Lumaktaw sa pangunahing content

CUM M-A AJUTAT UN SIMPLU TRATAMENT TRADIȚIONAL SĂ SCAP DE COMPLEXUL DE SÂNI MICI


Vreau să vă povestesc cum am reușit să am un aspect super, deși înainte aveam sânii foarte mici.
Majoritatea colegelor mele aveau la vârsta de 15 ani forme pe care eu din păcate nu le aveam. Sânii mei au rămas la fel ca la vârsta de 10 ani.
Complexele mele se intensificau iar sânii mei rămâneau mici. Până la vârsta de 20 ani am încercat DE TOATE. Tablete scumpe, biolift, vacuum, varză, stimulator muscular și medicină alternativă...Pot spune doar atât: TOATE ACESTEA SUNT NIȘTE MINCIUNI! Doar o pierdere de timp și bani.
Habar nu aveam că este posibilă mărirea chiar și a sânilor mei atât de mici în doar 2 luni.
După ce am terminat școala, am plecat la studii în China ca studentă în cadrul unui program de exchange. În China am întâlnit-o pe Jia, o fată frumoasă cu forme voluptoase, lucru neobișnuit la femeile din China.
După un timp, la o petrecere mi-am făcut curaj și am întrebat-o pe Jia dacă și-a făcut vreodată operație de mărire a sânilor. Jia a râs și mi-a spus că fetele din satul ei natal erau faimoase de multe secole datorită sânilor mari.
S-a dovedit că în satul din partea de sud a Chinei de unde provenea Jia, a fost concepută acum 400 de ani o cremă specială pentru mărirea sânilor. Fusese anterior livrată la Curtea Imperială. Recent s-a început distribuirea acestei creme și în România.
Așa cum mi-a spus Jia, crema este alcătuită dintr-un extract special pe bază de centella , care facilitează mărirea sânilor. Conține de asemenea ulei de argan care ridică pielea și o face mai elastică. Normal că la început am avut dubii despre această rețetă, dar faptul că Jia are acum mărimea E la sutien m-a încurajat să mai fac o încercare.
Ghiciți ce s-a întâmplat? Cât de mari credeți că au devenit sânii mei în următoarele 2 săptămâni? Ceea ce s-a întâmplat apoi este incredibil..
Mi-am început ziua următoare cu un masaj în timp ce aplicam crema. Am repetat această procedură înainte de culcare. Crema s-a absorbit rapid și nu mi-a lăsat nicio pată pe haine. De asemenea avea și un miros plăcut.
Am observat rezultatul inițial în 3 zile. Sânii meu s-au mărit ușor în zona sfârcurilor, iar ASTA a fost pentru mine un semn important. După o singură săptămână, sânii mei au devenit de DOUĂ ORI mai mari! Avusesem mărimea “A+” și acum sânii mei nu mai erau mici!
Eram super fericită!

Nu am vrut să mă opresc în acest punct. În următoarele 2 săptămâni am reușit să obțin un rezultat incredibil - sânii meu au crescut la mărimea B!

De fiecare dată când îmi amintesc cum m-am torturat în zadar până la vârsta de 20 de ani și cât de târziu am reușit să obțin un rezultat fără să fac efectiv nimic, ci doar să folosesc această miraculoasă cremă UpSize , îmi dau lacrimile.
În toată perioada de utilizare activă a cremei, am citit tot felul de comentarii și bloguri ale altor fete care au folosit și ele această cremă.
Am înțeles că, având în vedere sânii mici pe care îi aveam înainte, de aceea am avut un rezultat moderat. Alte fete s-au bucurat de o creștere a sânilor de până la 3 mărimi în numai 2 săptămâni!
Nu îmi venea să cred că este posibil așa ceva.
Când m-am întors în România, prietenii mei nu m-au recunoscut. Nu am încercat să ascund secretul meu și le-am spus despre cremă. Una din prietenele mele s-a hotărât să îmi urmeze sfatul și să folosească și ea crema. Există un distribuitor oficial în România de unde a comandat această cremă minunată. Prețul este foarte mic.
Este egal cu suma pe care o cheltuie de obicei o persoană când merge la cumpărături.
Voi decideți dacă are un preț mare sau mic.
Prietena mea s-a putut bucura de rezultat destul de rapid. M-a sunat la două săptămâni după ce a cumpărat crema și mi-a spus mândră că sânii ei au crescut cu 1 mărime! De la mărimea B la C. Mi-a trimis și o poză.
Per ansamblu, această cremă mi-a schimbat nu numai viața. Acum bărbații îmi fac ochi dulci, iar soțul meu este gelos :) :)
Cine știe, poate că viața mea a fi fost diferită dacă această cremă UpSize ar fi fost disponibilă înainte. Asta este povestea mea.
Fetelor, cele care ați căpătat experiență în utilizarea acestei creme, vă rog să împărtășiți realizările voastre, postând comentarii :) :)

