Lumaktaw sa pangunahing content

Articol științific: Dovadă de eficacitatea produsului pentru slăbit- Green Coffee.

Salutare, dragi cititoare! Cu toţii aţi observat că eu am slăbit deja foarte mult. În ultima vreme, am fost copleşită de întrebări despre cum am reuşit. A devenit, practic, imposibil să fac faţă fluxului de mesaje private. Mă străduiesc să răspund tuturor, să vă susţin, dar în ritmul acesta, în curând va trebui să trăiesc pe internet. Aşa că am decis să scriu acest articol şi să răspund la întrebarea: Cum am slăbit 26 kg? (Asta nu înseamnă că nu puteţi să-mi scrieţi şi să mă întrebaţi ceva, doar că aşa îmi va fi mie mult mai simplu)

Perioada în care am slăbit a durat exact O LUNĂ! Recunoaşteţi, este un REZULTAT UIMITOR!

Istoric

Nu am fost niciodată deosebit de suplă, dar în ultimul timp totul a scăpat de sub control! Pe abdomen mi-au apărut 3 cute dezgustătoare, ca la un buldog, coapsele mele erau imense şi rotunde, picioarele şi fundul au început să crească împreună cu toate celelalte. Bineînţeles, am decis să slăbesc cu orice preţ. Am renunţat la produsele grase, prăjite şi la mâncatul noaptea. Am început să alerg în fiecare dimineaţă, iar seara mergeam la sală. Dar în loc să slăbesc, continuam să cresc în greutate. După o lună cântăream 89 kg! Am început să ţin o dietă severă, apoi a doua şi a treia. Am început să uit gustul cărnii, al pâinii, al cartofilor şi al dulciurilor. Mâncam doar fructe şi legume şi beam doar apă sau iaurt. Am încercat cele mai scumpe ceaiuri de slăbit – toate fără niciun rezultat. Kilogramele pierdute se acumulau în corpul meu chinuit.

Nici dietele, nici pastilele nu ajută, ci doar vă „mănâncă” banii!
Sportul – prea complicat şi necesită prea mult timp! Ce-i de făcut?

După o lungă serie de diete, pastile, cluburi sportive şi antrenori personali, evident, am renunţat. Dar într-o zi, din simplu noroc, am dat peste un nou produs, Cafeaua Verde, şi, făcând cunoştinţă cu acesta, am hotărât să-l încerc. Într-adevăr, am auzit şi mai înainte că Teo Trandafir, Corina Chiriac, Andreea Raicu şi mulţi alţii au slăbit cu ajutorul Cafelei Verzi, dar priveam lucrurile cu scepticism şi cu neîncredere. Însă nu mai erau alte opţiuni, iar eu trebuia să slăbesc urgent!

Milioane de femei din America şi Europa au încercat Cafeaua Verde şi, conform rezultatelor studiilor efectuate, 96,7% au obţinut o pierdere în greutate REALĂ de câte 12-17 kg într-un interval de 23 de zile!

Aşa că am decis! Am intrat pe site-ul lor, am citit cu atenţie totul încă o dată şi am comandat această cafea. Peste câteva săptămâni, am primit coletul, am citit instrucţiunile şi am început să acţionez conform planului.

Combinaţia fermenţilor unici şi modul de consum fac Cafeaua Verde incomparabilă şi indispensabilă pentru Dvs.!

Rezultate

Astfel, după 2 (două) săptămâni, am observat rezultate şocante – am slăbit 12,7 kg! S-au redus inflamaţiile, tenul a devenit mai proaspăt! Abdomenul s-a redus considerabil, coapsele s-au tonifiat! Şi, în general, mi-a apărut un aşa-zis „spirit de luptă”! Am început să cred că într-un asemenea ritm, în curând mă voi transforma dintr-o femeie grasă într-o prinţesă! Şi toate acestea fără diete şi antrenamente! Continuam să mănânc! Tot ce-mi doream! Mie îmi convine o astfel de opţiune! Deja îmi provocau repulsie fitnessul şi antrenamentele...
Spre sfârşitul celei de-a treia săptămâni, am mai slăbit 6 kilograme! Mă simţeam practic ca Degeţica! Starea de sănătate s-a îmbunătăţit, am început chiar să urc pe scări până acasă, ca să imi antrenez picioarele. Şi eu doar urmam instrucţiunile, doar urmam graficul de consum al cafelei! Doar un leneş n-ar slăbi! Este într-adevăr cel mai simplu şi plăcut mod de a slăbi din toate timpurile! Cu un astfel de regim uşor nici n-am observat cum au trecut aceste trei săptămâni! Şi cu ele aproape 19 kg de grăsime nesuferită!
Am sărbătorit victoria finală după 31 de zile. Încreţiturile de pe abdomen au dispărut! Am slăbit 26 kg şi am obţinut o supleţe la care nici nu visam! Căci la vârsta mea e mult mai greu să slăbeşti decât la 20 de ani. Sunteţi de acord cu mine?

