Lumaktaw sa pangunahing content

eyla_Kılıç, sigarayı bırakma hikayesini anlatmaya devam ediyor. Sigarayı sonsuza dek bırakmak mümkün mü? Peki 10 yıl yoğun bir şekilde sigara kullandıktan sonra sağlığını tamamen geri kazanmak mümkün mü?


Bugün bir anlamda küçük bir yıl dönümü: tam bir yıl önce savaş alanına çıktım. Düşmanım sigara. Bazen geri çekilir, sonra yine saldırır ve beni pes etmeye zorlar. Altı ay boyunca durum bu idi. Bu süre zarfında sanırım dünyanın bilinen tüm sigarayla savaş yöntemlerini denedim: motivasyonel kitaplar okudum, özel nefes egzersizleri yaptım, ilaç kullandım, bant uyguladım, “hayatımı değiştirme” sözü veren zihin eğitimlerine katıldım ama bu yöntemlerin hiçbiri önemli bir etki yaratmadı. En büyük başarım 2 hafta sigaradan uzak durmak oldu. Sonra, soruna diğer taraftan yaklaşmaya karar verdim: bu alışkanlığı bırakmamı engelleyen şeyin ne olduğunu bulacaktım.
5 ay kadar önce konuyu derinlemesine çalışmaya başladım. Çeşitli uzmanlara danıştım ve bir insanın sigarayı bıraktığında vücudunda neler olduğunu bana ayrıntılı olarak açıklamalarını istedim. Sigaradan uzak durduğumda bana tam olarak ne olduğunu anlamak için tıbbi makaleler okudum. Sağlıklı bir yaşam şekline dönme hayalleri kuran tiryakilerle konuyu İnternet'te tartıştım. Ve işte bulduğum gerçek:
SİGARAYI SONSUZA DEK BIRAKMAK MÜMKÜN! AMA BUNUN İÇİN VÜCUTTA KARMAŞIK BİR ETKİ YARATACAK BİR TEDAVİ GEREKLİ!

Bu tam olarak ne anlama geliyor? Bu demek oluyor ki sadece sigara içmeyi bırakmak ve iradenizi zorlamak yeterli değil. Bedende biriken toksinlerden de kurtulmamız, zarar gören damarları eski haline getirmemiz (çünkü sigara içtiğimizde ilk onlar zarar görüyor), hassasiyet ve stresin bizi tekrar sigaraya itmesini önlememiz ve elbette sigaranın etkilerinin dış yansımalarından kurtulmamız gerek. Eminim bunların hepsini sadece irade veya bir ilacın yapamayacağı konusunda hemfikirsinizdir!
Her bir unsura nasıl yaklaşacağımı anlamak için bilgiler toplamaya başladım. Ve bitkilerin en fazla potansiyale sahip olduğu sonucuna vardım. Faydası olabilecek tüm bitkilerin bir listesini yaptım ve şaşırdım: bunlardan birkaç düzine vardı. Ne yapmam gerekiyordu? Eczaneye gidip hepsini satın mı alacaktım? Öncelikle çok pahalıya mal olurdu ve hiç kullanışlı olmazdı çünkü her bir bitkinin kendine has bir hazırlama yöntemi ve alış şekli vardı. Baya sıkıntılı…
Ama sonra ne yapmam gerektiğini bulduğumda sigara alışkanlığımdan kurtulmayı daha da çok istedim. Forumlarda sormaya, bu iğrenç alışkanlığı bırakmayı ve etkilerinden kurtulmayı başarmış insanlarla konuşmaya karar verdim. Onların nasıl başardığını bilmek istiyordum. Birçoğu bana bitkilerin aslında faydası olduğunu ama çok pahalı ve zor olduğunu söyledi. Sonra bir adam bana Dumansız’dan bahsetti. Bu içinde hepsi bitkisel olan bir çay, özel bir macun, sprey ve diş tozu olan bir kitti. Bu kit tam da ihtiyacım olan şeydi!
 
Bu kişi tam 13 (!) yıl sigara kullanmış. Şimdi 35 yaşında ve bir buçuk yıldır sigara kullanmıyor. Bu süre zarfında birkaç solunum ve kalp hastalığından kurtulmuş ve daha genç görünmeye başlamış. Onun hikayesini okudum, fotoğraflarına baktım ve Dumansız’ı deneme fikrini kafaya taktım! Neyse ki onu almak için herhangi bir yere gitmeme gerek kalmadı çünkü İnternet’teki resmi web sitesinde satılıyordu. Fiyata baktığımda bahsettiğim o bitkilerin toplamıyla kıyaslanınca birkaç kat daha ucuzdu. Hemen sipariş ettim! Bu tam 4 ay önceydi…

