Lumaktaw sa pangunahing content

Zayıflama için en etkili ürünler: benim özel değerlendirmem

Herkese merhabalar! Benim ismim Gülten Çay. Ben özel mikrobloğum ve size zayıflama yollarını detaylı bir şekilde açıklayacağım. Bu konuda herkesin sorularına özverili bir şekilde cevap vermeye ve buna ek olarak bukonuda bilmediklerinizi öğretmeye çalışacağım.Son zamanlardabu konuda bilgi vermeye çalışan bir çok kişi var ve bunların büyük bir kısmında hatalar var.Bu sebepten dolayı ben çok daha iyi bir çalışma yaparak sizlere internet üzerinden bu konu hakkında en iyi şekilde bilgileri aktaracağım. Bu konuda sizlere doğru bilgiler vermek istiyorum.
Ve bu sebepten dolayı bu makaleyi yazmaya karar verdim. Benimle ilgili en çok merak edilen sorumuza geçecek olursak;nasıl 26 kg verebildim?
Öncelikle şunu söylemek istiyorum; ben hiçbir zaman zayıf birisi olmadım, fakat zayıf olmayı çok istiyordum. Eğer kendinize bir amaç belirlediyseniz, bu amaca ulaşmak için özgüveniniz olmalı ve gerçekten bunu başarmayı istemelisiniz. Ben amacıma ulaşmak için bitkiselbir ilaç olan GOJİ BERRY’i tercih ettim.

Ve sonuçta ben BİR AY kadar kısa bir sürede zayıfladım! Kabul edelim ki bu ŞAŞIRTICI bir sonuçtu!


Motivasyon

Ben uzun bir süre boyunca kendi artık kilolarımdan rahatsızlık çekiyordum ve bu sebepten dolayı zayıf olan kızları oldukça kıskanıyordum! Herzaman onlar gibiolmak istedim, çünkü onlara hayrandım! Hayallerim hep zayıf olmam üzereydi. Bir bayan olarak kocamın beni ellerinde taşımasını ve çocuklarımın çok güzel bir annesi olmasını istedim.
Zayıfladıktan sonra eski fotoğraflarıma bakamaz oldum! Kilolu olduğum dönem çok korkunçtu! İş arkadaşlarımbana gülüyor, trip atıyor ve beni üzecekkomikçe yorumlar yapıyordular. Tabi bunları yaparken bana belli etmemeye çalışıyordular.Fakat ben herşeyin farkındaydım! Doğal olarak eve gelince ben çok sinirleniyordum ve herşeyi unutmak istiyordum. Bunun içinde sürekli yemek yiyordum ve doğal olarak kilo alıyordum. Zayıflamak için beni motive edecek bir olaya ihtiyacım vardı. Ve bir gün ihtiyacım olan motivasyonu bana verdiler ve beni işten kovdular! Sebebi ise ben herkes gibi olmamamdı! Herkes gibi zayıf ve güzel değildim! Bu durum karşısında ben büyük bir depresyon içerisine girdim ve karar verdim; hayatımı tamamen değiştirmeliydim!

Benim hikayem: ben nasıl zayıfladım?

Zayıflamak için ilk düşündüğüm az yemekti ve bu sayede herşey düzelecekti. Fakat böyle olmadı! O zamanlar dünyanın tüm diyetlerini denedim ve her çeşit spor salonuna gittim! Ne yazık ki değişenhiçbir şey olmadı! Bu tarz olumsuzluklardan sonra ömür boyu böyle şişman olacağımı düşündüm!

Ama güzel bir günde eski bir arkadaşım aradı! O gün hayatımın yeni sayfası açılmış oldu! Ömrümü değiştiren gün, o gündü! Her zaman ki gibi onunla konuştuk, dertleştik. Ve tabi ki bende kendi derdimi anlattım. Nasıl işten kovulduğumu, bu durum sonucunda depresyona girdiğimi vedenediğim tüm diyetlerin sonuçsuz kaldığını ve hiçbir sonuca ulaşamadığımdan bahsettim.
Derdimi duyunca arkadaşımda bana kendiyle ilgili birkaç bilgi verdi! Seneler önce oda aynı dertten mustaripmiş! Çok yıpranmış ama bir günde internette zayıflamak için bir mucize tarifi okumuş. O tarif ise GOJİ BERRY isimli bitkisel ilaçmış. Arkadaşım anlattığına göre GOJİ BERRY iştahı azaltmaya yardımcı olan, tamamen doğal içeriğe sahip olan bir ürünmüş. Carallum klinik çalışmalarda iştahın bastırılmasına yardımcı olduğu belirtilen devrim niteliğinde yeni bir bileşeni içerisinde bulunduruyor.

