Lumaktaw sa pangunahing content

Parazitologlar uyarıyor! Türk toplumunun %95'inde parazit bulunuyor. Parazitler 10 ölümün 8'inden sorumlu! Kendinizi ve ailenizi onlara karşı nasıl korursunuz? Türkiye'nin önde gelen Parazitoloji Uzmanı ile röportaj!

Parazit infestasyonu oranlarına ilişkin istatistikler şaşırtıcı! İnsanların %95'inde, vücuttaki faaliyetleri sonucunda birçok hastalığa ve ölüme neden olabilen ölümcül bakteriler bulunuyor. Parazitlerin oluşturduğu tehlike ile bu sorunun nasıl ele alınması gerektiğini, Parazitoloji Laboratuarı'ndan Kurul Sertifikalı Parazitoloji Uzmanı Dr. Sami Günay ile konuştuk.

Merhaba Sami Bey. Sormak istediğim ilk soru yukarıda bahsi geçen istatistiklerle ilgili? Doğru mu bunlar?

Maalesef bu veriler doğru. Küçük hatalar olabilir, ancak bunlar örneklem hatası aralığındadır. Türkiye nüfusunun yaklaşık olarak %90-95'inde parazit infestasyonu mevcut. Özellikle birçok insanın bu nedenle öldüğünü düşündüğümüzde, bu gerçekten ürkütücü bir rakam. Her on kişiden dokuzunda parazit infestasyonu mevcut, ancak kimse bu sorunu sistematik bir şekilde ele almıyor.

Durun bir saniye! "Ölmek" mi dediniz? Yani parazitler bir insanı öldürebilir mi?

Elbette öldürebilirler. Her şeyden önce, parazitler kendi başlarına ölüme yol açabilir. Söyler misiniz, ölenlere ne sıklıkla otopsi yapılıyor? Kanun gereği, yalnızca ölümün şiddet sonucu meydana geldiğinden şüphelenildiğinde otopsi yapılıyor. Tüm adli tıp patalogları size otopsi yapılan her 10 cesetten 9'unun parazit dolu olduğunu söyleyecektir. İstatistiksel olarak ölümlerin %80'inde neden parazitler.
Dahası, parazitler genç ve sağlıklı görünen bir vücudu bile mahvedebilir. Şunu belirtmek isterim ki, tüm beklenmeyen veya sözde "ani" ölümlerin %85'inde sorumlu parazitlerdir. Laboratuarımızda çekilen bu fotoğraflara göz atın:
45 yaşındaki bir kadının kalbinde parazit var. Parazitlerin varlığı ancak ölüm gerçekleştikten sonra ortaya çıktı:
Parazitlerin zarar verdiği bir pankreas (ameliyatla tamamı alındı):
İnsan beynindeki sistiserkus (bir çeşit parazit) (ameliyat sırasında ortaya çıktı, ancak hasta hayatını kaybetti):
Hayatı direkt olarak tehdit etmedikleri durumlarda dahi, parazitler vücudu yorarak, virüs ve bakterilere karşı direncini zayıflatır. İnsanların vücudunda yaşarlar ve bu sırada kan, dokulardaki sıvılar ve etle beslenirler. Parazitler boşaltımlarını insan vücudunun içine yaparlar ve larvalarını vücuda bırakarak çoğalırlar. Kırmızı çizginin ne zaman geçileceğini, parazitlerin kontrolsüz bir şekilde ne zaman çoğalacağını ve organlarda ne zaman parazit kolonileri oluşacağını kimse bilemez. Parazitler bir süre fark edilmez ve ardından 2 hafta gibi kısa bir sürede sizi öldürebilir. Ne olduğunu anlamazsınız bile. Örneğin, karaciğerinizde küçük miktarda parazitle yıllarca normal bir şekilde yaşayabilirsiniz. Ancak, çoğalma hızında aşırı bir artış olması durumunda 2 - 3 ay içinde yoğun bakıma düşersiniz; çünkü artık karaciğerinizden geriye pek bir şey kalmamıştır. Tüm vücut tedavisi mümkün olmayacak şekilde hasar görür.

Eminim okuyucularımız parazitten kurtulmanın yollarını bilmek isteyecektir.

Öncelikle, parazit tespitinin oldukça zor bir süreç olduğu anlaşılmalıdır. Kurt gibi tespiti kolay şeylerle uğraşmak kolaydır. Ancak, kalp, beyin, karaciğer ve damarlarda yüzlerce parazit bulunmaktadır. Kliniğimizin teknik ekipmanının mükemmel olmadığı düşünüldüğünde, bu parazitlerin tespiti mümkün görünmemektedir. İnsanlara tanı konulamaması oldukça ciddi bir sorundur.
Dahası, parazitlerin kimyasal tedavisi ucuz da değil. İşlem ortalama 150 TL gibi bir masraf çıkıyor ki bu da bazı insanların tedavi almasını engelleyebilecek bir fiyat.
Ancak, okuyuculara güvenle özel Anti-parasite Herbal Tea adlı özel parazit karşıtı çayı tavsiye edebilirim.Bir yıl kadar önce laboratuarda bu ürün üzerinde bağımsız bir teste başladık. Elde ettiğimiz sonuçlara göre, Anti-parasite Herbal Tea'nin tüm hastalara gerçek anlamda fayda sağladığını söyleyebiliriz. Ürün olguların %89'unda parazitleri tamamen yok etti; geri kalan %11'lik dilimde ise parazitlerin aktiviteleri azaldı ve üreme kabiliyetleri düştü. Uzun vadede ise bu çay vücudu parazitlerden tamamen ayırıyor. Her an yeni infestasyon oluşabileceğinden, parazitler temizlendikten sonra Anti-parasite Herbal Tea yeni infestasyon oluşumunu önlemek için de kullanılabilir.

