Lumaktaw sa pangunahing content

ΑΝΔΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ

Γεια σας! Με γνωρίζετε καιρό, ξέρετε τους φίλους μου που τους αρέσουν τα τρελά πάρτι και που ενδεχομένως να μας χαρακτηρίσετε κάπως ανήθικους. Ορίστε λοιπόν η ιστορία μας). Πρόσφατα αποφασίσαμε (εγώ και οι φίλοι μου ο Μιχάλης και ο Μηνάς) να κάνουμε ένα ταπεινό τρίο μαζί. Κανείς μας δεν είχε τέτοιου είδους εμπειρία μέχρι τώρα, ήταν η ιδέα της ερωμένης μας της Ματίνας.

Η ζωή μου χωρίζεται σε δύο μέρη - 'πριν' και 'μετά' τα +9 εκατοστά.
Μπορώ να πω ότι ήταν η χειρότερη νύχτα της ζωής μου, περίμενα τρομερό σεξ, όμως αντί γι' αυτό απογοητεύτηκα πλήρως...
Το πέος μου τελικά ήταν το λιγότερο εντυπωσιακό του γκρουπ και ντράπηκα τόσο που έφυγα στα μέσα της διαδικασίας. Τώρα όταν μου έρχεται στο νου αυτό το βράδυ, προσπαθώ να στο σκέφτομαι σαν ένα κακό όνειρο. Η Ματίνα προσπάθησε να με παρηγορήσει, λέγοντάς μου ότι το μέγεθος δεν έχει τόση σημασία και άλλα τέτοια. Ωστόσο τα λόγια της απλά με έκαναν να νιώθω χειρότερα και έριξαν περισσότερο την αυτοπεποίθησή μου. Πιστεύω ότι ήμουν "№1 εραστής" γιατί οι κοπέλες ποτέ δεν είχαν παράπονο! Το να μπεις τόσο βαθιά σε μια γυναίκα που μετά βίας μετά να μπορεί να σταθεί στα πόδια της - αυτό θεωρούσα ότι ήταν το στυλ μου. Όμως όταν είδα το εντυπωσιακό πέος του Μηνά, άρχισα συνέχεια να σκέφτομαι τη διαφορά και να αισθάνομαι άσχημα γι' αυτά τα γαμ***να εκατοστά. Άρχισα από τότε να τελειώνω πιο γρήγορα από τις κοπέλες! Φανταστείτε ότι τελείωνα πάνω της σε 10 λεπτά. Παράλληλα οι κακές φήμες για την απόδοσή μου διαδόθηκαν γρήγορα.
Κάποια στιγμή ο Μιχάλης μου εκμυστηρεύτηκε ότι και αυτός είχε πρόβλημα με το μέγεθος στο παρελθόν και με αποκάλυψε πως μπορεί να μεγαλώσει κανείς το πέος του γρήγορα, χωρίς χειρουργείο. Φυσικά, μέχρι τότε είχα δοκιμάσει ένα σωρό αναποτελεσματικές αηδίες. Από χαπια που δεν βοήθησαν καθόλου ΣΤΗ ΣΤΥΣΗ έως αντλίες. Πιστεύω ότι τέτοιου είδους καταστάσεις αναγκάζουν τον κάθε άνδρα να δοκιμάσει πραγματικά τα πάντα που θα μπορούσαν να τον βοηθήσουν.
Όπως αποδείχθηκε δεν είναι όλες οι μέθοδοι τόσο άβολες και επικίνδυνες για τον 'φίλο μας'. Έμαθα για την μόνη ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ μέθοδο να μεγαλώσει κανείς το πέος του από τον φίλο μου. Αυτός κατάφερε να μεγαλώσει το 'εργαλείο' του σχεδόν 5 cm με τη βοήθεια του ειδικού συμπληρώματος "Hammer of Thor" Μαθαίνοντας από την εμπειρία του, επανέλαβα το πείραμα.
Το προϊόν πρέπει να το χρησιμοποιεί κανείς πριν το σεξ ή τον αυνανισμό. Τα ειδικά ένζυμα που υπάρχουν στη σύνθεση του προϊόντος εισέρχονται στο σώμα, αυξάνουν τη ροή του αίματος προς τους ιστούς του πέους, κάνοντας την στύση πιο ισχυρή και διαρκή. Οι ιστοί επιμηκύνονται ανώδυνα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί τόσο το μήκος όσο και η περιφέρεια του πέους. Έτσι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερα να μεγαλώσω το πέος μου κατά 9 ολόκληρα εκατοστά!
Στην αρχή, έπαθα ένα μικρό σοκ, καθώς κάθε βδομάδα μεγάλωνε κατά 2-3 εκατοστά. Πιστέψτε με, πρόκειται για τον μόνο τρόπο με τον οποίο μπορεί κανείς να γίνει άσσος στους μαραθώνιους του σεξ. Χωρίς αστεία, αυτή είναι η αλήθεια, χωρίς τόσο μεγάλο 'πιστόλι' ποτέ δεν θα δεχόμουν επανάληψη εκείνου του τρίο. Αυτή τη φορά όλα πήγαν καλά. Η Ματίνα ήταν τόσο ενθουσιασμένη με το πέος μου που οι άλλοι δεν μπορούσαν να την ξεκολλήσουν από πάνω μου.
Φροντίστε να αγοράζετε το προϊόν μόνο από την επίσημη ιστοσελίδα, χωρίς κίνδυνο. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι στο διαδίκτυο, αλλά τελικά δεν έχουν αποτέλεσμα ή μπορεί ακόμη και να δημιουργήσουν πρόβλημα. Με το να αγοράζετε από τον επίσημο προμηθευτή, λαμβάνετε μόνο το αυθεντικό προϊόν και το πέος μεγαλώνει τόσο σε μήκος όσο και σε όγκο.