COMANDĂ crema UpSize DE PE SITE-UL OFICIAL


11 comentarii

  1. Ioana Lică     11.04.2017

    Am început și eu programul de mărire a sânilor acum 2 săptămâni și vreau să vă împărtășesc rezultatul meu destul de semnificativ care deja este vizibil! Sânii meu au crescut de la mărimea inițială B la C și cred că vor ajunge la mărimea D deoarece sutienul pe care îl port acum și care este mărimea C mă strânge deja. Având în vedere că nu folosesc această cremă de mult timp dar mă bucur deja de o creștere constantă, sunt foarte fericită de rezultat.
  2. Cecilia Răuță     12.04.2017

    Aici este poza care indică rezultatul măririi sânilor după 2,5 săptămâni de utilizare :)
  3. Amanda Nicolae     12.04.2017

    Îmi place foarte mult această cremă de mărire a sânilor UpSize. O folosesc de numai 2 zile. Mă bucur de faptul că sânii mei au devenit mai fermi. În ceea ce privește mărimea, nu s-a produs încă o schimbare majoră, dar observ că sânii mei au devenit puțin mai mari. Datorită fermității pe care sânii mei o au acum, forma lor este mai frumoasă.
  4. Natalia Șandru     12.04.2017

    Am folosit crema pentru numai două săptămâni și m-a ajutat foarte mult. Mărimea mea la sutien era între B și C, iar acum am mărimea D!
  5. Elena Pârvu     13.04.2017

    ...Rezultatul este stabil. După șase luni de la terminarea tratamentului (care durează 4 săptămâni), sânii mei încă arată super! Este într-adevăr un produs foarte bun!
  6. Diana Orzan     13.04.2017

    Fetelor, sunt un pic confuză. De unde pot să cumpăr această cremă? De la farmacie?
    • Amalia Ivan     15.04.2017

      Diana, nu poți să o cumperi de la o farmacie! Am comandat această cremă de mărire a sânilor pe bază de extracte din plante naturale de pe site-ul oficial . Crema conține de asemenea estrogen care îți mărește efectiv sânii ;) Succes la mărirea sânilor :)
  7. Sandra Lungu     15.04.2017

    Mulțumesc mult autoarei articolului! Și eu am sânii mici și nu aveam idee cum să remediez acest lucru. Acum știu. O să comand imediat crema de pe site. Asta va fi salvarea mea.
  8. Bianca Sandu     17.04.2017

    Bună, tuturor. Am comandat această cremă pentru mărirea sânilor. Pot să vă spun că rezultatul este incredibil. Sânii mei s-au mărit cu 2 mărimi în 3 săptămâni. Recomand cu mare căldură această cremă!
  9. Eliza Petre     17.04.2017

    Sunt super încântată! Am reușit să îmi măresc sânii cu o mărime. Acum sânii mei au căpătat o formă rotundă.
  10. Tamara Ioan     17.04.2017

    Și eu am folosit crema UpSize!! Este un remediu perfect. Am reușit să îmi măresc sânii cu două mărimi. Mi-am masat crema pe sâni până când aceasta a fost absorbită în totalitate. Rezultatul a fost incredibil. După numai patru luni aveam mărimea D.

COMANDĂ crema UpSize DE PE SITE-UL OFICIAL





Mga Komento