Lumaktaw sa pangunahing content

Už žádné utrpení. Moje cesta ke štíhlé postavě


Před několika lety jsou četla příběhy lidí, kterým se podařilo zhubnout a říkala jsem si: "Tohle se mi nikdy nepovede." Pravděpodobně jsem ztratila naději a vždy, když jsem viděla fotografie "před" a "po" lidí, kterým se podařilo zhubnout, bylo mi do pláče, protože jsem si myslela, že se mi nikdy nepodaří tímto způsobem zhubnout. Nyní na ty časy vzpomínám s úsměvem - byla jsem naivní! Můj život se změnil díky Slim Pectin. Nyní vám povyprávím, jak jsem se o něm dozvěděla.

"Před"

Jsem vždy trpěla nadváhou. Prostě to tak bylo... Jako dítě jsem nebyla aktivní a raději jsem si četla knihu, než abych běhala s ostatními dětmi po venku a lezla po stromech. Celá moje rodina je stejná - jsme všichni tlustí a máme velká břicha. Moje babička ráda pekla buchty a dortíky... Ze začátku jsem tomu nevěnovala moc pozornosti, ale jednoho dne jsem si uvědomila, že mi nesluší hezké oblečení. Nikdo mě nezval na rande, na rozdíl od mých štíhlých kamarádek. Potom jsem se podívala do zrcadla....a rozplakala jsem se. Bylo to strašné. Měřím 170 cm a vážila jsem 90 kg. To je hrozné. Od té chvíle jsem byla rozhodnutá zhubnout za každou cenu, jinak bych musela po celý zbytek života žít s tím příšerným odrazem v zrcadle.

Krása něco stojí, a její cena je opravdu vysoká. Nikdy jsem nebyla sportovní typ. Nebyla jsem zvyklá být aktivní a vždy, když jsem se pokoušela sportovat, mi rychle došel dech.Dělat fitness pro mě nebylo možné, protože jsem měla problémy s koleny a kyčlemi a fyzioterapie mi neumožnila zhubnout. Fóra o hubnutí se bohužel zaměřovala zejména na sport, běh a další činnosti. Rozhodla jsem se tedy, že budu držet diety. Zkusila jsem jich spoustu - Atkinsovu dietu, vegetariánskou dietu, Cambridge Weight Plan, Dukanovu dietu... Jednu dobu jsem jedla dokonce jen salát, ale i to bylo k ničemu...Něco jsem zhubla, ale šlo to velmi pomalu a úspěchy byly pouze dočasné. Jakmile jsem se vrátila k běžnému jídlu, znovu jsem přibrala. Tenkrát jsem začala zkoušet různé zábaly a masáže. Měla jsem pevnější pleť, ale nepomohlo mi to zbavit se špeků na bocích a na břiše. Už jsem to chtěla vzdát a smířit se s tím, že budu tlustá... Moje pleť a vlasy byly bez života, protože jsem se trápila neustálými dietami, měla jsem pořád hlad a nikdy jsem neměla dobrou náladu.
Jednoho dne jsem si pročítala diskusi na jednom fóru a uviděla jsem komentář od někoho, kdo měl stejný problém jako já. Tato dívka zveřejnila své fotografie "před" a "po" a popisovala, jak bojovala s nadváhou už od dětství, ale všechny její snahy byly marné, dokud jí někdo nedoporučil přípravek, který jí skutečně pomohl. Bez rozmýšlení jsem jí napsala. Produkt, který jí tak zázračně pomohl, se jmenuje Slim Pectin. Tato dívka (jmenovala se Stella) mi řekla, jak tento přípravek funguje. Samozřejmě jsem měla pochybnosti. Slyšela jsem o příšerných vedlejších účincích pilulek na hubnutí a dalších léků, ale Stella mě ujistila, že tento přípravek je skutečně přírodní - jde pouze o pektinový prášek a med.
Zjistila jsem si na internetu nějaké informace ještě dříve, než jsem přípravek vyzkoušela a dozvěděla jsem se, že se pektin získává z jablečných a citrusových kultur, které mají skvělé účinky na spalování tuků. Kromě toho by se tato látka měla kombinovat s medem, aby pomohla detoxikovat a revitalizovat celé tělo. Řekla jsem si, že mi to nemůže ublížit a objednala jsem si Slim Pectin.

