Lumaktaw sa pangunahing content

Моята история за отслабване - 60 кг

Историята за една съвременна Пепеляшка или как да свалим 60 кг

Преди да разкажа историята ми за това как аз отслабнах с 60 кг, ви препоръчвам да използвате персоналния "калкулатор за наднормено тегло". След като въведете данните в системата, ще видите колко дни ви трябват, за да постигнете желаното тегло по метода, описан по-долу. Този метод е подходящ за абсолютно всички, мъже и жени от всички възрасти, без никакви ограничения!
Началото може да е различно. Бог дава на някои хора тънка талия, а други дарява с много килограми. Но Бог ни е дал и възможността да променим всичко това. Искам да ви разкажа моята история.
Откакто се помня, винаги съм била пухкава - и в детската градина, и по-късно в училище. После, все още изглеждайки така, влязох в университета. Дори се радвах, че съм дебеличка, силна и здрава, и че има какво да хванеш. Мъжете също харесваха това. На 19 се омъжих за един състудент и след година родих. Бременността ми се отрази много сериозно. Тялото ми се наля като козунак. В резултат на всичко това теглото ми стигна 100 кг! С други думи, качих повече 25 кг отгоре.

Бременността ми се отрази много сериозно. Качих 25 допълнителни кила и тежах 100 кг.

Тогава започна кърменето и цялата драма покрай едно бебе. Изобщо не осъзнах как качих още 20 килограма само за една година. 120 кг общо. Потискаща цифра. Наднорменото тегло може да доведе до различни заболявания. Дори най-малкото физическо упражнение ме караше да се задъхвам, оставах без въздух, усещах постоянно напрежение и болка в сърдечната област. А бях едва на 21 години. Истински кошмар!

Режима на млада майка, която е качила 20 кг само за една година. Потискаща гледка.

След като отсъствах една година по майчинство, вместо да се върна в университета пухкава и пищна, в университета се върна един слон. Не бях осъзнала колко важна беше станала храната за мен. Закуска, обяд, вечеря и много похапване помежду тях - това за мен се беше превърнало във начин на живот вместо просто задоволяване на глада. Яденето се беше превърнало в най-приятния ритуал за мен.

Изобщо не бях забелязала как храната се беше превърнала в нещо от първостепенно значение за мен и яденето в предпочитан начин за прекарване на времето.

Дори съпругът ми беше на заден план. Докато реагирам, беше станало твърде късно. След като изчака известно време мъжът ми изостави и си намери друга.

Той не можа да понесе повече това положение и ме заряза, за да си потърси друга.

Опитах се да се боря. Почти спрях да ям. Теглото ми започна да намалява. Заедно с волята. Всичките ми мисли бяха съсредоточени върху храната. Гладът ме превърна в звяр! Преди изглеждах като прасе, а сега се чувствах като такова, дълбоко в себе си. Просто исках да се тъпча, да се тъпча и нищо друго! След много усилия успях да отслабна до 105 кг.

След много усилия успях да отслабна до 105 кг.

Отслабнах, но след два месеца отново тежах 120 килограма. Този порочен кръг се превърна в моя ад. Гладът може би е едно от най-ужасните мъчения. Завърших университета и започнах тъжния живот на възрастен, с всичките ми излишни килограми, които носех.

Завърших университета и започнах тъжния живот на възрастен, с всичките ми излишни килограми, които носех.


ИСТОРИЯТА НА ПЕПЕЛЯШКА ЗАПОЧВА ОТТУК #как да отслабна,диета за отслабване,бързо отслабване,билки за отслабване,как да отслабна бързо,диети за бързо отслабване,

бързо отслабване,хранителен режим за отслабване,отслабване,разделно хранене диета,искам да отслабна,как да отслабна в корема,

затлъстяване,загуба на тегло,отслабване бързо# 

Спасението дойде, когато отидох на прегед при диетолог и той ми препоръча иновативно лекарство за отслабване без аналог - Eco Slim. Също така ми каза, че то не води до пристрастяване и няма странични ефекти, както и че е подходящ за всеки. Бях много щастлива! Лекарят ми вдъхна кураж и ме зареди с ентусиазъм.
По-късно у дома, започнах да търся онлайн информация продукта. Бях изненадана да открия, че Eco Slim включва различни естествени съставки, които се комбинират и допълват, за да могат да изгорят максимално мазнини. Капките Eco Slim съдържат кофеин, екстракт от копривка, китозан, L-карнитин, екстракт от водорасли и 5 витамина от групата на витамин В. Ето какви са основните свойства на капките.

