Lumaktaw sa pangunahing content

Osobní kosmetička, neboli JAK JSEM SI ZVĚTŠILA POPRSÍ O TŘI VELIKOSTI V POHODLÍ DOMOVA

Osobní kosmetička, neboli JAK JSEM SI ZVĚTŠILA POPRSÍ O TŘI VELIKOSTI V POHODLÍ DOMOVA


Zveřejněno: 14.02.2017
Ahoj všichni!
Holky, už dávno jsem vám slibovala, že vám napíšu o tom, jak jsem si zvětšila poprsí z velikosti A na velikost C. Moje prsa jsou nyní pevná, zvednutá a plná. Už je to půl roku a jsou stále hezčí. Ale začnu od začátku.
Proč jsem si chtěla zvětšit prsa?
Už odnepaměti jsem se styděla za svůj vzhled. Moje spolužačky měly krásný plný dekolt a já jsem schovávala svoje malinká prsa ve volných tričkách a svetrech.
Když ostatní dívky chodily na rande a na večírky s chlapci, já jsem se schovávala doma. Za svých mladých let jsem hodně trpěla - všechny moje spolužačky se mi smály, protože jsem byla plochá jako prkno. Nakonec jsem se tedy rozhodla zvětšit si poprsí v každém případě, abych byla opět krásná.

Jaké mohou být důsledky
zvětšení poprsí?

Po promoci na univerzitě jsem si začala šetřit na svůj životní sen - plastickou operaci prsou. I když jsem věděla, že je to nebezpečné a že se může stát spousta špatných věcí, když lékař udělá i sebemenší chybu, nepřimělo mě to rozmyslet si to. Žít bez prsou pro mne bylo mnohem horší - můj soukromý život byl depresivní, měla jsem spoustu komplexů.
Za 5 let se mi podařilo našetřit si potřebné peníze na plastickou operaci. Bylo to pro mne těžké, protože jsem se kvůli tomu musela vzdát spousty věcí, které jsem si nemohla dovolit. Nakonec se mi to ale podařilo. Představte si, jak zklamaná a smutná jsem byla, když mi lékař po prohlídce odmítl tuto operaci provést... Byla jsem tak zoufalá, jako ještě nikdy v životě.

Jak mi moje psycholožka zvětšil prsa o 3 velikosti

Peníze, které jsem si ušetřila na operaci prsou, jsem nakonec utratila za sezení s psychoterapeutkou.Když si nemohu splnit svůj životní sen, musím se alespoň pokusit přesvědčit sama sebe, že mohu žít i bez něj. S těmito myšlenkami jsem našla ženu, která mi brzy drasticky změnila život.
example2
Pochopitelně jsem čekala, že na mě psycholožka zaútočí s afirmacemi o tom, že bych na sobě neměla nic měnit. Kupodivu mi ale porozuměla.
Ta úžasná žena mi bez ohledu na svoji vlastní finanční ztrátu už na prvním sezení řekla, že se jí dříve lidé také posmívali za to, že neměla žádná prsa. Nakonec objevila Bustural, krém na zvětšení a zpevnění poprsí.

Ze začátku jsem si myslela, že si ze mě dělá jen legraci. Potom mi ale dala do ruky fotku starou pět let, na které byla ona v plavkách. Vypadala spíše jako teenager, než jako dospělá žena.
Je to úžasné, ale tato psycholožka mi bez jakýchkoli požadavků dala webové stránky, ze kterých jsem si mohla tento zázračný krém objednat a nic za to nechtěla! Trvalo mi několik dní, než jsem si uvědomila, co se vlastně stalo, ale brzy jsem si také objednala tento krém. Jeho cena byla nízká, zejména ve srovnání s cenou plastické operace.
Balíček dorazil velmi brzy a od toho dne jsem začala tento krém používat.Nikdy by mě nenapadlo, že je to možné, ale prsa mi začala růst přímo před očima! Zdálo se, že jsem si musela projít peklem na zemi, než jsem objevila tuto zázračnou metodu!

Potom jsem se ale vyděsila. Budu muset tento krém používat po zbytek života? Co když má nějaké příšerné vedlejší účinky?... Anna mě ujistila, že je tento krém naprosto bezpečný. Potom jsem našla vědecký článek, ve kterém bylo všechno detailně vysvětleno - proč a pomocí čeho se vám s tímto krémem zvětší prsa.
Stále jsem se ale bála toho, že když krém přestanu používat, prsa se mi opět zmenší. Po dvou měsících jsem si koupila podprsenku velikosti C, takže jsem se rozhodla přestat a neobjednala jsem si další balení krému. Abych byla upřímná, bála jsem se, že se mi prsa opět zmenší a že si budu muset tento krém kupovat už po celý život. Už je to ale 7 měsíců a stále mám prsa velikosti C. Můžu tuto metodu s klidným srdcem doporučit každé ženě, která se trápí svým malým poprsím.
Dívky! Nemusíte spěchat na operaci, existují i jiné způsoby zvětšení prsou, které jsou levnější a stejně účinné. Doufám, že vám to pomůže mít se raději a začít od začátku.
Tím, že jsem si zvětšila poprsí, jsem získala spoustu fanoušků, posílila jsem si sebevědomí a našla jsem si novou práci.
Nyní jsem nejšťastnější žena na světě a vám přeji to samé!

