Lumaktaw sa pangunahing content

Sadece 2 ayda 98 kilodan 56 kiloya nasıl zayıfladım?


Merhabalar! Benim adım Deniz. Ufak bir mahallede yaşıyorum. Son zamanlara kadar kimsenin bilmediği biriydim ama benim muhteşemdönüşümüm birden interneti yerinden oynattı!
Bugün blogumun sayfalarında size neredeyse 60 kilo vermemi ve hayatımı tamamen değiştirmemi sağlayan şeyin ne olduğunu anlatmak istiyorum.
Kendimi bildim bileli aşırı kilolu biri oldum. Bu da hayatımın zor geçmesine neden oldu. Çocukken annem babam sürekli zorla yemek yedirirdi. Genel olarak ailem acayip miktarda fast food yer ve bolca kola içer. Ama o günlerde bunun gelecekte NASIL BİR KARABASANA neden olabileceğini hayal bile edemezdim...


Okulda hep dışlandım ve başkaları tarafından rahatsız edildim. Bana isimler taktılar, benimle dalga geçtiler, özel eşyalarıma zarar verdiler, itip kaktılar, dolaba kilitlediler ve hatta bir keresinde de erkekler tuvaletine kilitlediler. Pek çok kere beni çöp bidonuna tıkmak istediler, ama beni kaldıramadıkları için bunu başaramadılar... Onun için bunun yerine özel eşyalarımı çöpe attılar ve ben de her seferinde bunları toplamak zorunda kaldım... Bu zorbalıkla nasıl başa çıkabileceğimi bilemedim ve bu nedenle başımı eğdim ve sürekli yemek yedim.
Arkadaşı olmayan bir şişkoyla kimse vaktini harcamak istemez. Bu nedenle bu karabasandan kurtulmak için kendimi bolca müzik dinlemeye verdim.
O günlerde Hülya Avşar'nın şarkılarını dinlemeye bayılırdım! O benim idolümdü! Onun görünümüne, ince bedenine ve muhteşem yeteneğine hayrandım! Onunla kıyaslandığımda çirkin biri olduğumun ve asla güzel biri olmayacağımın farkındaydım...
Her ne kadar kendimi toparlamaya çalışıp kilo vermeye çalıştıysam da, hiçbir şey işe yaramadı. Aç kaldım, moralimi bozdum, sonra tekrar tıkındım... Bu nedenle eskisine göre daha şişman bir hal aldım. Her zamanki kıyafetlerim küçük gelmeye başladı, yürümek zorlaştı ve nefessiz kalmaya başladım. Kendimi çaresiz hissettiğim ve değersiz biri olarak gördüğüm için geceleri ağlıyordum... Daha sonra da acımı dindirmek için kalkıp tekrar yemek yiyordum

Ama bir gün, hayatım sonsuza dek değişti...

Hülya Avşar 30 kilo şişmanladığında onu sevmekten vazgeçmedim.
Televizyon şovlarından birinde Hülya Avşar şöyle dedi: "Aldığım kilolar nedeniyle YAPIMCILAR BENİMLE ÇALIŞMAYI REDDETTİLER. Anlaşmalarımın yarısı iptal edildi ve kimse bana yeni teklifte bulunmadı. Çok kötü bir depresyona girdim ve bu hiç daha önce başıma gelmeyen bir durumdu! Hızlı bir şekilde kilo vermem gerekiyordu. Aksi taktirde bu endüstride bir yerim olmayacaktı ve tüm hayranlarımı kaybedecektim!"
Birden anladım ki, böylesine ünlü isimler bile aşırı kilolar yüzünden aynen benim gibi sıkıntı yaşayabiliyorlardı! Yapımcılar, arkadaşlar ve hatta hayranlar bile ona sırt dönmeye başlamışlardı! Eğer şişmansanız, toplum sizi otomatik olarak reddeder.
Ancak bundan henüz birkaç ay sonra İNCE Hülya tekrar mecmuaların kapaklarında yer almaya başladı! İŞTE İNCELMİŞ Hülya!