Mie încă nu-mi vine să cred că acum arăt ASTFEL:

Apropo, Cafeaua Verde a fost testată de către Academia de Ştiinţe a României în anul 2012. Rezultatele i-au surprins pe academicieni, însă nu au fost făcute publice şi au fost ignorate.


De ce? Deoarece pentru companiile farmaceutice, medicii nutriţionişti şi clinicile private nu este profitabil un produs de slăbit care FUNCŢIONEAZĂ CU ADEVĂRAT! Care, de altfel, costă foarte puţin..

Acum, eu recomand Cafeaua Verde tuturor prietenelor mele, colegilor de serviciu. Trebuie neapărat comandată de pe site-ul oficial al produsului. În general, eu sunt complet mulţumită de rezultate şi cred că şi voi veţi reuşi! Cu atât mai mult, contrar multor păreri, nu trebuie să vă limitaţi alimentaţia şi să vă torturaţi cu antrenamente fără sfârşit.

Încă mai visaţi la un trup suplu? Ajunge! E timpul să acţionaţi!
Scăpaţi de grăsimea nesuferită imediat!


Voi răspunde aici la întrebările care mi se adresează cel mai des:

Dacă apar vergeturi?
Nu, Cafeaua Verde nu lasă vergeturi! Scăderea în greutate se face treptat şi astfel nu dăunează organismului.
Ce se întâmplă cu pielea? Cum se tonifică?
Pielea se comprimă ideal! Nici eu, nici cunoscuţii mei, nu am avut probleme cu celulita şi cu tot ce ţine de ea!
Repet, niciun fel de celulită şi nici ceva similar nu va apărea!
Ce e cu alimentaţia? Ce dietă trebuie urmată?
Eu sunt împotriva dietelor – nu avem nevoie de ele, trebuie pur şi simplu să nu uitaţi să consumaţi regulat această cafea.
Este adevărat că nu trebuie să mănânc după ora 18:00?
Este un mit! Se poate mânca oricând, aşa cum obişnuiţi sau doriţi! Desigur, în general, pentru a vă menţine sănătatea, ideal ar fi să mâncaţi puţin şi des.
P.S. Rog doamnele care au slăbit cu ajutorul Cafelei Verzi să scrie despre rezultatele obţinute! E foarte interesant cum îi ajută şi pe alţii!!


Actualizare din Sunday 7, May 2017

Mă grăbesc să vă dau veşti extraordinare! Am fost contactată de reprezentanţii „Cafelei Verzi” din România
care au oferit o reducere de 50% pentru primele 100 de comenzi ale pachetului de „cafea verde” de pe blogul meu!


Comandă ACUM pachetul Cafeaua Verde cu o reducere de 50%! 


08.04.2017 - 20:37 Irina Vasilescu
Dragă Tatiana, vă sunt profund recunoscătoare că m-aţi ajutat să scap de kilogramele în plus. Și eu am citit mult despre Cafeaua Verde, în special pe site-urile străine despre pierderea în greutate. Este minunat că deja e posibil s-o achiziţionăm şi la noi. Au trecut deja 3 săptămâni de când am terminat programul de slăbire. Am slăbit 27 kg. Greutatea mea se menţine la 46 kg şi, aşa cum aţi promis, nu crește. Vă sunt foarte recunoscătoare. Mai suplă, Irina.

09.04.2017 - 09:51 Mariana Coman
De mult visez să slăbesc. Am aflat despre Cafeaua Verde cu vreo 3 luni în urmă, dar din anumite motive, nu m-am decis s-o comand, dar mama m-a convis totuşi s-o fac. Nu sunt aşa mulţi bani pentru îndeplinirea unui vis! Acum slăbesc împreună cu mama. Ei, de altfel, îi iese mai bine decât mie!