Bunları duyunca çok şaşırdım çünkü daha önce böyle bir ürün hakkında bilgi sahibi değildim. Ve tabi ki kendimehemen bu üründen sipariş ettim. Bir ay boyunca yemekten önce 3 kere içiyordum.(Fakat siz alırsanız kendi vücudunuza artık kilolarınıza göre kullanmaya özen gösterin,zaten alınca kullanma talimatında her şey yazıyor.)
Böylece benim sonuçlarıma bakacak olursak; 89 kilodan 63 kiloya kadar zayıfladım. Tabi bu bir SON DEĞİL!

Ben hala BÖYLE gözüktüğüme inanamıyorum:

Diyet, spor ve diğer zorluklarla daha rahat mücadele etmek için.

Hızlı kilo kaybının nedeni nedir?
Tibet bitkisi olan Goji’nın garantili güçlü özü, iştahınızı azaltmaya yardımcı olmak için vücutta doğal olarak çalışır. Böylece çok daha kolay kilo vermeniz sağlanır. Bu öz, Tibet işçi sınıfları arasında da iştah bastırmak ve dayanıklılığı artırmak için kullanılırdı. Tibet'ın serveti olarak bilinen ve Tibet Sağlık Bakanlığının şifalı bitkiler üzerine kapsamlı listesinde yer alan Goji Berry, sebze ve kıtlık yiyeceği olarak ünlenmiştir.
Goji'ın popülaritesi ünlü Hollywood yıldızları sayesinde her geçen gün artmaktadır. Ünlüler, zayıflama programların hızlı bir başlangıç yapabilmek için Caralluma'yı tercih etmektedir.
Bir kaç gün önce üşenmeden özellikle sizin için internetten Goji Berry bitkisel ilacının sitesini buldum)) İnanın ki bu ürünçoğudiyetten, zayıflamakiçin tercih edilen tüm çay ve kahvelerden çok daha iyidir!

Yorumlar (115) 




23.04.2017 - 22:31 Demet
Gültencim, başka kızlara bu konuda motivasyon verdiğin için çok teşekkür ederim. Senin bloğunu okuduktan sonra bende giderek zayıflamaya başladım. O zamandan beri üç hafta geçti ve ben 27 kg verebildim! Bu sayede 46 kg oldum! Çok teşekkür ederim herşey için!

24.04.2017 - 11:45 Elif Bozkurt
Bende her zaman zayıflamak istedim. 3 ay önce Goji Berry'i öğrendim ama sipariş etmeye cesaret edemiyordum. Fakat annem sonunda beni ikna etti. Ayrıca fiyatı da oldukça uygundu. Şimdi annemle birlikte zayıflıyoruz. Ve o benden biraz daha başarılı çıktı:)

25.04.2017 - 03:30 Bebek
Sayfanı bulabildiğim için çok sevindim. Mutlaka kendime de sipariş edeceğim.

25.04.2017 - 21:54 Mutlu insan
Gültencim, merhabalar. Ürünü bende denedim ve size bir şey itiraf etmek istiyorum; siz benim ailemi kurtardınız! Ürün sayesinde zayıfladım. Çok daha şık ve güzel oldum! Kocam bana artık gerçekten güzel bir kadın olarak bakıyor! Bana her geçen gün daha da çok aşık oluyor! Bu yüzden ben çok mutluyum :)))

26.04.2017 - 19:03 Esra
Kızlar beni de kendi kulübünüze kabul edin :))) Bir kaç gün önce bende kendime bu üründen siparişim ettim! Siz bu yorumları yazmasaydınız, belki de hiç almazdım! Okuyunca bende motive oldum ve koşa koşa gidip hemen sipariş ettim! Sonuçları anladığımda bende size kendi sonuçlarımı anlatacağım!!!

27.04.2017 - 19:03 Gülten Çay
Esra merhaba! Sen ve diğer kızlar için çok sevindim. Bende sizin kararınızı destekliyorum, çünkü kendinize özgüveniniz olursa hayatta daha başarılı olacaksınız! Kendi başarılarınızı mutlaka yazın! Ve bu arada kendiminkileri yazamadığım için özür dilerim, çok işlerim vardı!

