Lumaktaw sa pangunahing content

Дължа косата на баба ми и на една рецепта!

Здравейте, всички!
Бих искала да споделя с вас как успях да реша един деликатен проблем, проблема с косопада. Това е много сериозен проблем, наистина - е, добре, поне за мен. Никога не съм мислела, че някога ще трябва да се справя с това, особено още на 29 г. Беше пълен УЖАС!Косопадът не се случва за ден, не - това е постепенен процес. Виждах как косата ми изтънява, как изчезва с всеки изминал ден: при ресане, миене, дори по време на сън. Вече бях свикнала да топирам оределите места, но един ден открих истинска ПЛЕШИВИНА в средата на скалпа ми.
Просто, вижте за какво става дума. Ето какво имах на главата преди около 2 месеца (може би малко повече от 2):   #косопад,маска за коса,витамини за коса,козметика за коса,растеж на косата,косопад лечение,продукти за коса,
грижа за косата,професионална козметика за коса,лечение на косопад ,масла за коса,маска за коса против косопад #

Това е сериозен проблем за една жена

Мъжете лесно могат да се обръснат или подстрижат късо и дори придобиват по-мъжествен вид така, но това не върши работа на дамите. ака не ставаме по-женствени, спор няма. Може да преувеличавам малко, но красивата, дълга и гъста коса е точно това, което прави жената истинска жена. А да загубиш жената в себе си е същото като да загубиш себе си. Разбирате какво имам предвид, нали? Дори излязох отпуск за няколко дни, защото ме беше срам да гледам колегите в очите. Аз съм 29 г., но по онова време се чувствах като най-стеснителния тийнейджър в света. А съпруга ми... Ами, той ми каза, че всичко е наред, и че ще ме обича без значение как изглеждам, но усещах как се отдалечава от мен. Тогава буквално чувствах, че минавам през ада. Не изпитвах никаква увереност в себе си съответно и в живота ми, струваше ми се, че животът ми е свършил.

Опитах толкова много неща, опитвайки се да реша проблема

Естествено, опитах да използвам всичко, за което бях чула или чела. Нямах време да разсъждавам много върху тези методи, просто експериментирах, защото това е проблем, с който човек трябва да се справи възможно най-скоро. Не можете да си представите колко неща пробвах. Ето накратко:
- шампоани (те се купуваха в неразумни количества, различни марки и ценови диапазони, използвах ги точно както пише в указанията, но нямаше никакъв ефект, дори краткосрочен) - НЕ ПОМАГА!
- спрейове и лосиони (също се купуваха в неограничени количества, използваха се самостоятелно и в комбинация с други методи на лечение, косата ми стана по-мека, но уви косопадът продължаваше) - НЕ ПОМАГА!
- хапчета (когато се консултирах с трихолог ми предписаха курс на лечение с хапчета и ми казаха, че черният ми дроб е затлачен с токсини, които водят до окапване на косата). Изкарах целия курс, направих си изследвания. Резултатът: според изследванията, всичко при мен беше нормално, но косата продължаваше да пада от главата ми - НЕ ПОМАГА!
- специални диети (нямам какво да добавя, освен че „правилното хранене" няма да да помогне на косата ви да расте, повярвайте ми) - НЕ ПОМАГА!
- бабини илачи (втривах сок от лук в скалпа ми, използвах масло от репей и майонеза - но мисля, че стана по-лошо, косата ми стана още по-тънка) - НЕ ПОМАГА!
Както виждате, не съм си седяла просто така без да правя нищо. Но накрая се отчаях, защото нищо не помагаше. Нито дори малко. Никакъв ефект. Надявах се толкова много, че поне един от методите на лечение на косопада ще помогне.

Спасението дойде от нищото


Обадих се на една приятелка, споделих проблема и тя се засмя и ми каза, че съм пълен идиот и нито скъпите, нито евтините маски вършат работа. Те просто докарват визуален ефект, защото покриват косата със силикон - така тя става гладка и копринена за момента.
Процедурите в салоните за красота също са пладнешки грабеж, няма смисъл да чакате обещаното възстановяване, защото ще имате само временен ефект, който ще премине за три дена макс.
Моят приятелка ми препоръча още едно нещо - специалната медицинска маска за коса Princess Hair. Всеки във фризьорския салон, където тя работи, го използва отдавна, така че в общи линии, това е единственото лечение, което действително може да повлияе растежа на косата и да я възстанови.
Накратко, моята приятелка ми каза, че всичките продукти за коса на пазара, които повече или по-малко вършат работа, съдържат съставки, които се намират в тази маска.Те осигуряват ефекта. Но струват доста по-скъпо.
Фризьорите знаят за маската от много време, защото за всички тези супер-скъпи процедури като био-реставрация и заздравяне се използва тази маска. Те просто измислят екзотични имена за тези процедури, за да могат да вземат повече пари от клиентите.