10.04.2017 - 01:37 Malysa-mini
Sunt foarte bucuroasă că am găsit această pagină. Cu siguranţă voi încerca și eu Cafeaua Verde.

10.04.2017 - 20:01 Sonia Orădeanu
Tania, salut. Am încercat şi eu Cafeaua Verde şi ce pot să vă spun acum – mi-aţi salvat familia şi căsnicia) Tatiana – sunteţi o fată minunată şi fermecătoare! Soţul a început să mă privească iar ca pe o femeie şi acest fapt mă face să mă simt mai încrezătoare în mine şi, cel mai important, mai uşoară! )))
 

11.04.2017 - 17:09 Mila
Fetelor, primiţi-mă repede în grupul fetelor slăbuţe!)) Deja am primit coletul cu Cafea Verde! Vă mulţumesc pentru feedback-uri, ele m-au motivat să încep programul şi, în sfârşit, să scap de aceste încreţituri oribile. Promit să scriu despre rezultatele mele!

12.04.2017 - 17:10 Tatiana Rusu
Bună ziua, Mila. Mă bucur pentru Dvs. şi vă susţin decizia, pentru că principalul este armonia din suflet, care poate fi realizată doar în armonie cu corpul. Scrieţi-ne despre rezultatele obţinute. Succes!

13.04.2017 - 20:08 Alina Groza
Dragă Tatiana, sunt foarte bucuroasă că am găsit site-ul Dvs. şi sper să mă ajutaţi. Am încercat o mulţime de produse pentru slăbit, dar, din păcate, rezultatele mele sunt departe de aşteptări. Înălţimea mea este 1.62 m, iar greutatea 85 kg. Este pur şi simplu o tragedie personală! Vreau să slăbesc 35 kg. Sper cu adevărat să mă ajute Cafeaua Verde!

15.04.2017 - 02:10 Tatiana Rusu
Salut, Alina! Nu sunt singura care a slăbit cu ajutorul acestei cafele, prietenii mei au încercat deja – toţi sunt mulţumiţi. Aşa că eu sunt 100% sigură de eficacitatea produsului. Sunt complet mulţumită de rezultatele obţinute şi sincer sper să reuşiţi şi Dvs.
 Fetelor, vreau să vă rog să scrieţi despre rezultatele voastre, cine cât a slăbit! E foarte interesant să ştim cum îi ajută pe alţii!

16.04.2017 - 11:24 Kristinuta Zizi
Am primit aseară coletul. Și astăzi voi începe deja să dau jos ceea ce e în plus)) Cât s-a putut, am tot amânat... Acum, voi începe să slăbesc!

17.04.2017 - 23:55 Margareta Pașca
Mult stimată Tatiana! Vă mulţumesc mult! Într-adevăr, am scăpat destul de repede de excesul de greutate, dar cel mai important, nu revine! E pur şi simplu minunat, deja am comandat cafea pentru prietenele mele, că ele imediat o să leşine de la atâta înfometare.
De asemenea, am recurs la sfatul Dvs., mă refer la sodă. Chiar îmi place mai mult aşa, soda e folositoare pentru organism.

19.04.2017 - 15:51 Maria Tarța
Întotdeauna am ştiut că tehnologiile moderne vor găsi o soluţie)) Mâine mă duc la un restaurant cu un tânăr. Până nu demult, eu însămi arătam ca un restaurant – mare şi cu miros de mâncare)) Și datorită cafelei verzi am slăbit 23 kg în doar o lună! Vă mulţumesc, Tatiana!

21.04.2017 - 11:18 Kubik-rubik
Wow! Maria, doar într-o lună aţi obținut aşa rezultate impresionante? Cred că o să-mi comand și eu această băutură magică! Ieri m-am urcat pe cântar...groaznic ((((

23.04.2017 - 10:22 Olga Cetean
Am încercat cafeaua verde, rezultatul meu în doar 6 săptămâni – minus 34,5 kg!!! N-aş fi crezut niciodată, dacă nu mi s-ar fi întâmplat mie. Este într-adevăr pur şi simplu uimitor! Tatiana, vă rog să acceptaţi sincerele mele mulţumiri!
 

