Lumaktaw sa pangunahing content

Как си избелих зъбите за 30 минути на ден.

Публикувано 08.02.2017 | Autor: Вероника

Днес искам да ви разкажа моята история за избелване на зъбите в домашни условия. Надявам се, че тази информация ще ви бъде полезна и вие също ще последвате моя пример.
При ежедневната употреба на чай, кафе, шоколад, газирана вода, подправки, сосове, а и пушенето на цигари, се стига до пигментация в микропорите на емайла, което води до много жълтеникавия оттенък...
И дори да се спре всичко това да се употребява, и да се спре пушенето, то жълтеникавото си остава. Какво да се прави? Наистина ли трябва да се ходи при зъболекаря и да се платят луди пари за вредните и не безопасните процедури? Не! ДА НЕ СТЕ ПОСМЕЛИ!! Има вероятност да се увреди емайла и да се утежни още повече ситуацията…

И така, какво да се прави? #зъбни импланти,избелване на зъби цена,ленти за избелване на зъби,избелване на зъби в домашни условия ,избелващи ленти,

избелване на зъби с гел ,гел за избелване на зъби,паста за избелване на зъби,домашно избелване на зъби# 

Aз също си зададох въпроса и започнах "проучване" в интернет. Съветват ни различно: да се чистят зъбите със сода, с избелваща паста за зъби, да се използват специални плочки, етерични масла, да се изплакват зъбите с чайни гъбички и така нататък. Аз, разбира се, всичко това го опитах, но ефект нямаше и зарязах това начинание, решавайки да отида на зъболекар.
И буквално в навечерието, преди да отида при стоматолога, колежките ми започнаха да ме разубеждават, като казваха, че само ще си разваля емайла и ще остана изцяло без зъби ... и ме посъветваха, вместо зъболекар, да пробвам избелващи Dental Whitestrips ленти, които са в пъти по-ефективни и напълно безопасни за емайла. Аз лично подробно се порових, къде може да се поръчат и на каква цена. Аз си направих поръчка, получих ги по куриер и започнах да ги използвам.
И какво мислите? При завършването на курса, зъбките ми станаха БЕЛОСНЕЖНИ! Трудно е да се повярва, но е факт!

Как да се използва Dental Advanced Whitening:

Стъпка 1: Изплакнете устата, за да се отстранят остатъците от храна.
Стъпка 2: Отворете кутията с избелващи ленти Dental Whitestrips, изберете един, от 14-те запечатани пликове и премахнете лентата. Отворете защитното покритие на указаното място.Обърнете внимание: избелващите ленти за горните и долните зъби са с различна форма.
Стъпка 3: Пред огледалото поставете лентите от страната покрита с гел към външната повърхност на зъбите. Дългата лента, на горната челюст, а късата - на долната. Притиснете лентите по линията на венците и натиснете плътно към зъбите.
Стъпка 4: Краищата на избелващите ленти Dental White леко ги прегънете навътре към зъбите. Гелът ще се разпредели равномерно по повърхността на зъбите и ще запълни празнините между зъбите.
Стъпка 5: Не сваляйте лента от зъбите си в продължение на 10-30 минути.
Стъпка 6: Премахнете избелващите ленти Dental Whitestrips от вашите зъби и ги изхвърлете. Изплакнете устата с вода,а излишния гел, ако е необходимо, го премахнете с пръсти от зъбите си.

Поръчка направих от този сайт. По отношение на доставката, пакетът пристигна с куриер, с наложен платеж. Така, че всичко е безопасно.
Цената на Dental Whitestrips е десет пъти по-ниска от избелване в клиника. Решете сами за себе си - много ли е това, или не, като се има предвид високата ефективност на избелващите ленти!!!
Е, добре, надявам се тази информация да е била полезна за вас и най-накрая да получите така желаната белота на зъбите, в продължение на 30 минути на ден! Желая ви късмет!


194 коментара
Анастасия Лилкова 08.02.2017
Здравейте Вероника. Дъщеря ми ползваше за няколко дни такива ленти - зъбките й станаха, като на холивудска звезда! Наистина действат. Препоръчвам ги.
коментар
3
Вили 08.02.2017
Благодаря, Вероника, вчера си ги получих, всичко беше ок. Вече започвам да ги използвам. Хубави са))
коментар
4
Анжела 09.02.2017
Сестра ми сега живее в Америка и казва, че там са МНОГО популярни тези Dental Whitestrips...Всички сме във възторг от тях ...
коментар
10
Олга 09.02.2017
Вероника, здравей! Впечатляващи са вашите преживявания! Браво! Сега и аз ще си поръчам.
коментар
7
Катя 09.02.2017
Аз ги използвам втори ден и зъбите ми станаха бели като снежинки! Доволна съм.
коментар
5
Галина 09.02.2017
Здравей, Вероника! Направих си поръчката, сега чакам да пристигнат :)
коментар
3
Надя 10.02.2017
Добре изглеждаш))))
коментар
7
Принцеса Ана 10.02.2017
Вероника, здравей! Вече няколко дни ги използвам и не мога да се нарадвам на беличките ми зъбки! Страхотно е.. Съветвам всички да пробват.
коментар
4
Лили 10.02.2017
В САЩ от 5 години избелват зъбите по такъв начин! Всички момичета в работата ходят, като холивудски звезди :))
коментар
5
Олга 10.02.2017
Здравейте! 3 дни вече използвам Dental White ... Аз просто нямам думи! Вероника, благодаря ти! Зъбите ми станаха белоснежни !!!!!
коментар
21
Валя 10.02.2017
Ползвам ги от 4 дни и вече има резултати! Зъбите ми стават от бели, по-бели! Много съм доволна!
коментар
9
Ани 11.02.2017
Вероника, аз също знам за тези ленти. Белотата на зъбите се запазва, вече повече от година!
коментар
5
Краси 11.02.2017
Съпругът ми е на 7-мото небе. Казва, че сега е като холивудски актьор, с белоснежна усмивка: DDD
коментар
18
Детска мечта 11.02.2017
Лентичките работят. Поръчах си ги от същия сайт, без предварително заплащане, пратката пристигна след 6 дни. Зъбите реално избеляха!
коментар
2
Кристина 11.02.2017
Здравейте, лентичките са супер. За 5 дни зъбите ми станаха бели повече, отколкото в детството!
коментар
31
Галя 12.02.2017
Благодаря за статията. Вероника, добре е направено. Поръчвам си ги.
коментар
11
Владимир 12.02.2017
Здравейте дами. Аз, като заклет пушач с жълти зъби декларирам: лентите РАБОТЯТ. Зъбите ми се превърнаха в белоснежни, за последните 7 дни! Препоръчвам ги!
коментар
3
Вероника 12.02.2017
Това отдавна не е новина. За тези ленти вече е известно на всички. А който не ги знае, очевидно, не се стреми да избели зъбите си.
коментар
5
Снежана 12.02.2017
Точно така! Сега всички ще ми завиждат в работата хехе
коментар
16
Вяра 13.02.2017
На запад отдавна се ползват от всички, тези лентички. И доста успешно. При нас, както винаги, всичко идва със закъснение ...
коментар
21

Mga Komento