Lumaktaw sa pangunahing content

Știu secretul unui păr de vis!

Mă numesc Tincuța, am 33 de ani și am fost și eu în situația ta. Fac parte din acea specie de femei pe cale de dispariție care a găsit o soluție pentru problemele părului și sunt aici pentru a te ajuta!
Povestea mea
Părul meu a devenit victima greșelilor mele din tinerețe: în adolescență îl vopseam în toate culorile existente, apoi cariera mea de dansatoare mă obliga să folosesc mult fixativ. Mai târziu am devenit manechin pentru o prietenă care fecventa cursuri de coafor și acest fapt a afectat și mai mult sănătatea părului meu.
Iată cum arăta părul meu această primăvară:
păr uscat, deteriorat, ce trebuie tratat
M-am trezit la un moment dat că a trebuit să strig disperată după ajutor, părul a început să se rupă ușor și să cadă din abundență. Am ajuns până în momentul în care mă temeam că voi ajunge să port perucă. Creme, măști, spray-uri, medicamente – am risipit o groază de bani pe ele, dar, din păcate, nu au avut nici un efect.
În cadrul unei excursii în Italia cu întreaga familie, am descoperit o metodă nouă și de-a dreptul revoluționară de a ameliora starea părului meu! O oră de proceduri la un salon de înfrumusețare a depășit efectul zecilor de săptămâni de bătaie de cap cu produse din comerț. În sfârșit părul meu și-a recăpătat puțin din strălucirea de altădată. Uleiul pentru păr Mega Hair – iată secretul eficienței procedurilor, acest remediu se bucură de popularitate în Italia, mai puțin la noi în țară.
La întoarcere aveam un singur scop: să găsesc o sursă sigură de Mega Hair și să urmez un tratament complex cu acest remediu. A fost dificil să depistez site-ul oficial al producătorului printre multitudinea de site-uri ce comercializează uleiul contrafăcut și scump, dar am reușit. Îmi doream anume uleiul pentru păr Mega Hair pe care l-am încercat în Italia, 100% natural și care prezintă un raport calitate-preț minunat. Comanda a venit în doar 2 zile, la primirea coletului am fost entuziasmată și mi-am propus să am un păr sănătos, bogat și rezistent!
Am găsit soluția perfectă pentru îngrijirea părului!
Am aplicat uleiul Mega Hair nediluat pe pielea scalpului și după 2 zile părul a încetat să cadă! O săptămână de tratament cu uleiul Mega Hair a dus la normalizarea pielii scalpului și la ameliorarea aspectului firului de păr, care a devenit mai rezistent și mai ușor de pieptănat. Abia o lună mai târziu am observat că părul meu a crescut cu 2 cm, pe când în condiții normale el avansa cu cel mult 1 cm pe lună!
Uleiul Mega Hair a devenit salvarea mea! Părul și-a revenit ca prin miracol!
Părul meu după o lună de tratament cu Mega Hair:
părul deteriorat după o lună de tratament cu ulei Hair Life

Cum se utilizează acest produs?
Este extrem de practic, masarea pielii scalpului și firului de păr cu 10 ml de ulei de 3-4 ori pe săptămână fiind rețeta sigură pentru un păr de vis! Personal, după ce aplic uleiul pe păr, îl țin în căldură (într-un prosop de exemplu) cel puțin jumătate de oră, după care îl clătesc bine. Aceste instrucțiuni simple sunt cheița fermecată spre un păr perfect!
Uleiul conține formula perfectă, care hidratează scalpul, hrănește părul și stimulează creșterea lui în același timp! Mega Hair este un amestec din 7 uleiuri naturale într-o proporție ideală, fiecare cu beneficiile sale pentru păr:
  • uleiul de jojoba tratează căderea părului și hrănește pielea scalpului;
  • uleiul de ylang-ylang stimulează creșterea părului;
  • uleiul de lămâie tratează mătreața și conferă părului strălucire;
  • uleiul de piper stimulează circulația sangvină la nivelul rădăcinilor;
  • uleiul de avocado tratează foliculii blocați și activează faza anagenă;
  • uleiul din sâmburi de struguri conferă firelor grosime și rezistență;
  • uleiul de ricin protejează firele de acțiunea factorilor termici.
Uleiul de jojoba se întâlnește frecvent pe etichetele produselor de îngrijire și regenerare a părului, fiind în special cunoscut pentru impactul său în gama unor branduri renumite precum Pantene Pro-V Natural sau Sephora. L-am încercat în diferite combinații, nu și alături de uleiul de ylang-ylang – un remediu depistat recent care face minuni pentru păr! Satisfacția mea a fost sporită de faptul că am observat uleiul de lămâie în componența Mega Hair, eu fiind o amatoare secretă a produselor cosmetice cu esență de citrice, anume pentru prospețimea și tinerețea pe care o conferă părului meu. Acțiunea uleiul de piper a fost o noutate pe măsura așteptărilor, se pare că anume lui i se datorează rezistența sporită la rupere și volumul din rădăcini de care se bucură părul meu. Mulțumită uleiului de avocado, mai mult de 50% din firele de păr au trecut în faza de creștere, iar uleiul de ricin este responsabil pentru protecția părului de substanțe toxice și de acțiunea factorilor termici. Uleiului din sâmburi de struguri i se datorează vitalitatea șuvițelor, care au devenit elastice și ușor de despicat!
După trei luni de tratament nu mai recunoșteam femeia cu păr de divă pe care o vedeam în oglindă. Părul meu a devenit jucăria preferată a fiului meu, iar prietenele și colegele mă invadau cu întrebări despre secretul acestei tranfosrmări incredibile. Acum nu mai sunt eu cea de dinainte – sunt o femeie încrezută și puternică ce se întipărește în memorie mulțumită părului său impecabil!
3 luni mai târziu de la utilizarea uleiului Mega Hair:
păr perfect după 3 luni de proceduri cu uleiul Hair Life
Uleiul Mega Hair este secretul tinereții mele! Mai nou, dimineața părul meu sănătos arată chiar mai bine ca după o ședință la hair stilist!

