Lumaktaw sa pangunahing content

Příběh o tom, jak mi moje dítě pomohlo přestat kouřit

Byl jsem obětí závislosti na tabáku po dobu 15 let. Možná víte, co mám na mysli: stálý pocit nepohodlí, nutkání najít místo, kde si můžu v klidu zapálit, pravidelná potřeba kouřit. Dlouhá léta pro mě bylo peklo, když jsem často musel létat na služební cesty. Snažil jsem se číst knihy o tom, jak přestat kouřit, používal jsem nikotinové náplasti, pilulky, a dokonce jsem chodil k psychiatrovi. Ale nic z toho nepomohlo. Maximálně tak týden až měsíc a byl jsem zase na začátku.
Před rokem moje žena otěhotněla. Užíval jsem si čekání na miminko, ale vnímal jsem také tu obrovskou zodpovědnost. Naštěstí, moje žena Bella nikdy nekouřila, ale já ano. Uvědomil si, jak škodlivý je kouř, musel jsem s cigaretou stát co nejdál od ní a někdy se dokonce schovávat. To vše jen zvýšilo mou frustraci! To trvalo celých devět měsíců.
Pak se nám narodila holčička! Musím s lítostí konstatovat, že jsem pořád musel zůstávat stranou od nich kvůli kouři, spíše než abychom trávili více času společně. Samozřejmě, že moje žena mi nikdy nevyčítala, protože jsem ji před cigaretovým kouřem chránil, ale přesto jsem se cítila provinile. Uvědomil jsem si, že bych neměl trávit drahocenný čas tímto zlozvykem. Musím být s nimi! Tak jsem se rozhodl najít způsob, který by mi pomohl skončit jednou provždy. Prohlédl jsem stovky on-line fór a takový způsob jsem našel! Byly to magnety ZeroSmoke. Jedná se o dva pozlacené bio-magnety, které mají vliv na zvláštní bod na ušním lalůčku, který je odpovědný za ovládnutí nutkání kouřit. Je to jako akupunktura, ale bez jehel. Prostě si připevníte dva magnety na přední a zadní část ucha, nosíte je jeden den, a zlozvyk kouření úplně zmizí! Okamžitě!
Je škoda, že jsem neobjevil ZeroSmoke už dřív. Bylo by mi to pomohlo ušetřit spoustu času a zdraví! Přátelé, ať je váš život lepší, přestaňte kouřit! ZeroSmoke si můžete koupit v tomto oficiálním internetovém obchodě. Mimochodem, zrovna mají speciální nabídku. Můžete si koupit tyto magnety za velmi zajímavou cenu! Myslete na sebe, na své blízké a rozlučte se s návyky, které jsou vám k ničemu!

Komentáře
Jan K
Díky za tip, mám stejný problém ...
Před 18 minutami | Komentář
44
Karel
Četl jsem o těchto magnetech, které jsou široce používány ve Spojených státech. Druh super-duper inovací. A je to naprosto bezpečné. Žádné vedlejší účinky. Stačí použít a za pár dní již nejste kuřák. Já naštěstí nekouřím!
Před 35 minutami | Komentář
37
Jiří N
To je ono! Každý se mě ptá, jak jsem přestal. Víte, všechny ty knihy, žvýkačky, je to všechno smetí! ZeroSmoke je skutečně skvělá věc. Funguje! Koupil jsem si magnety přes internet. Skvělé! Je to škoda, že jsem to objevil až teď.
Před 47 minutami | Komentář
49
Milan
Máte krásnou rodinu!
Také jsem používal tyto magnety, abych přestal kouřit! Líbilo se mi, že je to rychlé a bezbolestné. Jste dobrý, že jste přestal! Rodina je mnohem důležitější, a budete zdravější i Vy sám!
Před 52 minutami | Komentář

Mga Komento