Lumaktaw sa pangunahing content

Yüzümü 2 haftada nasıl gençleştirdim


Herkese merhaba! Hatırlıyorsanız bir yıl önce size yüzümü nasıl gençleştirebilirim diye sormuştum. İşte bütün sizin tavsiye ettiğiniz çay, enfüzyon, masaj ve başka şeyleri bir bir denedim – BUNLARIN HEPSİ BİR HİÇ ve para pompalanmasıdır. Cildimin kırışıklıklatrı vardı ve olduğu gibi kaldı.
Yorgun, hüzünlü, kül gibi cildi olan kadın – işte bunu her gün aynada görmeye devam ediyordum.
Kendi 45 yaşımda 65 yaş gösteriyordum. Muhakkak kadınların çoğu benim sürekli depresyon halimi anlar. Çünkü bir kadın aynaya baktığında orada eski genç ve güzel kızı görmek istiyor, bir sürü problemi olup onların yüzünde yansıyan 45 yaş kadını değil … Güzel görünmeye çok istiyordum, çünkü eşim var, işim var, insanlar bana bakıyor …

Acıl olarak bir şey yapmak gerekti!

Zamanla farkına varmadan komplekslerim oluşmaya başladı. Hiç dışarıya çıkma isteğim yoktu. Mağazalara eşya almaya gitmek bir yana. Kendimi her kırışıklığı çok iyi gösteren iyi aydınlatmada büyük aynalarda gördüğümde keyfim anında bozuluyordu. Sonra eşim beni bırakacak diye düşünmeye başladım, etrafta o kadar genç ve güzel kız varken, yüz yerine yekpare kırışıklık olan yaşlanmış karıyı ne yapacak?
Masaj, çay, prosedürlere olan güvenimi çoktan yitirdim. Üretici çok şeyi vaadediyor, ama hiç bir şey olmuyor. Sadece plastik cerrahi kaldı. Ben ise bunu hiç istemiyordum. Birinciden, ameliyat çok pahali bir şey, ikinciden, plastik ameliyattan sonra durumun ameliyattan öncekisinden daha da kötü olduğu olaylar hakkında biliyordum. Böyle olmasını da asla istemiyordum!

Allah’tan hediye

Gönlüm tamamen çökmüştü, ben kendi güzelliğime yeniden kavuşacağımdan umudumu kesmiştim. Tesadüfen annemin arkadaşını karşıladığıma kadar. O zaman işte şok yaşadım! Kadın benden 20 büyük, ama benden daha genç! görünüyor! Denliliği unutarak beni heyecanlandıran soruyu sordum: “Havva Hanım, bu kadar güzel kırışıklıksız ve sizin yaşınıza özgü diğer sorunları olmayan yüz sahibi olmayı nasıl başardınız?”
Ve Havva Hanım bana «Goji cream». adlı yeni teknoloji hakkında söyledi. Bu, sayesinde kırışıklıklar düzleşmeye başlayan eşsiz bir yüz bakım ürünüdür!
Etkisinden şüphe duymuş olsam da Havva Hanımı kendi gözümle görerek maskeyi sipariş etmemem imkansızdı. Siparişi ettim, maskeyi beklep aldım, bileşimini inceledim ve uygulamaya başladım. Bu prosedür hiç bir sıkıntı yaratmıyor! Maskeyi günde 5-10
Evde – sevdiğim koltukta oturarak ve güzel müzüğü açarak etkisini bekliyordum. Artık 7 gün sonra gözlerimin etrafındaki çizgiler yok olmaya başladı! Tahmin edin! En pahalı kremler beni göz kenarlarındaki kırışıklıklardan kurtaramıyordu, şimdi ise bu mucize maskenin sadece bir hafta uygulanmasından sonra onlar kaybolmaya başladı! İş yerimde erkek çalışma arkadaşlarım son günlerde gözlerimin ışıl ışıl parladığını söylediler. Tabii!!!

Sonuçlar nasıl? Neticesi ne?

“Goji cream”u uygulamaya başladıktan 2 hafta sonra kendimi gerçekten aynada tanıyamadım. Oradan bana  KIRIŞIKLIKSIZ yüzü, elastik derisi olan, göz altı morlukrarı olmayan genç, güzel kadın bakıyordu. Burnumun ucu bile küçüldü, yüz olvalim daha da netleşti! Ben inanamıyordum... değişiklikleri etraftaki herkes farkediyordu! İş yerimde çalışma arkadaşlarım komplimanlar söylemeye başlad, eşim benim değişmeme hayrandı ve bana tekrar aşık gözlerle bakmaya başladı, oğlum “benim anneciğim en güzel!” diye tekrar ediyordu. Kendime tekar güven duymaya başladım, kendi yüzümden ve nasıl göründüğümden artık çekinmiyordum. Çünkü ben mükemmel görünüyorum, genç, taze ve mutlu!
Sonucundan o kadar memnunum ki, anlatamam! Artık bütün arkadaşlarıma ve tanıdıklarıma bu maskeyi tavsiye ediyorum, çünkü onun görevini yapıp yapmadığını kendim denedim. Görevini hiç bir sorunsuz yapıyor! Üstelik sağlığımın iyileştiğini de hissetim! Çünkü insanın içinde kendisini nasıl hissetiği doğrudan doğruya onun dış görünüşüne yansıyor. Ben daha iyi uyumaya başladım, ruh haliminin sebebsiz değişmesi sona erdi, enerji ve pozitif duygu doluyum.

