Lumaktaw sa pangunahing content

EKSPRESNO PODMLAĐIVANјE ZA NEDELjU DANA


Jаpanska kozmetika je poznata i to ne samo po svojim VV-kremama, nego i po sredstvima za podmlađivanje lica. Popularnost proizvoda za negu lica, tela i kose sa oznakom Made in Japan raste svakog dana. Tajna uspeha japanske kozmetike se krije u najnovijim naučnim otkrićima, tradicionalnim znanjima, organskim sastojcima i što je i najvažnije u njenoj efikasnosti!
Žitelјi Japana su najdugovečnija nacija. Prosečan životni vek žene u ovoj zemlјi je 85 godina. Samo na osnovu izgleda odrediti starost njihovih žena je veoma teško. I radi se upravo o kozmetici koju one koriste.
Pogledajte ove fotografije:
image
Masako Mizutani je rođena 1968 godine i ona je domaćica. Ona ima 2 dece. Nјena starija kćerka će uskoro napuniti 20 godina! A sama Masako uskoro puni 46 godina.
U jednom od japanskih tok šou emisija Masako je priznala, da već 10 godina jednom nedelјno koristi posebno sredstvo - GODJI krema, koja zamenjuje kreme, lifting tretmane i operacije. Prema rečima same Masako, ova maska je dugo bila nedostupna, tj. nije se mogla nabaviti u apotekama ili negde drugde. A pošto je njen muž naučnik, koji radi u oblasti farmaceutike i kozmetologije, upravo on joj je dao nekoliko testera ovog čudotvornog preparata. Posle prvog nanošenja, GODJI krema se veoma dopala Masako, pa je ona počela svakodnevno da ga nanosi i u bukvalnom smislu reči sa svakim novim danom je bivala sve mlađa! Efekat je bio fantastičan!
Prema rečima samih naučnika, ova maska u početku nije bila planirana za širu upotrebu, ali iskustvo Masako je pokazalo, da proizvod treba samo malo doraditi i plasirati ga na tržište.
I evo sada je GODJI krema postala dostupna i u Srbiji! Sredstvo je proslo sva neophodna testiranja, koja su pokazala i dokazala 100% pozitivan efekat i rezultat nakon primene..

Svetlana Jurišić, doktor-kozmetolog višeg ranga

To, da maska GODJI krema daje pozitivne rezultate u oblasti podmlađivanja kože lica i vrata – to je već dokazana naučna činjenica. Kod žena se najčešće već posle 25 godina pojavlјuju prve borice oko usta i očiju, kao i neprijatne nazolabijalne borice. U tim godinama nema smisla primenjivati inekcije i to može da naškodi zdravlјu, a maska neverovatno utiče na eliminaciju ovih estetskih problema. Već nakon jedne primene vaša koža je ponovo mlada i bez bora! Preporučujem.

Svetlana Marković, doktor - dermatolog-kozmetolog (sa radnim stažom preko 12 godina)

Nedavno smo u našem naučno istraživačkom centru sproveli neobično istraživanje u kom je učestvovalo 100 žena starijih od 35 godina. Sve one su imale slične probleme, kao na primer: duboke nazolabijalne bore, bore na čelu, oko očiju i usta, tamna boja lica. Svakoj od njih je bilo predloženo da nedelјu dana svakodnevno nanose GODJI kremu i to na lice i vrat. Rezultati su bili zapanjujući: kod 100% žena bore su se zategle, a ten lica je postao zdrav i blistav! Pogledajte ove fotografije , to je očigledni rezultat pozitivnog efekta japanske maske GODJI kreme.

Takođe na osnovu svog višegodišnjeg iskustva, mogu da kažem da maska ostavlјa bez reči zbog svog ekspres lifting efekta. Pre nego što se nije pojavila ova maska, takav rezultat bez plastike ili snažnih injekcija je bilo praktično nemoguće ostvariti! Ali GODJI krema je to mogla, pri čemu je njen efekat trajao godinama. Naučnici i lekari iz Japana su još jednom dokazali da su najbolјi! Čvrsto preporučujemo masku ženama starijim od 35 godina i to kao deo svakodnevne nege kože lica.

