Lumaktaw sa pangunahing content

BURCU'NUN BLOGU

Merhaba! Ben Burcu Akkaya; 36 yaşındayım. Size hikayemi anlatmaya karar verdim. Hikayem, sedef hastalığına karşı mücadelemi anlatıyor. Konu biraz hassas, özellikle de kadınlar için. Bu konuda konuşmak pek kolay değil... Sedef komplike bir tıbbi rahatsızlık olup, aynı zamanda estetik etkisi de bulunuyor. Cildinizde çirkin ve göz zevkini bozan lekeler varsa, hayat bir işkence haline gelebilir. Kaşınma, şişme ve soyulmaya ek olarak, arkanızdan konuşanlarla da mücadele etmeniz gerekiyor. Birçok kişi de sedefin bulaşıcı bir hastalık olduğunu düşünüyor. Dolayısıyla, sedef hastalığı olanlar toplumdan neredeyse tamamen dışlanıyor ve normal bir hayat süremiyor... Başkalarının düşündüklerinden incinecek yaşı geçtim sayılır, ama görüyorum ki, bu benim için bile çok zor bir durum...

Her şey beş yıl önce başladı. Duş alıyordum ve birden bire dirseklerime yakın yerlerde kabuklanmalar hissettim. Bunlar, enflamasyondan ilk etkilenen bölgelerdi. Pembe kabuklara benziyorlardı, yapıları sertti ve üzerleri çizik çizikti. Bu bölgeye kozmetik bir krem sürdüm. Yetersiz bakım yaptığım için cildimin kuruduğunu zannettim. Aslında her zaman kendime bakarım; ayrıca, kullandığım kozmetik ürünler ve kişisel bakım ürünlerini seçerken dikkatli davranırım. Hiç alerjim olmadı.
Normal olmayan lekeler yaklaşık üç hafta sonra artmaya başladı ve biraz endişelendim. Hemen bir dermatoloji uzmanına gittim. Dikkatli bir muayene ve bulguların analizinden sonra sedef tanısı kondu. Şaşırıp kaldım! Doktorum genel olarak kullanılan tedaviyi yazdı. Hormonal ilaçlar (merhem ve losyonlar) ve homeopatik program (deniz tuzu ve şifalı otlarla banyo yapma). Tedavi sadece geçici sonuçlar verdi. Lekelerin rengi soldu ve diğer belirtiler (kaşınma ve iltihap reaksiyonları) kayboldu. Ancak, yoğun tedavi uygulamasını bırakıp normal bakıma geçtiğimde tüm problemler yeniden ortaya çıktı. Ayrıca, hormon tedavisinden sonra lekeler daha hızlı çoğalmaya başlamış gibiydi. Tüm bunlar 2,5 yıl boyunca devam etti. Sonunda sedef, iki elimin her yerine yayılmıştı. Bacaklarımda ve kalçalarımda da hastalığın işaretlerini gördüğümde şok oldum. Sonrasında neredeyse çıldıracaktım. Ben panik yaptıkça durum daha da kötüleşti. Sedef rahatsızlığı olan diğer insanların yorumlarını gördüğümde iyice strese girdim. 15-20 sene boyunca iyileşmeyenler varmış. Bazıları ömür boyu bu hastalığı çekiyormuş...
Eczanelerden çılgınlar gibi çeşitli sedef karşıtı ürünler alıyordum. Kremler, damlalar, spreyler, aklınıza gelebilecek her şey... Özel bir çeşit çamur bulunan kaplıcalara gitmek vs. gibi alternatif yöntemler de denedim. Bir keresinde eski bir büyüyle hastalığı kovmayı bile denedim. Tabi ki hiçbir sonuç alamadım. Sorunum hayatımı ve işimi giderek daha çok etkiliyordu. Kendimden ve görüntümden utanıyordum; bu durum daha fevri, agresif ve stresli olmama yol açıyordu. Ve tünelin ucu görünmüyordu...
Bir arkadaşım Psorifix adında bir üründen bahsetti. Kendisi hormon gibi "ağır maddeler" içermeyen doğal tedavilerden yana. O kadar ilaç denemesinden sonra ikna olmam pek de uzun sürmedi. Hemen üreticinin sitesinden Psorifix spreyinialdım ve tedaviye başladım. Zamanım ve enerjim dışında kaybedecek bir şeyim yoktu... Dürüst olmak gerekirse, o kadar başarısız denemenin ardından, artık olumlu bir etki beklemiyordum. Doktorumun "hormonların tedavi edemediği bir sorun için doğal ürünler kullanmak fayda etmez" sözü aklıma iyice kazınmıştı.
10 günlük Psorifix tedavisinin ardından, birden bire neredeyse hiç kaşınma ve yanma hissetmediğimi fark ettim. Bazen sedef hastalığım olduğunu dahi tamamen unutuyordum... Cildimin görüntüsü de değişti. Lekeler solmaya ve iltihaplı reaksiyonlar yok olmaya başladı. Pul pul dökülmeler sona erdi ve cildim yeniden pürüzsüzleşti. Bu olanlara inanamadım! Yeni lekelere de tamamen kaybolana kadar Psorifix uyguladım ve büyümeleri durdu! Uyguladığım Psorifix tedavisiyle elde ettiğim başarı beni etkilemişti ve hastalığı tamamen bitirmek için sabırsızlanıyordum. Bir ay sonra hastalıktan bir iz bile kalmamıştı! Cildim, hastalığın ortaya çıkmasından önceki durumuna dönmüştü. Artık cildimde ne leke, ne kabuklanma, ne de herhangi başka bir sedef belirtisi vardı. Hiçbir şey kalmamıştı!
Üç ay sonra tamamen iyileşmiştim. Herhangi yeni bir leke oluşmadı ve eski lekeler de sadece benim görebileceğim küçük koyu çillere dönüştü. Ancak, zaman geçtikçe onlar da iyice küçülüp tamamen yok oluyor. Artık Psorifix iki ayda bir önlem olarak kullanıyorum. Buna gerek bile olmayabilir. Her neyse, Psorifix hiçbir kontrendikasyonu veya yan etkisi bulunmuyor, yani tedavi tamamlandıktan sonra bile kullanılabilir. Ne kadar mutlu olduğumu kelimelerle anlatamam! Tüm samimiyetimle, yaşadığım bu tecrübenin sedef hastalığı olmadan yeni ve sağlıklı bir hayata başlamak için özel bir tedaviye ihtiyaç duyan herkese yardımcı olmasını istiyorum!