Παράγγειλε
194 σχόλια
Μάκης Τράπαλης
Ουάου, τρίο, είσαι θεός)
29.03.2017 - 15:36
1
Ιάκωβος Πέτρου
Χρήσιμες πληροφορίες. Πρόσφατα η κοπέλα μου είπε ότι θέλει πιο βαθιά διείσδυση.
30.03.2017 - 04:50
4
Γιάννης Μπαλμάς
Τι είδους συμπλήρωμα είναι αυτό; Ποιος το έχει δοκιμάσει; Που μπορεί να το αγοράσει κανείς; Θέλω να δώσω μεγαλύτερη απόλαυση στο μωρό μου με το πέος μου.
30.03.2017 - 20:36
7
Θάνος Μαραγκός
Γεια, παράγγειλα το προϊόν στην επίσημη ιστοσελίδα. πλήρωσα όταν το παρέλαβα. Σε 23 μέρες πρόσθεσα 4 cm. Ορισμένες φορές το ξεχνούσα, συνεπώς το αποτέλεσμα μπορεί να ήταν και καλύτερο. Γενικά, αποτελεί μια καλή εναλλακτική λύση σε σχέση με τις ακριβές επεμβάσεις και τα χάπια.
31.03.2017 - 15:00
11
Ανδρέας Παπαγιάννης
Το χρησιμοποιούσα δύο φορές την ημέρα. Χρειαζόμουν πραγματικά γρήγορο αποτέλεσμα) Δείτε τις φωτογραφίες πριν και μετά:
01.04.2017 - 12:09
9
Δημήτρης Φακίνος
Άρχισα να κάνω σοβαρές σχέσεις αμέσως μόλις ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το συμπλήρωμα. Καλό αποτέλεσμα - από 9 cm στα 13 cm. Θα το επαναλάβω σύντομα.
02.04.2017 - 12:09
5
Γιώργος Πασχαλίδης
Παιδιά προσέξτε τι κάνετε. Τέλος πάντων, καλή τύχη, αλλά δεν ξέρω αν θα σταθείτε τυχεροί γιατί το αποτέλεσμα μπορεί να οφείλετε σε κάποιο επικίνδυνο συστατικό του προϊόντος.
03.04.2017 - 15:07
8
Κώστας Παρασκευόπουλος
Κι εγώ ενδιαφέρθηκα να δω λίγο τη σύνθεσή του, αλλά δεν υπάρχει κάτι επικίνδυνο. Η εταιρία που το παρασκευάζει αναφέρει όλα τα συστατικά στην ιστοσελίδα και είναι όλα φυσικά. Βότανα και τέτοια.
04.04.2017 - 21:10
15
Χριστόφορος Γούλας
Άκουσα κι εγώ γι' αυτό το συμπλήρωμαεδώ και καιρό, καθώς πολλοί γνωστοί μου το χρησιμοποιούσαν για να πετύχουν τον στόχο τους. Μην διστάσετε να το αγοράσετε εάν το χρειάζεστε.
06.04.2017 - 06:23
0
Αντώνης Δούνιας
Ήμουν σχεδόν έτοιμος να χειρουργηθώ όταν κατά τύχη έπεσα πάνω σε αυτό το ιστολόγιο και παράγγειλα το συμπλήρωμα. Είναι η τρίτη μέρα που το παίρνω και αισθάνομαι ήδη μια αλλαγή. Το σχήμα του πέους μου φαίνεται πιο ίσιο και η διάμετρος πιο παχιά. Θα σας γράψω σύντομα περισσότερα