Основните свойства на капките Eco Slim

  • Нормализира хормоналния баланс в тялото;
  • Регулира метаболитните процеси и подобрява състоянието на кожата, косата и ноктите;
  • Ускорява метаболизма, така че да усвоява по-добре хранителните вещества и да изгаря мазнините по-бързо;
  • Нормализира холестерола и регулира работата на храносмилателната система;
  • Премахва токсините и излишната течност от организма, за да отключи процеса на регенерация и да помогне на бързото изгаряне на мазнини;
  • Помага за изгарянето на мазнините и правилното усвояване на въглехидратите.

След като се уверих, че това не е обичайната химия на хапчета, а просто хранителна добавка и няма нищо вредно в нея, започнах да търся информация за този продукт с още по-голям интерес. Оказа се, че Eco Slim е сертифициран продукт, който е патентован в целия свят. Качила съм няколко международни сертификата за съответствие, които намерих, и които доказват това.

Международни сертификати за съответствие за Eco Slim.

Докато сърфирах в интернет, намерих много положителни коментари от различни хора и установих, че капките са помогнали на повече от 1000 жени да сложат край на проблемите си с теглото. Освен това намерих положителна обратна връзка за лекарството, не само от обикновени хора, но и от известни личности като Кристина Агилера, Кейт Уинслет и др. Ето какво казват звездите за капките.

Как звездите отслабват с помощта на Eco Slim.

Благодарение на Eco Slim свалих 18 кг за 4 седмици! Този продукт е фантастичен. Отслабването никога не е било толкова лесно!
Кристина Агилера казва, че
"С Eco Slim наднорменото тегло изчезна много лесно! Забравих за диетите и все още изглеждам зашеметително, това е супер!"
Кейт Уинслет
Оказва се, че неотдавна Eco Slim е бил запазена марка само за знаменитости. Сега всяка жена, която се грижи за здравето си, може да си купи продукта без проблеми. Отскоро се продава и в България! Статистиката на хората, отслабнали с помощта на тази добавка, е смайваща. Американски учени са провели проучване, с което установяват, че около 98,7% от хората, които пият капките, следвайки указанията, отслабват. Ето неоспоримите резултати от изследванията им:

Резултатите от проучването на Eco Slim

Резултати от проучването на Eco Slim
В сравнение с други добавки за отслабване:
98.7% от хората отслабват

25 кг
20 кг
15 кг
10 кг
1 седмица

2 седмици

3 седмици

4 седмици

5 седмици
Eco Slim
Поръчай
1000 души взимат участие в проучването лично проверено
Толкова се впечатлих от продукта, че не усетих как мина целият следобед. След всичко, което прочетох и видях, бях абсолютно убедена в ефективността на капките. Реших да действам!
«ВСИЧКИ отслабват, дори телевизионните звезди. Аз да не съм по-лоша от тях? И аз мога!» Точно това си мислех в онзи момент. Намерих официален представител на Eco Slim за България и направих поръчка. Така започна моя път към щастието, съвсем просто и без нищо особено.
Когато получих пакета с Eco Slim, го сграбчих като удавник за сламка! Отворих инструкциите.
Те бяха съвсем прости - просто трябваше да пия няколко капки, разтворени в чаша вода, по време или след ядене. ТОВА Е! Без невъзможни диети и смазващи тренировки. Това беше всичко, което трябваше да направя.
Усещах, че бях започнала да отслабвам. Забелязах го, защото дрехите ми започнаха да ми станаха широки и се чувствах по-енергична. Реших да проверя теглото си след месец. Но не можех да чакам толкова! Проверих го след три седмици. Бях в шок: 105 кила! В общи линии ония 105 кг, които бях успяла да постигна преди с толкова мъки, сълзи и непрестанното желание да ям, да ям, да ям!

Минус 15 кг за по-малко от 3 седмици и това беше само началото!

За момента тялото ми беше свалило ония килограми, които бях успяла да сваля и преди. Но след като разбрах, че всичко е толкова просто и лесно, тялото ми започна само да се отървава от вредните навици. През следващия месец с Eco Slim постигнах нов рекорд - 85 кг!

