Lumaktaw sa pangunahing content

Тарзан: Мъжът трябва да има могъщ пенис! Ще ви кажа как да го постигнете за 2 седмици!

Здравейте, всички! Без да се опитвам да увъртам, жените харесват, когато мъжът им има могъщ инструмент. Със сигурност! Разбира се, чувствата също са важни. Нежност, доверие и много други. Но когато си вътре в жената, единствено физиологията има значение в този момент. Дължината и диаметъра са от критично значение! Жените обичат не само с ушите си, те просто го искат голям!
Може би на тези момичета, които сега прохождат в секса или са безпомощно тихи, няма да им пука, но изобщо защо да се интересуваме от тях? Кой ще предпочете скуката, ако може да има фойерверки? Ако е така, просто пропусни тази страница и информацията на нея.
Ако искаш да се радваш на тигрица в леглото, която ще дращи гърба ти и ще стене толкова силно, че съседът, на пет пресечки от вас, ще го дърви, трябва вместо обичайните 15/3, да извадиш нещо с истински РАЗМЕРИ, най-малко 18 х 4.

И така, как да се сдобиеш с голям и як пенис?

Както казах в началото - няма да увъртам. Ще говоря направо. Не съм алтруист и преди съм рекламирал продукта, който ще опиша, за ПАРИ. Но въпреки това продуктът, който предлагам не е измама, а наистина е ефективен продукт, който аз ЛИЧНО съм проверил за себе си и ми е помогнал. Вижте снимките по-долу.

История

Преди бях беден човек без пари, който безнадеждно си търси работа.
Заминах за Лондон от родния ми град. Търсех мястото си в този свят. Бях силен и висок мъж. Един от хилядите в столицата. Издържах се с временни работи. Работил съм като охрана на строителна площадка, продавач в магазин за мебели, опитах късмета си в модната индустрия, работих като администратор в козметичен салон, модел за реклами, открих шоуто на Линда Еванджелиста, когато тя беше в Лондон, и взех участие в ревюто на костюми Versace специално за Великобритания. За първи път път късметът ми се усмихна, когато ме поканиха да се снимам в музикален клип. Показаха ме за десет секунди и то най-вече гърба ми.
Може би просто беше случайност, макар че аз мисля, че нищо в живота не се случва случайно. Винаги има скрити причини и закономерности, които трябва да бъдат изяснени. Освен ако не си просто боклук, влачен надолу по течението. Режисьорът и оператора интуитивно бяха разбрали, че не мога да вляза в ролята на мъжкар, тъй като не ми беше достатъчно голям. Имах мускули, но там долу нямах какво да покажа - някакви жалки 15/2.

Жалки 15 х 2
След видеото ме бяха забелязали и ме поканиха да работя като стриптизьор. Публиката ме прие добре, но не успявах да подлудя момичета. И ЗНАЕХ защо. Затова предприех някои стъпки.
Платих доста пари и ми изпратиха чисто нов гел за уголемяване на пениса, от САЩ. Човекът, който ми го продаде, се закле в ефективността му. Той беше наясно, че за парите, които му бях платил, щях да му смачкам фасона, ако нещо се обърка. Но не се наложи!
Започнах да използвам гела според указанията. Указанията бяха „нанасяйте редовно“! След 5 дни вече имах 17/2,5 см. Не е зле! След още 6-7 дни можех да извадя 18/3. След един месец беше 20/4,5! 
Разбира се, скоростта на нарстването се забави, когато пенисът ми започна да достига генетично зададените му граници, които обикновено не се постигнат от хората. По някаква причина, майката природа ги пази в резерв.
Едва тогава се появи Тарзан. През 1999 г. бях необвързан и моралът в Лондон тогава беше по-свободен. Така момичетата веднага забелязаха ДРАСТИЧНАТА промяна. Между другото обиколката на бицепса ми не мръдна и с милиметър. Така че знам точно защо станах Тарзан.

