Lumaktaw sa pangunahing content

SPECIÁLNÍ ZPRÁVA: NEJRYCHLEJŠÍ INOVATIVNÍ KRÉM NA ZVĚTŠENÍ POPRSÍ JE ODHALEN!

Ahojte, opätovne Vás pozdravujem Xénia! Chcela by som sa s Vami podeliť o svoju malú radosť...Podarilo sa mi si doma ZVÄČŠIŤ prsia o dve čísla!!!
Možno si spomeniete, písala som asi pred rokom, že sa mi vôbec nepáči moje mikroskopické poprsie a pýtala som sa vás na radu, ako si zväčšiť prsia?
Všetky vaše odporučenia som vyskúšala, tabletky, rôzne cviky a podobne. VŠETKO TO SÚ NEZMYSLE. Vôbec to nepomáha. Prsia mi nevyrástli ani o milimeter. Skrátka na nič.
Už som sa s tým ale takmer zmierila, v rodine sme vlastne nikoho s veľkými prsiami nemali. U nás to sú samé žehliace dosky :-)
Napriek tomu som to už takmer hodila za hlavu a zabudla som na to.

Záchrana maličkého poprsia?!

Raz som si prechádzala blogy na internete a narazila som na blog, kde jedno dievča písalo, ako si DOMA voľajakým zázračným spôsobom zväčšila prsia za jeden mesiac, a to vďaka krému Bust Cream Spa! Samozrejme ma to ihneď zaujalo a všetko som si o tom naštudovala.
Začala som o kréme hľadať čo najviac informácií a našla som vedecký článok, kde je to všetko podrobne vysvetlené. Takže už som nemala pochybnosti.
Tak som si krém teda objednala. Prišiel mi za niekoľko dní poštou, platila som na dobierku. Balíček som otvorila, prečítala som si návod a začala s programom premeny plochého hrudníka.
example2
Takže, najskôr som krém vyskúšala na ruke, aby som sa presvedčila, že na neho nebudem mať alergiu.

A výsledok? Vyrástli mi teda prsia?

Dávala som vždy malé množstvo krému na prsia každý deň ráno a večer po sprche. A čo myslíte? Po piatich dňoch som si prsia zmerala a takmer mi spadla brada až na zem!!! Prsia už boli väčšie o 5 cm za jeden týždeň! Dá sa tomu vôbec uveriť??? Neverila som svojim očiam - o päť centimetrov väčšie, vyzerali plnšie a boli pružnejšie. Celá moje kúra trvala 31 dní čiže jeden mesiac a teraz mám po nej naozaj dokonalé prsia a už sa ich nehanbím ukazovať:))

V práci si samozrejme všetci ihneď všimli, že mám väčšie prsia a že vyzerajú oveľa lepšie a samozrejme sa všetci začali pýtať. Tej najväčšej pesimistke, ktorá tvrdila, že to musí byť plastika, som ten krém požičala. A za dva týždne prišla s očami rozžiarenými, ako keby vyhrala milión - prsia jej vyrástli o jednu veľkosť! Za voľajaké dva týždne!! Asi vás neprekvapí, že teraz to u nás v kancelárii používajú všetky :)))
A dosť mi to zmenilo život. Chlapi sa teraz môžu zblázniť, zo všetkých strán počujem samé komplimenty. Je to je samozrejme hrozne moc príjemné. Šéf mi dokonca zvýšil plat, tak teda neviem, či je to spojené s tým, že mám teraz väčšie prsia alebo nie :)
Som šťastná ako blcha, že sa to tak podarilo. Zároveň som si uvedomila, že problém mnohých z nás je v tom, že tie najjednoduchšie veci považujeme za neefektívne, zatiaľ čo zložitejšie riešenie, ako je operácia, za efektívne považujeme. Ale tak to nie je. Prsia si môžete zväčšiť prirodzenou cestou, rýchle a bezpečne. Moja skúsenosť to potvrdzuje!!
Erotický obsah 18+ Kliknite pre zobrazenie.
Kto by mal záujem, tak som si krém objednala na týchto stránkach. Je to jediná certifikovaná spoločnosť v Čechách, ktorá Bust Cream Spa predáva. Ak ide o dodanie, tak objednávka sa posiela poštou a platí sa pri vyzdvihnutí. Takže je to celkom bezpečné.
Bust Cream Spa stojí toľko, čo dva lístky do kina alebo tiež jeden nákup v supermarkete. Posúďte samy, či je to veľa alebo málo. Ja si osobne myslím, že by sa taký krém mohol predávať aj dvakrát drahšie.
Takže tak. Dúfam, že vám tieto informácie na niečo budú a že nakoniec tiež budete mať za krátku dobu veľkosť pŕs, s ktorou budete spokojné. Veľa šťastia!