Следващия месец продължих с Eco Slim постигнах нов рекорд - 85 кг!

Пепеляшка започва да си търси рокля

Тогава реших да позабавя темпото. Инстинктът ми ми казваше, че в началото, когато имах много излишни килограми, отслабването ще е по-бързо, докато сега след като теглото ми намаля, ще имам нужда от повече време. И така намалих малко приема на Eco Slim. Въпреки това килограмите продължаваха да се топят. Постепенно започнаха да се появяват очертанията на елегантна жена. След още една седмица още един рекорд - 80 кг!

След още една седмица още един рекорд - 80 кг!

Стресът изчезна и започнах да питая жив интерес към живота. Исках да ходя на разходка със сина ми, да гледаме филми, изложби и да излизам на кафе с моите приятелки. Накратко, да живея нормален живот. Така и стана! Вярата с мен самата се върна, а наднорменото ми тегло изчезваше заедно с комплексите ми. И най-накрая купуването на дрехи вече не беше изпитание. Преди докато тежах 120 кг, беше кошмарно предизвикателство да намеря нещо, което да ми стане. Сега започнах да си купувам елегантни дрехи, да се грижа за себе си и да нося поли. Бях жена от всяка гледна точка и можех да привличам вниманието на мъжете!
Моята трансформация протече пред погледите на приятелките ми. Разбира се, те забелязаха драстичната промяна. И ме питаха настоятелно как съм успяла да постигна такива резултати. Споделих с тях за магическите капки Eco Slim и откъде могат да си ги купят. Много от моите приятелки също страдат от проблеми със затлъстяването. Като видяха невероятните ми резултати, решиха да си направят обща поръчка и да отслабнат заедно.

Започнах да живея със страст за живота

Когато родителите ми видяха как дъщеря им решава проблема си, те решиха да ми помогнат. Подариха ми прекрасна почивка. Египет през май (78 килограма с обилен "ол инклузив" + Eco Slim; всеки ден); Турция през август (73 кг пак с ол инклузив и Eco Slim; ).

Египет - 78 кг с обилен "all inclusive" + Eco Slim

Турция - 73 кг пак с ол инклузив + Eco Slim

Спокойна, с прекрасен тен и СЛАБА! Върнах се у дома с големи планове за бъдещето. И най-вече просто да следвам познатата схема - Eco Slim всеки ден и оттам насетне резултатът е ясен...

ПЕПЕЛЯШКА ОБЛЕЧЕ РОКЛЯ И СРЕЩНА ПРИНЦА

Докато се борех с наднорменото тегло, бях оставила личния ми живот настрана. Но скоро се върнах към него. Започнах се с богат и красив мъж, който е собственик на строителна компания. Започнахме да излизаме! А теглото ми продължаваше да намалява постоянно.

Гърция - 68 кг сега без ол инклузив, но с любимия човек и Eco Slim

И ТУК ЧАСОВНИКЪТ УДРЯ ДВАНАДЕСЕТ ЧАСА

Сега се чувствам страхотно. Щастливо влюбена съм в богат, елегантен и очарователен човек. Подреждам и украсявам вилата ни и работя като секретарка в строителната фирма. Синът ми Пламен вече ходи на детска градина. Сега тежа 62.5 кг!

