Lumaktaw sa pangunahing content

Без повече страдание. Моето пътуване към отслабването

Аз съм Нати и аз съм на 29.
Преди няколко години като четях разни истории за хора, които са отслабнали, си мислех "Не, това никога няма да ми се случи на мен." Вероятно наистина бях изгубила надежда и всеки път, когато видех снимките на други хора "преди" и "след" в социални мрежи, бях на път да се разплача, защото си мислех, че никога нямаше да отслабна така. Сега гледам назад с усмивка на лицето — била съм толкова глупава! Животът ми промени, благодарение на Slim Pectin. А тук ще разкажа как научих за него.
#отслабване,диети,хапчета за отслабване,диета за отслабване,как да отслабна,dieti ,90 дневна диета,бързо отслабване,
как да отслабна бързо,здравословно отслабване,хранителен режим за отслабване,за отслабване,чай за отслабване,отслабване без диета.
искам да отслабна,отслабване 10 кг,билки за отслабване,лунна диета ,отслабване бързо# 

Ето как изглеждах "преди"

Винаги съм била с наднормено тегло. Просто така... Не бях твърде активна като дете и предпочитах да седя с книга, вместо да тичам наоколо с други деца, или да се катеря по дърветата. Моето семейство е същото - ние всичките сме пълни, с шкембенца. Моята мила баба обичаше да прави пасти, торти, кексове... Отначало не обръщах много внимание, но един ден установих, че не изглеждам особено добре, като нося определен вид дрехи. Не ме канеха на срещи, кой знае колко, за разлика от останалите ми по-слаби приятелки. Тогава се огледах в огледалото... и избухнах в сълзи.Аз бях ужасна. Висока съм 173 см. и тежа почти 90 кг. Това е много! От този момент бях твърдо решена да отслабна, по един или друг начин. В противен случай трябваше да живея с това ужасно отражение в огледалото завинаги.

Красотата си има цена и понякога е твърде висока.Никога не ме е бивало в спорта. Никога не съм била особено активна, всеки път, когато съм опитвала да спортувам нещо, много бързо се изморявах и оставах без дъх. Фитнесът беше изключен заради проблемите с коленните и тазобедрените стави, а физиотерапията не ми помагаше да отслабна. Форумите за отслабване пък, за съжаление, се фокусираха най-вече върху спорта, бягането и други подобни дейности. Затова реших да започна диета. Опитала съм толкова много — диетата на Аткинс, вегетарианска диета, диетата на Кеймбридж, на Дънкан и т.н.... Имаше дни, в които ядях само маруля - до откат... Свалих няколко килограма, но процесът беше твърде бавен, а успеха - само временен. Веднага, след това се връщах към обичайния си начин на хранене и всичките свалени килограми се качваха обратно. В онзи момент реших да опитам маските за тяло с фолио и масаж. Кожата ми се тонизира, но това не помогна да скрия увисналите меса по талията ми. Бях на път да се откажа и да продължа да си живея дебела... Кожата и косата ми изглеждаха повехнали и безжизнени, защото се подлагах на много диети, постоянно бях гладна и настроението ми никакво го нямаше.
Но един ден, разглеждах съобщенията във форума и видях коментар, който описва проблем много подобен на моя. Някакво момиче, беше качила своите "преди" и "след" снимки и беше писала как се е борила с наднорменото тегло от ранно детство, но без резултат. Така, докато не са ѝ препоръчали да използва лек, който да й помогне. Без да се замислям ѝ пратих съобщение. Продуктът, който беше сътворил чудеса с тялото ѝ се наричаSlim Pectin. Момичето (казва се Стела) ми каза как действа. Разбира се, имах своите съмнения. Чух истории за ужасните странични ефекти, които имат хапчетата за отслабване и други съмнителни медикаменти, но Стела ме увери, че лекарството е изцяло натурално – просто пектин на прах и мед.
Направих проучване онлайн, преди да опитам добавката и установих, че пектина в действителност се извлича от ябълки и цитрусови плодове, които са известни със свойството си да изгарят мазнините. Освен това, тази конкретна съставка трябва да се комбинира с мед, за да детоксикира и ревитализира цялото тяло. Реших, че няма да ми навреди и поръчах Slim Pectin.