28.04.2017 - 22:02 Pelin Deliduman
Bebeğim, sayfanı bulduğum için çok mutluyum. Bana bu konuda yardımın lazım! Bende zayıflamak istiyorum fakat olmuyor. Boyum 162 cm, kilom ise 105 kg. Bu benim kişisel bir trajedimdi! Ben yaklaşık olarak 35 kg vermek istiyorum. Bu sebepten dolayı Goji Berry'e karşı çok umutlarım var!

30.04.2017 - 04:04 Gülten Çay
Pelin, iyi günler! Sanırım bu yolla zayıflayan kişi tek ben değilim. Bir kaç arkadaşımda sipariş ettiler ve emin ol ki herkes çok memnun kaldı! Ben bu ürünün faydasından %100 eminim. Ümit ediyorum ki sizde başarılı olacaksınız! Kendinize iyi bakın!
Bu arada kızlar sizden bir daha rica ediyorum! Kendi sonuçlarınızı yazın! Herkes, benim gibi merak ediyor, kim kaç kilo verebildi!

01.05.2017 - 13:18 Prenses
Dün siparişimi bana teslim ettiler. Ve bu günden itibaren zayıflamaya başladım :))) Canım teşekkürler hikayen için ve tavsiyen için!

03.05.2017 - 01:49 Mervecik
Gülteeeen, teşekküüüüür :) Gerçekten tüm fazla kilolarımı verebildim! Bu bir mucizedir! Artık bende herkese bu konuda tavsiye edeceğim. Artık onlarda diyetlerden bıktılar :)))

04.05.2017 - 17:45 Zümrüt
Yarın erkek arkadaşımla yemeğe gidiyoruz!!! Ama artık eskisi gibi utanmıyorum! Goji Berry sayesinde bir ay kadar kısa bir sürede 23 kg verdim! Teşekkürler! Sen bir meleksin :))

06.05.2017 - 13:11 Ayşe Gül
Ay Allah!!!! Zümrüt abla, inanamıyorum! Bir ay kadar kısa bir sürede bu kadar zayıfladınız? Artık bende bu üründen sipariş edeceğim, yoksa şişman olarakkalacağım :((((

08.05.2017 - 12:16 Zayıf kız
Bende denedim Goji Berry'i!! Ve bu sayede 6 hafta gibi bir sürede 34,5 kilo verdim! Ben hiç bir zaman inanmıyordum! Bu bir mucize! Güzelim, tavsiyelerin için teşekkürler! Aferin sana!

10.05.2017 - 15:04 Ayşe Gül
Tebrik ederim! Sana baktım ve şimdi tüm şüphelerim bir anda yok oldu!

12.05.2017 - 21:44 Çiçek
Kızlar sağoluuuun! Bende iki tane sipariş ettim! Söz verdiğim gibi bende sonuçları yazıyorum! 1,5 ay kadar bir sürede bende 31 kg kadar zayıfladım! Oleeeeeyyyy!!!!! Kendimle gurur duyuyorum!

15.05.2017 - 08:21 Huzur
Şahsen kendim kullanmıyor olsam da arkadaşım bu ürünü kullanmış! Ve 1.5 ay gibi bir sürede 19 kg verebilmiş! Çok şaşırtıcı!

17.05.2017 - 23:04 Nur Torlak
Herkese fotoğraflar ve tavsiyeler için teşekkürler!!! Bütün korkularım sayenizde kayboldu! Yarından itibaren başlıyorum ürüne başlıyorum :)

18.05.2017 - 07:13 Melek Ati
Benimde iki arkadaşım böyle zayıfladılar) Şimdi ince ve güzel kız olmuşlar hepsi! Artık bende kendime sipariş edeyim)) 10 kg vermek lazım bana da!!

18.05.2017 - 15:24 Toprak toprak
Canııııım, bir ayda 21 kg zayıfladım! Artık kendimi manken gibi hissediyorum! Keyfim artık yerinde! Sizede ürünü tavsiye ederim!
 

18.05.2017 - 23:35 Gülten Çay
Günaydın bebeğim! Senin adına çok sevindim! Hatırladığım kadarıyla sen 30 kg kadar vermek istiyordun! Aferin sana!

19.05.2017 - 07:48 Zehroş
İnanamıyorum ya! Yanlış anlamadım demi? Sadece bir ayda bu kadar kilo verdiniz?