Şimdi sizinle ürünün yapısına ilişkin bilgiler paylaşacağım. Psorifix 6 temel bileşenden oluşuyor.
  • Solidol
    Yatıştırıcı özelliklere sahiptir ve kaşıntıyı hafifletmeye yardımcı olur. Ayrıca, cilt ve eklemler için hafif bir ağrı kesici etkiye sahiptir.
  • Lizozim
    Antibakteriyel özelliklere sahiptir ve yaraların iyileşmesine yardımcı olur. Etken maddelerin cildin derin katmanlarına nüfuz etmesini hızlandıran ana bileşendir.
  • Arı Balı
    İltihabı azaltır ve yağ bezlerinin çalışmasını kontrol altına alır. Rahatlatıcı ve yatıştırıcı etkiye sahiptir.
  • Papatya Yağı
    Nemi cilde hapseder ve eksfoliasyon şiddetinin azaltılmasına yardımcı olur. Ayrıca, etkilenen bölgelerdeki cildin kolay soyulmasına yardımcıdır. Antioksidan özelliklere sahiptir ve cildi vitamin ve mineral açısından besler.
  • A Vitamini
    Cildi uyarır ve ciltteki yenilenme işlevlerinin artmasını sağlar. Yanma ve kaşınma hissini giderir ve vücudun pullanan ciltten arındırılmasını sağlar.
Ayrıca lavanta yağı, okaliptus ve salisilik asit içermektedir. Bu bileşenler cildi temizler ve çeşitli enfeksiyonların kan dolaşımına girmesini önler. Ayrıca, cildin daha derin katmanlarındaki metabolik süreçleri düzenler, mikro-dolaşımı artırır ve cilt hücrelerinin anormal bölünme sürecini yavaşlatır.
Şu bilinmelidir ki, doğru tedaviyi yalnızca gerçek Psorifix formülü içerir. Psorifix spreyi yalnızca üreticinin web sitesinden sipariş edilebilir! Aksi takdirde, hastalık sürecini alevlendirecek sahte bir ürün satın alma riski mevcuttur.
Sahip olduğu özel içerik, Psorifix hastalığın her aşamasında ve tipinde kullanılmasına olanak tanır. Psorifix geleneksel tedavi yöntemleriyle de birleştirilebilir. Bu arada, Psorifix spreyi ile elde ettiğim sonuçlara doktorum da şaşırdı. Artık o da bu ürünü sedef hastalığına karşı birincil veya tamamlayıcı tedavi olarak kullanıyor.
Neyse ki benim yaşamış olduğum bu tecrübe, sizlerin tekrar sağlığınıza kavuşmanıza yardımcı olabilir. Tüm sorularınızı yanıtlamaktan memnuniyet duyarım!

