Lumaktaw sa pangunahing content

Život bez problému s vbočeným palcem: jedinečný způsob, který vás zbaví deformace palce za 2 měsíce! 796 4

    Vbočený palec je jev, který je mnohým lidem známý. Nejedná se ale pouze o estetický problém. Deformace chodidla nejenom že hyzdí vzhled nohou, ale způsobuje také diskomfort a bolest při chůzi a z výběru obuvi vám udělá hotové peklo.
    Současná medicína si dlouho klade otázku: jak DEFEKT ODSTRANIT DO NĚKOLIKA MĚSÍCŮ, aniž by byla nutná operace? Odpověď se nakonec podařilo najít!
    Doposud byla nejefektivnějším způsobem léčby „kotníku“ pouze chirurgická korekce. Ale ani tento nákladný a bolestivý výkon nezaručuje, že se vbočeného palce na 100 % zbavíte. V 39 % případů se po několika letech problém opět vrací.
    Pro ty, kteří se zákroku bojí, vyvinuli odborníci speciální fixátor palce Valgus Pro. Jeho hlavním úkolem je snížit traumatické působení na oblast palce a tímto zastavit bolest a zánětlivé procesy.
    Tento prostředek, který je vyroben ze speciálního silikonu, těsně přiléhá k noze, kopíruje její anatomický tvar a pevně kloub fixuje. To také vede k rovnoměrnému rozložení zátěže při chůzi. Postup onemocnění je zastaven. Za několik měsíců se kloub vrací do přirozeného postavení a bolest palce a chodidel mizí.
    Šetření, kterého se zúčastnilo 1500 osob, ukázalo, že každodenní nošení fixátoru Valgus Pro pomáhá se do několika měsíců zcela zbavit problému s vbočeným palcem, ať už byla deformace v jakémkoliv stadiu.
    EXPERIMENTÁLNĚ DOKÁZÁNO! Úplné odstranění deformace palce za 1 měsíc u 97 % pacientů, kteří se studie zúčastnili.
    Pro dosažení požadovaného terapeutického účinku je třeba fixátor používat nejméně 6 – 10 hodin denně. Právě dlouhodobé působení vede ke kladným výsledkům. Nošení Valgus Pro není nepohodlné ani nepříjemné. Je možné jej nosit v jakékoliv obuvi a přitom bude vždy nenápadný.

    POZOR!Deformace chodidla je dědičná záležitost. Pokud mají vaši příbuzní hallux valgus, pak máte větší pravděpodobnost, že budete mít tuto deformaci také. Při prvních příznacích tohoto onemocnění se doporučuje používání fixátoru Valgus Pro za účelem prevence.
    Fixátor je dále doporučován těm, kteří mají ploché nohy a dále těm, kdo často nosí nepohodlnou a úzkou obuv (zejména ženám, které nosí vysoké podpatky).
    V r. 2014 byl Valgus Pro označen za průlom v léčbě deformace palce hallux valgus. Díky tomuto fixátoru se snižuje nezbytnost chirurgického zákroku téměř 7krát.
    Dnes jsou na trhu nabízeny analogické prostředky. Jejich účinnost je ale ve srovnání s fixátorem Valgus Pro mnohem nižší a jejich nošení je velice nepohodlné.
    Abyste se vyhnuli padělkům, doporučujeme fixátor objednávat pouze na oficiálních stránkách výrobce. Pouze zde získáte originální, certifikovaný výrobek, jenž bude mít veškeré vlastnosti, která má mít.


    KOMENTÁŘE:

    ava
    19.01.2017 - 16:03
             
    To je hrůza! Jak se dá vůbec s takovými kotníky normálně chodit?
    ava
    20.01.2017 - 05:17
             
    To fakt vypadá hodně nepříjemně. A musí to bolet jak čert!
    ava
    20.01.2017 - 21:02
             
    Já už s tímhle problémem žiju 6 let a každý rok je to horší a horší. Zkoušela jsem řadu domácích receptů, ale ty můžou tak leda na chvíli zmírnit bolest. Mám problémy se dostat do bot. Tak si říkám, že zkusím Valgus Pro, třeba mi pomůže.
    ava
    21.01.2017 - 15:27
             
    Řekněte, už jste to někdo vyzkoušel? Opravdu tak pomáhá?
    ava
    22.01.2017 - 12:35
             
    Já jsem si ho objednala před 4 měsíci. Předtím se mi s nohama děly strašné věci. Palce jsem měla vbočené na obou nohách. Nejen že jsem si nemohla koupit už žádný boty, ale to jediné, co jsem mohla nosit, byly vyčvachtaný kecky! Chodila jsem s tím po doktorech a nabízeli mi operaci, po které je ale doba rehabilitace půl roku! A navíc to prý bolí, takže jsem se pořád nemohla rozhoupat a odkládala to. A udělala jsem dobře! Jakmile jsem se dozvěděla o Valgus Pro, hned jsem si ho objednala. Nosím ho už 3 měsíce a s výsledkem jsem moc spokojená. Kotníky téměř zmizely, tvar kloubů se prakticky obnovil. Teď nosím fixátory pořád, dokonce i v botách na podpatku!
    commnet
    ava
    23.01.2017 - 12:36
             
