Lumaktaw sa pangunahing content

Как си увеличих пениса с 3,5 см за 5 дни и подобрих потентността

Публикация от Tuesday 14, February 2017 | Потребител: vlad

Здравейте всички. Съжалявам, че дълго, не писах. Днес искам да разкажа моята малка история за това как съм си увеличил пениса с 3,5 см само за 5 дни!.
Само да отбележа, че Max Roar е напълно безопасен за здравето, което е също много важно. Само не ми се смейте).
На този крем за увеличаване на пениса, попаднах случайно. Всъщност ми е с доста нормален размер - 15cm. Това със сигурност не е много, но момите не ми се оплакват, а и аз не се притеснявам за това. Но все пак реших да го опитам - плюс 2-3 см няма да попречат, нали? ;).
Така че аз направих поръчка и няколко дни по-късно получих пакета с крема. Когато платих за него (и това изобщо не ми обремени бюджета), аз се надявах, че ще ми донесе желания резултат. така че, от този ден нататък, аз започнах да го ползвам.
Честно казано, аз наистина не вярвах в бързото действие на крема, както беше написано на сайт им. Но след два дни разбрах, че съм сгрешил..   #уголемяване на члена,крем за уголемяване на члена,методи за уголемяване на члена ,спрей за уголемяване на члена,
начини за уголемяване на члена,уголемяване на члена с парафин,гел за уголемяване на члена,уголемяване ,
уред за уголемяване на члена,как да си уголемя члена,как да си уголемя члена,уголемяване на члена упражнения ,
хапчета за уголемяване на члена,операция за уголемяване на члена цена ,крем за ерекция ,естествен начин за уголемяване на члена,
таблетки за уголемяване на члена# 
Следвайки препоръките на експертите, почувствах вътре в мен, че се промени нещо. След 5 дни от прилагането на крема Max Roar, извадих сантиметър и реших да си измеря пениса, може би, поне с половин сантиметър, да се е увеличил... Като поставих метъра, аз буквално замръзнах... Пенисът ми беше нарастнал с 3,5 см !!!!! За 5 дена !!!!! Аз почти подскочих от радост... Радостта ми не знаеше граници, няколко дни не можех да си намеря място!
Разбира се, продължавах да ползвам този крем и съм сигурен, че това не е предела! Но има и още един огромен плюс в това - удължи се времето на половия акт, а и да свърша, аз първо трябва да изтощя кобилката :). С новия ми член, аз вече прецаках три девойки, а никога преди, от жените не съм чувал толкова много комплименти за коня си;). Съжалявам само, че им дадох телефона си, сега постоянно ми звънят и искат да се срещнем, а пък аз вече искам нещо ново...

Изцяло, както виждате, никога не съм съжалил, че съм купил крема Max Roar. Пари за такова нещо не се жалят, тъй като резултата е твърд, и аз съм сигурен, че няма да падне. Не хвърлям парите си за всякакъв боклук и това е - наистина това е твърдо инвестиране на парите .. Така че, аз препоръчвам на всички, особено на тези, които не са толкова големи в гащите си, а и на средните също плюс 2-3 см няма да им липсват. Повярвайте ми, знам от опита си;)
На който му е интересно - да поръча кремаMax Roar от тук, цената е като на два билета за кино. Много или малко е - решавайте сами. Колкото до мен, разбира се трябва да се продава на цена 10 пъти по-скъпо, защото парите се изплащат на 100%.
PS: за информация - пакетът е сложен в специален плик, без надписи и всичко е анонимно;)

194 коментари
Първан Станков
Готино. Завиждам ти ... Кой ли не иска да му е по-голям =))
Преди 4 минути | Коментар
1
Желязко Христов
Благодаря Vlad, вчера си получих пратката и вече всичко е наред. Аз вече започнах да го използвам.
Преди 6 минути | Коментар
4
Димитър Кънчев
Ползвам го вече 6 дена. Пенисът ми се увеличи с 4 сантиметра !!! По дяволите, Vlad благодаря ти !!
Преди 7 минути | Коментар
7
Гергана Рибакова
Здрасти, Влад! Поръчах го - за съпруга ми, като подарък за РД))). Защо иначе да подарявам безполезни неща, нали?
Преди 9 минути | Коментар
11
Иван Генев
Порасна ми с 0,8см ... надявам се на още ... 
Преди 11 минути | Коментар
9
Queen Елена
Здравей Влад! Съпругът ми е срамежлив да си поръча). Поръчах му сама, пениса израстна след 8 дни с 2 см. Благодарим Ви!
Преди 12 минути | Кomentirati
5
Вълко Господинов
В САЩ, този крем е много разпространен. Определено, работи. Работи. И между другото, никой не се оплаква))))
Преди 15 минути | Коментар
8
Ана Генчева
Здравейте! Съпругът ми реши да ползва такъв))! Точно така, с 2см израстна!
Преди 16 минути | Коментар
15
Иван Славов
Пиша, както обещах. Доволен съм много! +12 сантиметъра за месец. Това не го очаквах)))
Преди 19 минути | Коментар
0
Весела Недева
Аз също знам за този продукт, който го бях купила в Гърция, още преди време. Поръчвам (тайна: +6 см :)).
Преди 21 минути | Коментар
17
Петър Желев
Кремът е добър. Сам го ползвам. Сам го изучавам. 
Преди 22 минути | Коментар
21
Васил Левски
Аз го ползвам, +4см. Повече не се увеличава)
Преди 25 минути | Коментар
9
Атанас Русев
Пакетът пристигна, ще почвам да го ползвам. За резултатите ще ви напиша по късно.
Преди 34 минути | Кomentirati
5
Михаил Vit
Момчета, препоръчвам го!! Увеличава се с 2.5 см за шест дни! Приятелката ми го хареса!
Преди 39 минути | Коментар
18
Иван Стойков
Аз също знам за това. Съпругата ми сутрин и вечер получава. + 5см в повече: D 
Преди 41 минути | Коментар
2
Жеко Соколов
Добре, какво да кажа?! Очаквам на заявката, вече поръчах.
Преди 44 минути | Коментар
47
Стефан Карев
Ееее, по-добре е – такъв, какъвто е вече)
Преди 49 минути | Коментар
31
Александър Инев
Вчера направих поръчката, обадиха ми се и изяснихме всичко. Сега съм на изчакване за га ми го изпратят ...
Преди 50 минути | Коментар
11
Васил Василев
Това не е новина. За този метод вече се знае всичко. И който не знае, той, както изглежда, не се стреми към увеличаване на пениса.
Преди 51 минути | Коментар
38
Хубав човек
Благодаря за статията. Vlad благодаря. Впечатляващо. Отивам да поръчам.
Преди 54 минути | Коментар
57
Владко Станинов
Точно си трябва! Заради съпругата ми ще си го поръчам още сега)
Преди 1 час | Коментар
3
Григор Бояджиев
На Запад, от дълго време ползват този крем. И то, доста успешно. Към нас, както винаги, всичко идва със закъснение...
Преди 1 час | Коментар
5

Премени на сайтът на производитела

Mga Komento