Lumaktaw sa pangunahing content

КАК ПРИВЛЯКОХ КЪМ СЕБЕ СИ ЖЕНСКОТО ВНИМАНИЕ ... ОТ ГУБЕЩ, ДО СУПЕРГЕРОЙ В ЛЕГЛОТО.

Поздрави от Димона :) Искам да се похваля на всички – сред жените има мнооого ГОЛЯМО търсене към мен. На сутринта се събуждам с една, през деня съм с друга, а заспивам с трета. Около мен постоянно кръжат момичета и всяка иска да спи с мен. Понякога се е случвало да бъда и с две, знаете какво имам предвид. Въпреки, че това не винаги е било, аз с гордост мога да споделя с всички личната ми тайна за огромната ми популярност.
Честно казано, преди шест месеца аз дори не знаех как да се закачам с любимото си момиче и притеснението ми нямаше предел. И всичко това, защото "мъжкия ми авторитет" беше малък, а и с каменна ерекция не можех да се похваля – партньорките ми след първия секс изчезваха, не отговаряха на прозвъняванията ми.
В една компания сме трима приятели и няколко познати, обикновено когато отидем в клуба, мацките на нашата маса са безброй... Но просто аз не съм сред тях..
Клюките за слабата ми потентност се бяха разпръснали сред жените с главоломна скорост. Вероятно всяка знаеше, че аз съм импотентен и свършвам преди нея. Както всеки мъж, аз много се натоварвах от това, опитах да купя виагра и нейните аналози, но без резултат - свършвах за три минути. А от ежедневната употреба на шепи хапчета, при мен се стигна до ужасна алергия и черния ми дроб ме болеше.
Записах се на лекар и той ми назначи инжекции за подобряване на ерекцията преди секс. Представих си недоумението в очите на партньорката си – този вариант веднага отпадна. Моят член, за няколко минути в бойно състояние едва минаваше 12 сантиметра, такъв дали може да доведе една жена до оргазъм? Не.
Първият, който разбра и да се надявам единствен от нашите момчета беше близкия ми приятел Антон. В началото се ядосвах, обръщах всичко на шега, признавам - беше ме срам да обсъждам това. Очевидно изглеждах като магаре, той ме потупа по рамото и се отдалечи, оставяйки опаковка от някакви капки на масата. Все едно , че съм болен. Е, мисля си аз, ще се възползвам и отидох, както обикновено в клуба.
След поредната чаша уиски, реших да се развихря и да се позабавлявам с поредната сладурана. Даже си измислих извинение предварително, че ако отново "не стане" да припиша всичко на алкохола.
ХОРА, аз я ЧУКАХ ОКОЛО ЧАС! Такъв секс никога не съм имал! Тя започна да се гърчи под мен и да свършва отново и отново. А на края ми каза, че според нея не съм такъв скорострел, както говорят за мен. Бях изненадан, радвах се, аз бях в шок. Това е моят рекорд, си мислех в този момент, без да зная, че това е само началото.
С една дума, аз дълго време преглеждах тази информация, съмнения не останаха защото, когато престанах да си капвам от Антоновите капки – даже свирка не успя да „повдигне моя малък приятел”.
Следващият секс (добавих капки в кафето), продължи повече от час и аз удовлетворих партньорката ми с пълна програма. И така, ден след ден, аз поставих нови рекорди до максимум 2 часа и 45 минути. Членът ми е като камък по време на ерекция, дебел и дълъг (около 16 см). Това ме накара да повярвам в ефекта от тези капки. Специално се запознах с техните свойства и състав и за себе си знам, че без тях и няколко минути няма да издържа, а ако някой се интересува, мога да оставя линк към сайта, където ние с момчетата си поръчваме капките MaxPotent за продължителна устойчивост, там може да се прочете цялата информация - линк към официалния сайт.

ПОРЪЧВАМ „MAX POTENT”


COMENTARII:
 
Тодор Терзиев

05.02.2017
Страхотно. Завиждам ви ...
 
Maкс Десетия

05.02.2017
Имах опит с удължител ... сложих си го сам, притиснах си главичката. Болката беше адска, дори трябваше да се обадя на бърза помощ. По-добре е да се използва нещо по-земно.
 
