Lumaktaw sa pangunahing content

Злоупотреба с нови фет бърнъри причинява дистрофия

Преследвайки външността на модели, много момичета продължават да свалят килограми отвъд всякакви граници. Сега е по-лесно от всякога с появяването на пазара на мощния натурален фет бърнър, наречен "Chocolate Slim". Лекарите изявяват своето безпокойство!
От момента, в който новият фет бърнър "Chocolate Slim" се появи на пазара, случаите на бързо сваляне на килограми станаха все по-чести. За да се отърват от излишните килограми, хората надвишават максималната дневна доза драстично. И това е поради факта, че онези, които вече са опитали неефективното зелено кафе и други хранителни добавки, които имат визуален ефект само ако се използват в огромни количества, правят същата грешка с Chocolate Slim. Този фет бърнър е истински убиец на мастни клетки в тялото и затова трябва да се използва стриктно според инструкциите. Развълнувани от стопените килограми още през първата седмица, хората започват да губят контрол в преследването на резултати. Всички онези, които са следвали плана за отслабване на Chocolate Slim, съобщават за рязко намаляване на килограмите, до 9 кг. на седмица. Някои от тях са сваляли около 14-18 кг. на месец! Вълнението скоро е заменено от страх. "Отслабващите" губят контрол върху хранителните си навици: въпреки че ядат храни, богати на калории, те не могат да си върнат и един грам. Дори след като се върнат към нормалното хранене, жените продължават да свалят килограми, вместо да качват.

При интервюирането на хилядите хора, които свалят прекалено много тегло за прекалено кратко време, използвайки Chocolate Slim, не се съобщава за необичайни симптоми, като гадене, повръщане или слабост след пиене на шоколада.
Според изследването на независима лаборатория:
Chocolate Slim причинява интензивна загуба на килограми и прави вашия метаболизъм 5 пъти по-бърз! Ето защо жени по целия свят хвалят изключителните ползи от този диетичен продукт и в крайна сметка го предозират!
Chocolate Slim не съдържа никакви токсини и не може да навреди на човешкото здраве по никакъв начин. 30 г от този продукт съдържат дневната доза липоева киселина, която отговаря за баланса на мазнини в човешкото тяло. Ако взимате препоръчителната дневна доза, ще сваляте 3-5 кг на седмица, без да вредите на здравето си. Но предозирането може да има сериозно негативно отражение върху вашето здраве.
Националната агенция по безопасност храните предупреждава: прекалено бързото отслабване води до сериозни здравословни проблеми!
В сравнение със зеленото кафе и други добавки за отслабване, които помагат само на 23,7% от хората с наднормено тегло, Chocolate Slim е истински унищожител на мазнини с много висок индекс - 97.8%. Но внимавайте за риска да се увлечете от ентусиазма си и да превишите препоръчителната дневна доза. Помнете, че свалянето на килограми и свалянето на размера трябва да бъде бавен и безопасен процес. Затова, след като решите, че ще пиете Chocolate Slim, за да се отървете от излишните килограми, помнете, че дневната доза не трябва да превишава 30 г, независимо от телесната ви маса.
Грижете се за здравето си!
ПОРЪЧАЙТЕ CHOCOLATE SLIM ЗА ОТСЛАБВАНЕ

Коментари (47/47)