Ürünün başka artıları – yaş sınırlamasının ve kullanım kontraendikasyonlarının olmamasıdır. Bu ise, her yaşta olan kadın neşter veya çok pahalı (ve faydasız) kremlere başvurmadan yine güzel olabilir, demektir! Değerli kızlar ve kadınlar, sizi bu yöntemi kendinizde denemenize esinlendirdiysem yorumlarda sonuçlarınız hakkında yazar mısınız lütfen. Sizin adınıza sevinmek çok istiyorum!
İlgilenenler için - cream resmi sitede burada sipariş etmiştim. Fiyatı çok ucuz ve hiç yararı olmayan faydasız bir kremin 2 paket fiyatıyla eşittir. Seçim sizin.


SİPARİŞ


194 yorum
Özge Çağlar
Sonuca bak! Resimde iki farklı kişi! Kıskanıyorum!
5 dakika önce | Yorumla
3
Aynur Yıldız
Sipariş ettim! Sonuç kendisini bekletmedi – küçük kırışıklıklar 5 gün sonra kayboldu, mutlaka bu cream uygulamaya devam edeceğim. Teşekkürler!
7 dakika önce | Yorumla
4
Şerife Uyar
Gözlerimin etrafında kırışıklıklar vardı, cream bir hafta uyguladım – ve cildim DÜZ OLDU! Herkese tavsiye ederim!
11 dakika önce | Yorumla
10
Esra Duraker
Hayret bir şey, gideyim sipariş edeyim. Umarım yardım eder...
14 dakika önce | Yorumla
7
Didem Bingöl
Gerçekten harika bir yöntem! Sipariş edin, pişman olmazsınız. Pis kırışıklıklar – hepsi geçmişte!
16 dakika önce | Yorumla
5
Selma Arslan
Bu siteyi bulduğum için o kadar mutluyum ki! Yonca, çok teşekkür ederim, cildim daha genç oldu ve kırışıklıklar hemen hemen kalmadı!!!
17 dakika önce | Yorumla
3
Gülçin Çiftçi
Yardım ediyor mu ? Hadi be , öyle ürün daha yok. İnanmıyorum!
18 dakika önce | Yorumla
7
Esma
Bu cream uyguluyordum. Sonuç – 2 hafta sonra kırışıklıklara zerre kadar bir İMA yok!!!!! Tavsiye ederim arkadaşlar!
20 dakika önce | Yorumla
4
Gülcan Okur
Ben çoktan herkese bu "Goji cream" u tavsiye ediyorum. Yardım etmediği kişi daha olmadı!
21 dakika önce | Yorumla
5
Tülin Aktaş
Süper. Bana da öyle yardım eder mi?
23 dakika önce | Yorumla
6
Melis Özer
Ben bu cream birinci gün uyguluyorum. Sonuçlarını görünce – hemen yazarım.
24 dakika önce | Yorumla
21
Meltem Köklü
Yardım ediyor! Gerçekten yardım ediyor! O kadar mutluyum ki, arkadaşlar! Nihayet bu saçmasapan kırışıklıklar yok oldu! Şimdi sanki 15 yaşımdayım!
25 dakika önce | Yorumla
9
Tuba Yiğit
"Goji cream" hakkında çok duymuştum, şimdi ise sipariş ettim. Bakalım ne olur.
34 dakika önce | Yorumla
5
Çocukluk rüyası)
Tavsiyeler için teşekkürler! Mutlaka deneyeceğim. Yardım ederse – yazarım…
41 dakika önce | Yorumla
2
Sinem Avcı
Yorumları yazanlar onu gerçekten denediler mi? Nasıl mış? Almaya yarar mı?
44 dakika önce | Yorumla
47
Öznur Güzel
Nerede sipariş edebilirim? Fiyatı ne kadar? Söyleyin, bu yöntem çok acil olarak lazım!
49 dakika önce | Yorumla
31
Ayşegül Turan
Yardım ediyor – bu doğrudur. Ablam 10 yaş daha genç görünmeye başladı!
50 dakika önce | Yorumla
11
Nirgül Kutlu
Bu maske bana yardım ettiyse demek başkalara da yardım eder. Kırışıklıklar geçmişte!
51 dakika önce | Yorumla
38
Hatice Aytekin
"Goji cream" hakkında çoktan duymuştum. Bence %99.9 kişiye yardım ediyor. Sahi.
54 dakika önce | Yorumla
57
Cem Oktay
Bilmiyorum, bu saçmalık bence.
bir saat önce | Yorumla
3
Seda Güzel
Söz verdiğim gibi – sonuçlarla paylaşıyorum. GÖREVİNİ YAPIYOR!!! Bu bir mucize! Yüzüm 20 yaş daha genç oldu!
bir saat önce | Yorumla
5
Dilek Hanım
Teşekkürler Yonca, kırışıklıklar artık geçmişte! Nihayet, çünkü artık gençliğimin geri döneceğinden çoktan umudumu kesmiştim))...
bir saat önce | Yorumla
9
Funda Erkan
Bu pis kırışıklıklardan kurtulmaya yardım ederse – caddenin başından sonuna kadar çıplak geçerim :)
iki saat önce | Yorumla
21
SİPARİŞ

Mga Komento