Lumaktaw sa pangunahing content

15 milionů lidí každý rok umírá kvůli parazitům! 97% populace je infikováno! Jak si zachránit život. Rozhovor s předním parazitologem!

Parazitológovia volajú na poplach! 95% populácie Slovenska je nakazených parazitmi. Parazity sú zodpovedné za 8 z 10 smrtí! Ako pred nimi ochránite seba a svoju rodinu? Rozhovor s jedným z najznámejších parazitológov na Slovensku!

Štatistiky ukazujúce zamorenie parazitmi sú šokujúce! 95% ľudí sú nosičmi smrteľných parazitov, ktoré svojou činnosťou v ľudskom tele spôsobujú mnoho chorôb a niekedy tiež smrť. O tom, akú hrozbu parazity predstavujú a ako s nimi bojovať sme sa rozprávali s parazitológom, MUDr. Štefanom Sarnovským, z certifikovaného parazitologického laboratória.

Dobrý deň Štefan. V prvom rade by sme sa chceli opýtať na už spomínanú štatistiku. Je správna?

Nanešťastie musím konštatovať, že tieto údaje sú správne. Môžu existovať odchýlky v rámci odobratých vzoriek, ale sú minimálne. Približne 90-95 % populácie Slovenska je nakazených parazitmi. Je to znepokojujúce číslo, najmä vzhľadom na to, že mnoho ľudí kvôli tomu môže zomrieť. Je nakazených 9 z 10 ľudí, ale nikto tento problém systematicky nerieši.

Hovoríte, že ľudia „zomierajú“? Znamená to, že parazity môžu človeka zabiť? Znamená to, že parazity môžu človeka zabiť?

Ale samozrejme, že môžu. Nie všetky parazity môžu spôsobiť smrť. Povedz me si ako často sa vykonáva pitva nebožtíkov. Pravidlom je, že len vtedy, ak je podozrenie, že smrť bola násilne zapříčiněná alebo člověk zomrel za podozrivých okolností. Každý forenzný patológ vám potvrdí, že 9 z 10 pitvaných tiel, ktoré sú pitvané, sú plné parazitov. Štatisticky, v 80 % prípadoch sú parazity príčinou úmrtia.
Parazity môžu zničiť aj telo, ktoré pôsobí vitálne. Povedal by som, že 85 % takzvaných neočakávaných čiže „náhlých“ úmrtí je smrť spôsobená parazitmi. Pozrite sa na fotky, ktoré sme urobili v našom laboratóriu:
Parazity sú v srdci 45 ročnej ženy. Ich prítomnosť sa odhalila až pitvou po jej úmrtí:
Pankreas zničený parazitmi (kompletne vybratý počas operácie):
Cysticercus (typ parazita) v ľudskom mozgu (odhalený počas operácie, pacient zomrel):
Aj v prípade, keď parazity nepredstavujú priamu hrozbu pre ľudský život, vysiľujú organizmus a ten nevie odolávať vírusom a baktériám. Žijú v ľudskom tele a živia sa krvou, telovými tekutinami, tkanivom alebo svalovinou. Parazity tiež v ľudskom tele vylučujú svoj odpad a množia sa tým, že do tela kladú vajíčka. Kto vie, kedy sa v orgánech pacienta začnú nekontrolovateľne množiť ďalšie kolonie parazitov. Parazity si ani nemusíte istý čas všimnúť, a potom vás doslovne zabijú za dva týždne. Ani nebudete chápať čo sa deje. Možno dlhé roky budete žiť nomárny život s malým množstvom parazitov v pečeni, ale ak sa náhle premnožia, môžete sa ocitnúť aj na jednotke intenzírvnej starostlivosti a Vašej pečene za 2 až 3 mesiace z vašej pečene veľa neostane. Celé telo sa nenávratne poškodí.

Myslím, že naši čitatelia by chceli vedieť ako sa dá parazitov zbaviť?

Mali by sme si uvědomit, že odstraňovanie parazitov je veľmi ťažké. Ak máme dočinenia s niečím ľahko pozorovateľným, ako sú červy, je to ľahké. Ale existujú stovky typov parazitov, ktoré napádajú srdce, mozog, pečeň a žily. Musíme si uvedomiť, že technické vybavenie naších kliník nie je vždy perfektné a parazity teda môžu uniknúť pozornosti lekárov. Je to veľmi vážny problém, ktorý sa nedá diagnostikovať.
Ba čo viac, chemická liečba parazitov nie je vôbec lacná. Bežná cena procedúry je 40 EUR, čo môže mnohých ľudí odradiť.
Čo môžem vašim čitateľom bez zaváhania odporučiť je Anti-parasite Herbal Tea. Asi pred rokom sme v našom laboratóriu začali nezávislé testovanie tohto produktu. Na základe výsledkov sa dá povedať, že skutočne pomáha každému pacientovi. V 89 % prípadov kompletne zničí parazity v 11 % redukuje ich aktivitu a oslabuje ich schopnosť množiť sa. Pri dlhodobom pôsobení, čaj úplne zbaví organizmus od parazitov. Po vyčistení tela sa môže čaj používať ako prevencia proti ďalším infekcím, ktoré sa môžu objaviť kedykoľvek.

Vyzerá to, že ste si týmto produktom 100% istý.

Je to tak. V prvom rade je to produkt, ktorý bol oficiálne patentovaný a otestovaný. V druhom rade ho používame u našich pacientov a boli sme veľmi skeptickí voči oficiálnym štatistikám. Kláštorný čaj proti parazitom obsahuje komponenty z prírodných bylín, ktoré zabíjajú parazity. Naviac, aktivuje aj imunitný systém a tak pomáha telu zvládnuť dôsledky aktivity parazitov.