Jednoduchý a lahodný


V krabičce byly jednotlivé sáčky s práškem a med. V pokynech bylo napsáno, že se prášek má smíchat s vodou a pít před snídaní a před spaním. Nebylo nutné držet žádnou další dietu. Nebrala jsem to příliš vážně, ale začala jsem pektin pít. Chutnal příjemně a přírodní med byl sladký, ale ne přeslazený. Už po několika dávkách jsem byla aktivnější a měla jsem více energie. Budila jsem se dříve, spala jsem lépe a neměla jsem už hlad. Místo toho, abych jezdila autobusem, jsem chodila z metra domů pěšky, což je 15 minut cesty. Měla jsem lepší náladu a když jsem se o dva týdny později zvážila, nemohla jsem uvěřit vlastním očím.
Zhubla jsem 4 kila! Všechno se to stalo přirozeně, bez utrpení a slz nad talířem plným brokolice!
Tímto způsobem to pokračovalo dva měsíce. Měla jsem lesklé vlasy, zářivou pleť, usmívala jsem se a hlavně jsem nyní měla i úzký pas. Pektin je opravdový zázrak.
Nyní vážím 63 kg a jsem na cestě ke své vysněné postavě.
Ukázalo se, že hubnutí může být příjemné a lahodné zároveň. Jsem připravena dosáhnout ještě lepších výsledků! Pokud tedy máte stejné problémy jako já, zkuste Slim Pectin. Přírodní kombinace pektinu a medu je jako zázrak pro tělo.
Za prvé se vám z krve odstraní cholesterol. O své zdraví se starám dobře, takže jsem si rychle všimla, že se mé výsledky po braní tohoto přípravku zlepšily.
Za druhé se vám díky ovocnému extraktu a medu navýší kalorická kapacita, takže sníte méně kalorií za den.
Za třetí se vám upraví hladina krevního cukru a z těla se vám odstraní toxiny. Budete mít krásně zářivou pleť.
Za čtvrté se díky pektinu zbavíte i hluboko usazeného tuku. Zhruba 30 g pektinu vám pomůže zbavit se 300 g tuku.
A za páté je tato směs příznivá pro střevní mikrofloru. Pomáhá asimilovat živiny a udržovat vhodné prostředí.
Kromě toho vám také pomůže zůstat štíhlí. I když si čas od času dám něco dobrého a tučného, jako je pizza, nepřiberu po tom.

Dlouho očekávaná fotografie 
"Po"

Nemohu uvěřit tomu, že jsem musela tolik trpět a nenávidět se za své tlusté boky. Nyní mohu s klidem sdílet svoji fotografii "po" zhubnutí. Už žádné nepříjemné diety, žádné čaje na hubnutí a žádná frustrace ani ostuda. Začala jsem dokonce sportovat. Ne moc, ale stejně - trochu běhám, trochu aerobiku. Je skvělé cítit se tak lehce. Pokud chcete změnit svůj život, pusťte se do toho a zkuste Slim Pectin. Věřte mi, váš život se od základu změní.

Komentáře:

Jana Vránová 08.02.2017 16:45
To zní podivně... Jenom nějaký prášek s medem a vodou? Raději omez tu pizzu!
Anna Hilská 08.02.2017 17:14
Jsem celkem zvědavá, co se stane. Miluju med! A také potřebuju shodit pár kilo.... asi to zkusím.
Eva Svobodová 08.02.2017 21:25
Wow, to je skvělé! Dobrá práce! Zkusila jsem to taky. Moc se mi to líbí, jsem teď každý den plná energie.
Kristýna Malá 09.02.2017 18:05
Můžete to brát i během kojení? Chci se dostat do formy po porodu, ale nesmím zatím moc cvičit...
Tereza Horáková 10.02.2017 20:26
Můj fitness trenér mi doporučil pektin, abych byla silnější a vydržela déle cvičit. Obyčejný pektin na mě ale nezabírá, takže asi zkusím tento s medem, možná bude fungovat lépe.
Sára Petrová 11.02.2017 14:12
Kristýno, můžeš to brát i během kojení. Brala jsem pektin i v těhotenství. Podařilo se mi zhubnout a neměla jsem žádné alergické reakce.
Lenka Jankovičová 12.02.2017 11:34
Obsahuje to ale cukry, je lepší jíst více bílkovin a omezit porce, v takovém případě máte výsledky garantované.
Barbora Novotná 14.02.2017 17:35
Lenko, to se ale snadno řekne... Já si prostě nemůžu pomoct, můj žaludek vyžaduje jídlo.
Lenka Jankovičová 14.02.2017 22:18
Báro, pokud chceš jíst, tak jez - ale připrav se na to, že přibereš.
Marie Vilská 15.02.2017 16:26
Nebuďte na sebe tak zlé... Naprosto chápu, jaké to je, když si nemůžete pomoct a začnete se cpát všemi možnými sladkostmi... Proč ale nezkusit něco nového?
Alexandra Rodenová 15.02.2017 21:14
Holky, objednejte si ho hned! Nebudete toho litovat! Já jsem zhubla více než 20 kilo! A to jsem jedla úplně normálně!!! Tento přípravek opravdu funguje!
Zuzana Zelenková 16.02.2017 21:59
Můžete zkusit také medové zábaly, fungují skvěle.

Mga Komento