Прочетете ревюта на тази статия: Злоупотребата с фет бърнъри причинява дистрофия
Ana77
Наистина ли хората с наднормено тегло страдат от анорексия след тази напитка? Знам, че е помогнала на много хора да отслабнат, но не чак толкова!
Анджи
Горките жени((( анорексията е ужасяваща болест(((
Катрин
Приятелката ми обича различни диети и други методи за отслабване. Тя е опитала буквално всичко! Всякакви неща - турбослим, чудотворни чайове, Доктор Нона и тем подобни. Приятелят ѝ я предупреждаваше преди това да не взима повече от препоръчителната доза, имайки предвид теглото ѝ в този момент! Тя разбира се не послуша съвета му и започна да взима два пъти повече... тя стана ТОЛКОВА КЛЬОЩАВА за нула време! Слава богу, сега няма сериозни проблеми със здравето. Затова момичета, искам да ви кажа - моля ви бъдете внимателни, помнете, за в бъдеще искате здраво дете и малко родилни болки! Ето снимка на приятелката ми:
Елена
Трябва само да се научите как да спирате навреме. Знам от личен опит, свалих 10 кг, но исках да свалям още и още, стимула е толкова голям! Свалих 16 кг и исках още 5. Но мъжа ми не ми позволи. Каза ми, че не му трябвал скелет. Но сега съм му толкова благодарна!
Рони
И аз взимах Chocolate Slim. Знаех за опасността много добре. Това е най-мощния фет бърнър в света! Да си призная, чудя се дали все още има хора, които не знаят за него...
Зоя
Как да знаят. накъдето и да се обърнеш - навсякъде фалшификати и измами ...
Alina123
искате да сте спокойни и здрави? :) поръчайте от официалния сайт!
Соня
Подкрепям горния коментар. Например дори медицинските сайтове препоръчват няколко сайта (доколкото разбирам, всеки за различна държава)?
Магдалена
Свалих 11 кила за един месец. Стига ми и мъжа ми е щастлив!!!!
beauty58
За по дяволите стигате дотам! Защо, за мъже? Ако не ви обича слаба или дебела, той няма да се влюби във вас! Момичета, обичайте се и не увличайте!
Роксана
Всъщност шоколада за отслабване Chocolate Slim е чудесен продукт! Само прочетете коментарите, помогнал е на много хора да се отърват от наднорменото тегло! Ако тези момичета го взимат по грешен начин, това не означава, че продуктът е лош! Пия го от много време и съм много доволна. Много хора тук в България първо използват продукта и след това четат инструкциите, когато е прекалено късно нещата да се поправят!
Сабина1982
Целият ми живот е една постоянна битка с излишните килограми, надявам се Chocolate Slim да ми помогне. Ще го поръчам.
Изабела
Здравейте! Поръчах продукта и започнах да го използвам. 3 килограма вече изчезнаха! безумно се радвам!
Олга
Мой приятел ми препоръча тази напитка. Предупреди ме за дозировката. Започнах да я пия! Резултатът е направо супер, нямам търпение да видя какво ще стане след 4 седмици)))
Maria696
Досега свалих 9 кг и се чувствам страхотно. Много по-лесно е да се движиш и проблема с претоварените мускули е решен. Честно казано, до този момент не вярвах, че ще отслабна!
Тео
Този метод ще ми помогне ли да отслабна след като родя?
Вероника
Трудно ми е да повярвам... но много хора ми казват, че работи, трябва да работи. започвам утре!
Валерия
опитах различни видове неща за да се боря с наднорменото тегло, включително диети но винаги с минимален успех. понякога свалях килограми - 2 или 3, но те се връщаха. не вярвам, че някаква напитка ще помогне
Ани
Първо опитайте и след това пишете за това! То наистина ми помогна, както и на други, но аз мисля, че ви е ясно, че няма да помогне на всички.
MisterioasaEu
Сигурна съм че е поредната измама
red13
Здравейте! Виждам, че коментарите са наистина много различни. не съм за или против. Просто поръчах продукта и целта ми е да сваля колкото може повече килограми. Имам наднормено тегло, никой не знае, че истинската причина за това е операцията (щитовидната жлеза), която прекарах преди 4 години. Чудя се колко може да сваля в моя случай - дали въобще ще ми помогне, като се има предвид сегашната ми ситуация? Освен това ще започна да плувам и да спортувам редовно. Ще видя как Chocolate Slim ще се справи с моите проблеми. Успех на всички!
Анита
Супер, минус 2 кила по-малко за седмица!
Биляна
Не е зле, свалих 1,5 кг за 4 дни. ТОВА е много добър резултат, като се има предвид, че напоследък имам много неактивен начин на живот и не се движа много.
olak88@hotmail.com
здравейте, опитах напитката и свалих само 4 кг за месец.
tck75
Благодаря за информацията, надявам се, че апетита ми ще изчезне и всичко ще бъде наред - както е станало с другите
victoria82
прочетох коментарите ви и осъзнах - нямам нищо за губене) и затова поръчах:))
Мария
Взимам го от 3 седмици и свалих само 2 кила. Поръчах от друг сайт. може ли да е измама? ;)
Деница
И аз успях да отслабна! Успех, стискам ви палци!
Ася
На 22 съм и целта ми е да сваля 20 килограма. Отначало не вярвах, че е възможно, но опитах. Пих различни продукти, фет бърнъри и т.н. След някои от тях на лицето ми излязоха пъпки и акне. След това прочетох статия за Chocolate Slim и поръчах за себе си, тогава бях 107 кг. След три месеца бях 87 кг! Съветът ми е базиран на личен опит - препоръчвам го на всичките си познати и роднини. Признавам, че този продукт е чудо!
don'tcare78
Когато започнах да го пия, ядях всичко и все пак свалих 9 кг. Вярвам, че Chocolate Slim е най-доброто нещо за отслабване, на което съм попадала. Най-хубавото е, че с него не трябва да се хабите във фитнеса, аз лично нямам нито времето, нито желанието. За много хора като мен това решение е перфектно! Препоръчвам го! Ето моите резултати:
madam
Аз съм жена на 30 г и опитах да отслабна с хапчета без успех. Веднага след като купих Chocolate Slimсвалих 8 кг първия месец и спортувах и спазвах здравословна диета... Най-много ми хареса, че няма странични ефекти, без аритмия или безсъние. Всички продукти за отслабване причиняваха такива проблеми. Сега го препоръчвам на всичките си познати.
Кристина
За съжаление не мога да се похваля с дълготрайни резултати, защото пия шоколада само от седмица, но няма да повярвате - за 7 дни свалих 3 кг и имам още 18 кг за сваляне! Ще го направя! Трябва^^
Ioana31
Свалих почти 6 кг! Добре е, че Chocolate Slim е законен, защото чувствам такава енергия и жажда за живот, просто съм ...щастлива! НЕВЕРОЯТЕН Е, СУПЕР!
ПОРЪЧАЙТЕ CHOCOLATE SLIM ЗА ОТСЛАБВАНЕ

Mga Komento