Lumaktaw sa pangunahing content

Мъжка мощ



Здравейте, всички. Който ми следи блога от достатъчно време, знае за моите развратни приятели. Неотдавна трима приятели (аз, моят най-добър приятел Тошо и Марин) решихме да си спретнем скромна оргия. Никой от нас нямаше опит в това отпреди, а идеята дойде от „общата“ ни - Катя...

Моят живот по някакъв начин се дели на "преди" и "след +9 см
Признавам, че това беше най-лошата нощ в живота ми, очаквах супер якия секс, но в крайна сметка се превърна в пълно разочарование...Признавам, че това беше най-лошата нощ в живота ми, очаквах супер якия секс, но в крайна сметка се превърна в пълно разочарование...
Тогава моят член се оказа абсолютно ненужен, направо ме хвана срам и по средата на изпълнението аз просто си тръгнах. Сега си спомням за този срам като за кошмар. Катето даже се опитваше да ме утешава, казва - размерът не е важното и т.н. Като по този начин просто и аз, и самочувствието ми отидохме по дяволите. Преди това се смятах за ебач № 1, момичетата никога не са се оплаквали! Да чукам мощно, така че накрая да не може да стои на краката си, това е моят стил. Но след като веднъж видях впечатляващия хуй на Марин, не спираше да ме мъчи огромната разлика в сантиметрите. Даже започнах да свършвам преди мацката! Само си представете - 10 минути, аз успявах да свърша и това беше. Слуховете за това фиаско, се разнесоха с тревожна скорост.
След известно време Тодор си призна, че по-рано също не е можел да се похвали с размера си и сподели, че е опитал хиляди безполезни боклуци, с които можеш да го увеличиш бързо и без никакви операции. От хапчетата, които се предлагат, се оказа, че даже НЕ МОГА ДА ГО ВДИГНА.Предполагам, че всеки мъж, попаднал в тази ситуация, ще опита всичко, което му попадне.

И както се оказа, не всички методи са толкова трудни и опасни за "приятеля там долу". От един приятел научих за единственото ЕФЕКТИВНОсредство за увеличаване на члена. Той успял да добави почти 5 см към дължината си, с помощта на специалната добавка Hammer of Thor. Като разбрах за това, реших и аз да опитам.
Добавката трябва да се пие преди секс. Тогава специалните ензими, които съдържа, проникват в организма и активират мощно притока на кръв към тъканите на пениса, като по този начин ерекцията става по-силна и издържаш по-дълго. По този начин тъканите безопасно се издължават и членът се уголемява и на дължина, и на дебелина. И така за съвсем кратко време, увеличих моя с цели 9 сантиметра!
Отначало, меко казано, бях в шок, гледайки как всяка седмица нараства с няколко сантиметра. Повярвайте ми, това е единственият начин да се превърнеш в бог в леглото! Изобщо не се правя, без новия ми размер никога нямаше да се навия на „реванш“ в груповия. Но този път всичко мина идеално. Катето така се захласна от моя, че момчетата не можеха да я откъснат от мен.
Трябва да купувате добавката само от официалния сайт, защото тук има гаранция за качество. В интернет че има много лекове, но те няма да постигнат нещо особено, само може да ти подпухне малко. Официалният дистрибутор гарантира, че ще получите оригиналния продукт и ще постигнете увеличаване на члена на дължина и дебелина.

ПОРЪЧАЙ


194 коментара
Алексей Иванов
Яко! Хайде разкажи и за груповия, де)
16.06.2017
1
Митето Бесния
Дай повече инфо, че наскоро и моята се оплаква, че искала да ме усеща по-дълбоко.
16.06.2017
4
Денис Карапетков
Каква е тази добавка? Кой я е използвал... и къде да купя? Искам да доставя на моето бебче най-якото ебане!
16.06.2017
7
Vankata P.
Здравейте! поръчах от официалния сайт, платих като дойде доставката. За 23 дни нарасна с 4 см. Ама от време забравях да си го пия иначе предполагам че щеше да е повече. По принцип това е добра алтернатива на скъпите операции и хапчета.
17.06.2017
11
Орлин Маев
Пиех по 2 пъти на ден. Имам нужда от бърз ефект) гледайте преди и след:
17.06.2017
9
Илия Георгиев
Успях да завържа сериозна връзка едва след като започнах да пия тази добавка. Между 9 и 13 е добър резултат. След време ще повторя.
18.06.2017
5
Simeon Pantev
ya mi kajete malko poveche. ne moga da razbera na kakvo se dylji tozi efekt?
18.06.2017
8
александър григоров
И на мен ми е интересно, но няма никаква химия. На сайта производителят пише, че съдържа само естествени съставки. Билки и др.
19.06.2017
15
Mehmet Aliev
predi vreme cuh za tazi dobavka, mnogo priateli sa polzvali i sa uspeli. taka ce kupuvaite smelo!
19.06.2017
0
Владимир Коцев
Вече имах час за операция, но след това случайно попаднах на този блог и си поръчах добавката. Пия я вече трети ден, усещам, че нещо вече се променя, формата и диаметъра на члена ми се увеличиха! По-късно ще пиша пак
17
Алекс Филипов
И аз ще си поръчам сега, няма да е никак лошо да подавя някой друг см
20.06.2017
21
Georgi Todorov
какво мислите - да зарежа ли мацката защото постоянно ми опява за размера? Все нещо не и стига, разбираш ли...
20.06.2017
9
Димо Димо
Що за глупости? или верно работи?
21.06.2017
5
Юлия Манева
Момичетата искат качествен секс, поръчай и няма да съжаляваш! Гаджето ми вече от 2 месеца го пие и сега е с +7 см. Сексът сега носи такова удоволствие и е толкова як! Получавам по 3 оргазма само заради размера.
21.06.2017
18
Андрей Андреев
На мен това ми помогна да намеря щастието и да направя семейство. След като ми се смяха моите момичета бях толкова депресиран, че просто исках да изключа света или по-скоро аз да се изключа от света. После в интернет намерих коментари за Hammer of Thor и реших да опитам. В крайна сметка, +3.7 см за няколко седмици. Искам да поръчам пак.
22.06.2017
2
Александър Чолаков
Ето моят резултат! Благодаря за историята!
22.06.2017
47
Мария Белчева
Супер, сега ще поръчам, на моя няма да му навреди да опита
23.06.2017
31
Гошо - малкия
Купувах си "Hammer of Thor" когато живеех на запад, преди 3 години, тогава ми нарастна с 4 и половин сантиметра и ефектът се запази до сега
23.06.2017
11
Самуил Кантарджиев
Гледайте, бе! Е това се казва хуй!
23.06.2017
38
Иван Братанов
здравейте, днес получих доставката и всичко изглежда ок. моят е 8 см. надявам се да се увееличи докъм 13-14 см
24.06.2017
57
Александър Шойлев
Здравейте всички, благодаря за инфото. Вече го пия от седмица и резултата е + 1,7 см на седмица, продължавам.
25.06.2017
3
Поръчай

Mga Komento