hallottam ilyenről. A cikk elolvasása után megrendeltem, egy 20 perce telefonáltak nekem, mondták hogy igyekszenek minél előbb kiszállítani.
1 órája
Révi Gergő
Néhány hónapja rendeltem meg magamnak. Egy kórházban dolgozó ismerősöm mesélt róla. Biztosan mondhatom, hogy ilyen eredményt nem vártam. Először is, amikor láttam, hogy mi jött ki belőlem, azt hittem egy horrorfilmben vagyok.. másodszor pedig milliószor jobban érzem magam a tisztitókúra után, mindenre képes vagyok, semmim sem fáj.
1 órája
Erdős Hanka
Óriási köszönetet szeretnék mondani mindenkinek aki részese volt a gyógyszer kifejlesztésében. Régóta fájt már az oldalam, fel is kerestem több orvost, de azok semmit sem tudtak vele kezdeni. Végül az egyik valamilyen speciális vizsgálatra küldött el. Ott megállapították, hogy a májam tele van parazitákkal. Az orvos már műtéthez készített fel, mondván ilyen májjal max. egy fél évet fogok még élni. Majd később felhívott és a Detoxic ajánlotta és elmagyarázta, hogyan tudom megrendelni. Már a készítmény első bevételei után jobban kezdtem érezni magam. 1 hónap múlva pedig nyoma sem volt a férgeknek a májamban! Igaz, most kezelésekre járok, mivel ezek a dögök megették a májam felét. De a gyógyszer nélkül a szerv kétszeresét kellett volna kivágni vagy meghaltam volna. Mindenesetre óriási köszönet a Detoxic, szó szerint megmentette az életemet!
55 perce
Lukács Eszter
Detoxic valóban egy kiváló készítmény. Magam is használtam, a tisztító kúra után sokkal jobban érzem magam. A kimerültségemnek nyoma sem maradt, a depresszió is elmúlt. Ez volt az első ilyen kúrám. Azt hiszem, mostantól évente fogok tartani egyet
53 perce
Fehér Magda
Az én tapasztalatom a Detoxic is pozitív. Sok mindentől segített megtisztulnom. Sokkal jobb a közérzetem, és egyszer sem fáztam meg azóta, pedig korábban egyik betegségből lábaltam át a másikba. Lényeg a lényeg, a Detoxic nagyon hasznos készítmény, amelyik javít az egészségi állapoton. Azt kell hogy mondjam, sokkal jobban is nézek ki a kúra óta- a hajam sokkal élénkebb színű, a körmeim és a bőröm is egészségesebb lett.
46 perce
Vincze Enikő
Ez egy csoda!! Már az első 4 nap után kiváló eredményt mutat! Mintha 10 évet fiatalodtam volna! Próbálja ki!
42 perce
Szarvas Dorka
Egész életemben szenvedtem a parazitáktól, nagyon remélem, hogy a Detoxic segíteni fog. Rendelem!
39 perce
Fazekas Ilonka
A férjemnek névnapjára rendeltem meg. Nem tudom elhinni, de simafejű galandférge volt. A férjem 19 évvel idősebb nálam, de mióta túl van a kúrán olyan mintha én lennék az öregebb kettőnk közül!
37 perce
Zentai Erzsébet
Véletlenül találtam rá erre a cikkre. És mit látok!! A mi Detoxic reklámozzák! Mármint nem a mienk, csak én ezt a férjemnek vettem még régebben. Sikerült megszabadulnunk a galandférgektől. Egyszerűen kiváló!!
29 perce
Faragó Zita
A tisztítókúra óta sokkal jobban érzem magam, mintha meg is fiatalodtam. Alig fáradok, és sokkal több mindenre van időm. A hajam, körmeim és bőröm állapota is sokkal-sokkal jobb lett. A honlapon rendeltem meg , pár perc múlva pedig vissza is hívott egy kedves lány, aki felvette a rendelésemet és válaszolt az összes kérdésemre.
21 perce
Horváth Erik
Igen, ez tényleg egy csodaszer. Amint hallottam róla, egyből megrendeltem a Detoxic. Sajnálom hogy nem ismertem régebben, sok éven át szenvedtem bélfájdalmaktól, viszont most élek és virulok. Óriási köszönet!
12 perce

Mga Komento