OBJEDNAŤ Bust Cream Spa

Komentáre

Anka z Českej Lípy
Ja som niečo vyše roka kojila, potom som sa do dvoch mesiacov opäť dostala do formy, schudla som a bola som so sebou spokojná, až na tie prsia...Vždy som mala slabé dvojky. Zato teraz mám dobré trojky! Vďaka tomu krému! Keď som ho začala používať, tak už za týždeň bolo poznať zlepšenie - prsia sa zaokrúhlili (na malých je to dobre poznať) a boli na dotyk pevnejšie. Krém sa rýchle vstrebáva, nezanecháva stopy a pekne vonia. Výsledky sú skvelé! Iba za mesiac a pol používania mám košíčky C! Stačí jedno balenie! Určite to stojí za to!

Erotický obsah 18+ Kliknite pre zobrazenie.
05.08.2017 - 20:29 | Odpovedať
25
Hašlerka
Ja až tak celkom na voľajaký krém neverím… ale už ma nebaví premýšľať, čo a ako. Peniaze na kvalitnú plastiku nemám, nekvalitnú by som si za nič na svete urobiť nedala, tak som si nakoniec povedala, že nemám čo stratiť a krém som si objednala! Hneď ho vyskúšam:) Vďaka
06.08.2017 - 09:43 | Odpovedať
38
Maruška H.
Ja som si kúpila Bust Cream Spa po druhom dieťati, po kojení. Čo povedať, naozaj to funguje, aj manžel si toho všimol. My sme si to kúpili s kamarátkami dohromady ako “spoločný nákup”, a kamarátky sú tiež spokojné:)) Mne balenie vystačilo na viacej ako mesiac, a to som ho používala každý deň. Výsledok bol vidieť už za 2-3 týždne, prsia sa ako keby naplnili… podľa výrobcu je v kréme obsiahnutá šťava z rastliny, ktorá stimuluje lokálne ukladanie tuku a pretože prsia sú hlavne tukové a žľazové tkanivo, tak tuková vrstva je to hlavné!!! Potom, čo som krém prestala používať, tak k žiadnym výrazným zmenám neprišlo, ale je to tak trochu v hlave, pretože som sa bála, že mi prsia zase spľasnú :))), preto som si po čase kúpila druhé balenie. Hlavne chcem ale povedať toto, ak si môžete krém dovoliť, tak neváhajte!!! Tiež sa môžem pochváliť svojím výsledkom:

Erotický obsah 18+ Kliknite pre zobrazenie.
07.08.2017 - 01:28 | Odpovedať
32
Oľga J.
Wow...to je ako po plastike.. ku ktorej nemôžem nabrať odvahu! Ja som veľmi nespokojná s tvarom svojich pŕs (sú veľmi podlhovasté), takže z toho mám strašné komplexy.. Ťažko sa mi vyberá spodná bielizeň, na voľajakú peknú môžem zabudnúť.
Ten váš krém som si objednala, takže vďaka...tiež ho vyskúšam!Ten váš krém jsem si objednala
07.08.2017 - 19:52 | Odpovedať
7
Katka
Moja kamarátka si nechala urobiť plastiku, ale moc sa to nepodarilo.. teraz je kvôli tomu v nemocnici, dostala sa jej tam voľajaká infekcia, či čo.. takže ja som rozhodne proti plastike. Sama som vyskúšala rôzne krémy, ale účinok bol vždy iba dočasný, prsia sa potom vždy zase zmenšili. Ale Bust Cream Spa si tiež objednávam, keď má samé dobré ohlasy.
08.08.2017 - 17:01 | Odpovedať
19
Lenka z Pardubic
Píšem o tom najfantastickejšom kréme na zväčšenie poprsia, ktorý som kedy vyskúšala. Vyskúšala som už Eveline, Mama, Comfort, Maxibust, Venus. Ale bezkonkurenčný je naozaj Bust Cream Spa. A teraz podrobnejšie. Vyjde to na 34 euro. Predáva sa na internete iba na týchto stránkach. To je možno jediné mínus. Teraz čo sa týka účinku: tento krém naozaj zväčšuje objem poprsia.