Comentarii:

184 comentarii/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Maria Florescu
O sticluță mică face miracole mari! Mulțumesc mult pentru sfat, am încercat uleiul Mega Hair de pe site-ul oficial și părul meu și-a recăpătat volumul și strălucirea! Acum am mai dat comandă de o sticluță de ulei și aștept să primesc coletul!
01.02.2017 - 14:51ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Elena Gheorghiu
Bună ziua. Am rămas impresionată de rezultatele la care ai ajuns, am nevoie și eu de tratament pentru păr. 2 ani în urmă mi-am vopsit părul în negru prună, de atunci îmi e greu să schimb culoarea și părul arată foarte urât la rădăcini. Am să încerc uleiul Mega Hair, sper să ajute.
02.02.2017 - 04:05ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Ana Bucur
Am citit pe alt site despre măști pentru păr, majoritatea erau cu ulei de jojoba. Am să încerc neapărat Mega Hair. Care e cea mai eficientă metodă de a-l aplica pe păr? A încercat cineva vreo mască?
02.02.2017 - 19:50ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Ioana Aldulescu
Bună! Aș dori și eu acest remediu minunat! De unde pot face rost de el?
03.02.2017 - 14:15ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Mariana Mănescu
De obicei nu am încredere în produsele de pe net, dar în cazul uleiului Mega Hair mi-am zis să încerc, căci părul meu era într-o stare gravă, iar majoritatea remediilor din farmacii și magazine nu avură efect. După o săptămână părul meu a devenit mătăsos și catifelat, iar peste o lună au dispărut vârfurile deteriorate și părul meu se bucura de mult volum. Practic cura de îngrijire până acum pentru a nu neglija sănătatea părului meu. 
12.01.2015, 09:18 |ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=7167
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Floarea Voicu
Visul meu este să am un păr lung și am reușit să-l împlinesc datorită uleiului Mega Hair! În urmă cu 2 ani părul meu cădea foarte mult și aveam vârfurile despicate. O prietenă mi-a recomandat uleiul Mega Hair și după jumătate de an de tratament intensiv am reușit să-mi restabilesc sănătatea și bogăția părului. De atunci el a și crescut, acum am un păr lung și mătăsos!
12.01.2015, 09:18 |ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=7169
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Floarea Voicu
Mama mea folosește de ceva timp o mască pentru păr din ulei de jojoba și lămâie, este scumpă dar are un efect minunat, părul ei arată mai sănătos ca al meu chiar dacă diferența ditre noi este 25 de ani. Am citit mai multe articole și am ajuns la concluzia că uleiul natural Mega Hair va fi mai eficient chiar ca acea mască pentru păr, am dat deja comandă de pe site-ul producătorului și aștept cu nerăbdare coletul. Voi avea și eu un păr frumos!
04.02.2017 - 11:23ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Ileana Pacuraru
Vreau sa am un par mai des, a cazut foarte mult in ultima vreme si nu stiu ce sa fac. Are cineva aceeasi problema? Mega Hair am auzit ca ajuta, e adevarat?
05.02.2017 - 11:24ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Viorica Nitu
Buna ziua, fetita mea are 14 ani si a inceput sa ii cada parul, nu vrea in nici un caz sa se tunda. Ce masca pentru par trebuie sa fac pentru ca el sa inceteze sa cada? Multumesc
06.02.2017 - 14:22ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Andreea Gutu
Visul meu este să am un păr lung și am reușit să-l împlinesc datorită uleiului Mega Hair! În urmă cu 2 ani părul meu cădea foarte mult și aveam vârfurile despicate. O prietenă mi-a recomandat uleiul Mega Hair și după jumătate de an de tratament intensiv am reușit să-mi restabilesc sănătatea și bogăția părului. De atunci el a și crescut, acum am un păr lung și mătăsos!.
07.02.2017 - 20:24ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Alexandra Aliuţă
Voi încerca neapărat uleiul, sper să ajute. M-am săturat de mătreață, am încercat o mulțime de șamponuri care o înlătură, am nevoie de un remediu care să o trateze. Cred că uleiul Mega Hair este ceea ce caut!
09.02.2017 - 05:38ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Denisa Ceauşescu