Üründen %100 emin gibisiniz.

Bu doğru. Birincisi ve en önemlisi, bu kontrollerden geçmiş ve patenti alınmış resmi bir ürün. İkincisi, resmi istatistiklerden şüphelendiğimiz için, ürünü kendi hastalarımızda denedik. Anti-parasite Herbal Tea, parazitleri öldüren doğal bitkiler içeriyor. Ayrıca, bağışıklık sistemini aktive ederek vücudun parazitik faaliyetlerin sonuçlarına karşı mücadele etmesini kolaylaştırıyor.
Anti-parasite Herbal Tea tanı konulması mümkün olmadığında önemli bir parazit karşıtı tedavi olarak karşımıza çıkıyor. Bu çayın ne kadar etkili olduğunu fark ettikten sonra, laboratuarımız üreticiye Sağlık Bakanlığı tarafından finansal destek sağlanmasını kolaylaştırdı, bu da üretimin artmasına katkıda bulundu. Üretimin artmasının ardından, çay internet üzerinden satın alınabilir duruma geldi. Herkes kolayca sipariş verebilir ve kişisel kullanım için bu ürüne sahip olabilir. Teslimat posta ya da kurye yoluyla yapılıyor. Anti-parasite Herbal Tea'nin fiyatı, uzmanlaşmış bir klinikte uygulanacak her türlü tedaviden 20-30 kat daha ucuz.

Çayın kullanımıyla ilgili olarak herhangi bir kısıtlama mevcut mu?

Bu kimyasal bir ilaç değil, dolayısıyla herhangi bir kontrendikasyonu bulunmuyor. Yaptığımız araştırmalar sırasında çay 3254 hastaya verildi ve bu hastalardan hiçbirinde Anti-parasite Herbal Tea'ye karşı herhangi bir alerjik reaksiyon gelişmedi. Anti-parasite Herbal Tea insan sağlığı açısından zararsızdır ve aynı zamanda çeşitli solucanlar, mantarlar, tek hücreli organizmalar ve hatta insanlardaki parazitler dahil çoğu parazit türünü etkin şekilde temizleyebilmektedir. Çocukların da bu ürünü kullanabileceğini belirtmek isterim. Bağışıklık sistemleri zayıf olan çocuklar, parazitler için kolay hedef olabilmektedir. Çocuk bir elma yediğinde veya bir kediye dokunduğunda, bir enfeksiyon kapabiliyor. 14 yaş altı çocuk ölümlerinin neredeyse yarısının nedeni parazitler.

Sami Bey, röportaj için teşekkür ederiz. Veda etmeden önce okuyucularımıza söylemek istediğiniz başka bir şey var mı?

Vücudunuza iyi bakın, bunu sizin için yapacak başka biri yok. Şu anda siz bu yazıyı okurken, parazitler karaciğerinizde, kalbinizde, damarlarınızda ve akciğerlerinizde hareket ediyor.
Onlardan kurtulmazsanız, en iyi ihtimalle vücudunuza verecekleri zarar nedeniyle 11 ila 20 yıl daha az yaşarsınız. En kötü ihtimalle ise prematüre ölüme ya da ağır bir hastalığa neden olabilir. Kendinize bakmaya küçük adımlarla başlayın, örneğin sabahları normal çay yerine Anti-parasite Herbal Tea için. Bu riski önemli ölçüde azaltacaktır.
Not: Sami Bey'den bir ricamız oldu ve bu sayede web sitemizin okuyucuları Anti-parasite Herbal Tea'ye yarı fiyatına sahip olabilecek!
Bilgiler Banu Özdemir tarafından derlenmiştir.