Просто и вкусно


Кутията съдържа отделни пакетчета с пектин и мед. Според инструкцията, те се смесват с вода и се разтварят така, че да се пият преди закуска и преди лягане. Не е нужно да се спазва никаква диета. Не го взех прекалено на сериозно, но започнах да ги пия. Вкусен е, естествения мед е сладък, но не прекалено. Само след няколко дози се почувствах изпълнена с енергия и живот. Събуждах се по-рано, спях по-добре, не усещах вече толкова глад. Вместо да вземам автобус, ходех от метростанцията до вкъщи, а тя е на 15 минути пеша. Определено се чувствах по-добре. Освен това, когато се качих на кантара, две седмици по-късно, не можах да повярвам на очите си.
Бях свалила 5 кг! И всичко се случи съвсем естествено, без никакви мъки и страдания, или сълзи над чинията с броколи!
Това продължи така още около 2 месеца. Косата ми беше блестяща отново, кожата ми възвърна цвета си и изглеждаше здрава, a аз се усмихвах отново, и, най-важното, най-накрая имах талия! Пектинът наистина прави чудеса.
Сега тежа 63 кг и съм на път да постигна мечтаната форма.
Оказва се, че отслабването наистина може да бъде приятно и вкусно. Готова съм да завладея нови висоти! Така, че ако имате същите проблеми като мен, опитайте Slim Pectin. Естествената комбинация от мед и пектин прави чудеса с тялото.
Първо - премахва холестерола от кръвта. Следя здравето си и затова забелязах, че след като започнах лечението, показателите ми бяха по-добри.
Второ - дневният калориен прием спада.
Трето - нивото на кръвната захар се връща към нормалното и токсините се отделят от тялото. Кожата ви изглежда по-светла и по-свежа.
Четвърто - пектина е способен да премахва мазнините, които обикновено не се стапят по друг начин. Един грам пектин ви помага да се отървете от 10 грама мазнини.
И пето - сместа е добра за чревната микрофлора. Тя изгражда защитен слой и помага да се усвояват хранителните вещества.
И най-важното, помага да останете слаби. Дори когато си позволявам да хапна нещо вкусно, или да се изкуша с пица, излишните килограми не се връщат.

Дългоочакваното 
„след“

Не мога да повярвам, че преди съм страдала толкова и толкова се мразех заради тези "паласки". Сега мога да публикувам мои собствени снимки "след". Без повече досадни диети, без повече чай за отслабване, без чувство на неудовлетвореност или срам. Дори започнах да се занимавам със спорт. Не много, но все пак — малко тичане, малко аеробика. Чувството да си лек е страхотно! Ако искате да промените живота си, не се колебайте. Опитайте Slim Pectin. Повярвайте ми, това ще донесе вълнуващи промени в живота ви.

Коментари:

Жени Колева 05.02.2017 16:45
Това е съмнително... Само прах с мед и вода? По-добре намалете пицата!
Ани Христова 05.02.2017 17:14
много съм любопитна да видя какво ще се случи. обичам мед! и аз трябва да сваля няколко килограма... ще опитам.

Кристиана 06.02.2017 18:05
Може ли да го пия, ако кърмя? Трябва да се върна във форма след раждането, но не мога да се упражнявам много...
Теди Тодорова 07.02.2017 20:26
Моят фитнес инструктор препоръчва пектин, за да можеш да имаш сили по време на тренировки. Но обикновения пектин не ми върши работа на мен. Ще опитам, с мед, може би ще е по-ефективен.
Симона Петрова 08.02.2017 14:12
Кристиана, да, опитай! Аз пиех, докато бях бременна. Отслабвам, без странични действия!!!
Лили Бл. 09.02.2017 11:34
Но това съдържа въглехидрати. По-добре да опитам с високопротеинова диета и да гледам какво ям, така резултатът е гарантиран.
Bella 11.02.2017 17:35
Lili, mnogo e lesno da se kaze! Az ne moga da gledam kakvo yam... Prosto ne moga, korema mi iska hrana, tova e!
Лили Бл. 11.02.2017 22:18
Бела, ако стомахът Ви изисква това, ОК, яжте си и си качвайте килограми.
Maria Willis 12.02.2017 16:26
Хайде не така грубо... Аз много добре разбирам, какво е, когато просто не можеш да си намериш място и трябва да ядеш... Но защо не опитате нещо ново?
Александра Родева 12.02.2017 21:14
Здравейте, момичета! поръчах сега! !!! няма да съжалявате свалих 55 кг. ям нормално!!! това е супер готино!!!
Зоя Градинарова 13.02.2017 21:59
Можете да опитате и увиване на тялото с мед, много е добро.

Напиши коментар:


 

Изпрати

Mga Komento