Muțumesc pentru articol, am auzit și eu înainte că acest ulei este bun pentru păr, dar nu știam că poate fi aplicat atât de ușor și că se vinde și la noi în țară. Părul meu nu cade foarte mult dar aș vrea să fie mai puternic și cu mai mult volum. Caut ceva natural care să ajute, cred că Mega Hair este exact ceea de ce am nevoie.
10.02.2017 - 18:09ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Georgiana Antonescu
Am fost sceptică la început dar mi-am propus să încerc acest ulei și sunt mulțumită de rezultat. Părul a devenit moale, ușor de pieptănat și nu se mai rupe. Ieri o colegă de serviciu m-a întrebat dacă folosesc vreun șampon nou, eu însă am ezitat să îi mărturisesc secretul sănătății părului meu. Uleiul Mega Hair este unul dintre puținele remedii pentru păr care a avut efect benefic asupra firelor mele fragile și veșnic încâlcite.
14 Января 2015, 20:53 |ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=7163
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Elisaveta Codrescu
Cam cat timp trebuie sa dureze un tratament cu ulei Mega Hair care sa regenereze parul si sa aiba efect? Si cate proceduri pot fi facute cu continutul unei sticlute? Mutumesc
12.02.2017 - 10:05ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Paraschiva Iliescu
Soțul meu are predispunere pentru pleșuvie, tatăl lui este chel și nu aș vrea să fie la fel cu el. Am dat comandă de ulei Mega Hair, sper că poate preveni calviția.
14.02.2017 - 05:32ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Vasilica Popa
Am încercat uleiul de jojoba, îl aplicam pe pielea scalpului de 3 ori pe săptămână, rezultate vizibie au apărut abia după 2 săptămâni. Aș dori să dau comandă de acest ulei, căci cel pe care îl aplicam era obținut prin extracție la cald și am înțeles că este mai puțin eficient ca cel extras la rece.
16.02.2017 - 04:36ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Ecaterina Şerban
Am avut și eu păr gras, pe mine uleiul m-a ajutat să tratez seboreea și acum părul meu este curat timp de 3-4 zile. El acționează asupra pielii scalpului, îi oferă hidratarea de care are nevoie, asigură părul cu vitaminele și elementele necesare și tratează mătreața dacă este cazul.
17 Января 2015, 09:55 |ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Flora Matei
părul meu are obiceiul prost de a se rupe de fiecare dată când îl pieptăn și este dificil de descurcat. balsamurile nu au nici un efect, aș dori să încerc uleiul Mega Hair. o să țin cont de sugestiile voastre
18.02.2017 - 07:24ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Nicoleta
Este adevărat că căderea părului poate fi cauzată de faptul că folosești prea mult timp același șampon? Nu găsesc altă explicație pentru faptul că părul meu cade în abundență. Folosesc deja alt șampon, dar căderea părului nu a încetat. Mega Hair va opri căderea părului în cazul meu? Și ce tip de șampon trebuie să folosesc dacă țin cura de îngrijire cu acest ulei?
20.02.2017 - 14:04ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Stela Stan
Părul meu creț mă deranjează pentru că este greu de descurcat și nu pot aranja șuvițele rebele. Am să încerc uleiul Mega Hair, sper că părul va deveni mai ușor de descurcat și voi putea să îl coafez. Port zilnic părul lăsat pe spate și aș dori să încerc ceva nou
23.02.2017 - 00:42ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Victoria Gheorghe
Am auzit că tipul periei influențează negativ sau pozitiv creșterea parului, de o lună practic cura de îngrijire cu ulei Mega Hair și aș dori să știu dacă aș putea grăbi procesul de creștere a părului. Uleiul este foarte bun pentru păr, problemele podoabei capilare nu mă mai afectează
25.02.2017 - 15:24ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
/next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
Laura Constantin
Cât de des trebuie aplicat uleiul Mega Hair pe pielea capului? Efectul va fi vizibil mai curând dacă practic tratamentul cu acest ulei zilnic?
25.02.2017 - 23:33ComenteazaLike /next/?esub=-4A25sMQIWCgIaAQQF3aGiAAEAAQACDAECzAIC0gIBEwFcBKIzoQUA&ap=716
35 pagini << < 1 2 3 ... 35 > >>

Mga Komento