Украсявам и подреждам вилата

Секретарка в строителна фирма

Спрях Eco Slim преди един месец, защото вече постигнах желаното тегло от 63 кг. Мислех, че ще започна отново да трупам килограми, но се оказа, че греша. Освен това не съм на диета и ям каквото искам, в умерени количества, разбира се. Изглежда, че Eco Slim напълно нормализира метаболизма ми. Това е иновация в света на здравето. Сега всеки може да се върне към нормалния живот!
Сега тежа 62 кг! Отслабнах с 58.5 кг и се чувствам страхотно. Всичките ми проблеми със здравето изчезнаха!
Това е краят на историята.
Бих искала да споделя едно видео. Моля, не бъдете лоши. Видеото е любителско, тъй като нямам никакъв опит в тия неща, но ясно показва как постепенно успях да постигна целта ми - да ОТСЛАБНА и как го направих! Сега понякога гледам видеото с усмивка. Но все още помня онези ужасни дни, когато съпругът ми ме заряза... Ако не беше дошъл онзи прекрасен ден, в който научих за съществуването на Eco Slim, все още щях да бъда нещастна и дебела, сигурно...
Може би някои читатели се питат: но защо разказваш това на всички? Просто искам да споделя моята радост с всички и читателите да видят, че ако сте решили да ОТСЛАБНЕТЕ, не трябва да отлагате. Трябва да започнете веднага. Обзалагам се, че ще постигнете същите резултати като мен! След няколко седмици ще привлекателни, елегантни и сияещи от щастие. Само в една стъпка! Между другото, всички мои приятелки, които пиеха Eco Slim, също постигнаха желаното тегло и сега изглеждат много добре. Така че моят съвет, уважаеми читатели, е, че трябва да се престрашите - всичко е във вашите ръце!
ПРИКАЗКАТА МОЖЕ ДА СЕ СБЪДНЕ. ТРЯБВА САМО ДА ГО ЖЕЛАЕТЕ И ДА ЗНАЕТЕ КАК ДА ГО ПОСТИГНЕТЕ. НАДЯВАМ СЕ, ЧЕ МОЯТ СЪВЕТ ВИ Е ПОЛЕЗЕН.
Поздрави, Люси

КОМЕНТАРИ 34:

  1. Лили [София]
    31.01.2017
    Люси, изглеждаш страхотно. Никога не съм срещала толкова силна жена. Много се радвам, че всичко в живота ти се е наредило. Твоя разказ ме окуражи и аз реших да започна да отслабвам още сега! Вече поръчах. Надявам се, тези капки да помогнат...
  2. Мария [Пловдив]
    31.01.2017
    Чудесно! Тези истории са наистина вдъхновяващи. Аз имам същия проблем. Ще поръчам Eco Slim още днес.
  3. Люси
    31.01.2017
    Много се радвам, че се възползвате от възможността, която е пред вас, момичета! Ще успеете! Моля, пишете ни за резултатите ви. Ще бъде много полезно за всички.
  4. Силвия [Оряхово]
    01.02.2017
    Ще споделя резултатите ми с всички, веднага щом имам такива! Ще бъде супер, ако сваля 27 кг...
  5. Люси
    01.02.2017
    Недей да се отказваш! Аз свалих 60 килограма, 27 не са много. Със сигурност ще успееш!
  6. Яна
    01.02.2017
    Търсех различни възможни диети и методи за отслабване, които да не ме държат гладна и да имам достатъчно енергия. Eco Slim е идеалният начин за отслабвне в кратък срок и без значителни усилия! Всъщност аз винаги съм мислила, чудесата са невъзможни. Но те се случват и го научих от собствен опит. Благодарение на Eco Slim свалих 32 кг. Поздрави на авторката и добре дошли в клуба!
  7. Люси
    01.02.2017
    Яна, постигнала си перфектен резултат! Радвам се за теб! Да, напълно съм съгласна: Eco Slim е най-добрият начин за отслабване в момента.
  8. Наталия [Айтос]
    01.02.2017
    Мисля че е измама... Не бъдете мързеливи и отидете на фитнес. Положете малко усилия за това отслабване и ще видите резултатие. Аз така свалих 6 килограма.
  9. Люси
    02.02.2017
    Наталия, съгласна съм с теб. Упражненията никога не са навредили на някого. Те вършат работа, ако имаш да свалиш малко тегло, както тези 6 кг, за които ти казваш, но не и за 60 кг. Залата не е решение, ако трябва отслабнеш с много. В тези случаи трябват добавки като Eco Slim. Така ще можеш да получаваш всички полезни вещества, без да се подлагаш на гладуване. Освен това, ако тежиш повече от 100 кг, физическите упражнения са много трудни. В моя случай аз не бях в състояние да направя и няколко клякания. Виеше ми се свят и се чувствах много зле. Мисля, че много жени са изправени пред сходни проблеми.
  10. Симона [Кюстендил]
    02.02.2017
    Наталия, грешиш! Не всеки има безупречна фигура, която да може да поддържа във фитнес залата. На мен, например, ми е строго забранено да правя упражнения заради проблеми със сърцето :(( преди няколко месеца диетолог ми препоръча да вземам Eco Slim. А аз пък пълна патка - не го послушах и реших, че надали ще ми помогне. Още днес ще поръчам и почвам да отслабвам! Благодаря на авторката за вдъхновяващата история.
  11. Михаела [Благоевград]
    03.02.2017
    Аз също искам да благодаря на авторката. Това наистина ме мотивира. Вече сте започнах да отслабвам, защото си поръчах тези невероятни капки.
  12. Алиса [Благоевград]
    03.02.2017
    Много се радвам, че попаднах на този блог. Ще поръчам магическите капки и най-накрая ще започна да отслабвам!
  13. Люси
    03.02.2017
    Безкрайно се радвам на всички момичета, които са започнали да отслабват вече. Подкрепям ви в решението ви. Най-важното нещо е хармонията в душата, която може да бъде постигната само, когато си в хармония с тялото. Покажете вашите резултати. Успех на всички! Съжалявам, че не успявам да отговоря на всички. Имам прекалено много задачи. Моите извинения!
  14. Биляна [Стара Загора]
    03.02.2017
    Приемете ме и мен в клуба на отслабналите, момичета! Получих си поръчката с Eco Slim. Благодаря за информацията за продукта. Това ме насърчи да започна да отслабвам и да се отърва от тези грозни висящи телеса!
  15. София [Пловдив]
    03.02.2017
    Благодарение на тази статия промених живота си защото отслабнах сцели 18 кг и това не е края! Момичета, не отлагайте за утре и действайте още сега! Eco Slim е магическо средство за отслабване... Препоръчвам го на всички мои приятелки.
  16. Люси
    03.02.2017
    София, поздравления! Радвам се за теб! Страхотно е да видиш такава промяна!
  17. Емилия [София]
    04.02.2017
    Уважаема, Люси, аз съм изключително щастлива, че открих Вашия блог, защото имах нужда от помощ. Опитах много неща, за да отслабна, но за съжаление моите резултати са далеч под очакванията ми. Висока съм 162 см, а тежа 105 кг. Това е моята лична трагедия!!! Искам да отслабна с 35 кг. Аз наистина се надявам, че Eco Slim ще ми помогне!
  18. Люси
    05.02.2017
    Емилия, както можете да видите аз не съм единствената, която е отслабнала с помощта на Eco Slim. Определено мога да кажа, че няма недоволни хора. Ще успеете! Действайте и не отлагайте! Момичета, моля, споделяйте резултатите си! Много ми е интересно да разбера как Eco Slim помага и на други!
  19. Елена
    06.02.2017
    Получих пакета вчера. Плаанирам да почна да отслабвам от днес :) Отлагането повече не върши работа. Почвам да отслабвам и аз! Люси, благодаря за историята и линка към официалния сайт на доставчика.
  20. Теодора [Монтана]
    07.02.2017