Сега имам нещо повече, което да показвам освен мускулите
Момчета, сега няколко думи защо се доверих точно на този гел и платих сума пари за него, вместо да се опитвам с различни масажи, вакуум помпи, тежести и други. Помнете, пенисът не е мускул. Той става и се втвърдява не чрез свиване на влакна, както мускулите, а чрез изпълване на пещеристите тела с кръв. Известната Виагра работи точно по този начин - чрез увеличаване на притока на кръв към пениса.
Така че ако пенисът не е просто мускул, то не е възможно да се тренира с упражнения!
Ако някой твърди, че е възможно, ако някой твърди, че е възможно. Пенисът е изграден от тъкан, съдържаща огромен брой капиляри и кавернозни тела. Ако искате да увеличите пениса си, трябва да увеличите капацитета на пещеристите тела. Следователно трябва да се подобри тяхната еластичност! Този гел подобрява еластичността благодарение на специалните си съставки. Така че няма чудеса. С времето пенисът ще "научат" новите си размери и гелът вече няма да е необходим. 
Искам да добавя, че всички съставки са естествени и не причиняват странични ефекти. Както можете да видите, съм съвсем здрав и се чувствам страхотно.
И сега, ето няколко снимки, както обещах. Гледайте и завиждайте! Ето какво може да постигне ВСЕКИ от вас. И ако майката природа не се е посвидила, може да се окаже наистина голям!



Дори без да виждат пениса ми, момичета можеха да го почувстват през панталоните ми и изпадаха в екстаз
Могъщия ми инструмент не е само за удоволствие на гаджето ми, но и важна част от моя имидж. По време на моите представления жените не могат да го видят, но те го усещат, което ги побърква. Това е точно това, което от което имам нужда като актьор.
И последно. Добри новини. Във Великобритания този гел се продава под името Titan Gel. Той напълно отговаря на всички изисквания. Освен това, благодарение на технологичния напредък, цената е наполовина и сега може да бъде закупен на достъпна цена от официалния сайт на доставчика. Сега няма абсолютно никакви пречки пред тези, които искат да станат истински мъже.

Искаш ли да бъдеш мъж? Направи го!
П.П. Пакетът, разбира се, е затворен и е съвсем дискретен. Всичко е поверително ;)

 16.01.2017 - 18:26Ха. Яко :) Завиждам... Може би ще поръчам сега =))

 17.01.2017 - 07:40О, благодаря. Вчера получих пакета си в пощата. Започвам с гела. Между другото, цената е прилична... и имах 50 % отстъпка... някаква специална оферта

 17.01.2017 - 23:26Брат ми живее в САЩ. Той казва, че този гел (с друго име) е много популярен там... Изглежда всички са щастливи. Аз не съм сигурен...

 18.01.2017 - 17:50Ехо, Тарзан! Това е впечатляващо! Жестоко!! Ще накарам мъжа ми да прочете статията)

 19.01.2017 - 14:59Използвам го втора седмица поред. Пениса ми е ПО-ГОЛЯМ с поне 2 см! Сексуалния нагон е толкова силна, че приятелката ми мисли, аз съм на лекарства! :) Ами, Тарзан, благодаря, брато!

 20.01.2017 - 14:59Купих го с 50% отстъпка! Хареса ми. Благодаря

 21.01.2017 - 17:57Използвам гела. Добавих към 3 см. Тогава спрях ... което стига, си стига )))

 23.01.2017 - 00:00Имам бележка от пощата да отидада получа пратката. Ще пиша за резултатите по-късно

 24.01.2017 - 09:13И аз знам този гел / Моят мъж проучи и го използва. Определено върши работа, порасна му с над 2 см! :)

 25.01.2017 - 21:45Здравейте! Нямам думи! Жестоко!! Поръчах и сега чакам за доставка.

 27.01.2017 - 13:40Аз мисля, че е по-добре да го оставя както си е :)

 29.01.2017 - 09:07Това е далеч не е нещо ново. Всеки знае за този гел. Тези, които не са чували значи не са се интересували от уголемяване. Мояте резултат е +6 см!

 31.01.2017 - 08:11Този гел се използва в САЩ от доста време и то доста успешно. Европа както винаги е втора в такива неща...

 02.02.2017 - 11:00Здравейте сънародници! И аз поръчах гела преди няколко месеца. Постигнатият резултат надмина всичките ми очаквания! Между другото обиколката също се увеличи. Ето доказателството...

 04.02.2017 - 17:39Опитах просто от любопитство. Да видим какво ще се случи. На мен всичко ми изглежда ясно.

 07.02.2017 - 04:17Благодаря за инфото. Искам да поръчам за приятеля ми. Дразня се от неговата пишчица! Въпреки това го обичам)))

09.02.2017 - 18:59Благодаря! Използвах го 2 месеца... Добавих към 5 см. 

 10.02.2017 - 03:09Благодаря много :) И аз получих нелоша отстъппка - 50%!

10.02.2017 - 11:19По дяволите! Това е ИСТИНСКО! Много благодаря за темата... Аз ще кажа на аверите... :)))

Mga Komento