Lumaktaw sa pangunahing content

Как се отървах от пушенето за 2 дни

Публикувано на Monday 16, January 2017, 19:51 | Автор: dmitry

Привет, с вас отново е Дмитрий! Този път искам да споделя успеха си относно пушенето.
Помните ли, писах преди 1 година, че искам да се отърва от пушенето и търся съвети как да го направя?
И така, пробвах всичките ваши електронни цигари, таблетки, хипнози, книги от вида на Ален Кара, Шичко и какво ли не още. ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ. Не помагат. Веднага след това те дърпа да пушиш. Безполезно е.

Намерено е спасението!

След няколко неуспешни опита, аз все продължавах да пуша. И ето неотдавна попаднах на блога на едно момче, който се отърва от пушенето с помощта на ZEROSMOKE. Отначало си помислих, както и вие - “какви са тези глупости?!” Но все пък реших по-подробно да се запозная с този начин.
Тези магнити вече след 2-3 дни намаляваt на желанието за пушене и никотиновата зависимост, благодарение на масажа на биологично активните точки на ушите. Те работят като естествен проводник, и зависимостта изчезва. Повече от това, те ви предпазват от алергичнии реакции, не напълнявате и ще се отървете от никотиновата зависимост. Благодарение на това, вие няма да се нервирате, преяждайки в първото време след отказ на цигарите.
Общо казано, трябва да ги сложите на ухото и след 2-5 дни желанието за пушене ще ИЗЧЕЗНЕ ЗАВИНАГИ!
Това не ви е е някакво психологично внушение от типа на Ален Кара, това е реално физическо био-въздействие на специалните участъци на мозъка и на целия организъм. По този начин никога няма да лекуват в болниците, защото веднъж и завинаги ще си загубят клиентите. Мисля, че всички го разбират …


И така, след 2 дни носене на тези магнити (дори по-малко от препоръчания период от производителя), аз усетих реално ОТВРАЩЕНИЕ към цигарите.
Направо ми се гади от тях! Това не може да се опише! ВЪОБЩЕ НЕ МЕ ДЪРПА да пуша. Минаха вече 2 месеца, откогато започнах да ползвам ZEROSMOKE, и до сега нямам НИКАКВО ЖЕЛАНИЕ за пушене.
Много се радвам и съм благодарен на тези магнити, че в края на краищата се отървах от тази миризма в апартамента, от мириса в устата ми, жълти пръсти и жълти зъби.
Ако някой се интересува, то има един единствен сайт, който продава сертифицирани магнити ZEROSMOKE - ето ви линка.
Цената е низка, и е равна на 10 кутии цигари, които ги пушите за една седмица. А сега сравнете, какво ви е по-важно: седмица пушене или здравословен начин живот за всички останали дни? Мисля, че отгворът е очевиден.
Приятели, задължително пишете за впечатленията си за магнитите ZEROSMOKE. Много ми е интересно да видя, помогнаха ли на още някой. До нови срещи!

194 коментара
Александър Винев
Охо) Дима, ти си върха. Аз пък мислих, как си се отървал от пушенето толкова бързо. Ето какво е било. Браво.
преди 5 минути | Коментирай
3
Галина Петкова
Поръчах за мъжа ми, че ми омръзна с тези гадни миризми! Резултатът е на лице, не пуши вече 3 седмици.
преди 7 минути | Коментирай
4
Иван Сидеров
Пуших от 10-годишен. Оставих пушенето за 3 дни и не пуша вече 2 месеца. Благодаря, Димитре.
преди 11 минути | Коментирай
10
Светлана Митова
Да, потвърджавам, не ми се иска въобще да пуша с тези магнити!
преди 14 минути | Коментирай
7
Димка Велева
Реално работещ начин. Не пуша вече 2 седмици и не ме дърпа!
преди 16 минути | Коментирай
5
Брадатко
Стискайки зъби, купих тези магнити. Резултатът ме шокира. След 2 дни МИ СЕ ГАДИ от цигари! Не пуша вече 2 месеца!
преди 17 минути | Коментирай
3
Михов
Помага ли? Оставете, няма такива начини за сега.
преди 18 минути | Коментирай
7
Ани Иванова
Тези магнити действително помагат за борба с пушенето. Във Франция е разпространен техният аналог. Отказваш веднага!
преди 20 минути | Коментирай
4
Лена Твардецели
При нас в Грузия много са известни. Всеки, който ги е закупил - не пуши завинаги.
преди 21 минути | Коментирай
5
Елена Якимова
Поръчах ма мъжа си. Дали ще помогне?
преди 23 минути | Коментирай
6
Виолета Говедарова
Аз го исползвам едвам един ден. Ако видя резултати - веднага ще пиша.
преди 24 минути | Коментирай
21
Десислава Манева
Помага! Реално помага! ААААААААААААА, колко съм щастлива
преди 25 минути | Коментирай
9
Максим Ангелов
Много съм чувал за тях от приятели, а сега съм ги поръчал. След 5 дни използване - гади ми се от цигари. Не ме дърпа! Изхвърлих всички цигари от дома си! Благодаря, Дмитрий! 
преди 34 минути | Коментирай
5
Силвия Неказвам
При нас целият офис говори за тях. Сега те са номер едно. Всички престанаха да пушат! Съветвам ви, много са добри.
преди 39 минути | Коментирай
18
Детска мечта)
Това вече не е новина. За тях знаят вече всички. Който не знае, явно не иска да се отърве от пушенето.
преди 41 минути | Коментирай
2
Малина Янакиева
Който пише, наистина ли ги пробва? И как? Струва ли си да се купува?
преди 44 минути | Коментирай
47
Венцислав Манев
Съветвам ви. Не пуша, приятели. НЕ ПУША. Дмитрий - прекланям се пред теб)))
преди 49 минути | Коментирай
31
Лидия Гаргарова
Помогат - наистина. Поръчах за мъжа си и сестра си.
преди 50 минути | Коментирай
11
Мелиса Яворова
Ако на мен ми помогнаха тези магнити, означава, че и на други ще помогнат. Ура-Ура, в края на краищата!
преди 50 минути | Коментирай
38
Маряна Вазова
За подаръци на приятелки е добре да се поръча. Вие разбирате, за какво говоря.
преди 54 минути | Коментирай
57
Джулиета Афанасиева
Съгласна съм с всички. Магнитите - работят. Колкото и да е изненадващо …
преди един час | Коментирай
3
Красивата
В нашата група всички се побъркаха на тези магнити. Никой вече не пуши.
преди един час | Коментирай
5
Барби
Много съм ти благодарна, Дмитрий. Помогнаха ми за пет дни да се откажа от пушенето. Не пуша вече 3 месеца! Благодаря!
преди един час | Коментирай
9
Йолита Маринова
Тези магнити отдавна са известни. Не знам от какво са, но ВЪОБЩЕ НЕ МИ СЕ ПУШИ.
преди един час | Коментирай
16
Калина Максимова
До нас стига както винаги със закъснение. Магнитите са известни отдавна…
преди два часа | Коментирай
21

Mga Komento