Lumaktaw sa pangunahing content

Am întâlnit un băiat minunat, intelegent, simpatic, musculat, câștigă bine....dar are penis mic. Suntem de jumătate de an împreună, totul este bine, dar nu mai cum ajungem la sex, nu mai știu ce să fac, dar să-i spun nu pot

Noroc tuturor. Sorry, ca nu am scris de mult timp. Era motive întemeiate... Astazi eu vreau sa va spun o istorie mica , cum eu am alungit penisul cu 3,5 cm in 5 zile! Dar deodata vreau sa notez, ca gel TITAN GEL absolut este sigurata pentru sanatatea, ce este important. Numai nu radeti).
Pe aceasta gel pentru alungirea penisulu,i eu am dat seama aleator. In genere am o marimea obisnuita -15cm. Este nu prea mult, dar gagici nu se plangeau si nu m-am deranjat in privire la aceasta. Dar totusi am decis sa incerc, 2-3 cm in plus , este foarte bine eu consider.)
Deci am facut comanda si in cateva zile am primit parcela cu gel. Dupa ce am platit, (si nu a împovărat bugetul meu) am sperat ca ea va da un rezultat dorit. Deci, din aceasta zi am inceput sa-l folosesc.
Sincer, la început nu am crezut la efectul rapid a gel cum a fost scris pe site-ul lor. Dar după două zile, am realizat că am fost greșit..
Urmînd recomandările experților, am simtit ca ceva in mine se schimba. După 5 zile de aplicarea gel TITAN GEL am decis sa masor penisul meu, poate dar cel puțin cu o jumătate de centimetru a crescut ... Cand am aplicat centimentru eu am inghetat... Penisul meu a crescut cu 3,5cm!!! In 5 zile!!! Aproape că am sărit de fericire... Bucuria mea nu a avut limite, de câteva zile nu am putut găsi locul , asa am fost de fericit!
Desigur ca am continuat sa folosesc aceasta gel si sunt sigur ca acest rezultat nu este limitat! Dar inca un plus este, ca s-a prelungit timpul de actul sexual, si ca sa termin eu o fut pe gagica foarte dur:). Cu boltul nou extins am futut deja 3 gagici, si niciodata de la fete inca nu am auzit atât de multe complimente despre calul meu : ). Îmi pare rău că doar le-am dat numărul meu de telefon, acum suna mereu, doresc să se întâlnească, iar eu vreau deja ceva nou.

In general nu m-am regretat că a cumpărat TITAN GEL gel. Nu imi pare rau de nici un ban folosit pe gel, iar rezultatul detine stabil, si sunt sigur ca nu va disparea. Nu sunt obisnuit sa cheltui bani pe orice gunoi, dar aceasta este - investiție de bani foarte misto...Deci il recomand tuturor, mai ales cei care nu au așa de mare in pantaloni, da si cei care au marimea mediu nu va fi de prisos 2- 3cm. Credeti-mă că știu din experiență sa: )
La cei care sunt interesati TITAN GEL am comandat, aici la un preț egal cu 2 bilete la film. Este mult sau putin - decizi tu. Eu consider ca acest curs ar trebui să fie vândut la un preț de 10 ori mai scump, pentru că merită banii sai și compenseaza pe 100%.
PS: dacă ceva, pachetul este ambalat într-o pungă, fără inscripții, totul este anonim: )


535
Comentarii populare
Alexandru Mazilu
Hehehe. Cool. Acum si eu o sa fac comanda=)) 
1
• minute in urma
Eduard Farcas
Iti multumesc Ion. Ieri am luat pachetul de la posta , totul e bine. Deja am inceput sa folosesc
4
• 6 minute in urma
Andrei Cucu
Fratele meu traieste in SUA, si spune ca acolo aceasta gel pentru alungirea penisului este FOARTE populara. Toti sunt multumiti parca... nu stiu
7
• 7 minute in urma
Andreea Dolea
Ion noroc! Impresionant! Bravo! Acum o sa fac comanda sotului!
11
• 9 minute in urma
Darius Dumitrescu
Masez deja a 6 zi. Pula sa MARITcu 4 cm!!! Wow, Ion iti multumesc bro!

9
• 11 minute in urma
Miruna Penescu
Salut Ion! Am comandat sotului, va fi un cadou la ziua de nastere))) nu vreau sa prezent ceva inutil, asa e?
5
• 12 minute in urma
Cristi Pavel
Miraculos Ion, bravo! Pin cand am 0.8 cm s-a marit... poate fac ceva gresit...
8
• 15 minute in urma
Alexandra Cofaru
Salut Ion! Sotului e rusine sa faca comanda) am comandat eu singura, penisul a crescut dupa 8 zile cu 2 cm. Iti multumesc! 
15
• 16 minute in urma
Michael Liliana
Aceasta gel este foarte populara in Statele Unite. Cu siguranta , comandati. Aceasta functioneaza. Si apropo nimeni nu se teme sa faca comanda la asa ceva))))
0
• 19 minute in urma
Lelia Voinea
Salut! Sotul meu a decis sa folosesca cu asa gel))! Cu 2 cm precis a crescut! 
17
• 21 de minute in urma
Florentin Ilascu
Am cumparat, mi-a placut! Mersi! 
21
• 22 minute in urma
Fabian Colcea
Am folosit gel. +4 cm. Nu creste mai mult)
9
• 25 de minute in urma
Sergiu Hint
Am primit aviz, ma duc acum sa iau comanda. Despre rezultatele o sa scriu mai tarziu.
5
• 34 minute in urma
Dan Darie
gel e buna. Singur folosesc
O metoda minunata. Singur studiez
18
• 39 minute in urma
Marynescu Nick
Baieti, recomand la toti! Am alungit cu 2,5 in 6 zile! Prietena e foarte bucuroasa!

2
• 41 minute in urma
Maia Cazacu
Si eu stiu despre aceasta gel. Sotul meu maseaza de dimineata si de deseara. +5 cm are precis:)
47
• 44 minute in urma
Horaţiu Coman
Noroc, bravo ce sa spun! Astept pachetul, deja am comandat. 
31
• 49 minute in urma
Apostol Dragos
Dar eu cred ca trebuie sa fie asa cum este)
11
• 50 minute in urma
Teodorescu Radu
Ieri am facut comanda, managerul a telefonat, ne-am clarificat . Acum astept pachetul...
38
• 51 minute in urma
Macho
Nu este ceva nou. Despre aceasta metoda deja stiu toti. Dar cei care nu stiu , aparent, nu doresc sa alunge penisul. 
57
• 54 minute in urma
Bogdan Bâzoc
Mersi pentru articol. Ion esti bravo. Impresioneaza. Plec sa fac comanda.
3
• 1 ora in urma
Mădălina Păun
Tot ce trebuie! Voi spune sotului) 
5
• 1 ora in urma
Cosmin Dumitrascu
Asa gel in strainatate folosesc deja de mult timp . Si chiar cu succes. La noi ca intotdeauna totul vine cu mare întârziere...
9
• 1 ora in urma

gel TITAN GEL AM COMANDAT AICI

Mga Komento