OBJEDNAT

KOMENTÁŘE:

Jana Nováková
Kojila jsem své dítě déle než rok a už jsou to dva měsíce, co jsem přestala. Shodila jsem několik kilogramů a zlepšila si kondici, ale moje prsa... dříve jsem neměla ani dvojky a nyní mám krásné trojky! :) Používala jsem krém Bustural. Když jsem ho začala používat, výsledky se dostavily už za týden. Moje prsa byla kulatější (což je na malých prsou dobře viditelné) a pevnější na dotek. Kromě toho se tento krém rychle absorbuje, nezanechává žádné stopy a má příjemnou vůni. Výsledky jsou ohromující! Za měsíc a půl používání jsem dosáhla poprsí velikosti C! Jedna tuba vám bude bohatě stačit. Rozhodně stojí za to si ho koupit!

14.02.2017 |
25
Klára Neumannová
Nevěřím na krémy... ale už mě nebaví přemýšlet nad ostatními možnostmi. Nemám peníze na operaci a nekvalitní chirurgický zákrok bych nikdy nepodstoupila. Objednala jsem si tedy tento krém, nemám co ztratit :) Děkuji vám.
14.02.2017 |
38
Marie Hamáková
Objednala jsem si Bustural. Tento krém Bustural jsem si objednala po porodu a kojení svého druhého dítěte. Mohu říct jedině toto: rozhodně funguje, i můj manžel si toho všiml. Koupila jsem si ho společně se svými kamarádkami a jejich výsledky jsou téměř stejné, jako ty moje:)) Tuba mi vydržela měsíc, což mi stačilo. Krém jsem používala každý den. Výsledky byly vidět za 2-3 týdny, moje poprsí bylo plnější... výrobce tvrdí, že krém obsahuje extrakt z byliny, která podporuje lokální ukládání tuků. Protože jsou prsa tvořena v podstatě pouze tukem a žlázami, tuková vrstva je velmi důležitá!!! Když jsem krém přestala používat, nic se nezměnilo, ale mám pocit, že si na něj můžete vytvořit psychologickou závislost :))) Proto jsem si objednala další tubu. Pokud si tento krém můžete dovolit, neváhejte! Ráda se s vámi podělím o své výsledky:

14.02.2017 |
32
Anna Svobodová
Wow, vypadá to, jako po operaci! Nemůžu se rozhodnout... Moc mě trápí tvar mých prsou (jsou povislá), takže mám komplexy. Je těžké vybrat si hezkou podprsenku. Objednala jsem si váš krém. Děkuju, holky! Brzy ho také vyzkouším!
15.02.2017 |
7
Kateřina Pokorná
Moje kamarádka podstoupila operaci, která byla neúspěšná... Nyní je v nemocnici. Proto jsem proti plastické chirurgii. Používala jsem sama spoustu krémů, ale jejich účinky byly jen dočasné. Moje prsa se po jejich používání ještě trochu zmenšila. Objednala jsem si Bustural, protože recenze vypadají dobře.
15.02.2017 |
19
Jaroslava Mrencová
Píšu vám o tom nejlepším krému na zvětšení poprsí, který jsem vyzkoušela. A že jsem jich vyzkoušela spoustu: Evelin, Mama Comfort, Maxi Bust, Venus... Nejlepší z nich je bez diskuse Bustural. Detaily: prodává se pouze přes internet, což je myslím jeho jediné mínus. Nyní o jeho účincích - tento krém vám skutečně zvětší poprsí.

Zároveň ovšem nebudete mít prsa oteklá, jako v případě krému Evelin a také to není obyčejný produkt na pleť, jako Venus. Tento krém vám skutečně zvětší prsa. Bez cviků a bez diet se vám poprsí zvětší o celých 5-7 centimetrů. První výsledky zaznamenáte už po 1-2 týdnech! Ze začátku jsem nemohla uvěřit vlastním očím! Byla jsem neuvěřitelně šťastná!


Tuba krému mi vydržela 2 měsíce, zde je můj výsledek. Mimochodem, poprsí vám nepovisne (s jinými krémy se to může stát), což znamená, že účinky krému Bustural jsou dlouhodobé. Mám z toho velkou radost:) PS. Technika masírování je následující: nanášejte krém krouživými pohyby směrem ke středu poprsí. Nechávám si trochu krému pod prsy, dokud se neabsorbuje, aby se mi poprsí více pozvedlo.

Pokud si tento krém koupíte, rozhodně toho nebudete litovat! (můžete také někomu říct, aby vám ho koupil jako dárek).
16.02.2017 |
38
Sofie Vrbová
Evelin je k ničemu! Nesmíte si ho natírat na bradavky, je to podvod. Bustural jsem ještě nevyzkoušela... Bustural.
16.02.2017 |
16
Sára Milatová
Holky, tento krém je zázrak!!!! Vždycky jsem měla malá prsa, ale nyní je ze mě sexbomba! :))) Používala jsem ho dva měsíce a takhle nyní vypadají moje prsa :))) Jsem z toho nadšená:) a můj manžel taky. Moc vám tento krém doporučuju:)

17.02.2017 |
25
Petra Václavková
Slyšela jsem o tomto krému spoustu pozitivních věcí. Není drahý a prý je i kvalitní. Objednala jsem si ho před týdnem, abych ho mohla také vyzkoušet :) Podle mě by veškerá kosmetika na poprsí měla být přírodní... Bustural to rozhodně potvrzuje. Tento krém Bustural obsahuje pouze přírodní složky. Začala jsem ho používat a už teď vidím, že mám prsa pevnější... myslím, že za měsíc a půl budu mít krásné trojky :)
17.02.2017 |
19
Milena Sumcová
Úžasné! Také si ten krém objednám! Už mě nebaví být zakomplexovaná kvůli svému poprsí!
17.02.2017 |
2

OBJEDNAT

Mga Komento