Lumaktaw sa pangunahing content

Как се отървах от пушенето за 2 дни

Публикувано на 16.06.2017 | Автор: Мелник

Здравейте, с Вас, отново е Вика! Този път искам да споделя моя успех, по отношение на отказване от пушенето.
Помните ли, че аз писах преди около 1 година, че искам да се откажа от пушенето и търся съвет как да стане това?
Така че, опитах всички там електронни цигари, хапчета, хипноза, книгите на Алена Кара, Шичко и така нататък ВСИЧКО ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ. Не помага. Веднага те кара да пушиш. Безполезно е.

Спасението е намерено! #електронни цигари,как да откажем цигарите,спиране на цигарите,отказване на цигари,как да спрем цигарите,

отказване от цигарите,как да откажем цигарите най лесно,магнити за отказване на цигари,никотинови лепенки,

книга за отказване на цигарите,електронни цигари цени,не пуша вече# 

След няколко неуспешни опита, аз продължавах да пуша. Но съвсем наскоро, се натъкнах на блога на един човек, който се е отказал от пушенето, с помощта на някакви капки Nikotinoff и подробно изучих тази тема.
Като цяло, приемаш ги по три пъти на ден и желанието ти за пушене напълно изчезва! Незабавно!

Това не ви е никаква психологическа настройка, от типа на Алена Кара, а това е реално въздействие, което ви кара да се разделите с цигарите. Така никога няма да ви лекуват в клиниките, за да ви помогнат веднага да спрете да пушите, защото веднага ще си загубят клиентите. Мисля, че това е ясно на всички...
Така че, аз ползвах тези капки едва 2 дни и почувствах истинско отвращение към цигарите. Направо физически бях отвратена! Това е неописуемо! ВЪОБЩЕ НЕ МИ СЕ ИСКА да пуша. Минаха 2 месеца, откакто използвах капките, и все още нямам НИКАКВО ЖЕЛАНИЕ да пуша.
Аз съм много щастлива и благодарна, на това нещо, което най-накрая ме отърва от вечната смрад в апартамента, вонята в устата, жълтите пръсти на ръцете и жълтите зъби.
Ако някой се интересува, има само един уеб сайт, който продава сертифицирани капки Nikotinoff - ето линк към него.
Цената е просто нищожна и е равна на 10 кутии от нормалните цигари, които пушите за една седмица. Сега сравнете, кое за вас е по-важно: едноседмично пушене, или здравословен начин на живот, за всички останали дни? ;) Мисля, че отговорът е ясен.
Приятели, не забравяйте да напишете отзиви за капките Nikotinoff. Много интересно е да се види на кого също са му помогнали. На всички - до нови срещи!
ЗАКАЗАТЬ
Коментари
Александър
Пуших 15 години, оставих ги за 3 дни. Капките работят! Благодаря ти Вики! :)
16.06.2017
3
Коста
Вики, благодаря ти! Вчера си получих поръчката от офиса на куриерската фирма - всичко е наред. По-късно ще пиша за резултатите.
16.06.2017
4
Олег
Брат ми живее в Америка, и казва, че там са МНОГО популярни тези капки… Всички са във възторг.
16.06.2017
10
Олга Попова
Вики, здравей! Впечатляващо! Браво! Сега, също ще си поръчам.
17.06.2017
7
Константин
Ползвах ги, мамка му - ВЪОБЩЕ НЕ МИ СЕ ПУШИ! Вече мина месец! Страшно съм доволен!
17.06.2017
5
Настя Миронова
Здравей, Вики! Направих поръчка, сега нямам търпение да я получа :)
17.06.2017
3
Вячеслав
Страхотно Вика, браво! Поздравления.
18.06.2017
7
Елена
Виктория здравей! Аз отдавна знаех за тези капки))) Аз не пуша вече от 3 години. Сериозно. Съветвам всички.
18.06.2017
4
Лена
В Съединените щати в продължение на няколко години използвам тези капки. Помага на всички, които познавам. Определено, трябва да се опита.
18.06.2017
5
Оксана Яковлева
Привет! 2 дни ги ползвах и вече не ме кара да пуша! Нямам думи!!! Вика, благодаря ти!
19.06.2017
6
Руси
На мен наистина ми помогна! Не пуша вече, почти цял месец!
19.06.2017
21
Виталий Менченко
Купих ги - харесаха ми! Изхвърлих всички цигари - най-накрая мога да дишам свободно.
19.06.2017
9
Георги
Виктория, за теб едно огромно благодаря! ОТКАЗАХ ГИ за 2 дни! Доволен съм! Препоръчвам ги.
20.06.2017
5
Максим
Капките действат. Поръчах от този сайт, без предварително заплащане, зяявката пристигна след 3 дни. Не пуша вече 3 седмици...
20.06.2017
18
Влади Петров
Този начин го знаят всички американци. Не знам какво толкова има в тези капки, но ВЪОБЩЕ НЕ МЕ КАРА да пуша.
21.06.2017
2
Павел
Купих ги - за 10 дни дори не се сетих да пуша.
21.06.2017
47
Люда Котова
Аз също знам за тези капки. Приятелката ми ги ползва преди време. От тогава не пуши.
21.06.2017
31
Виктор
Направо подарък, капките са супер, а най-важното - просто ми е леко. Очаквам втората заявка, вече я поръчах.
21.06.2017
11
Александър
Препоръчвам ги. Вече не пуша, момчета. НЕ ПУША. Виктория - прекланям се пред вас)))
21.06.2017
38
Виталий
У нас,целия офис говори за тези капчици. Сега, това е тема номер едно. Всички спряха да пушат! Препоръчвам ги, като нещо добро.
22.06.2017
57
Големият Мачо
Това, отдавна не е новина. За тези капки не знаят тези, които не искат да се откажат.
22.06.2017
3
Виталий
Благодаря за статията. Виктория, респектиращо. Впечатлява. Отивам да сипоръчам.
22.06.2017
5
Соня
Точно това ми трябва! Сега всички ще ми завиждат в работата хехе.
23.06.2017
9
Стас
На Запад отдавна, използват този метод, доста успешно. До нас, както винаги всичко идва със закъснение...
24.06.2017
16

Mga Komento