Lumaktaw sa pangunahing content

Cum mi-am mărit masa musculară: Este foarte ușor să adaugi 30 kg de masă musculară!

Te antrenezi la sală pană îți dai ultima suflare, mănanci doar lactate bogate în grăsimi, plătesti o avere pe suplimente alimentare, dar mușchii tăi răman la fel?
Cu această problemă sunt convins că s-au confruntat mulți dintre voi. Personal am pierdut un an și jumătate cu antrenamente care nu m-au ajutat să obțin rezultatul la care am visat.
Cel mai sigur că aș fi continuat astfel mult timp dacă nu aflăm despre o metodă eficientă de mărire a masei musculare, despre care am decis să vă povestesc astăzi.
Priviți-mă, acest rezultat l-am obținut în doar 4 luni.
Vă precizez de la început că nu voi vorbi despre suplimenti complexi sau steroizi anabolizanți pentru că personal sunt adeptul consumului de produse 100% naturale.
Am început să merg la sală pentru că fizic nu mă simțeam bine în pielea mea. Eram slab și fără forme, musculatură inexistentă. La vartă mea fizicul impune respect în față băietilor și farmec în față fețelor. De aici a plecat și dorință nebună de a face ceva pentru a-mi schimbă look-ul.
Am urmat recomandările antrenorului și frecventam sală de 3-4 ori pe săptămană, dar rezultatul dorit nu apărea. Dacă știam pe atunci cât de ușor este de fapt să-ți măresti masă musculară nu mai pierdeam atâta timp și bani.
Am găsit calea de a-mi îndeplini visul datorită unui coleg de antrenamente care, deși se antrena numai 2 zile pe săptamana, avea o musculatură mult mai dezvoltată comparativ cu a mea. În doar jumătate de an și-a dublat masă musculară și toți eram uimiți de evoluția să spectaculoasă. Până și antrenorul a fost impresionat. Curios cum de-a reușit acest lucru și lăsand orgoliul la o parte, l-am întrebat direct cum de a ajuns la acest rezultat în condițiile în care eforul lui fizic era pe jumătate comparativ cu al meu.
Mi-a spus în primul rând să uit de substanțele și prafurile anabolizante consumate de sportivi destinate creșterii masei musculare. Acestea sunt de domeniul trecutului. Nu este vorba despre un produs similar cu cele întâlnite pe rafturile magazinelor de specialitate.
Nu este vorba despre produsele care se întâlnesc pe rafturile magazinelor pentru nutriție sportive, ca proteinele și creatina, care ar trebui să mărească masa musculară, dar de fapt ele nu oferă nici un rezultat. Vânzătorii din aceste magazine ne asigură că cu ele vom primi un efect ușor și rapid, dar nu ne spun despre faptul că în final doar vom plăti bani degeaba.
MuscleG este o pudră proteică vegetalădin semințe de cânepă BIO, cu un conținut de 50% proteină de cea mai bună calitate indispensabilă în dezvoltarea masei musculare, ce abundă în substanțe nutritive ce sunt asimilate de organism cu ușurință, fără reacții adverse. Conține acizii grașiomega 3 și 6, minerale (fier, calciu, zinc) și vitamine (A, D, B1, B2) care sunt ingrediente indispensabile pentru mărirea masei musculare. Foarte important: NU CONȚINE HORMONI!
Prin urmare sporește puterea, rezistența și recuperarea- ceea de ce are nevoie un sportiv.
Datorită acestor beneficii obții rezultate ușor și rapid, fără nici un efect negativ asupra organismului.
Vă spun din propria experiență, MuscleG face minuni! Îl folosesc de jumătate de an. Rezultatele sunt uimitoare, nu-i așa?
În tot acest timp am adăugat 20 kg de masă musculară și continui să îl folosesc. Prietena mea zice că sunt deja prea mare, dar eu nu mă opresc, pentru că știu că perfecțiunea nu are limită.
De când folosesc MuscleG mă simt mult mai puternic, în timpul antrenamentului ridic de la piept 140 kg.
Încă un secret:
MuscleG mărește producerea testosteronului, ceea ce duce la mari performanțe nu doar în sala de sport, dar și în pat. De acest beneficiu prietena mea este foarte mulțumită.
Acum în sala de sport sunt o persoană autoritară, unii mă invidiază pe când alții îmi cer sfaturi.
Îndemnul meu pentru toți este următorul: pentru a primi rezultatele dorite rapid și ușor, fără a pierde timp și bani în zadar, ai nevoie de o abordare corectă față de nutriție și suplimentele alimentare pe care le alegi.
Dacă dorești să încerci MuscleG, îl poți procura de pe site-ul producătorului oficial. Produsul nu poate fi găsit în farmacii sau magazine cu nutriție sportivă.