Yorumlar

Helin, 30

19.02.2017

Verdiğin bilgiler için teşekkürler! Deneyeceğim!

Vildan, 25

19.02.2017

Bende sedef hastalığı 9 yıl önce ortaya çıktı... Birçok şey denedim!!! Doktorum neden bu ürünü önermedi ki? Yeni bir ürün mü?

Burcu, 36

19.02.2017
Bu ürün, yani Psorifix spreyi aslında yeni bir tedavi yöntemi. Belki de doktorunuz henüz denememiştir.

İpek, 33

19.02.2017

Evet, hakiki Psorifix ürününü kullanmak gerçekten çok önemli! Maalesef bir keresinde sahtesini aldım ve rahatsızlığım daha da kötüleşti! Bu ürün eczanelerde yok...

Burcu, 36

19.02.2017
Başarılı tedavi için mutlaka gerçek ürün gerekiyor. Psorifix spreyi eczanelerde pek bulunmuyor. Zaten fazla miktarlarda üretilmiyor. O yüzden, en iyi seçenek web sitesinden sipariş etmek. Bu şekilde satın almak hem daha hızlı, hem daha güvenilir!

Mehmet, 39

18.02.2017

Burcu Hanım, ben bu tür ilaçlara şüpheyle yaklaşıyorum. Çeşitli yağları ve "kimyasal" antiseptik bileşenleri karıştırarak sedef hastalığının tedavi edilebileceğine inanmıyorum! Belli ki sizde ya hafif bir sedef hastalığı vardı ya da hasta bile değildiniz!

Burcu, 36

18.02.2017
Mehmet Bey, tanı saygın ve güvenilir bir doktor tarafından kondu. Durumumun kesinlikle ihmal edilmediğini söyleyebilirim. İlk semptomları görür görmez, derhal doktora gittim. Diğer yandan, Psorifix tedavisinin 10 yıl ve hatta daha uzun süreler boyunca sedef hastalığı ile yaşamış insanlara fayda sağladığına da şahit oldum.

Meryem, 28

18.02.2017

Bende başlangıç aşamasında sedef hastalığı var. Mutlaka deneyeceğim! Durumumu ihmal etmek istemiyorum.

Avni, 51

17.02.2017

Burcu Hanım ile aynı fikirdeyim! Psorifix, hastalık hangi evrede olursa olsun, herkese iyi gelebilir. Ben dersimi aldım. 7 sene boyunca faydasız tedaviler gördüm. Ancak, Psorifix spreyikullandıktan sonra, yalnızca bir ay içinde iyileşme olduğunu fark ettim! Kullanmaya başlamanızı öneriyorum!