Şaşırmamak gerekir, ne de olsa o bir ünlü diye düşündüm. Dünyadaki en iyi diyetisyenler ve spor hocaları emrinde, en pahalı vücut tedavilerini ve hatta yağ aldırmayı karşılayabilir! Benim bütün bunlar için param yok amaeğer Hülya kilo vermeyi başardıysa, ben niye başaramayayım diye düşündüm. Sonuç olarak, kilo vermenin pahalı olmayan yöntemleri de olmalıydı. Birinin bana mutlaka yardım edebilmesi gerekirdi.Avşar'nın bu zorlukları aşmasından öylesine ilham almıştım ki, en kısa sürede değişmeye karar vermiştim.
İnternette bana yardımcı olabilecek tüm bilgileri toplamaya başladım. Pek çok forum ve blog okudum. İnsanlar bana bolca tavsiyede bulundu. Bana planlar ve perhizler önerdiler. Ama önerilenlerin hepsini ya daha önce denemiştim, ya da sıkı diyet ve egzersiz içerdikleri için bunları yerine getiremeyeceğimden emindim.
Derken Green Coffee Beans adında güçlü bir yağ yakıcısının bir reklamını gördüm. Sayfayı kapatacaktım, ama içimden bir ses okumaya devam etmemi ve bu ürünün vücut üzerindeki etkilerini araştırmamı söyledi.
Meğerse Green Coffee Beans mucizevi bir bileşen falan içermiyormuş. Bunun içeriği onun hızlı bir yağ yakıcı etkisine sahip olmasını sağlayan dengeli, doğal bir bileşimmiş. Bu resmen fazla kiloların erimesini sağlıyor!
Web sitesinde bu ürünün kullananların düzenli olarak her gün 2 fincan Green Coffee Beans içmeleri durumunda bir ay kadar bir süre içerisinde hayalini kurdukları vücuda kavuşabilecekleri söylenmekte.
Daha sonra bu ürünü pek çok ünlünün de denediğini öğrendim. Daha öncesinde Green Coffee Beans ürününü Türkiye'de bulmak imkansızdı ama artık o kadar popüler oldu ki herkes kolayca İNTERNET ÜZERİNDEN GREEN COFFEE Beans SATIN ALABİLİYOR!
Başta çekincelerim olmadı değil, ama yorumları okuduktan sonra Green Coffee Beans ürününü gerçekten denemiş olan kişilerle FaceBook üzerinden sohbet ettim.
Aynı gece ürünü sipariş ettim. Öneriler üzerine bu zayıflama içeceğiniresmi web sitesi üzerinden sipariş ettim, çünkü ürün çok popüler olmuştu ve taklitlerinden çekinerek, elime geçecek olan ürünün gerçek ve yüksek kaliteli olduğundan emin olmak istedim.

Etkisi benim tüm beklentilerimi aştı! Tüm hayatım boyunca şişman biri oldum, insanlar okulda beni rahatsız ettiler, erkek arkadaşım olmadı. Ama artık resmen "erimeye" başlamıştım! Neredeyse eski halimin yarısı kadar oldum.
Bunun mümkün olduğuna gerçekten inanamıyordum!
En sonunda stres, sinirlilik, spor ve açlık gibi şeyler söz konusu olmadan kilo vermem mümkün oluyordu!
Eskiden insanlar beni dışlarken artık hayranlarım oluşmaya başlamıştı! Şişman bir inekten adeta bir mankene dönüşmüştüm! Arkadaşlarım artık ben, sırf arkadaş olarak görmüyorlardı ve bana aşlarını ilan ediyorlardı! Ama onlara ihtiyacım yoktu, çünkü ben gerçek aşkı kendim de bulabilirdim. Bunun gerçekleşmesi benim elimdeydi!

Hayatımda ilk defa olarak dar ve seksi kıyafetler giymekten çekinmiyorum! Artık gerçekten seksi ve güzel olduğumu hissediyorum. İnsanlara kendimi göstermekten çekinmiyorum. Erkeklerin dikkatini çekmek hoşuma gidiyor.Artık kendinden emin bir kızım. Hem kendimden, hem de vücudumdan memnunum.
Annem ve babam, arkadaşlarım, iş arkadaşlarım BENİM BU KADAR KİLO VERDİĞİMİ GÖRÜNCE şok oldular! Beni daha önce asla böyle görmemişlerdi ve benim güzel olabileceğimi asla hayal etmemişlerdi! Eskiden olduğu gibi canım ne isterse yedim, ama bir gram bile almadım!
Birkaç ay önce birisi bana böyle görüneceğimi söyleseydi buna inanmazdım, gülmekle yetinirdim. Zayıf, güzel ve seksi olmanın nasıl bir duygu olduğunu insan anlatamaz! Artık böyle elbiseler satın almak bir dert değil. Eskisi gibi kot pantolon veya tulum gibi şeyler giymek zorunda değilim. Zaten eskiden KOCAMAN olduğum için bunları bulması da zor oluyordu.