Pritom nevyvoláva opuchnutie, ako Eveline, a nie je to iba starostlivosť o pokožku ako Venus. Naozaj zväčšuje prsia. Bez toho, aby bolo potrebné robiť voľajaké cviky alebo viacej jesť, čo sú inak jediné spôsoby, ako s námahou získať 5-7 cm navyše, ale s týmto krémom je to hračka a 5-7 cm získate za jeden až dva týždne! Ja som najskôr vôbec neverila svojmu metru! A potom som jasala!

Erotický obsah 18+ Kliknite pre zobrazenie.

Mne krém vydržal 2 mesiace a takýto je výsledok. A objem sa nezmenšuje (ako tomu je u iných krémov), teda - efekt u Bust Cream Spa je dlhodobý! A to sú dobré správy:)

P.S.: Technika vykonania automasáže: krém sa roztiera kruhovými pohybmi smerom do stredu. Ja nechávam malé množstvo krému pod prsmi, pokiaľ sa úplne nevstrebá, teda je efekt liftingu viditeľnejší.

Ak sa buchnete po vrecku a krém si kúpite (alebo si ho o neho požiadate na narodeniny:))), nebudete ľutovať. Možno už sa s ním nebudete chcieť nikdy rozlúčiť.
09.08.2017 - 17:01 | Odpovedať
38
Helka
Eveline nie je vôbec na nič! Nedá sa aplikovať na bradavky, je to podvodný spôsob, ako z ľudí ťahať peniaze. Bust cream som ešte nevyskúšala..
10.08.2017 - 19:59 | Odpovedať
16
Andrea
Dievčence, toto je naozaj niečo!!! Ja som vždy mávala malé prsia, celá som taká miniatúrna, ale teraz som naozaj sex bomba:))) Pamela Anderson si môže odpočinúť:))) bust cream som používala 2 mesiace a tu sú moje nové peknučké prsia:))) som nadšená a priateľ tiež**** odporúčam)

Erotický obsah 18+ Kliknite pre zobrazenie.
12.08.2017 - 02:02 | Odpovedať
25
Šárka z Prahy
Ja som o tomto kvalitnom a nie moc drahom kréme už veľa počula. Pred týždňom som si ho objednala a vyskúšala na svojej vlastnej koži:), myslím si, že všeobecne kozmetika na prsia by mala byť prírodná.. A bust spa to potvrdzuje. Obsahuje totiž prírodné zložky (mandľový olej, kakaový olej apod.), začala som ho používať a už pozorujem, že sa mi prsia zdvíhajú a sú pevné.. myslím, že o mesiac, o dva budem mať už trojky:)
13.08.2017 - 11:16 | Odpovedať
19
Míla
Dievčence, ja často jazdím do Štátov a môžem vám povedať, že tam je ten krém naozaj dosť populárny. Ale tam sa predáva aj v lekárňach a drogériách, zatiaľ čo u nás iba cez internet. Ale aspoň že niečo. Toto sú moje výsledky po použití krému (kúpila som si ho pred rokom v Chicagu, v obyčajnej pharmácii)

Erotický obsah 18+ Kliknite pre zobrazenie.
14.08.2017 - 23:47 | Odpovedať
35
Irena R.
Nádhera! Tiež si objednávam!!! Už mám dosť komplexov z malých pŕs!
16.08.2017 - 15:43 | Odpovedať
2

OBJEDNAŤ Bust Cream Spa

Mga Komento