    Благодаря, Люси Отслабнах много бързо. Но най-важното, че поддържам новото тегло. Това е чудо! Вече съм препоръчала Eco Slim на моите приятелки. Че те бяха на път да умрат от глад :)
  21. Ани [Ботевград]
    07.02.2017
    За мен е важно да савля 24 кг. Като гледам коментарите, мисля, че имам шанс. Вече поръчах Eco Slim. Пожелайте ми късмет!
  22. Николета [Пловдив]
    07.02.2017
    Благодаря, Люси Не знам как да ви благодаря. Променихте живота ми! Това е перфектният начин за отслабване. Само за месец и половина успях да сваля 27 кг. Това е! Моята лична победа!!! Толкова съм горда от себе си!!!
  23. Люси
    07.02.2017
    Съжалявам, че не бях на линия толкова дълго време. Момичета, много се гордея с вас! Резултатите са страхотни! Николета, моите поздравления. Казах, че 27 кг не са много за Eco slim. Изглеждате страхотно! Много се радвам, че толкова много читатели ми се довериха. Успех на всички! Не забравяйте да споделяте вашите резултати)
  24. Юлия
    08.02.2017
    Искам да потвърдя, че работи! Моя приятелка е отслабнала с Eco Slim и само за месец и половина свали 23 килограма! НАИСТИНА впечатляващо.
  25. София [Варна]
    08.02.2017
    Дами, това е просто невероятно! 25 кг по-лека за 5 седмици! Чувствам се нов човек! В страхотно настроение съм и сияя от щастие! Препоръчвам продукта на всички!
  26. Блага [Костенец]
    09.02.2017
    Здравейте, Люси! Минаха 42 откакто пристигна пакета с Eco Slim. Свалила съм 27 кг. Започнах от 93 кг, а сега тежа 65. Много се радвам от това как се чувствам и изглеждам. Горещо препоръчвам Eco Slim на всички, които се борят да отсласбнат! Благодаря много :)
  27. Славина [Карлово]
    09.02.2017
    Опитах Eco Slim. Моите резултати след 7 седмици са, че тежа с 34 килограма по-малко! Никога не съм мислела, че е възможно да ми се случи на мен. Фантастично! Благодарим за информацията и история, прекрасни се всички!
  28. Елена [Ботевград]
    09.02.2017
    Здравейте, всички! Аз също отлсабнах с Eco Slim. Честно казано - не съм си мечтала за такъв резултат! Започнах с Eco Slim, когато Люси написа статията и няколко седмици по-късно, трябваше да тичам по магазините за да си купувам нови дрехи, защото панталоните ми падаха :))). За три седмици свалих 13 кг общо (от 67 кг до 54!) Сега теглото ми е стабилно и не играе!!! Да кажа, че съм щастлива няма да е достатъчно да опише как се чувствам :) :) Препоръчвам на всеки! Поне опитайте за седмица и ще видите резултата!
  29. Цвети [Монтана]
    10.02.2017
    Тежах 83 кг само преди два месеца. Поръчах Eco Slim и сега тежа само 54 кг. Теглото не се променя! Гордея се да ви покажа моите снимки - резултатът на моята борба с наднорменото тегло. Не можех да повярвам, че мога да се променя толкова много! Благодаря, Люси!
  30. Марина [Елхово]
    10.02.2017
    Здравейте, Люси! Искам да изразя своята благодарност за Вашата помощ на момичетата, които искат да премахнат излишните килограми от тялото си! Аз съм 33 години и през последните години страдам много поради затлъстяването. Беше ми трудно да се движа, постоянно се задъхвах, ставите и гърба ми болят непрекъснато. Започнах да се уморявам много бързо и всичко правех толкова бавно... Винаги съм знаела, че е заради теглото ми! Когато прочетох статията Ви, реших да поръчам Eco Slim веднага и да опитам. Постигнатият резултат надмина всички ми очаквания! Теглото ми сега е 62 кг, а тежах 93 кг! Отслабнах с 31 кг за един месец. Сега изглеждам нормално! Чувствам се толкова лека и толкова радостна, все едно съм се подмладила с 10 години! Задухът и болките в гърба и ставите са лош спомен и здравето ми се подобри значително. С най-добри пожелания, Марина.
  31. Люси
    10.02.2017
    Резултатите са наистина впечатляващи! Аз не очаквах читателите да споделят резултатите си с такава готовност. Браво на вас! И не се отказвайте, справяте се чудесно! Извинявам се, че не мога да отговоря на всички, защото просто нямам физическото време за това. Въпреки това чета всички съобщения и победите ви срещу наднорменото тегло ме правят много щастлива!
  32. Добрина [Ловеч]
    11.02.2017
    Люси, не е нужно да се извиняваш. Помогнала си на много хора да решат на един от най-големите проблеми в целия им живот. Благодаря за всичко това, което правиш! Момичета, всички вие сте страхотни! След като е прочетох историята и коментарите поръчах Eco Slim и за мен, и съм 100% сигурна, ще ми помогне да отслабна също като вас. Между другото имах късмет и хванах специалната оферта - купих Eco Slim с 50% отстъпка. Казват, количествата са на изчерпване. Така че побързайте, момичета. Изглежда, че продуктът ще бъде изчерпан скоро и никога не се знае кога ще има пак!
  33. Вероника
    11.02.2017
    Здравейте момичета! Току-що отворих сайта. Наистина има 50% отстъпка. Когато поръчвах вчера нямаше отстъпки, което означава, че съм си купила Eco Slim на двойна цена. Някои хора просто нямат късмет :) :) Най-важното е да ми помогне да отслабна, а пък за целта съм готова да платя и повече,а ко трябва! Между другото има само 12 опаковки останали (можете да проверите наличностите в сайта). Изглежда че Eco Slim се продава като топъл хляб с тази отстъпка :) :)

Mga Komento