Kilo verdikten sonra kendimi sonunda mutlu hissetmeye başladım! Ve bütün bunlar Green Coffee Beans sayesinde mümkün oldu. Bu ürün sırf benim değil, ünlüler de dahil olmak üzere pek çok kişinin zayıflamasına yardımcı oldu!
En önemlisi, nefret ettiğim bu kilolardan kurtulmak aşkı da bulmamı sağladı. Artık yalnız değilim! Bir erkek arkadaşım var. Onunlayken tüm sorunlarımı unutuyorum. Hamilelikte kilo almaktan korkmuyorum, çünkü daha sonra nasıl vereceğimi artık biliyorum.

Sevgili kızlar, size tavsiyem şu şekilde: Artık egzersiz yapmaya veya katı diyetlere uygulamaya son deyin. Ameliyatları ve diğer tehlikeli prosedürleri unutun. Tek yapmanız gereken günün ilk yarısında 2 fincan Green Coffee Beans içmeniz. Hepsi bu kadar!
Sürekli olarak canım ne isterse yiyorum, ama kilolar benden uzak duruyor! Her gün daha da zayıflıyorum. Bu nedenle eğer kilo vermesini bilmiyorsanız, siz de resmi web sitesini ziyaret edip Green Coffee Beans ürününü sipariş edin! Bu benim için işe yaradı, mutlaka size de yardımcı olacaktır. Hepinize boş şanslar!
SIPARIŞ ET

Yorumlar:


Elif A15.08.2017
Tebrikler! Tavsiyen için teşekkürler. Ben de uzun senelerdir şişmanlıkla mücadele ediyorum. ama artık Green Coffee Beans ürününün işe yarayacağından eminim. Tekrar teşekkürler!

Gülçin L15.08.2017
Ben de altı ay kadar önce Green Coffee Beans adlı ürünü denedim. Ben de senin gibi çocukken şişmandım. Bugün görenler beni tanımıyor bile. Daha sadece altı ay önce bu kadar şişman olduğuma inanmak gerçekten zor!

Aslı S16.08.2017
Çok iyi iş çıkarmışsın, mükemmel görünüyorsun! Önerin için teşekkürler. Benim kız kardeşim obez. Artık bununla nasıl başa çıkabilir öğrenmiş oldum! Onun için Green Coffee Beans ürününü hemen sipariş ettim.

Eda B16.08.2017
İnsanlar beni de okul yıllarında rahatsız ettiler. Aynen senin durumunda olduğu gibi bu benim için de bayağı zor oldu. Eğer sen bunu başardıysan, demek ki ben de başarabilirim! Güzelliğinin sırrını paylaştığın için çok teşekkürler.

Ebru N17.08.2017
Benim artık büyümüş bir oğlum var ama o hamilelik döneminden kalma kiloları bir türlü kaybedemedim. Üstüne daha da kilo aldım. Bu üzücü ama mutlu sona sahip hikayeyi paylaştığın için teşekkürler. Green Coffee Beans ürününü mutlaka deneyeceğim. Umarım çok yakında en sevdiğim elbiselerimi tekrar giyebilirim.

Gül H18.08.2017
Hikayen beni derinden etkiledi... Okulda beni rahatsız eden olmadı, ama ben de hep iri bir insan oldum. Diyet ve spor yaparak kilo vermeye çalıştım, ama bir türlü olmuyor işte. Umarım ki Green Coffee Beans ürünü bana da yardımcı olur!

Jale J18.08.2017
Ben bu zayıflama içeceği sayesinde kilo verdim. Uzun bir süre bunun mümkün olabileceğine inanmadım! Ama artık hedefime ulaştım ve verdiğim kiloları asla geri almadım! Canım ne isterse yiyebiliyorum ve bu kilomu etkilemiyor. Hayatımın bir numaralı hayali gerçek oldu ve artık ince biriyim.

Filiz N19.08.2017
Ben de kilo veremiyorum ve şişman olmaktan gına geldi... Kocam benden de şişman ama beni olduğum gibi seviyor. Ama sağlık sorunlarından endişeleniyorum. Daha güçlü ve sağlıklı bir aile olmamız gerek, bu nedenle bu sağlıklı zayıflama içeceğinibirlikte deneyeceğiz. Bize şans dileyin!

Dilara C20.08.2017
Tek bir içecekle insanın kilo verebileceğini düşünmek gerçekten şaşırtıcı.

Belgin C21.08.2017
Kızlar, başkalarının sizin hakkınızda ne düşündüğünü kafanıza takmayın. Kendinizi olduğunuz gibi sevin!

Kader G23.08.2017
Şahsen, kendimi şişman biri olarak sevemedim, zaten kimse beni sevmedi. Sadece bu Green Coffee Beans sayesinde mutlu olabildim! Elde ettiğim sonuç tüm beklentilerimi aştı.
SIPARIŞ ET


Mga Komento