Lumaktaw sa pangunahing content

Unikátní technika, která vám pomůže zbavit se vbočeného palce za 2 měsíce!







 796
  •  
  •  
  •  
  •  
Výrůstek na palci u nohy je známá věc. Tento problém není jen estetický. Deformace nezpůsobuje pouze to, že nohy nevypadají hezky, ale způsobuje také nepříjemnou bolest při chůzi a výběr vhodných bot se tak stává skutečnou výzvou.
Moderní medicína se už dlouho snaží vyřešit otázku, jak bez chirurgického zákroku odstranit tuto závadu během několika měsíců. A nyní máme konečně odpověď!
Až doteď byla nejúčinnější metodou léčby "hrčí" na palci pouze operace. Je to ale drahé a riskantní a není zaručeno, že dosáhnete dobrých výsledků. Ve 39 případech ze 100 došlo k recidivě onemocnění.
Pro ty, kteří chtějí této možnosti zabránit, odborníci vyvinuli speciální fixátor "Valgus 2 in 1". Jeho hlavním cílem je omezit traumatický dopad na palec a tím zbavit pacienta bolesti a zánětu.
Toto zařízení je vyrobeno ze speciálního silikonu umožňujícího těsný kontakt s nohou, má anatomický tvar a pevně fixuje kloub palce. To umožňuje rovnoměrné rozdělení zátěže při chůzi. Průběh nemoci se zastaví a po několika měsících se palec vrátí do své přirozené polohy a vy se zbavíte bolesti v nohou.
Studie zahrnující 1500 účastníků prokázaly, že každodenní používání "Valgus 2 in 1" pomáhá úplně odstranit vbočený palec v průběhu několika měsíců. "Valgus 2 in 1" pomáhá zbavit se vbočeného palce v průběhu několika měsíců bez ohledu na stádium choroby.

KLINICKY OVĚŘENO!

Vbočený palec ve většině případů zmizí už po 1 měsíci!
Pro dosažení požadovaného terapeutického účinku se doporučuje nosit fixátor alespoň 6-10 hodin denně. Pro dosažení maximálního efektu je nutné používat v noci speciální fixátor. Pozitivních výsledků dosáhnete díky dlouhodobějšímu používání fixátoru. Při nošení Valgus 2 in 1 nebudete trpět nepříjemnými pocity. Denní fixátor můžete bez povšimnutí nosit v jakékoli obuvi.

POZOR!

Deformace chodidla je dědičný problém. Pokud vaši příbuzní trpí touto chorobou, vaše riziko vzniku vbočeného palce se zvyšuje. "Valgus 2 in 1" se doporučuje jako prevence už při prvních příznacích onemocnění.
Fixátor též doporučujeme na ploché nohy, při častém nošení nepohodlné a úzké obuvi (zejména pro ženy, které rády nosí vysoké podpatky).
V roce 2014 byl Valgus 2 in 1 zvolen "nejlepším přítelem v léčbě vbočených palců". S jeho uvedením na trh se počet operací sedminásobně snížil.
Nyní na trhu existuje spousta dalších podobných produktů. Jsou ale o mnoho méně účinné, než Valgus 2 in 1 a kromě toho jsou velmi nepohodlné.
Pokud se chcete vyhnout tomu, že si koupíte falzifikát, doporučujeme objednávat z oficiálních internetových stránek výrobce. Pouze zde dostanete originální licencovaný produkt se všemi deklarovanými vlastnostmi.
OBJEDNAT
 

KOMENTÁŘE


PETRA NOVÁKOVÁ
 19.01.2017 - 15:01
Ó můj bože! Jak můžete s tak hroznými vbočenými palci vůbec chodit?

VALERIE SMETANOVÁ
 20.01.2017 - 04:15
Je to velmi nepříjemné, znám to. S největší pravděpodobností to taky velmi bolí!

RŮŽENA LACMANOVÁ
 20.01.2017 - 20:00
Mám tento problém už 6 let a každý rok je to čím dál horší. Zkoušela jsem spoustu tradičních receptů, ale ty pouze zmírňují bolest. Jen těžko můžu nosit nějaké hezké boty. Myslím, že vyzkouším Valgus 2 in 1 Doufám, že mi to pomůže!

HELENA TÁBORSKÁ
 21.01.2017 - 14:24
Prosím, řekněte mi, zkusil jste to někdo? Pomáhá to opravdu?

