Lumaktaw sa pangunahing content

Monika Barcz: „Tylko jeden krok dzieli otyłość od anoreksji“

Monika Barcz: Niedawno na łamach naszego programu rozmawialiśmy z profesorem, specjalistą dietetykiem Markiem Łapińskim o nowym środku odchudzającym Eco Slim. Niestety wielu widzów nie zastosowało się odpowiednio do wskazówek, jakich im udzieliliśmy, co doprowadziło do negatywnych konsekwencji. W naszym dzisiejszym programie, będziemy omawiać właśnie tę kwestię.
Monika Barcz: Jak mogliście się domyślić, kwestia, którą będziemy omawiać, to jak uniknąć anoreksji, podczas stosowania krople musujących Eco Slim. Michał Chmielewski, dietetyk oraz lekarz medycyny pomoże nam dziś dotrzeć do sedna tej sprawy.
Chmielewski, lek. med.: Z zasady przyczyną anoreksji są diety, jakimi katują się dziewczęta, które desperacko pragną schudnąć. Ale jak się okazało, nie jest to jedyna przyczyna.
Monika Barcz: Co jeszcze może prowadzić do tak okropnej diagnozy?
Chmielewski, lek. med.: Jak już wiecie, kilka miesięcy po wyemitowaniu naszego odcinka o Eco Slim zaczęliśmy otrzymywać mnóstwo skarg od kobiet, które nazbyt dały się ponieść odchudzaniu, a teraz nie wiedzą, co począć ze swoimi kościstymi, wycieńczonymi ciałami.

Zdjęcie dziewczyny, która zwróciła się do naszego programu po odcinku o Eco Slim.
Chmielewski, lek. med.: Faktem jest, że Eco Slim to najsilniejszy naturalny środek spalający tłuszcz, jaki obecnie stosuje się w postępowaniach dietetycznych.
Sytuacja wygląda w taki sposób, że kobiety, które doprowadziły się do anoreksji i brały zbyt wiele kropel Eco Slim postanowiły także przejść na dietę, by osiągnąć maksymalne wyniki. Miały rację, efekt był potrójny.
W rezultacie kobiety, które ważyły 100-120 kg, dosłownie w ciągu 60 dni przemieniły się w 30-kilogramowe anorektyczki!
Monika Barcz: Wielka szkoda, ze kobiety obracają tak skuteczny środek przeciwko sobie. Ale chciałabym dowiedzieć się, w jaki sposób uzyskuje się tak niebywałe efekty?
Chmielewski, lek. med.: To bardzo dobre pytanie. Zatrzymajmy się na nim na chwilę, pozwoli Pani, że przedstawię szczegóły.

Taki natychmiastowy efekt osiąga się dzięki całkowicie naturalnym składnikom, których skuteczność udowodniano w świecie dietetyki już dość dawno.
Ten produkt to łatwo rozpuszczalne musujące krople, zawierająca witaminy B2, B5, B6, B12, kofeinę, chitozan, ekstrakt z pokrzywy indyjskiej, wyciąg z guarany oraz morszczynu, kwas bursztynowy i L-karnitynęEco Slim jest produkowany z wykorzystaniem europejskiej technologii i posiada aprobatę Agencji Żywności i Leków.
Eco Slim uruchamia proces rozkładania komórek tłuszczowych, przyspiesza metabolizm, hamuje apetyt, poprawia trawienie, oczyszcza organizm ze zbędnych produktów przemiany materii oraz toksyn, usuwa nadmiar płynów, blokuje odnowę złogów tłuszczu. Dlatego teżchudniemy bez żadnych diet i ćwiczeń fizycznych.
Monika Barcz: Właściwości tego produktu są naprawdę niesłychane. Ale gdzie, Pana zdaniem, ukryte jest największe zagrożenie dla naszych drogich widzów?
Chmielewski, lek. med.: Potwierdzono, że głównym zagrożeniem jest dieta. Stosując Eco Slim, nie należy przechodzić na dietę, ponieważ złogi tłuszczu znikną i bez tego. Ciało potrzebuje zdrowych składników odżywczych, dostarczanych organizmowi wraz z jedzeniem.
Innym problemem jest to, że gdy chudnięcie przychodzi z taką łatwością, niektóre osoby mogą przesadzić. Zaczynają myśleć, że mogłoby być jeszcze lepiej, powinni schudnąć jeszcze bardziej, a to dlatego że nigdy jeszcze nie chudli tak szybko. A zrozumienie sytuacji przychodzi za późno.
 

