Lumaktaw sa pangunahing content

Hogyan növeltem meg a melleim méretét egy hét alatt


Sziasztok!
Lányok, régóta ígérgetem már, hogy elmesélem, hogyan sikerült a szinte 0-ás méretű melleimet C-s kosárméretűre megnövesztenem. A melleim feszesek, teltek és gömbölyűek lettek. Azóta fél év telt el, és egyre vonzóbb leszek! De haladjunk szépen sorjában.
Miért akartam megnöveszteni a melleim?
Amióta csak az eszemet tudom, mindig is szégyelltem magam a külsőm miatt. Az osztálytársaim állandóan a mély dekoltázsukat mutogatták, miközben a saját deszka melleim kénytelen voltam bő pólók és lógó pulóverek mögé rejtenem.
Amíg a többi lány randizni meg iskolai bulikba járt, én otthon ültem, nagyon messzire a rivaldafénytől. A tinédzserkori szenvedéseim határtalanok voltak - minden osztálytársam rajtam röhögött, amiért olyan voltam, mint egy vasalódeszka! Ekkor döntöttem el, hogy kerül, amibe kerül, mindent megteszek, hogy nagy, gyönyörű melleim legyenek egyszer!

Mik a mellnagyobbítás
lehetséges következményei?

A ballagás után, elkezdtem spórolni az álmom megvalósítására - a plasztikai műtétekre. Ugyan tudtam minden borzadályról, ami egy plasztikai műtét során megtörténhet, ha a sebész hibázik, mégse gondoltam meg magam. A mellek nélküli élet sokkal rosszabb volt - a magánéletem romokban hevert, teli voltam elfojtott komplexusokkal.
Nem kevesebb, mint 5 évembe tellett, mire összeszedtem elég pénzt a beavatkozásra. Nehéz évek voltak, mert szinte mindenről le kellett, hogy mondjak, mert a spórolás közben nem engedhettem meg magamnak őket. Mindenesetre, végül sikerült! Képzelhetitek, mennyire megrettentem és elszomorodtam, amikor az előzetes vizsgálatok után az orvos azt mondta, hogy nem hajlandó megcsinálni a beavatkozást... Sosem voltam még ennyire magam alatt.

Hogyan növesztette meg a pszichológusom 3 mérettel nagyobbra a melleim

A műtétre összeszedett pénzem végül pszichológusra akartam költeni. "Ha már nem tudom valóra váltani az álmom, akkor legalább meg kell próbálnom elfogadni a helyzetet, és normális életet élni így is." - ilyen gondolatok jártak a fejemben, mikor először mentem el a nőhöz, aki hamarosan teljesen megváltoztatta az életem.
example2
Persze, fel voltam készülve, hogy az agytúrkász majd rögtön elkezdi mondogatni a különféle szövegeket, hogy bizony rajtam semmit sem kéne megváltoztatni. De nem ez történt - azonnal megértette, min mentem keresztül.
Ez a csodálatos nő már az első találkozónkon elmondta, hogy fiatalon őt is ugyanezért csúfolták, egészen addig, amíg fel nem fedezte a Bustural, egy különleges mellnagyobbító és feszesítő krémet.

Először azt hittem, hogy csak viccel, hogy az egész csak egy hülye poén. De aztán a kezembe nyomott magáról egy 5 évvel azelőtti képet, amin ugyanaz a nő volt fürdőruhában, de inkább tűnt fiúnak, mint lánynak.
A csodálatos pszichológusom kérés nélkül leírta a termék megrendeléséhez szükséges weboldal címét, és semmit sem kért el érte! Több napig tartott, mire magamhoz tértem és felfogtam, mi is történt. Aztán gyorsan megrendeltem a krémet, ami mellesleg nagyon olcsó volt, főleg, ha a plasztikai műtétekkel hasonlítjuk össze.
A csomag gyorsan megérkezett, és attól a naptól kezdve, folyamatosan használtam a krémet. Sosem gondoltam volna, hogy ez lehetséges, de a melleim a szemeim láttára nőttek! Úgy tűnik, a világ minden poklát meg kellett, hogy járjam, mielőtt rábukkanhattam erre a csodás módszerre!