25.04.2017 - 13:10 Kubik-rubik
Felicitări, Olga, un rezultat foarte bun, toate îndoielile mele au dispărut după ce am văzut pozele Dvs.!!!

27.04.2017 - 19:50 Gina Roman
Iată am comandat şi eu Cafeaua Verde. Mulţumesc, Tatiana! După cum am promis, vă scriu despre rezultatele mele! Metoda este excepţională, timp de doar o lună și jumătate am reuşit să slăbesc aproape 31 kg. URAAAA, este victoria mea personală!!!
 

30.04.2017 - 06:28 Măriuca
Confirm că metoda este eficientă. Prietena mea a slăbit și ea cu Cafeaua Verde şi trebuie să spun că i-a reușit foarte bine, în doar o lună și jumătate a slăbit 19 kg. Foarte impresionant!

02.05.2017 - 21:10 Alina Cutureanu
Vă mulţumesc pentru opiniile voastre, m-am încărcat cu energie pozitivă de la aşa rezultate. Și de mâine viaţa mea are un nou început! Deja am slăbit 5 kg.

03.05.2017 - 05:19 Dana Mureșan
Eu încă nu am ţinut o cură de slăbire cu această cafea, dar trei prietene de-ale mele au slăbit cu ajutorul acesteia, şi acum sunt pur şi simplu de nerecunoscut, erau nişte fetiţe grăsuţe, iar acum sunt frumoase, arată într-adevăr bine! Cred că şi eu o să comand, de probă!

03.05.2017 - 13:30 Nasty
Tatiana, după cum am promis, vă scriu despre rezultate. Minus 21 kg din prima lună!!! Deja simt că zbor! )))
 

03.05.2017 - 21:41 Tatiana Rusu
Bună, Nasty, sunt foarte mulţumită de rezultate Dvs., dar din câte ţin eu minte, doreaţi să slăbiţi aproximativ 30 kg? Principalul e că aţi început, continuaţi în acelaşi fel. Succes!

04.05.2017 - 05:54 Niko
Salut, Tatiana! Am citit povestea dvs. şi, de asemenea, am decis să-mi comand Cafea Verde, în curând este planificată întâlnirea cu absolvenţii după 20 de ani, iar mie mi-e ruşine să mă arăt... Cu doar trei luni în urmă aveam 89 kg la înălţimea de 160 cm. Purtam mărimea 54. Acum cântăresc 57 kg, nu demult am cumpărat pantaloni cu mărimea 44. Am scăpat de 32 kg în doar 2 luni, nici nu pot să exprim cât de bucuroasă sunt! Credeam că niciodată nu voi scăpa de aceste kilograme oribile! Vă mulţumesc nespus de mult!

04.05.2017 - 14:07 Simona
Efecul e superb!!! Și cel mai important lucru pentru mine – niciun fel de înfometări chinuitoare, şi aşa nu mănânc prea mult, dar sunt categoric împotriva foamei! Am înţeles totul corect?

04.05.2017 - 22:21 Tatiana Rusu
Simona, aţi înţeles totul corect, esenţa slăbirii cu ajutorul Cafelei Verzi nu este în înfometarea permanentă, după care, apropo, totul revine cum a fost. Cu ajutorul Cafelei Verzi puteţi să menţineţi rezultatele obţinute – kg pierdute nu se vor întoarce! Și nu vă faceţi griji, principalul e să începeţi!

05.05.2017 - 06:36 Alevtina
FELICITAȚI-MĂ URGENT!!! Am slăbit 43 kg în doar 3 luni și jumătate. Soţul nu mă mai recunoaşte, dar este mândru şi fericit! Confirm – această Cafea Verde este cu adevărat unică!!

05.05.2017 - 14:52 Valentina Dobre
Bună ziua, Tatiana. Au trecut 42 de zile de când am primit prin poştă coletul cu Cafea Verde. Am slăbit 27,3 kg. Am început cu greutatea de 93 kg, acum cântăresc 65,7. Sunt foarte mulţumită de starea mea de sănătate, de aspectul meu fizic. Tuturor cărora nu pot slăbi le recomand să încerce; această metodă face minuni! Vă mulţumesc încă o dată!
 

05.05.2017 - 23:09 Marieta Crișan
Este de o importanţă critică să scap de aceste 14 kg în plus. Judecând după comentarii, consider că este o şansă reală. Vreau să încerc Cafeaua Verde... Vă rog să-mi uraţi succes, chiar am nevoie.