Comentarii »

184 сomentariiBODYFIX BLOG

Augustin Bănulescu
Proteinele nu ajută l-a nimic, doar bani aruncați în vânt. Nu am avut nici un rezultat cu el.
09.02.2017ComentariiÎmi place 

Florin Albu
Măi da ce mușchi ți-ai făcut! În cât timp zici? Jumătate de an? E real așa ceva? 
09.02.2017ComentariiÎmi place 

Vlad Bădulescu
După cum vezi :)
10.02.2017ComentariiÎmi place 

Alina Popescu
Ai o prietenă foarte frumoasă! Dacă nu arătai așa de bine cred că nu se mai uita ea la tine. Așa că, băieți, urmați exemplul lui Vlad! Nouă ne plac așa corpuri :)
10.02.2017ComentariiÎmi place  3

Ilie Răcean
Băieți, a mai încercat cineva? 
11.02.2017ComentariiÎmi place 

Iulian Baciu
Antrenorul meu a fost la niște cursuri în Germania. El zice că a auzit acolo despre MuscleG. Avem baieți care deja au încercat.
12.02.2017ComentariiÎmi place 

Liviu Deacănu
Mdaaaaaa… Frumoși mușchi, frumos corp!
12.02.2017ComentariiÎmi place  5

Maria Secară
Dar despre antrenamentele tale nu ne povestești?
13.02.2017ComentariiÎmi place 

Manole Măceșanu
Acest articol nu este pentru cei ce preferă proteinele! Băiatul acesta a reușit să-și crească așa mușchi ușor, rapid și sănătos. Respect!
14.02.2017ComentariiÎmi place 

Petru Mârzan
Mie antrenorul mi-a recomandat MuscleG. Nu știu de unde a aflat de acest produs, dar este foarte încrezut în rezultate. Toți din sala sportivă îl folosesc, la mulți se observă deja și rezultatele.
14.02.2017ComentariiÎmi place 

Răzvan Efremescu
Eu mi-am cumpărat MuscleG cu un an în urmă, din America. Acolo toți îl folosesc. Efectul apare rapid. Îl utilizezi și prinzi la puteri pentru un antrenament productiv. Oferă foooaaarte multă energie! Pe lângă toate acestea, oboseala după antrenament nu se simte. Îmi cresc mușchii foarte rapid. Sunt nevoit să-mi cumpăr haine noi foarte des, pentru că nu încap în cele vechi :) Într-un an am adăugat 25 kg de masă musculară. Mai pe scurt, sunt foarte mulțumit. Recomand !
15.02.2017ComentariiÎmi place  12

Ștefan Elecheș
O daaa, foarte bun preparat
16.02.2017ComentariiÎmi place 

Marcel Tăbăcar
E mai bun decât proteinele? Pentru că cu ele nu văd nici un rezultat.
17.02.2017ComentariiÎmi place 

Marcu Borcea
Am comandat MuscleG cu 2 luni în urmă. Ce să zic- chestia asta chiar lucrează. Multă putere și o mega energie. Băieții din sală îmi zic că mușchii deja sunt vizibili. Priviți și voi pozele pentru a vă convinge singuri
18.02.2017ComentariiÎmi place  6

Octavian Almășan
Da, chiar bine ai crescut. Îmi comand și eu, că fără el nu am mari rezultate. 
19.02.2017ComentariiÎmi place 

Ovidiu Bătrâneanu
MuscleG este un produs foarte bun, în aproape 3 luni mi-am format niște mușchi frumușei. Toți din sala de sport sunt uimiți. Mă recunosc cu greu. Până a-l încerca, la fel ca și Vlad 2 ani nu primeam nici un rezultat la sala de sport.
19.02.2017ComentariiÎmi place  12

Virgil Scârlea
Bravo băieți! Mergem toți la sala de sport!
20.02.2017ComentariiÎmi place 

Radu Scafeș
Voi toți folosiți MuscleG? Eu am văzut într-un magazin de nutriție sportivă MuscleMan. E aceeași?
21.02.2017ComentariiÎmi place 

Vlad Bădulescu
Radu, nu se vinde în nici un magazin de nutriție sportivă MuscleG. Îl poți comanda doar de pe site-ul producătorului oficial. În rest, totul este contrafăcut!
22.02.2017ComentariiÎmi place 

Rdu Scafeș
Deja am făcut comanda, mulțumesc!
23.02.2017ComentariiÎmi place 
35 pagini << < 1 2 3 ... 35 > >>

Mga Komento