Aztán megijedtem. Mi van, ha ezt a krémet kell használnom majd egész életemben? Vagy, ha borzalmas mellékhatásai lesznek a készítménynek? Anna, a pszichológusom megnyugtatott, hogy a termék tökéletesen biztonságos az egészségre nézve, majd kis keresgélést követően, rátaláltam egy cikkre, ami leírja, hogy hogyan és miért lesznek nagyobbak a melleink.
De továbbra is bennem élt a félelem, hogy egyszer majd visszaváltozok deszkává. Két hónappal később, már C-s melltartókat vásároltam, ekkor úgy döntöttem, abbahagyom a termék használatát. Azt vártam, hogy a melleim majd összeesnek, és megint rendelhetem meg a terméket, de azóta már 7 hónap telt el, és semmi ilyesmi nem történt, még mindig ugyanakkorák a kebleim! Ezért, már bátran ajánlom mindenkinek a terméket, főleg azoknak, akik az én régi cipőmben járnak.
Lányok! Ne rohanjatok a kés alá feküdni, léteznek más módszerek, amelyek sokkal olcsóbbak és hatékonyabbak! Remélem, ez a termék segíteni fog, hogy megszeressétek magatok, és új életet kezdhessetek.
A melleim megnagyobbításával, rengeteg hódolóm lett, magabiztos lettem, és új munkára tettem szert.
Ma már elképesztően boldog vagyok, és nektek is ezt kívánom!

MEGRENDELÉS

HOZZÁSZÓLÁSOK:

Kovács Júlia
Több, mint egy évig szoptattam, két hónapja hagytam abba, azóta sikerült lefogynom és kigyúrnom egy kicsit magam, de a melleim épphogy B-s méretűek lettek, pedig régen sokkal nagyobbak, C-sek voltak! A Bustural segítségével azonban már egy hét alatt láttam a változást - a melleim kerekebbek lettek (a kis melleken jobban lehet látni a változást), és sokkal feszesebbek. Ráadásul, a krém gyorsan felszívódik, nem hagy nyomot, és kellemes az illata. Az eredmény pedig fantasztikus! Másfél hónapnyi használatot követően, megint C-s méretűek lettek a melleim! Egy csomagnyi bőven elég volt a termékből! Nektek is érdemes kipróbálnotok!

04.05.2017 |
25
Nagy Sára
Nem igazán hiszek a krémekben... de unom már az állandó gondolkodást. Nincs pénzem minőségi műtétekre, az olcsó sebészektől meg még a hideg is kiráz! Ezért, mivel nincs mit vesztenem, meg is rendeltem a terméket! Ki fogom próbálni :) Köszönöm!
04.05.2017 |
38
Németh Mária
Én is megrendeltem a Bustural a második gyermekem megszülése és szoptatása után. Hát, mit is mondhatnék: a krém biztosan működik, a férjemnek már feltűnt! A barátaimmal együtt vettük meg a terméket, nekik is hasonló a véleményük róla, mint nekem :))) Egy csomag egy hónapra volt elég, pedig én minden nap használtam. Az eredmény már 2-3 hét alatt látható volt, a melleim teltebbek lettek... A gyártó azt mondja, hogy a krém valamilyen gyógynövény kivonatát tartalmazza, ami serkenti a zsírszövetek helyi lerakódását. Mivel a mellek igazából zsírrétegekből és mirigyszövetekből állnak, ezért ez nagyon hasznos!! Ráadásul, miután abbahagytam a termék használatát, semmilyen váratlan dolog nem történt, de az igazság az, hogy lehet, kicsit ráfüggtem :)) Attól félek, mi lesz, ha abbahagyom, és a melleim hirtelen összemennek :))) Ezért is rendeltem még egy csomagnyit. Mit is mondhatnék, ha megteheted, hogy megveszed a krémet, még véletlenül se hagyd ki!!! Ma már büszkén osztom meg az eredményeim:

04.05.2017 |
32
Majtorjai Anna
Wow... olyan, mintha megműttetted volna magad... Én meg nem tudom eldönteni, hogy mi legyen! Nagyon elégedetlen vagyok a melleim formájával (olyanok, mint két cső), ezért elég komoly önértékelési gondjaim adódtak... Most viszont, megrendeltem a krémet, ki fogom próbálni! Köszönöm, lányok!
05.05.2017 |
7
Pataki Klára
Az egyik barátnőmnek borzasztóan sikerült az egyik műtéte, most kórházban fekszik... Na pont ezért ellenzem annyira a plasztikai műtéteket. Rengeteg krémet használtam én is, de a hatás mindig csak ideiglenes volt. A melleim mindig összezuhantak valamennyi idő elteltével. Viszont, most megrendelem a Bustural, mert a visszajelzések elég jók.
05.05.2017 |
19
Csicseri Jázmin
Ez bizony a legjobb mellnagyobbító krém a világon. Ezt úgy mondom, hogy én már rengeteget kipróbáltam: az Evelyn-t, a Mama Comfort-ot, a Maxi Bust-ot, és még a Venus-t is. Ezek közül egyértelműen a Bustural a legjobb. Az egyetlen hátránya az, hogy csak ezen a weboldalon árulják, de a hatása, az valami elképesztő. A mellek hatalmasra nőnek tőle.

Továbbá, nem okoz olyan duzzanatokat, mint az Evelyn szokott, és nem csupán egy sima bőrápoló, mint a Venus. Nincs szükség semmilyen különleges edzésre vagy étrendre, ez a krém csupán megnöveszti magától a melleitek és kész. Legalább 5-7 cm-es növekedést várhattok a terméktől, ráadásul, csupán 1-2 hét alatt! Először, nem is hittem a szememnek! Aztán nagyon boldog voltam!


A krém 2 hónapra volt elég, ennyi idő alatt értem el ezt az eredményt. Ráadásul, a melleim nem lógnak (ez más krémekkel gyakran előfordul), tehát a Bustural hatása hosszútávon megmarad. Ennél többet nem is kívánhatnék :) U.I., a terméket körkörös mozdulatokkal masszírozzátok be a bőrötökbe, kívülről, belülre. Én meg szoktam várni, amíg a krém magától beszívódik, így a megemelő hatás még erősebb.

Nem fogtok csalódni, ha veszitek a bátorságot és beszerzitek a terméket! (De akkor is jól jártok, ha ajándékba kapjátok!)
06.05.2017 |
38
Magossy Zsófia
Az Evelyn egy nagy átverés! A mellbimbókra nem is lehet használni, csak lehúznak és viszik a pénzed! A Bustural azonban még nem próbáltam...
06.05.2017 |
16
Molnár Kitti
Lányok, ez a krém egy valódi csoda!!!! Mindig is kis melleim voltak, de most igazi szexbomba lett belőlem:)))) 2 hónapig használtam a krémet, és íme, ilyen csodás melleim lettek tőle :))) Szinte a holdon járok a boldogságtól, és a férjem is:))) Csak ajánlani tudjuk! :)

07.05.2017 |
25
Kiss Szilvia
Rengeteg pozitív véleményt olvastam már erről a krémről, nagyon jó, hogy az olcsóbb termékek közé tartozik, de mégis jó minőségű! :) Szerintem az olyan kozmetikumok, amiket a melleinken használunk, muszáj, hogy természetesek legyenek, és ezt a Bustural is igazolja, mivel csak természetes eredetű összetevőkből áll. Amióta elkezdtem használni, a melleim teltebbek és keményebbek lettek... Szerintem másfél hónap alatt könnyen C-s melleim lesznek :)
07.05.2017 |
19
Napos Milla
Szuper! Én is megrendelem magamnak ezt a krémet! Nagyon unom már a komplexusaimat!
07.05.2017 |
2

MEGRENDELÉS

Mga Komento