Към края на втората седмица, след постоянно използване на Princess Hair, косата ми придоби нормален вид.

Сериозно. На някои места, особено по средата, а и в предната част на главата, към челото, имаше откровено плешиви участъци, защото косата от там капеше най-много. И тогава изведнъж - хоп! моите плешиви петна започнаха да изчезват.
Бях готова да заплача! Не можех да повярвам, но беше вярно. Боже, аз не знам каква беше магията на тази маска, но ПОМОГНА!
Можете ли да повярвате??? Вижте сами (снимките са направени с 2 месеца разлика).
Разликата е очевидна! Най-после спрях да прикривам плешивите зони, като се опитвах да среша останалата ми коса натам.
Какво направих? Следвах стриктно указанията - нанасях маска по косата и скалпа, втривах я, след това изплаквах. Употребата е много лесна и ЕФЕКТЪТ Е НЕВЕРОЯТЕН!
Откъде си я поръчах? От този уебсайт. Доколкото знам, те предлагат само оригинални продукти, които могат да бъдат проверени с кода от опаковката.
Това е то, цялата ми история. Щастието ми беше безкрайно, затова реших да го споделя с вас. Сигурна съм, че ще помогне и на вас!
Между другото, маската помогна и на майка ми. Тя се запали покрай мен. Ето нейните постижения:
П.П. Споделяйте вашите лични истории в коментарите.
ИСКАШ ЛИ ДА СЕ ОТЪРВЕТЕ ОТ КОСОПАДА? КЛИКНИ ТУК

Коментари

Карина20.06.2017
И аз я знам тая маска. Започнах да оплешивявам много рано и маската ми помогна, резултатът е почти същия. Препоръчвам горещо!
АнаСТаСия21.06.2017
Ако нищо друго не помага, тогава да, трябва да опиташ. Аз веднъж до ри си трансплантирах коса. Похарчиш ужасно мого пари. От една страна не съжалявам, но от друга - е жалко наистина. Можех да спестя толкова много пари, ако бях разбрала за тази маска по-рано ((защо ли не бях, а?!
Юлия21.06.2017
Не знам какво да кажа. Звучи съблазнително, ще поръчам. Нямам плешиви петна още, но имам силен косопад!
Trina_Paris22.06.2017
Кой още е използвала тази маска? Споделете, Интересува ме. Чувам, че е подходяща за мъже и жени, съвсем новаторско решение. Четох в някакъв форум, че някакъв известен футболист се се отървал от плешивото петно благодарение на тази маска. Какво оещ можете да кажете?
Кристина22.06.2017
Съгласна съм, това е много ефективно лечение против тънка коса! За пръв път чувам за този продукт от тази статия. Косата ми пострада жестоко от студено къдрене, хем всички ме предупреждаваха да не си го правя, защото имах страхотна коса. След къдренето косата ми на нищо не приличаше, въпреки факта че бях на професионален фризьор. Използвам маската от месец и косата ми е разкошна. Порасна 5 см! Почти не се забелязва разликата между изтощената стара и новата коса
Мария Иванова23.06.2017
Поръчах го за дъщеря ми, защото много се тревожа за нея. Според мен тя няма проблем с косата, но тя пък е отчаяна, че е много тънка косата й...
Илияна23.06.2017
Ооо, тази маска ми помогна и на мен. Действа много бързо. И не се налага да чакаш половин година, за да видиш някакви резултати.
Georgi24.06.2017
Trina_Paris, ако имате някакви съмнения, погледнете моя резултат. Въпроси?
Фиона Шрекова24.06.2017
Имах същия проблем, водех борба 7 години, но не успях. Само тази маска ми помогна много. Нямам представа какво щях да правя без нея! Купих и за мама, тя много се вълнува. СТРАХОТЕН ПОДАРЪК!
Резултатът ми:

ИСКАШ ЛИ ДА СЕ ОТЪРВЕШ ОТ КОСОПАДА? КЛИКНИ ТУК

Mga Komento