Natalia cierpi na anoreksję. Nawet nie zauważyła, jak schudła 20 kg. Twierdzi, że to się stało w 17 dni!
Monika Barcz: Panie Michale, całkowicie się z Panem zgadzam, coraz więcej kobiet musi się w dzisiejszych czasach zmagać z tym problemem. Ale co mógłby Pan poradzić naszym widzom, czy mogą się w jakiś sposób przed tym ustrzec?
Chmielewski, lek. med.: Sądzę, że najskuteczniejsza metoda w tym przypadku to po prostu trzymać się założeń początkowych: zdecyduj, ile chciałabyś schudnąć, np. jeśli ważysz 80 kg, to waga 55 kg byłaby dla Ciebie jak najbardziej odpowiednia. Aby osiągnąć ten wynik, potrzebujesz 3-tygodniowej kuracji Eco Slim i nic więcej! Stosuj produkt dokładnie przez 1 miesiąc, jedz, co tylko chcesz, a w momencie, gdy waga wskaże 55 kg – zatrzymaj się i przestań przyjmować produkt. W ten sposób z całą pewnością osiągniesz swój cel i nie przeciągniesz struny.
Chmielewski, lek. med.: Można i powinno się jeść zróżnicowane produkty, a najlepiej gdy ich ilość jest wystarczająca, by zapobiec występowaniu uczucia dyskomfortu wywołanego głodem. Stosując Eco Slim i tak schudniesz, dieta nie jest konieczna.
Monika Barcz: Doktorze Chmielewski, wiemy też, że na rynku pojawiło się wiele podróbek, więc warto spytać, gdzie można zakupić oryginalny produkt Eco Slim i uchronić się przed zakupem fałszywki?
Chmielewski, lek. med.: Eco Slim uzyskał certyfikację w Polsce, a najbezpieczniej (przynajmniej dopóki nie pojawi się w aptekach) jest zakupić go, zamawiając ze strony oficjalnego producenta. Gwarantuje to, że kupimy produkt wysokiej jakości i nie padniemy ofiarami oszustwa.
Monika Barcz: Na zakończenie pragnę życzyć wszystkim dużo zdrowia. I pamiętajcie, dzięki osiągnięciom nowoczesnej medycyny, wiele problemów można rozwiązać stosując dużo prostsze i skuteczniejsze metody! Eco Slim to doskonały przykład. 

Ci którzy pragną schudnąć, nie powinni zapominać o dwóch głównych zasadach. Pierwsza – aby schudnąć, nie trzeba się głodzić! A druga – aby schudnąć, najlepiej stosować Eco Slim! Dbajcie o swoje zdrowie!



Komentarze: (47/47)

Swoją opinię możecie zamieścić na stronie internetowej Eco Slim, a my ją opublikujemy!
Monika (Warszawa)11.02.2017 - 16:12
Wskazówki z programu Pani Moniki są, jak zawsze, bezbłędne. Same najlepsze porady! Minęły 2 tygodnie, odkąd skończyłam swoją kurację odchudzającą z Eco Slim. Pozbyłam się 22 zbędnych kilogramów!!! Moja waga oscyluje teraz wokół 48 kg i nie wzrasta! Jestem wam taka wdzięczna! Bardzo mi się podobał proces odchudzania, bo niczego sobie nie odmawiałam!
Dziewczyna z piłą łańcuchową (Kraków)12.02.2017 - 05:25
W pełni się zgadzam. Świetny produkt odchudzający! Gdybyście tylko wiedzieli, jakie to ekscytujące – wstawać rano, sprawdzać, co pokazuje waga i za każdym razem widzieć minus 1-2 kg!
Paulina T. (Tarnów)12.02.2017 - 21:11
Czy to naturalny produkt? Cierpię na cukrzycę i alergię na różne leki, nawet antybiotyki :( Ale tak bardzo chcę schudnąć!
Monika Barcz, gospodarz (Warszawa)13.02.2017 - 15:35
Jedna z moich pacjentek również jest diabetyczką. Przepisałam jej Eco Slim na 1 miesiąc. Udało jej się schudnąć 19 kg. Jej poziom cukru we krwi nawet się nieco obniżył. Jest to bezpośrednio związane z utratą wagi.
 