Zehra, 47

17.02.2017

Şunu belirtmek isterim ki, Psorifix spreyi kocamdaki sedef hastalığını 2-3 ayda iyileştirdi. Rahatsızlığı hiç de hafif denecek cinsten değildi. Hormon tedavisi alamıyordu ve merhemlere de alerjisi vardı. Psorifix spreyi kocama gerçekten çok iyi geldi!

Merve, 35

17.02.2017

Tecrübelerini bizlerle paylaştığın için teşekkürler! Ben de sizin gibi depresyona girdim... Hastalığım ilerliyor ve geleneksel tedaviler gerçek bir iyileşme sağlamıyor.

Burcu, 36

17.02.2017
Merve Hanım, pes etmeyin! Her şey iyi olacak! Bu tedavinin size de iyi geleceğinden eminim!

Ayhan, 19

16.02.2017

Arı balına alerjisi olanlar da Psorifix spreyi kullanabilir mi?

Burcu, 36

16.02.2017
Bunu doktorunuzla görüşseniz iyi olur! Şahsen ben Psorifix alerjik bir reaksiyona yol açtığını hatırlamıyorum. Ayrıca, kalıcı alerjik semptomları bulunan, ancak Psorifix spreyi kullanan birçok tanıdığım var.

Kadriye, 44

16.02.2017

Bu yağlar nasıl oluyor da hastalığa neden olan şeyi iyileştiriyor? Ciltteki bu lekeler bu hastalığın yalnızca sonucu...

Burcu, 36

16.02.2017
İyileştiren yağlar değil. Yağlar sadece vücudunuzun bu probleme karşı savaşmasına yardımcı oluyor. Diğerlerine ek olarak, cildin metabolik süreçlerini düzenliyor, vitamin ve mineral sağlıyor ve mikro-dolaşımı artırıyorlar. Genel olarak yağlar daha iyi sağlık koşulları sağlıyor.

Cenk, 29

15.02.2017

İyi görünüyor; deneyeceğim! Kaşıntı ve bu sorunla yaşıyor olmak beni çok rahatsız ediyor!

Selma, 40

15.02.2017

İtiraf etmeliyim ki Psorifix spreyinin bana da faydası dokundu; ama sizde olduğu kadar çabuk değil. Tabi bende çok daha uzun bir süredir, aşağı yukarı 10 yıldır sedef hastalığı vardı.

Mete, 37

15.02.2017

Benim Psorifix tedavim 6 ay sürdü. Kesinlikle pişman değilim! Bu, hayatımı kademeli olarak kolaylaştıran tek ürün. Başka hiçbir ürün, bir yıllık kullanımın ardından dahi benzer bir sonuç vermedi.

Derya, 18

14.02.2017

Anlattığınız hikaye bana çok yardımcı oldu. Tedaviye başlayacağım ve nihayet yeniden sağlıklı hissedebileceğim!

Semanur, 28

14.02.2017

Neden iyileştikten sonra dahi Psorifix spreyi kullanmaya devam ediyorsunuz? Gerekli mi? Bağımlılık yapıyor olabilir mi?

Burcu, 36

14.02.2017
Elbette gerekli değil! Ayrıca bağımlılık da yapamaz. Bende cildin büyük bir kısmı etkilenmişti. Bu yüzden cildimde lekeler kaldı. Doktorum endişelenecek bir şey olmadığını söylese de, ben aşırı evhamlıyım diyebilirim.

Demet, 48

13.02.2017

Hikayeniz için teşekkürler!!! Birden bire sedeften kurtulabileceğime inanmaya başladım! Elbette Psorifix kullandıktan sonra tecrübelerimi yazabilirim!

Yaşar, 59

13.02.2017

Geçen sene Psorifix spreyini ben de denedim. Çok iyi geldi. Herkese şiddetle öneririm.

Cem, 32

13.02.2017

Annem bu ilacı bir ay kullandı. Şimdi çok mutlu! Artık yeni leke oluşmuyor; eskileri ise soldu ve yavaş yavaş kayboluyor. Umarım sedeften sonsuza dek kurtulur.

Mga Komento