Яни Димитров

05.02.2017
Момчета, кой още е използвал тези капки? Какви са резултатите?
 
Иван Кишев

05.02.2017
Купих си ги преди две седмици, но не получих ефекта "уау", ерекцията ми се удължи от 10 до 45 минути. Бих искал да е повече, продължавам да ги пия, може би по-нататък ще бъде повече.
 
Николай Котов

05.02.2017
А , стига бе , 45 минути ... Вероятно и за себе си ще ги поръчам.
 
Виктор Марински

06.02.2017
Работата е нова, бих искал да изхвърля тестостерона ех, спомням си младостта ми ..
 
Сергей Петров

06.02.2017
От както започнах да добавям капките в чая – по-малко от два часа не правя секс. Мога да кажа, че те спасиха брака ми, жена ми заряза един млад любовник.
 
Ангел Костадинов

07.02.2017
При мен всеки път е различно – с Max Potent, по-малко от час, със сигурност не е било. По-рано, само да станеше и вече свършваше.
 
Александър Димитров

07.02.2017
Е , изгоряхте. Лично аз правя дихателни упражнения, за да ми стои дълго члена.
 
Джери Moрано

08.02.2017
Мисля, че ако едно момиче е дърво – то никаква виагра няма да помогне.
 
Eдуард Симов

08.02.2017
Аз обичам да чета блога на Димон постоянно, защото дава практични съвети. И можете да си цвилите.
 
Kристина Станева

08.02.2017
Приятелят ми отдавна купува от тези капки, защото без тях си е направо проблем. Как ли не опитвах, а отпуснатия пенис не достигаше пика на удоволствието. Между другото, дори на запад и звездите в шоубизнеса ги използват.
 
Никола Иванов

08.02.2017
Бях в Европа наскоро, ходих в различни клубове, там доста мъже държат в джоба си шишенце с капките и не се притесняват да ги добавят кой в вода, сок, кафе или чай, а и при момичетата няма отказ и аз си помислих – какво е това, по дяволите. Сега ми е ясно.
 
Димитър Добрев

09.02.2017
Бих си ги купил, просто не знам къде да ги намеря.
 
Антон Вълков

10.02.2017
И с муден член сега можеш да задържиш жената, но нямам толкова кинти в портфейла си. От моя собствен опит го знам.
 
Радослав Танев

11.02.2017
Момчета срамувам се да го призная, но моя също често бездействаше. Опитах купища лекарства, но нямаше никакъв ефект. Само си затрих спестяванията - по препоръка на приятел, чрез друг приятел поръчах, чрез единствения в интернет официален сайт за тези капчици, а моя никога, в продължение на 3 месеца не ме подведе. Препоръчвам ги.
 
Димитър Добрев

12.02.2017
Тенкс , сега ше си ги поръчам.
 
Иван Генов

12.02.2017
Видях Демон и компанията му на няколко пъти в клубовете. Ами да , момичетата при тях са това , което ти трябва. По избор.
 
Павел Симеонов

12.02.2017
Днес получих поръчката, веднага поръчах 3 опаковки –да е сигурно. Аз съм на 17, искам репутацията на самотен мъжкар.
 
Александър Зарчев

12.02.2017
Ех , Павка) Дерзай + 1
 
Максим Шишев

13.02.2017
Аз нямам този проблем, но ще посъветвам приятел. Неговото момиче, ми намекна, че той в секса е пълна нула.
 
Eric Spancer

13.02.2017
Размерът не е важен – важното е как да го използваш. Мацката ми не се оплаква от моите 16 см.
 
Иван Mандрев

14.02.2017
Не знам – аз без флакончето Max Potent не излизам никъде. В кое ли легло ще попадна :)
 
Мишо Митрев

14.02.2017
Благодаря на Димо, за препоръката. С негова помощ, аз направо станах ас в секс-маратона. Както и ти каза, клюките се разпространяват много бързо, сега всички знаят колко съм готин в секса. Не знам какво има в тях - но то работи и това е важното. + 1. Купих от официалния сайт.

Mga Komento