Emilka (Białystok)14.02.2017 - 12:44
Marzyłam o tym, by schudnąć już od tak dawna... Dowiedziałam się o tych kroplach musujących 3 miesiące temu, ale wahałam się. Mama mnie do nich przekonała, te pieniądze to nic w porównaniu ze spełnieniem marzeń! Teraz chudniemy razem. Jej idzie nawet lepiej niż mi!
Jadwiga Rylska (Białobrzeg)15.02.2017 - 12:44
Bardzo się cieszę, że obejrzałam ten program. Z pewnością zamówię ten produkt i wreszcie rozpocznę odchudzanie!
Kasia (Lidzbark Warmiński)16.02.2017 - 15:42
Ja też wypróbowałam Eco Slim. Co mogę powiedzieć – ocalił moją rodzinę i małżeństwo! :) To po prostu cud! Mój mąż znów zaczął widzieć we mnie kobietę, a to dodało mi pewności siebie, a co najważniejsze teraz wszystko wydaje się prostsze! :)))
 
Beata Słoneczko (Gdynia)17.02.2017 - 21:45
Już dostałam paczkę z Eco Slim! Dzięki za opinie o produkcie, zmotywowały mnie do rozpoczęcia kuracji odchudzającej i wreszcie pozbędę się tych okropnych fałdów. Obiecuję, że podzielę się z wami moimi wynikami!!!
Franka Mikulska (Wrocław)19.02.2017 - 06:59
Jestem szalenie szczęśliwa, że obejrzałam ten odcinek „Twoje zdrowie“. Próbowałam mnóstwa środków, by schudnąć, ale niestety osiągałam wyniki znacznie poniżej oczekiwań. Mam 1,62 cm i ważę 105 kg, to nie do pomyślenia! Prawdziwa tragedia osobista! Chcę schudnąć 35 kg. Mam nadzieję, że uda mi się to dzięki tym kroplom musującym! Produkt jest naturalny, więc nie mam wątpliwości.
Mariola (Kołobrzeg)20.02.2017 - 19:30
Paczkę z Eco Slim otrzymałam wczoraj, minął tydzień, nigdy nie podobało mi się, jak działa nasza poczta! Operator, który zadzwonił, żeby potwierdzić adres, gdy zamawiałam, ostrzegł mnie, że poczta może działać z dużym opóźnieniem. Ale paczka w końcu przyszła i dostałam smsa z potwierdzeniem ze sklepu. Pobiegłam na pocztę i odebrałam, więc dziś jest mój szczęśliwy dzień, zaczynam chudnąć :)) Dosyć odkładania na później... Ja też wreszcie schudnę! Dziękuję Pani Moniko! Jestem bardzo wdzięczna, że nie musiałam szukać właściwego produktu, a wszystko czego potrzebowałam to ten link. Czuję się szczęściarą, że udało mi się go znaleźć z taką łatwością!
Amelia (Miastkowo)22.02.2017 - 11:26
Pragnę gorąco podziękować Pani Monice, dr. Markowi Łapińskiemu oraz, oczywiście, twórcom Eco Slim!Nadwaga naprawdę zniknęła dość szybko, a najlepsze jest to, że nie wraca! To po prostu cud, poleciłam już ten produkt moim przyjaciółkom, bo w przeciwnym razie już niedługo zaczęłyby mdleć z głodu. A tak na marginesie na Polsacie ostatnio leciał program o Eco Slim.
 
Natalia (Warszawa)24.02.2017 - 06:52
Próbowałam Eco Slim, moje wyniki w 5 tygodni – minus 18,5 kilo!!! Nigdy bym w to nie uwierzyła, gdyby mi się to nie przytrafiło. To naprawdę niesamowite! Dziękuję wszystkim, którzy pomagają rozpowszechniać informacje o tym produkcie. Bo jest on na językach wielu! Ja właśnie zamówiłam jeszcze jedno opakowanie :))
 
Monika Barcz, gospodarz (Warszawa)26.02.2017 - 05:56
Amelia i Natalia, naprawdę niesamowicie schudłyście. Powinnyście wybrać się na wizytę u lekarza.
Grażyna (Dąbrowa Górnicza)28.02.2017 - 08:45
Ulala! Rezultaty są powalające! Myślę, że też zamówię... Wczoraj weszłam na wagę i na długo straciłam humor...
Ada (Nasielsk)02.03.2017 - 15:25
Zamówiłam dwa opakowania Eco Slim! Jedno dla mnie i jedno dla mojej znajomej. Ta metoda jest doskonała, tylko w 2 tygodnie udało mi się zgubić prawie 12 kg. HUUUUURA! To moje osobiste zwycięstwo!!! Jestem z siebie taka dumna!!! A jeśli chodzi o pytanie powyżej – to produkt jest BEZPIECZNY! Mam alergię na niektóre substancje, ale nie w tym przypadku!
 
Lidka (Sopot)05.03.2017 - 02:02
Potwierdzam, to działa. Moja znajoma schudła z Eco Slim i muszę powiedzieć, że z powodzeniem, pozbyła się 19 kg w miesiąc! To bardzo imponujące!
Elżbieta (Katowice)07.03.2017 - 16:44
Dziękuję za wszystkie wasze zdjęcia, teraz myślę, że jestem gotowa, by złożyć zamówienie i rozpocząć kurację. Wszystkie moje obawy rozpłynęły się :) Zaczynam od jutra! :)))
Justyna (Poznań)08.03.2017 - 00:54
Eco Slim to prawdziwy cud! minus 17,5 kg w miesiąc! Bez żadnych diet!!! Teraz to mój najlepszy przyjaciel! Bo zmienił mnie w piękną dziewczynę!
 
