Lumaktaw sa pangunahing content

Без всякакъв ботокс - минус 15 години гарантирано

Красимира Бонева
Победител в конкурса:
 «Истории от живота, затова как станах красива».
Здравейте, драги читатели. Искам да разкажа моята история, как може да се търси красотата през девет планини, а да се намери у дома.
Да се запознаем. Аз съм Красимира Бонева, на 35 години, от Варна.

А сега, самата история. #торбички под очите,тъмни кръгове под очите,сенки под очите,торбички под очите причини,торбички под очите премахване,

премахване на торбички под очите,маска за очи ,торбички под очите лечение# 

Аз изглеждам млада за своята възраст. Но не случайно казват, че очите са огледало на душата. Веднъж, в едно прекрасно утро, аз се погледнах в огледалото и се разплаках. Огромни торбички и синини под очите, уморен поглед, зачервени, подпухнали очи. И всичко това, въпреки, че винаги активно се грижа за кожата, не се скъпя за скъпа козметика и качествени процедури. Защо ли тук си спомних разказа на една жена за това, как й е минала отпуската по спа салоните в Тунис. Как там, в бившата френска колония работят много страхотни френски козметици, които решават всякакви проблеми. Тази жена, действително се върнала от отпуската, подмладена с 10 години.
«Не съм ли заслужила да бъда красива?! – реших и започнах да проучвам пътешествията до Тунис. След 2 дена вече бях в курорта Хамамет, в голям спа център. Местните магьосници веднаха се заеха с лицето и тялото ми. Докато ме обработваха с всякакви водорасли и кал, хидромасажни вани и други приятни процедури с грижа за тялото, на очите ми поставяха гелова маска, ту топла, ту студена, в зависимост от спа комплекса. За това какъв ефект имаха тези процедури върху тялото ми няма да разказвам - сега не говорим за това. Ще разкажа, какво стана със зоната, около очите.
Бях в курорта 12 дни. В началото се прави снимка на лицето, за да може след това пациента да види нагледно разликата. Процедурата с използването на маската за очи отнемаше 15-20 минути. На края - отново снимка. Ето, можете сами да видите резултата.

Торбичките и синките под очите ми се изпариха без следа! На моите години вече се забелязват мимическите бръчици и това, по-скоро е норма, с която аз отдавна се бях примирила. Но тук, тях ги нямаше. Те просто се бяха изпарили! Как ли не се гледах в огледалото - не можах да намеря нито една “гъша лапичка”. Бях в шок от възторг! А и запомних името на гел маската за очи, която се оказа толкова ефективна. Eyes Cover – така се казва!
Разбира се, когато се върнах във Варна, приятелките ми започнаха да охкат и ахкат. Буквално ме засипаха с въпроси! На всички им отговарях честно, но самата аз ходех...опечалена. Аз разбирах, че рано или късно ефекта от процедурите ще намалее, а по-късно напълно ще изчезне, а ми се искаше винаги да си оставам красива. А да се ходи постоянно до Тунис не ми е по джоба. Питах за тази маска по магазини, аптеки, салони за красота - никой даже не беше слушал за нея…

Оказва се, че тази гел маска може да се поръча и у нас

Мина половин година. И изведнъж, о чудо! Натъкнах се в интернет на познато име – Eyes Cover! Чета, ама наистина всичко си съвпада. Само опаковката не е същата, като в Тунис. И цената е много достъпна. Е, направих си поръчка! Нали знам маската как изглежда и действа!
Поръчката дойде след 3 дни. Вече знаех какво да правя. Всяка вечер преди сън, аз си поставях маската на очите и се отпусках. Eyes Cover прекрасно действаше.
Аз накупих веднага няколко гелеви маски - за себе си, за мама и за приятелки. Нека има! Защото нищо по-добро за кожата около очите още не съм срещала. И е с бърз резултат. Красота!
Това е и цялата история. Надявам се, че моя опит ще е полезен на много хора. Бъдете красиви и гледайте света винаги с млади очи!

EYES COVER


С уважение: Красимира Бонева

Всички коментари: 15

Коментари

За да оставите коментари е необходимо да се регистрирате
Пак ли са измислили някоя простотия? Писна ми да харча пари за безполезни неща. Ако действително действа, тогава обезателно ще си го поръчам,
Един глас от мен! Много ефективно средство - и кожата става по-изпъната, и бръчките не са толкова дълбоки. И цената е просто приказка! 
На моята възраст (49 год.), маската действително поизпъва кожата, погледът става по-открит. При сравняване с аналозите - това средство действа.
Наблюдавам, че Eyes Cover е станала много популярна за последната половин година. Приятелката ми също я хвали. Аз нямам никакви проблеми в зоната около очите - това не го разбирам. Но е приятно да осъзнаеш, че козметиката се е развила толкова далече, че можеш напълно да отстраниш този, или онзи проблем.
Самата аз наскоро си поръчах Eyes Cover. За сега успях да я пробвам едва два пъти, но резултата ми харесва! Веднага всички следи от умората изчезват! Торбички-синки - веднага изчезват! 
Не съм я пробвала, но състава като че ли е хубав. Мога да рискувам, ще поръчам.
И аз не съм ги виждала по магазините….Вижда се, че само на този сайт може да се поръчва.
Ох, нищо не знам за бръчките - още ми е рано на 22 години да се вълнувам за тях. Но в качеството на релаксираща маска, за да сваля следите от умората, след работата на компютъра, или екстрено да се приведа в ред преди среща, а и да изглеждам супер - Eyes Cover me spasqwa!
На мен също ми харесва, че Eyes Cover бързо помага да се премахне умората от лицето. И за мен не е маловажно - за разлика от кремовете за очи, след маската може веднага да се нанася грим, без страх, че той няма да се задържи и ще се размаже. Ползвам го понякога сутрин, понякога вечер - според настроението и в зависимост от необходимостта.
Аз сутрин изобщо не мога да започна без Eyes Cover! Всичко останало е страхотна глупост! А с маската, във ваната за 10 минути излежаване и край - вече съм красавица! :)
Страхотно е, момичета! ) На тази маска се натъкнах случайно. За такива неща задължително трябва да се разказва на останалите! 
Отоците много добре се премахват, съгласна съм. Относно бръчките, за сега не ме безпокоят.
Също чух за Eyes Cover, но не знаех къде да си поръчам. Благодаря за инфото.
А-хаа и аз в последно време я виждам при всички бюти-блогърки. А те, обичайно шарят по сайтовете и първи научават за всички новости. Трябва да я купя!
Купих я, хареса ми маската. На мен също ми дава този отпускащ ефект - еластичността на кожата, като цяло се увеличава, торбичките изчезват. За нас, жените с гравитационен тип стареене - това е най-големия враг на красотата. Така че такава маска задължително трябва да ни е в арсенала! 

Mga Komento