ANDREA DOHNALOVÁ
 22.01.2017 - 11:33
Objednala jsem si jeden před 4 měsíci. Měla jsem vbočené palce na obou nohou! Nemohla jsem najít žádnou pohodlnou obuv, nosila jsem jenom staré beztvaré boty. Požádala jsem o radu lékaře, ale ti mi navrhli pouze operaci. Rehabilitace by trvala půl roku a je to bolestivé, stále to odkládám!

ISABELA SVOBODOVÁ
 23.01.2017 - 11:33
Nelituju toho! Jakmile jsem se dozvěděla o Valgus 2 in 1, objednala jsem si ho. Nosím ho pravidelně už skoro tři měsíce, denní a noční efekt je skvělý! Puchýř mi zmizel témě okamžitě a klouby brzy obnovily svůj tvar. Nyní nosím fixátor po celou dobu, i s vysokými podpatky!

JANA FLODROVÁ
 24.01.2017 - 14:32
Je to zajímavé, když jsem nedávno šla k lékaři, poradil mi tento fixátor. Objednala jsem si ho online na této webové stránce. Je to velmi pohodlné, balíček mi přijde až domů, takže nemusím prohledávat celé město, abych ho našla.

SIMONA PAVLÁSKOVÁ
 25.01.2017 - 20:34
Nelituju toho! Jakmile jsem se dozvěděla o Valgus 2 in 1, objednala jsem si ho. Nosím ho pravidelně už skoro tři měsíce, denní a noční efekt je skvělý! Puchýř mi zmizel témě okamžitě a klouby brzy obnovily svůj tvar. Nyní nosím fixátor po celou dobu, i s vysokými podpatky! Předtím jsem většinou seděla a nyní musím stát po celý den (od 7 hodin od rána do 6 večer), takže mi to způsobilo deformaci palce. Moje prsty jsou těsně vedle sebe, mám škaredý puchýř a jako by to nestačilo, bolí to jako čert. Nevím, co mám dělat. Chirurgický zákrok? Já ale neznám dobrého lékaře. Prosím, dejte mi vědět, pokud mi můžete poradit!

KATEŘINA HERMANOVÁ
 27.01.2017 - 05:48
Před 7 lety jsem byla na operaci. Je pravda, že je to velmi bolestivé. Hojení trvalo dlouho a nebylo to příjemné. Na začátku to bylo v pohodě, ale potom se mi moje problémy vrátily. Puchýře mi rostly, chůze pro mě byla opět noční můrou. Napadlo mě, že budu celý život, trpět, když mi nepomohla ani operace. O tři měsíce později jsem se konečně začala cítit jako lidská bytost. Použila jsem Valgus 2 in 1. Netrpím bolestí a palec mám na správném místě. Žádné problémy už mě neděsí. Mohu ho všem doporučit!

PAVLÍNA BÍLÁ
 28.01.2017 - 18:19
Objednala jsem si "Valgus 2 in 1" jen jako prevenci tohoto problému. Vybírám si boty ne kvůli pohodlí, ale pro krásu. Někdy bylo nesnesitelné je nosit, ale snažila jsem se. Po nějakém čase mě klouby začaly bolet a palce jsem měla nepřirozeně vykroucené. S tímto fixátorem jsem všechny nepříjemné pocity pryč už po týdnu používání. Nyní ho nosím po celou dobu. Je na něm skvělé také to, že se hodí ke každým botám!

ANTONIE VESECKÁ

 30.01.2017 - 10:15
Co ženy neudělají pro krásu! Ničit si nohy nošením bot na vysokých podpatcích. Měly byste myslet více na zdraví, než na krásu! Důsledky jsou děsivé!

OLGA POTUŽÁKOVÁ
 01.02.2017 - 05:41
Co mám dělat? Nosit pouze ortopedickou obuv? Někdy tyto problémy nezpůsobuje pouze obuv, ale také dědičnost v rodině.

LEONA JANSKÁ
 03.02.2017 - 04:46
Slyšela jsem, že je vhodné dělat si jódové koupele nohou.

LAURA HORVÁTOVÁ
 05.02.2017 - 07:34
Močová terapie je také účinná. Posuďte sami, zda vám jód pomůže. Maximálně tak od bolesti. Vbočeného palce a výrostku se zbavíte jenom rychlou metodou - chirurgickým zákrokem, nebo postupně a bez bolesti - s fixátorem.

JULIE KAVKOVÁ
 07.02.2017 - 14:14
Řekli jste to správně, lidová medicína pomůže jen od bolesti, nic víc.
OBJEDNAT

Mga Komento