Nada Milošević, lekar-kozmetolog (radni staž preko 25 godina)

Jako dug period japanska kozmetika nije bila dostupna u većem delu sveta, međutim sada se sve menja, otvaraju se novi horizonti, pre svega u oblasti kozmetike. Jedan od tih inovativnih proizvoda je GODJI krema, koje je namenjena za ekspresno podmlađivanje kože lica, vrata i dekoltea.
Ono što ulazi u sastav ovog proizvoda, su zaista retke, ili još tačnije da kažem jedinstvene komponente. Sami odlučite: samo prirodni sastojci, među kojima su i hidrolizovani kolagen, koji vraća koži elastičnost i njen balans u hidriranju, a takođe ima snažan efekat podmlađivanja i liftinga. Maska je napravlјena od prirodnih vlakana eukaliptusa (tencel), koji ne izaziva iritacije, čak ni kod najosetlјivije kože! Šta više, proizvod odgovara svima, jer u potpunosti organski i ne izaziva nikakve alergije.
Oduševlјena sam ovih finim tehnološkim odnosom prema proizvodnji kozmetike za negu. Sama mogu da dodam, da maska ima divnu finu aromu, koja će se dopasti svakoj ženi! Čvrsta preporuka za masku kao osnovno sredstvo za negu kože žena bilo kog uzrasta.
PORUČI GODJI KREMU

Komentari

  1. Dobar dan! Ja imam 45 godina, i naravno imam bore. Htela bih da probam masku, koju vi preporučujete, veoma mi se dopada na osnovu ovog što sam čula o njoj, hoću da uklonim bore i da vratim zdrav izgled lica. hvala
  2. Jedna moja drugarica mi je donosila bas te maske iz Japana, i naravno rezultat je fenomenalan! Mogu da se pohvalim da nakon nedelјu dana primene ocarana sam rezultatom.
  3. Moja sestra je svojevremeno išla na službeni put u Japan, i kaže da njihove žene od 35 godina izgledaju kao da im je 16! To je stvarno neverovatno, i meni je tad na poklon donela ovakvu maskicu. Ja sam veoma zadovolјna svojim rezultatima! Zaboravila sam šta su to odlasci kod kozmetičara i pilinzi!
  4. Jako dobro sredstvo cini mi se … i ja porucujem. Vazno mi je to sto odgovara svim tipovima koze, ja imam veoma osetlјivo lice a to mi je jako vazno. Probacu i ja. Hvala!
  5. Meni je pomoglo da se rešim mitisera! Ranije mi ništa nije pomagalo, presrećna sam! To je moj sadašnji must have!
  6. Ja sam vam toliko zahvalna za ove informacije o maski. Već dugo dugo tražim za sebe nešto slično. S nestrplјenjem čekam pošilјku! Hvala!
  7. Ja nikako ne mogu da se priviknem na svoje „novo“ lice. Ovaj preparat je čudo, ništa drugo nego čudo. Koristila sam ga tokom 2 nedelje, zaboravila sam šta su jastučići i krugovi oko očiju, i bore oko usana. Japanska kozmetika je najbolјa.
  8. Zdravo! Javlјam vam da je moja maska na putu ka meni! Nadam se da će mi doneti večnu mladost i da će me spasiti bora)))
  9. Moj muž je vojno lice, leteo je u Južnu Koreju i doneo mi je istu takvu masku, i rekao je da ih žene na pakovanja kupuju, ja ima rezultate oko očiju. Kapci su mi se značajno podigli!
  10. Devojke, čini mi se da ova maska i pigmentaciju uklanja! Stvarno super! Do ovoga mi ni klinikeini ništa drugo nije pomagalo. A sad mi je koža blistava, bez pega i fleka! Preporučujem!
  11. Kupila sam, sviđa mi se maska! Koristila sam je 2 nedelјe. Stvarno maska za podmlađivanje, ništa drugo!!! Rezultati su dole.
  12. Čitam ove komentare i gledam slike… nekako mi teško da poverujem da su ovakvi rezultati mogući bez noža... A možda i jesu. Kozmetologija ne tapka u mestu. Zar ne? Poručujem. Dok se budem dvoumila, pojaviće se još više bora.
  13. Poručila sam masku … uskoro se udajem.. moram da se dovedem u red. hvala
  14. Pa poznato je žene iz Koreje i Japana, najlepše žene.. kao i da su mladolike
  15. Nedavno je mama kupila, ona je oduševlјena!!! Maska ima jako MOĆAN LIFTING EFEKAT!
  16. I ja znam za tu masku. Moja tetka je postala prava diva))) sad samo nju koristim i veoma sam zadovolјna!
  17. Meni je ćerka ovu masku za rođendan poklonila.. a sad mladoženju sebi tražim)))) izgledam kao da mi je 40, iako mi je stvarno 60!
PORUČITE

Mga Komento