06.05.2017 - 07:27 Nadia Mihuț
Am slăbit şi eu cu ajutorul Cafelei Verzi. Mi-a adus-o sora mea din Germania cu 2 ani în urmă, atunci nu era nici urmă de ea pe la noi ... Sincer – nici nu am visat la aşa rezultate. Mă gândeam că este nonses şi nu doream să încep programul – dar sora mea m-a convins să încerc. Am început să consum în februarie, iar pe la mijlocul lui mai deja alergam prin magazine să-mi schimb garderoba, au început să-mi cadă pantalonii ))))))) Mai pe scurt, în mai puţin de o lună am slăbit 13 kg (de la 67 la 54 kg)!!!!!!! Acum greutatea s-a stabilizat şi deja de 2 ani nu se schimbă!!! Să spun că sunt fericită ar însemna să nu spun nimic!! :))) Recomand tuturor să încerce! Măcar 2 săptămâni, veţi vedea rezultatul!
 

06.05.2017 - 15:45 Tatiana Rusu
Salut, Nadia! Rezultatele sunt într-adevăr impresionante! Apropo, in doi ani s-au schimbat multe - abordarea individuală a procesului de slăbire – tocmai din acest motiv eu o recomand cu atâta încredere.
 Dragelor, vreau să-mi cer scuze pentru faptul că fizic nu reuşesc să răspund personal fiecăreia dintre voi, însă eu citesc toate mesajele primite şi mă bucur foarte mult pentru victoriile voastre asupra kilogramelor în plus.

07.05.2017 - 00:05 Maseanea
Odată demult, atât de demult încât mi se pare că nu e adevărat, cântăream aproape 83 kg. Am cumpărat Cafea Verde şi acum cântăresc 54 kg – incredibil! Greutatea se menține! Sunt mândră să vă arăt pozele – rezultatul luptei mele cu excesul de greutate. Nu credeam că aş fi putut să mă schimb aşa radical! Mulţumesc, Tatiana!
 

07.05.2017 - 08:25 Oana Băban
Bună ziua, Tatiana! Vreau să-mi exprim recunoştinţa profundă pentru ajutorul pe care îl acordaţi fetelor care vor să scape de kilogramele în plus! Am 33 de ani şi în ultimii câţiva ani am avut o mulţime de dificultăţi pe motive de exces de greutate. Îmi era greu să mă deplasez, mă chinuiau în mod constant problemele de respiraţie, simţeam dureri în articulaţiile picioarelor, în spate. Eram într-o permanentă stare de oboseală şi somnolenţă... Și dintodeauna am ştiut că acest fapt e o consecinţă a obezităţii mele! După ce am citit despre experienţa Dvs., fără să mă gândesc, am decis să comand un pachet de Cafea Verde şi să încerc. Rezultatul obţinut a depăşit toate aşteptările mele! Acum, greutatea mea este de 62 kg, iar înainte cântăream 93 kg! Timp de trei luni am slăbit 31 kg! Acum parcă zbor fără aripi, organismul e atât de uşor, mă simt minunat, ca şi cum aş fi întinerit cu vreo 10 ani! Am scăpat de dificultăţile de respiraţie, au încetat durerile de spate şi articulaţii, în general, mă simt mult mai bine! Cu respect, Oana Băban.

07.05.2017 - 16:47 Ana Oros
Bună ziua, Tatiana. Cu ceva timp în urmă am băut un ceai chinezesc pentru slăbit şi el într-adevăr m-a ajutat să slăbesc 5 kg, dar, din păcate, deja peste 2 săptămâni m-am îngrăşat înapoi. Spuneţi-mi, vă rog, cu Cafeaua Verde n-o să se repete aceeaşi poveste?

07.05.2017 - 18:51 Tatiana Rusu
Bună ziua, Ana. Vreau să vă asigur că vă faceți griji degeaba. Și pierderea rapidă în greutate, şi un rezultat durabil sunt caracteristici ale fermenţilor; organismul Dvs. controlează aceste procese. Uitaţi-vă la mine şi la celelalte fete de pe această pagină. Sau mai bine încercaţi şi Dvs., veţi afla totul şi veţi fi mulţumită de rezultate!

Mga Komento