Yorumlar
Ceren K. 14.02.2017
Çayı sipariş ettim. Son 5 yıldır uzun bir depresyonda olduğumu düşünüyordum. Meğer vücudum pislik doluymuş. Neyse ki artık uçuyorum )
Volkan 14.02.2017
Çayı içmeye başladığımda etkisinin böyle olacağını tahmin etmemiştim. Artık mide ağrılarından (belli ki bağırsaklarımda bir şeyler vardı) ve nefes darlığından kurtuldum. Şu anda 53 yaşındayım ve 30'lu yaşlardakileri cebimden çıkarırım. İnsanların gözünü açtığınız ve bu sorunla ilgili konuştuğunuz için teşekkürler. Böyle şeyleri aile hekiminiz söylemez.
Nuran 15.02.2017
Anti-parasite Herbal Tea sipariş ettim ve ikinci gün kuryeyle elime ulaştı. İçmeye başladım ve vücudumdan iğrenç şeylerin boşaldığını gördüm... Bağırsakta bu kadar canlı yaşadığını hayal bile edemezdim. Bunları yaşadığımı düşününce korkuyorum.
Selin 15.02.2017
Makale için teşekkürler! Bu çayı ben de sipariş ettim.
Melih 16.02.2017
Ben de sipariş ettim. Bir haftada teslim edileceği taahhüt edildi (Urfa'da yaşıyorum). Beklemedeyim
Simge 17.02.2017
Anti-parasite Herbal Tea'yi içtim. Etkisi mükemmel! Kendimi daha genç ve sağlıklı hissetmeye başladım. Bağışıklık sistemim önemli ölçüde iyileşti. Tedavi sürecini uyguladıktan sonra 8 ay geçti, hiç hasta olmadım. Önceden böyle bir şeyi ancak hayal edebilirdim.
Lale Demirci 17.02.2017
Kısa süre önce televizyonda bir program izledim; insan vücudundaki parazitlerden ve bu çayın parazitlere karşı dünyanın en iyi tedavisi olduğundan bahsediyorlardı.
Ayşegül 17.02.2017
Ben düzenli olarak sipariş ediyorum. Vücutlarımız temizlensin diye ailecek içiyoruz. Anti-parasite Herbal Tea oğlum için çok faydalı oldu.
Kerem34 17.02.2017
Uzun zamandır baş ağrılarım oluyordu. Çayı 2 ay boyunca içtim ve baş ağrılarım sona erdi. Şu anda kafamın içinde bir şeyler vardı diye düşünüyorum...
Belma 17.02.2017
Röportajınız çok ilgi çekiciydi. Teşekkürler! İnsanların gözlerini açıyorsunuz!
Zafer 17.02.2017
Tavsiyelere katılıyorum. Anti-parasite Herbal Tea gerçekten çok iyi ve faydalı. Parazitlerden kurtulmanın ve sağlığınızı iyileştirmenin daha iyi bir yolu yok.
Deniz 17.02.2017
Bu sahtekarlık olmasın? Neden internet üzerinden satılıyor?
Derya 18.02.2017
Deniz kusura bakma da, yazıyı okudun mu gerçekten? İlaç şebekeleri para avcısı da ondan internetten satılıyor; yoksa bu üründen de kar etmek istiyorlar! Ürünün ücretini teslimat sırasında ödediğiniz için, sahtekarlık falan yok. Ben sipariş verdim ve ürün kuryeyle elime ulaştı. Parasını, ürünü kontrol ettikten sonra ödedim. Postanede de aynı şey geçerli. Ödeme ürünü teslim aldıktan sonra yapılıyor. Günümüzde ayakkabıdan giysiye, mobilyadan ev eşyalarına her şey internetten satılıyor.
Deniz 18.02.2017
Kusura bakmayın. Teslimatta ödeme bilgisini görmemişim. Ödeme ürünü teslim aldıktan sonra yapılıyorsa sorun yok. O halde ben de sipariş vereceğim.
Mine 18.02.2017
Mükemmel bir çay. Kocam da ben de içtik ve ikimizin de sağlığı iyileşti. Sanki yeniden gençliğimize döndük. Artık gücümüz de, isteğimiz de daha fazla. Parazitler insanları ciddi anlamda engelliyor. Parazitlerden arındığınızda tamamen farklı hissediyorsunuz.
Birkan Çolak 19.02.2017
İpucu için teşekkürler! Benim de arınmam gerekiyor. En azından bir kere de olsa yapmalıyım. Önceden hiç kullanmadım ama, artık parazitsiz bir hayatın her türlü daha iyi olacağını düşünüyorum :) Bende de parazit olduğundan eminim. Hayatta birçok şeyi yakalayabilirsiniz.
Selma 19.02.2017
Yorumları okudum ve anladım ki ben de almalıyım :) sipariş vereceğim.
  • Bağırsak Kurdu (Helmintler)
  • Amebiyaz (Amipli dizanteri)
  • Giyardiyaz
  • Trikomaniyazis
  • Toksoplazmoz
  • Sıtma
  • Layşmanyaz
  • Skabiyez (uyuz)
  • Bit (Pediküloz)
  • Kasık biti
Karnavallar sadece Türkiye olmuyor (18+)
Octoberfest kızları (FOTO)
Türkiye kadın bisiklet takımı alışılmadık bir forma giydi
Sonunda dünyanın en lezzetli yemeği belli oldu (RESİM)
ÖNEMLI TIBBI HABERLER
1Kansere neden olduğu bilinen kötü gen "susturuldu"2Bilim adamları enjeksiyonların göz damlasına kıyasla ne kadar avantajlı olduğunu kanıtladı3Çocuklukta yaşanan depresyon beynin hacminde küçülmeye neden oluyor4Sigara içen taksi şoförleri müşterilerinin kanser olma riskini artırıyor5Kızamığa bağlı ölüm oranları tüm dünyada artışta

Mga Komento