Dumansız’ı kullandığım ilk gün, son sigaramı içtim… Evet bunun son sigaram olduğuna eminim! O günden beri sigara içmiyorum. Ne mi yaptım? Bu, bir aylık bir tedavi. Bu bir ay süresince kulağa ne kadar garip gelse de çayı içmek ve macunu ağızdan almak gerekiyor. Spreyi de sadece aniden sigara içme ihtiyacı hissettiğim zaman kullandım. İlginç çünkü canım öyle çok fazla sigara istemiyordu ama ne olur ne olmaz diye spreyi kullandım.
Peki ya diş tozu? İşte bu bir mucize! Dişlerim herhalde en son çocukken bu kadar beyaz olmuştu. Ayrıca dişetlerimdeki şişmeler geçti ve şu an ağız mukozamın ne kadar sağlıklı olduğunu fiziksel olarak hissedebiliyorum resmen! Dumansız işe yaradı demek hafife almak olur. Bu, tam hayal ettiğim şeydi.
Çay, damarlarımı düzeltmiş, kan basıncımı normale döndürmüştü, baş ağrılarım kesilmişti.
Macun, ciğerlerde biriken mukusu gidermeyi sağlamıştı.
Sprey, stres belirtilerini yok etmişti ki ben pek fazla stres yaşamadım.
Diş tozu da gülüşümü yeniden güzelleştirmişti!
Hepsi bu kadar! Şimdi onca zaman nasıl sigara içmişim düşünemiyorum bile! Ama beni bu kadar mutlu eden sadece bu kötü alışkanlıktan kurtulmak değil. Sağlığım müthiş derecede iyileşti. Ki bu o kadar da şaşırtıcı değil çünkü Dumansız BENİ SİGARANIN TÜM ETKİLERİNDEN TAMAMEN KURTARDI!
Elbette herkes istediğini yapmakta özgür: kendini zehirlemekte veya sonunda bunu bırakmakta ve vücudunu arındırmakta. Ama bana katılmak isterseniz Dumansız’ı sipariş ettiğim linki aşağıda paylaşıyorum. İnanın bana bu kadar iyi hissedeceğiniz aklınızın ucundan bile geçmemiştir!
Yorumlar: 12 yorumlar
  • kayra
    Yıllardır sigarayı bırakma hayali kuruyorum. Artık yeter! Ayrıca sigara maddi yönden de zarar veriyor! Her yönüyle korkunç bir şey. Ayrıca daha sağlıklı olsam fena olmaz. Daha 27 yaşındayım ve ikinci kata çıkarken nefesim kesiliyor.
  • MİNİK
    Dumansızın harika bir kit olduğu tecrübeyle sabit. Onun yardımıyla işyerimden bir çocuk sigarayı bıraktı. Sonra diğer iş arkadaşlarım da onu takip etti, ben de dahil. Şimdi ofiste sigara içen neredeyse hiç kalmadı ve herkes mutlu.
  • RULER_87
    İyi ki Dumansız varmış. Ben üç yıl önce evlendim, çocuk istiyorduk ama hamile kalamıyordum. Sonra doktor bu durumun eşimin sigara kullanmasından kaynaklanabileceğini söyledi. Bırakamıyordu. Çok denedi ama tüm çabaları boşa çıktı. Sonra bir arkadaşı Dumansız’ı tavsiye etti. Eşim bir ay içinde bu kötü huyundan tamamen kurtuldu, sağlığı da normale döndü. Altı ay kadar sonra ben hamile kaldım ve şimdi sağlıklı bir oğlum var!
  • Leyla_Kılıç
    Çok tebrik ederim! Dumansız gerçekten muhteşem bir kit. Peki eşin şimdi kendini nasıl hissediyor?
  • RULER_87
    Çok iyi hissediyor. Daha önce nasıl içmişim anlamıyorum diyor. Ayrıca vücudunun toksinlerden arınışını fiziksel olarak hissettiğini söylüyor. Yaşamadan anlamak zor ama o kendini süper hissettiğini söylüyor.
  • ranamango
    Ben günde bir paket içiyorum. Cildim iyice kötüleşti, dişlerim de fena :( Ama hikayeni okuyunca Leyla_ Kılıç içimi umut kapladı. Dumansız sipariş etmeyi düşünüyorum, ne dersin?
  • SARI_KEDİ
    Teşekkürler Leyla_ Kılıç. Dumansız işe yarıyor! 2 haftadır sigara içmiyorum. Sigara içmeyi düşünmüyorum bile artık! Çayı içiyorum, macunu çiğniyorum, spreyi de düzenli kullanıyorum ve dişimi diş tozuyla fırçalıyorum. Her geçen gün daha iyiye gidiyorum!
  • RASTA13
    Herhalde ben de deneyeceğim. Dumansız’ın yorumlarının çoğu olumlu, birçok insanı bıraktırmış. Böyle şeyler nadiren oluyor. Genellikle piyasadaki ürünler boş çıkıyor. Bazı kişilere yarayabiliyor ama %100’üne değil. Dumansız bu anlamda çok farklı bir düzeyde!
  • MAKSİ
    Dumansız’a bugün başladım. Şimdilik öyle şiddetli bir sigara içme isteğim yok ama istek gelmeye başlayınca spreyi kullanıyorum. Bugün hiç sigara içmedim. Bırakmayı gerçekten çok istiyorum ama kilo almaktan korkuyorum…
  • Leyla_Kılıç
    MAKSİ korkma. Dumansız macununda iştahı azaltan bir madde var, bu yüzden kilo alman çok zor. Ben de korkuyordum ama hiç almadım, hatta biraz verdim. Toksin birikiminden kaynaklı şişme oluyor, bu ortadan kalktı.
  • DİDO
    Sabahları kalkıp hiç baş ağrısı vs hissetmemek ve SİGARA İÇMEK İSTEMEMEK tarif edilemez bir duygu!
  • EVRENSEL33
    22 yıl sigara kullandım. O kadar ki bu illet yüzünden astım ve alerji sahibi oldum. İkisini de tedavi etmeye çalıştım. Ama sonra sorunumu çözmek için gerçekten radikal bir çözüme ihtiyacım olduğunu anladım. Bağımlılığın kendisinden kurtulmam gerekiyordu. Kesinlikle kolay iş değil ama işte Dumansız burada devreye giriyor ve faydalı oluyor!

Mga Komento