Wiktoria (Warszawa)08.03.2017 - 09:05
Super produkt! Skuteczność udowodniona w testach! Potwierdzam, jesz i chudniesz, chudniesz i jesz!!!
Maryśka (Czerwin)08.03.2017 - 17:16
Wow! Po prostu wow! Wystarczy po prostu brać Eco Slim, naprawdę? Koniec z dietami?
Monika Barcz, gospodarz (Warszawa)09.03.2017 - 01:28
Emilka, masz rację, działanie Eco Slim NIE jest oparte na głodzeniu się, co nawiasem mówiąc nigdy nie działa, ponieważ waga prędzej czy później i tak wraca. Ten produkt sprawia, że będziesz w stanie utrzymać wypracowane efekty, zgubione kilogramy nie wrócą. Oto wynik, który nadesłała nasza fanka:
 
Marta Spalda (Lublin)09.03.2017 - 09:42
Minęło 22 dni, odkąd otrzymałam przesyłkę z Eco Slim na poczcie. Schudłam 27,3 kg. Moja waga początkowa wynosiła 93 kilo, teraz tylko 65,7 kg Czuję się świetnie i bardzo mi się podoba, jak teraz wyglądam. Gorąco polecam każdemu, kto bez powodzenia stosuje inne metody, by schudnąć – wypróbujcie.
 
Dorota Milewska (Gniezdo)09.03.2017 - 17:56
Bezwzględnie muszę schudnąć 14 kilo. Patrząc na opinie, myślę, że to może być moja szansa. Chcę zamówić i zacząć stosować, tak jak poleca dr Gojdź. To super, że to naturalny środek i można schudnąć bez diety! Życzcie mi szczęścia, na pewno się przyda. Eco Slim, tak jak poleca dr Gojdź. To super, że to naturalny środek i można schudnąć bez diety! Życzcie mi szczęścia, na pewno się przyda.
Ela Gawrońska (Jabłonna)10.03.2017 - 02:11
Cześć wszystkim! Ja też schudłam dzięki Eco Slim. Moja siostra przywiozła mi go z Francji rok temu. Wtedy niczego takiego nie było w naszym kraju... Będę z wami szczera – nawet nie marzyłam o takich efektach! Myślałam sobie, że to głupota i nie chciałam zacząć kuracji, ale moja siostra przekonała mnie, żebym spróbowała. Zaczęłam brać ten środek i w rezultacie musiałam wymienić całą szafę, bo wszystkie ubrania były dla mnie za duże :))) Łącznie udało mi się schudnąć 13 kg w 2 tygodnie (z 67 do 54 kg)!!! Teraz moja waga się ustabilizowała i już się nie zmienia!!! Powiedzieć, że jestem szczęśliwa, to jak nic nie powiedzieć!!! :) Polecam każdemu! Stosujcie przynajmniej przez kilka tygodni, a rezultat zobaczycie sami!
 
Barbara Tarczyńska (Katowiece)10.03.2017 - 10:27
Chciałabym wyrazić swoją dozgonną wdzięczność dla gospodarza programu, Pani Moniki (dla mnie zawsze pozostanie najlepszym gospodarzem programów medycznych), a także dla wszystkich ludzi, którzy pisali o Eco Slim. Odcinek „Zdrowy tryb życia“ niewątpliwie okazał się być bardzo pomocny dla dziewczyn, które chcą pozbyć się zbędnych kilogramów! Mam 33 lata, przez ostatnie kilka z nich doświadczyłam wielu trudności przez nadwagę. Trudno było się ruszać, stale cierpiałam na duszności, bolały mnie stawy w nogach i plecy. Bardzo szybko się męczyłam i stale byłam apatyczna... Zawsze wiedziałam, że przyczyną jest nadwaga! Gdy zobaczyłam wasz program w telewizji, zdecydowałam się zamówić bez wahania. Efekty, które udało mi się uzyskać dzięki Eco Slim przeszły moje oczekiwania! Teraz ważę 62 kg, a ważyłam 93! W dwa miesiące zrzuciłam 31 kg! Teraz latam jak motyl, w moim ciele jest taka lekkość, czuję się wspaniale, jakbym była 10 lat młodsza! Duszności i bóle stawów zniknęły, moje zdrowie ogólnie się poprawiło! Z poważaniem, Barbara

Swoją opinię możecie zamieścić na stronie internetowej Eco Slim, a my ją opublikujemy!

Mga Komento