    Teda holky, co já jsem se s vbočenýma palcema svýho času natrápila. Asi to opravdu bude dědičné, u nás to má jak máma, tak babička. Objednali jsme si fixátor, já i máma a působení je znatelné okamžitě: palec se fixuje ve správné poloze, zmenšuje se tlak při chůzi a bolest mizí. Už jsou to dva měsíce, co fixátor nosím, a je po problému! Jsem šťastná jak blecha!
    ava
    24.01.2017 - 15:34
             
    To je zajímavé, já jsem byla před několika dnech u doktora a on mi zrovna tenhle fixátor doporučil. Právě jsem si ho objednala na stránkách a těším se na něj. Prý mi ho do dvou dnů doručí přímo domů. To je fajn, nemusím ho shánět po celém městě!
    ava
    25.01.2017 - 21:36
             
    Já jsem před třema měsícema začala chodit do jiný práce, dřív jsem hodně seděla a teď CELEJ den (od 7 ráno do 6 večer)stojím a už mám z toho deformaci kloubu palce na noze, nejen že to vypadá hnusně, mít smotaný palce,ale navíc to i strašně bolí.Nevím, co s tím, pod kudlu se mi nechce…Pomozte nějakou radou!
    ava
    27.01.2017 - 06:50
             
    Já jsem byla na operaci před 7 lety. Opravdu je to hodně bolestivé, dlouho se to hojilo, to byly muka. Nejdřív se zdálo, že už bude po operaci kloub na svém místě, ale pak to celé začalo znova. Měla jsem v klubech záněty, bolelo to a kotník pořád rostl. Nedalo se téměř chodit. Už jsem si říkala, že mě tohle čeká celá život, když už mi nepomohla operace. Díky za Valgus Pro. Po 3 měsících jsem se cítila opět jako člověk. Bolesti pominuly a kloub se postupně dostává tam, kde má být. Teď už mě problém vyběhlého kotníku netrápí! Všem doporučuju!
    commnet
    ava
    28.01.2017 - 19:21
             
    Objednala jsem si Valgus Pro pro prevenci. Vždycky jsem si vybírala boty ne podle toho, které jsou pohodlné, ale podle toho, které mi budou slušet. Občas se v nich nedalo vůbec chodit, ale já jsem si přesto nedala říct. Za nějakou dobu začaly klouby hodně bolet a palce na nohou se začaly nepřirozeně vychylovat. S fixátorem všechny nepříjemné pocity zmizely už za týden nošení. Teď v něm chodím pořád! Je navíc super, že se hodí do jakékoliv obuvi!
    ava
    30.01.2017 - 11:17
             
    Co si to jenom ženské způsobují v honbě za krásou. Takhle si znetvořit nohy podpatkama! Myslete proboha hlavou, když si vybíráte boty, vždyť následky jsou příšerné!
    ava
    01.02.2017 - 06:44
             
    A co máme dělat, nosit jenom ortopedickou obuv? Není to vždy jenom o podpatcích, mnohé to mají dědičně!
    ava
    03.02.2017 - 05:48
             
    Prý pomáhají koupele a jodové obklady.
    ava
    05.02.2017 - 08:36
             
    Hm, prý také pomáhá pít moč (dělám si legraci). Posuďte sami, když máte kloub naruby, tak vám jodový obklad nepomůže. Pomůže buď operace, nebo se kloub postupně spraví pomocí fixátoru.
    ava
    07.02.2017 - 15:16
             
    Máte naprostou pravdu. Lidové metody můžou nanejvýš zmírnit bolest.
    ava
    2014. január 08. 21:47
             
    Já mám od dětství ploché nohy a proto mám problémy s kloubama na nohách. Když mi bylo 32, vystouply mi na obou nohách kotníky, fakt hodně. Když jsem chodila, tak jsem fakt trpěla. Došlo to tak daleko, že jsem už nemohla chodit v normálních botách, ale k doktorovi jsem s tím nechtěla jít za žádnou cenu. Jak jste psali, zkoušela jsem i koupele a různé rady z internetu. Jak jsem byla hloupá. Ještě že manžel náhodou narazil na netu na Valgus Pro. Hned mi to objednal. A po čtyřech měsících už moje nohy vypadají uplně jinak! A žádná bolest při chůzi. Konečně si připadám jako člověk!
    commnet
    ava
    10.02.2017 - 01:54
             
    Tomu říkám dobrý výsledek! Neuvěřitelné! Taky si to objednám
    ava
    2014. január 09. 23:11
             
    A jaký jste kdo zkoušeli fixátor?
    commnet
    ava
    12.02.2017 - 16:36
             
    Já jsem kdysi nějaké jiné takové pomůcky používala. Ale to už je minulé století. Nemají téměř žádný efekt, protože se to dá s nimi vydržet tak maximálně pár hodin za den. Ovšem Valgus Pro nosím pořád! Proto ty výsledky. Vůbec ho necítíte, nijak vás nedře, nosit ho není nijak nepříjemné. Tomu říkám pokrok ve vědě!
    ava
    13.02.2017 - 00:45
             
    Včera jsem přijela z Berlína. Manžel tam byl na konzultaci ohledně protézy kyčelního kloubu. A já jsem se od našeho „průvodce“ dozvěděla, že operace vbočeného palce stojí 18 tisíc euro. A pak dva týdny nosit dřevěné vysoké boty. Tak co, komu by se chtělo?

    ZANECHAT KOMENTÁŘ

Mga Komento