Lumaktaw sa pangunahing content

Gelová maska na zónu kolem očí Eyes Cover - ohlasy

Průměr: 4.7 (123 hlasů)
Gelová maska na zónu kolem očí
EYES COVER 

PŘEČTĚTE SI OHLASY

    • Příběh mojí lásky: jak jsem se seznámila s ideálním prostředkem na zónu kolem očí

      Zveřejněno 14.02.2017
       autor: Romana
      5

      Dobrý den všem! Dlouho jsem nemohla najít žádné řešení problému s pletí kolem očí. Vyzkoušela jsem na své citlivé pleti snad desítky různých krémů, a to od těch levnějších až po luxusní značky. Žádný z nich mě nenadchl: některé se špatně vstřebávaly a nehodily se k použití ráno pod make-up, některé měly příšerné složení - obsahovaly složky pro zdraví nebezpečné, a některé byly prostě k ničemu.
      Tehdy jsem si řekla, že je třeba změnit strategii a vyzkoušet něco nového. A osud mi nahrál! Gelová maska EYES COVER! Objednala jsem si ji na internetu na oficiálních stránkách (bohužel, jinak si ji koupit nelze, ani v obchodech, ani v lékárnách), a hned za pár dní jsem si vyzvedla na poště balíček. Platí se na dobírku, což je příjemné, protože při tom nehrozí žádné riziko.
      Přišla jsem domů po celém únavném pracovním dni stráveném u počítače a rozhodla se masku vyzkoušet. Masku Eyes Cover můžete použít jak teplou (nahřívá se pod tekoucí teplou vodou), tak studenou. Já jsem si ji tehdy dala do ledničky na půl hodiny a pak jsem se uvelebila v křesle, zaklonila hlavu a dala si ji na oči. Celou proceduru doprovázely velmi příjemné relaxační pocity, úplně jsem cítila, jak únava očí mizí, jak se mi uvolňují svaly. Za 10 minut jsem si masku sundala a úplně mi spadla čelist! Zarudlost očí úplně zmizela a opuchlost zrovna tak! Pytle pod očima, které obvykle mívám, se zmenšily, a tmavé kruhy už nebyly tolik vidět. Kůže kolem očí vypadala fakt skvěle! Samozřejmě od té doby používám masku Eyes Cover nadále! Mimochodem, když ji použijete teplou, tak se výborně hodí v kombinaci s očním krémem, protože posiluje jejich účinek. Teď jsou to dva týdny od okamžiku, kdy jsem ji začala používat, a už jsou vidět i další výsledky – výrazný liftingový efekt, kůže se kolem očí jakoby vypnula a vějířkové vrásky jsou méně výrazné. Musím upřímně říct, že je to opravdová láska! Eyes Cover – můj ideální prostředek na kůži kolem očí! Doporučuji vřele!

      Romana doporučuje Gelovou masku na zónu kolem očí Eyes Cover
      Hodnocení uživatelů: + 97 - 0
    • Komentáře k ohlasu
    • Zveřejněno 14.02.2017
       autor: Nina

      Wow! To zní super! Taky to zkusím!

    • Zveřejněno 14.02.2017
       autor: Lucia

      Já jsem o té masce četla hodně pozitiv. Kdysi jsem mívala dobré indické gelové polštářky, ale nikde už takové nemůžu sehnat a všechny ostatní jsou neúčinné. Díky za doporučení, objednám si.

    • Zveřejněno 14.02.2017
       autor: Janča

      Taky jsem se nadchla pro Eyes Cover! Já žádné zvláštní problémy nemám, já ji spíš používám, když potřebuju honem někam vypadat fakt dobře a dát si obličej do pořádku za 10 minut :)

    • Zveřejněno 15.02.2017
       autor: Lenka

      Přečetla jsem si info o téhle masce a zcela vážně jsem uvažovala, že si ji koupím. Je to lepší než nějaké pochybné krémy, kdo ví, co v nich je. Stačí si dát na oči gelovou masku a je to. Takže díky za inspiraci.

    • Zveřejněno 15.02.2017
       autor: Pavlína

      No nevím, já jsem si zvykla používat různý krémy, už si to bez nich nedovedu představit. Ale možná by to stálo za zkoušku.

    • Zveřejněno 15.02.2017
       autor: Suša

      Fakt hustá maska! Na oči snad nikdo ještě nic lepšího nevymyslel. Já krémy nemusim, chci se dát ráno do pořádku a nejít mezi lidi s opuchlým ksichtem. A když si dáte na krém stíny, tak to akorát sleze. Zato gelovou masku si dáte na oči ráno ve vaně a hotovo! Fakt super!

    • Zveřejněno 16.02.2017
       autor: Eva

      To je ovšem zajímavé, já jsem o tom nikdy neslyšela. Mně je 27 a chci se začít o kůži kolem očí starat, dokud nemám problémy. Vypadá to jako rozumná varianta.

    • Zveřejněno 17.02.2017
       autor: Katka

      Báječný prostředek, díky kterému se zbavíte unavených očí. A taky nebudete vypadat nemocně. Přitom to není drahé a je to účinné. Už si objednávám podruhé a budu si objednávat i nadále. Výsledek mám přímo před očima:)

    • Zveřejněno 17.02.2017
       autor: Ajka

      Já jsem vyzkoušela řadu gelových masek, ale Eyes Cover – je fakt jedna z nejlepších. A pokud jde o poměr ceny a kvality, tak to platí stonásobně.

      2017 ©

Mga Komento