07.04.2017 - 18:55
17
Πέτρος Παρτσάνης
Θα παραγγείλω κι εγώ, δεν θα με χαλάσουν λίγα επιπλέον εκατοστά
09.04.2017 - 10:50
21
Νικόλας Μαρκόπουλος
Τι πιστεύετε παιδιά - να παρατήσω την κοπέλα μου αν μου αναφέρει συνέχεια για το μέγεθος; Είναι τόσα πολλά με τα οποία δεν είναι ικανοποιημένη...
11.04.2017 - 06:17
9
Άρης Μαρακάκης
Είναι κάποιο αστείο ή απάτη ή πραγματικά δουλεύει;
13.04.2017 - 05:21
5
Αιμιλία Σκαφίδα
Κάθε κοπέλα θέλει καλής ποιότητας σεξ, απλά παράγγειλέ το, δεν θα το μετανιώσεις! Ο φίλος μου το χρησιμοποιεί εδώ και δύο μήνες και είναι στα +7 cm. Τώρα απολαμβάνουμε και οι δύο το σεξ τόσο πολύ, δεν είχαμε καν φανταστεί τόση ικανοποίηση. Μπορώ να φτάσω σε 3 οργασμούς με το νέο του μέγεθος.
15.04.2017 - 08:10
18
Νίκος Μαρκόπουλος
Το προϊόν με βοήθησε να βρω την επιτυχία και να ξεκινήσω μια νέα οικογένεια. Μετά από τα σχόλια των συντρόφων μου κατά καιρούς, αισθανόμουν πολύ άσχημα και ήθελα να απομονωθώ από τον κόσμο. Τότε έμαθα στο διαδίκτυο για το "Hammer of Thor" και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Το αποτέλεσμα ήταν 3,7 cm μέσα σε λίγες βδομάδες. Θα ξαναπαραγγείλω.
17.04.2017 - 14:49
2
Άρης Μαρακάκης
Αυτό είναι το δικό μου αποτέλεσμα! Ευχαριστώ για τη βοήθεια
20.04.2017 - 01:27
47
Μαρία Καρανίκα
Τέλειο. Θα παραγγείλω σύντομα, θα φανεί χρήσιμο στον σύντροφό μου
22.04.2017 - 16:09
31
Γιάννης Φραντζής
Αγόρασα το "Hammer of Thor", όταν ζούσα στο εξωτερικό, πριν από τρία χρόνια και κατάφερα να μεγαλώσω το πέος μου κατά 4,5 εκατοστά και φυσικά τα επιπλέον εκατοστά δεν έφυγαν)
23.04.2017 - 00:19
11
Στάθης Γουναρίδης
Ουάου, τεράστιο εργαλείο!
23.04.2017 - 08:29
38
Αθανάσιος Καλπακίδης
Γεια, παρέλαβα το πακέτο μου σήμερα και όλα είναι τέλεια. Ότι ακριβώς χρειάζομαι για το πέος μου που είναι 8 cm. Ελπίζω να φτάσει τα 13-14 cm.
23.04.2017 - 16:41
57
Νίκος Μαρελάκης
Γεια και από μένα και ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το χρησιμοποιώ εδώ και μία εβδομάδα. +1,7 cm στο διάστημα αυτό. Θα συνεχίσω να το παίρνω.
24.04.2017 - 00:53
3
Παράγγειλε

Mga Komento