19.05.2017 - 16:01 Gülten Çay
Hayır canım, yanlış anlamadınız! Sadece bir ay gibi sürede ve zayıflayacaksınız! Şunu söylemek isterim ki artık verdiğiniz çekiniz geri dönmeyecek, çünkü bu bitkisel bir ilaçtır!

20.05.2017 - 00:15 Zeynep K.
BENİ KUTLAYABİLİRSİNİZ!!!! 3,5 ay gibi bir sürede ben 53kg verdim! Kocam bile beni tanımamayabaşladı, ama yinede çok mutluyum! Bende kesinlikle söyleyebilirim ki Goji Berry şahane bir ürün!

20.05.2017 - 08:30 Özdemir Asiye
Benim en acilinden 14 kg vermeye ihtiyacım var! Yorumları okuyorum ve anlıyorum ki bu ürün benim tek şansım! Artık bende sizin gibi sipariş edip, bu ürünü kullanmak istiyorum!

20.05.2017 - 16:46 Nadia Ivanova
Herkese merhabalar.Bende Goji Berry yardımıyla zayıfladım! Bana ürünü 2 yıl önce İzmir’den ablam getirdi. Fakat o zamanlar Mersin’de hiç satışta yoktu! Açık söyleyeyim. Hiç bu kadarını beklemiyordum! Önce düşündüm ki bu saçma bir şeydi fakat sonra ablam beni ikna etti! Ve sonuçta bir ay süre geçtikten sonra bütün kıyafetlerim büyük gelmeye başladı. Alışveriş için bir sebebim olmuş oldu: ))) 1.5 ay kadar gibi kısa bir sürede ben 13 kg kadar zayıfladım! ( 67 kilogramdan 54 kiloya kadar düştüm). Ben artık huzurluyuuuummmm :))) Herkes bu ürünü denesin! Mutlaka işe yarayacaktır!
 

21.05.2017 - 01:03 Gülten Çay
Nadia! Aferin size! Kızlar bir daha sizden özür dilemek istiyorum. Fiziksel olarak cevapveremeyebiliyorum herkese! Fakat her mesajınızı okuyorum ve sizinle gurur duyuyorum!

21.05.2017 - 09:21 Azra
Çoook eskiden bende 83 kiloydum! Simdi 54 kg kadar zayıfladım! Ben gururla size kendi fotoğraflarımıgösterebilirim! Önceden kendime hiç bu kadar inanmazdım! Ama bende başardım!!!!!

21.05.2017 - 17:39 Melise Kurt
Merhaba, Gülten! Öncelikle size teşekkür etmek istiyorum! Sizin yardımınızla birçokbayanzayıflayabildim! Ben 33 yaşındayım ve ben şişman olmam sebebiyle birçok zorluk çektim. Bana yürümek bile artık zor geliyordu.Ayaklarım ve kalbim hep ağrıyordu. Hep derinden nefes almak zorundaydım. Çok çabuk yoruluyordum, keyfim hiç olmuyordu! Sebebinin şişman olmam olduğunu biliyordum. Sizin bloğunuzu okuduktan sonra bende ürünü kendime sipariş ettim.Şimdi ben 62 kilo oldum ama eskiden 93 kiloydum. Üç ay kadar gibi bir sürede 31 kilo verdim! İnanamazsınız, şimdi uçmaya bile hazırım. Sanki 10 yıl kadar gençleştim! Ve bu sayede en önemliağrılarım bile geçti! Saygılarımla, Melise Kurt!

22.05.2017 - 01:59 Anastation
İyi günler. Birkaç yıl önce ben zayıflamak için Çin çaylarından içiyordum! Gerçekten zayıfladım,fakat 2 hafta sonra bütün kilolarım geri döndü! Goji Berry ile aynı şeyi yaşayacak mıyım?

22.05.2017 - 10:19 Gülten Çay
Anastation, emin olun ki öyle bir şey olmayacak. Düzenli egzersiz ve az kalorili bir diyetle birlikte kullandığınızda, istenmeyen kilolardan kurtulmaya başlamak için ihtiyacınız olan tek şey olacaktır. Eğer BANA inanmıyorsanız, diğer kızlara bakınız! Ama en iyisi sadece resimlere bakmayın ve sizde deneyin. Böylece kendiniz her şeyden emin olacaksınız! Daha sonra bizimle fotoğraflarınızı paylaşırsanız, sevinirim!

Mga Komento