Anti-parasite Herbal Tea Musia sa ľudia pri používaní čaju riadiť špeciálnymi opatreniami?

Tento čaj nie je chemicky upravovaný, preto nemá žiadne kontraindikácie. Počas testovania, ktoré sme robili, bol čaj podávaný 3254 pacientom, a ani jeden z nich nemal alergickú reakciu na čaj. Čaj ľuďom nespôsobuje žiadnu ujmu a efektívne vás zbaví väčšiny typov parazitov, vrátane rôznych druhov červov, hubovitých ochorení, jednobunkových organizmov a najnebezpečnejších ľudských parazitov. Tiež by som chcel spomenúť, že ho môžu užívať aj deti. Deti majú slabý imunitný systémom a sú tak ľahkým cieľom parazitov. Môžu sa nakaziť zjedením špinavého jedla alebo pohladením mačky. Takmer polovica všetkých úmrtí detí mladších ako 14 rokov je spôsobená parazitmi.

Štefan, ďakujeme vám za rozhovor. Chceli by ste ešte niečo povedať naším čiatateľom, predtým ako sa rozlúčime?

Začnite sa starať o svoje telo, nikto iný to za vás nespraví. Práve teraz, kým čítate tento článok, sa vám parazity dostávajú do vašej pečene, do srdca, do ciev a dokonca aj do pľúc.
Ak sa ich nezbavíte, tak v najlepšom prípade vďaka nim stratíte 11-20 rokov života. V horšom prípade, môžete umrieť predčasne, alebo sa u vás rozvynie ťažká choroba. Začnite pomaly a užívajte tento špeciálny antiparazitický čaj pravidelne každé ráno. Výrazne tým znížite riziká.
Informácie získal Michal Líška
Príspevky
Jelena K. 02.05.2017
Ja som si objednala tento čaj. Počas posledných 5 rokov som trpela dlohodobou psychickou únavou. Ale ukázalo sa, že som mala parazitov. Teraz mám pocit ako keby som lietala )
Dávid 02.05.2017
Keď so začal čaj piť, nikdy som si nepredstavoval, že jeho účinky budú tak skvelé. Už nemám bolesti brucha (zdá sa, že som mal niečo v črevách) ani sa tak ľahko nezadýcham. Aj keď mám 53, som výkonnostne lepší ako mnohí 30 roční. Ďakujem, že ľuďom otvárate oči a hovoríte im o tomto probléme.
Natália 03.05.2017
Objednala som si Anti-parasite Herbal Tea, a doručili mi ho hneď na druhý deň. Začala som ho piť, a videla som zo seba vychádzať také hrozné veci... Nemyslela som si, že v črevách môže byť toľko živých vecí. Zľakla som sa, keď som si predstavila, s čím som žila.
Viktória 03.05.2017
Ďakujem za tento článok! Tiež som si objednala tento čaj.
Mišo_00 04.05.2017
Tiež som si objednal. Sľúbili mi, že ho doručia za týždeň (bývam v Poloninách). Zatiaľ čakám.
Diana 05.05.2017
Pila som Anti-parasite Herbal Tea. Jeho účinok je naozaj neuveriteľný. Cítim sa svieže a zdravo. Môj imunitný systém sa výrazne zlepšil. Počas 8 mesiacov od konca kúry som ešte nebola chorá. O niečom takom som pred tým mohla len snívať.
Lucia Langová 05.05.2017
Len nedávno som v televízii pozerala program o ľudských parazitoch, a o tom že tento čaj je najlepším prostriedkom v boji s nimi.
Olívia 05.05.2017
Objednávam si tento čaj pravidelne. Pijeme ho s celou rodinou, aby sme si prečistili telo. Veľmi pomohol nášmu synovi.
Pavol3449 05.05.2017
Dlho som trpel bolesťami hlavy. Po dvojmesačne čajovej kúre, sú bolesti preč.
Veronika 05.05.2017
Veľmi zaujímavý rozhovor. Ďakujem! Otvárate ľuďom oči!
Viktor 05.05.2017
Odporúčania môžem len podporiť. Čaj je veľmi dobrý a užitočný. Nie je nič lepšie, čo vás zbaví parazitov a spraví vás zdravšími.
Monika 05.05.2017
Nie je to podvod? Prečo sa to predáva na internete?
Klára 06.05.2017
Prepáč Monika, ale čítala si ten článok? Nie je to žiadny podvod, platíš až pri prevzatí dobierky. Objenala som si čaj a doručil mi to kuriér. Skontrolovala som si to, a až potom som mu zaplatila. To isté platí pre poštu – zaplatíš až keď balíček dostaneš. Všetko sa už teraz predáva na internete: topánky, oblečenie, nábytok aj domáce spotrebiče.
Monika 06.05.2017
Pardon, tie informácie som si nevšimla. Je dobré, že je to na dobierku. Tiež si čaj objednám.
Margitka68 06.05.2017
Super čaj. Pili sme ho s manželom a ono sa nám zdravie zlepšilo. Ako keby sme boli znova mladí. Máme oveľa viac sily. Parazity definitívne ľudí oslabujú. Keď sa ich zbavíte, budete sa cítiť úplne inak.
Karol Arbor 07.05.2017
Vďaka za tip. Musel som sa prečistiť. Aspoň raz za život. Nikdy predtým som to nerobil, ale myslím, že život bez parazitov bude lepší :) Som si istý, že nejaké mám. Za život toho chytíte veľa.
Júlia 07.05.2017

Mga Komento