Lumaktaw sa pangunahing content

Без ботокс - гарантирано 15 години по-млади





Победители: "Истински истории за това как да бъдем красиви."

Добър ден, скъпи мои читатели. Искам да ви разкажа моята история за това как човек може да търси красотата навсякъде и накрая да я намери вкъщи.

Нека се знае. Казвам се Ивелина Иванова, на 47 години и живея в София.

Към моята история 

#бръчки,кремове за лице ,крем за лице против бръчки,хубав крем против бръчки,против бръчки ,крем против бръчки 50,
козметика за лице,хидратиращ крем за лице,крем против бръчки 40,ефикасен крем против бръчки ,маска против бръчки#

Една прекрасна сутрин погледнах в огледалото и се разплаках. Дълбоки бръчки на челото, около устата и носа, торбички под очите и кожа на петна. Есента вече наближава и ние копнеем за светлина и топлина. Не знам защо, но изведнъж си спомних за една жена, която разказваше как може да подмлади лицето си в СПА салони в Тунис. Много опитни козметици работят в бившата френска колония. Заради френския си произход те използват френска козметика. Резултатът не е по-лош от този във Франция, но е 2-3 пъти по-евтин. Затова екскурзиите до спа центровете в Тунис станаха много популярни не само във Франция, но и по целия свят :-)

„Не заслужавах ли да бъда красива?! Реших да потърся информация за екскурзиите до Тунис. Известен факт е, че който търси намира. В първата туристическа агенция намерих 50% оферта в последната минута! След 2 дни бях в спа курорта Хамамет – най-големия СПА център в Bio Azur. Местната магьосница веднага се зае с лицето и тялото ми. Получих процедури с различни продукти, включително кал и хидро масаж, но не ми се иска да ви отегчавам. И така, за да се придържаме към темата, ще ви кажа какво направиха с лицето ми.

Това беше един 12-дневен цикъл. Първо се правят снимки на лицето, за да може клиентът да види разликата в снимките. Освен това ме чакаше луксозен козметичен стол. Човек сяда и го глезят. Свиреше тиха музика, наоколо ухаеше чудесно, жената нежно масажираше лицето ми и нанасяше ароматен крем. Цялата процедура отне около 15-20 минути в продължение на 12 дни. Накрая те снимаха лицето ми отново. Ето, вижте резултата сами.

Подпухналостта, бръчките около устата и носа, всичко беше изчезнало! И така 15 години просто изчезнаха! Бях шокирана и удивена едновременно! Козметичката, която беше свикнала да вижда радостта на клиентите си от много години, се усмихна. Забравих да спомена името на крема, който според мен е много ефективен. ProCollagen, така се нарича

Разбира се, когато се върнах в София, приятелите ми бяха очаровани. Не спираха да ми задават въпроси! Въпреки че аз лично бях малко тъжна … Аз отговорих честно на всичките въпроси. Радостта на лицето ми обаче беше помрачена от тъжния вид на майка ми. Веднага разбрах всичко. Жената си остава жена на всяка възраст. Винаги иска да бъде красива. Но не е реалистично да изпратиш 71-годишна жена в Тунис. Попитах в магазините за този крем, но никой не беше чувал за него ...

Но се оказва, че може да се поръча тук

Мина една година. И изведнъж – о, чудо! Намерих познатото име – ProCollagen – в интернет! Прочетох за него и почти всичко беше истина, доколкото знаех от личен опит. В Тунис само опаковката беше различна. Но този беше по-евтин. Дали не бях платила прекалено много за процедурите в Тунис? С други думи, въпреки че не бях наистина сигурна, аз го поръчах! Защото знаех как изглежда и как работи продуктът! Ако това се окажеше оригиналния ProCollagen, аз щях да спечеля!

След 5 дни пакетът пристигна. Аз веднага отидох при майка ми. Знаех точно какво трябва да направя. Без хубавия стол, без музика и ароматерапия. Но ProCollagen наистина подейства, както ми подействаха процедурите и на мен. След 12 дни майка ми беше 15 години по-млада. Един ден за една година!!

Сега искам да ви покажа резултата от моята работа:

Веднага поръчах още 6 тубички – за мен, майка ми и моята приятелка. Трябва да си го купите! Досега не съм намирала нищо по-добро за грижа за лицето. Резултатът е бърз. Красота!

Това е цялата история. Надявам се, че моят опит ще ви е от полза. Жената трябва да е красива на всяка възраст!



15 COMMENTS







  • Comment


    • Яна Янкова
      71 години? Трудно е да се повярва)) Поръчвам. Видяхте ли сайта? Направо е супер)))

    • Мария_Пловдив
      ProCollagen е направо бомбастичен! В последните шест месеца стана много популярен.

    • София Димитрова
      Наистина ли са открили нещо смислено? Похарчих много пари за безполезни средства. Ако наистина работи, със сигурност ще го поръчам.

    • Силвия Младенова
      Страхотно! Много ефективен инструмент за подмладяване! Малките бръчки изчезват без следа.

    • Ивелина Иванова
      Благодаря за снимките! Супер резултат! Жени, моля пишете за резултатите си! Много интересно.

    • Моника Христова
      Не видях крема по магазините. Виждам, че може да се поръча само на тази страница.

    • Катя Михайлова
      3 цикъла и бръчките ми изчезнаха, дори и дълбоките. Чудесно! Открих блога ти навреме. Благодаря!

    • Ивелина Иванова
      Просто супер! ) Открих го случайно. Такава информация трябва да се дава и на други жени, това е сигурно!

    • Соня Славеева
      Супер, жени! На трийсет съм, а изглеждам много по-стара: ((Ще го поръчам).

    • Блага Христова
      Ще го използвам веднага. Преди да се е свършил, ще трябва да го поръчам. Кой знае...)

    • Стефка Темелкова
      ProCollagen, момичета, премахва не само бръчките, но и подпухналостта. Имах такива ужасни торбички под очите и сега вече нямам. Не съм била толкова доволна от много време.

    • Ивелина Иванова
      Можете да видите резултатите! Супер ефект! Благодаря ви за коментарите))

    • Катя Тодорова
      Чувала съм за ProCollagen, но не знаех как да го поръчам. Благодаря за информацията!

    • Юлия Миланова
      Поръчах! Урааааа …

    • Ани Йорданова
      Съпругът ми ми го подари за рождения ден)) каза, че сега ще съм най-красивата от всички жени)) А какво мисля аз? Е, наистина работи :)

    • Ана Говедарова
      Купих го – и наистина ми харесва този крем! Вече 2 месеца го ползвам. Той е една подмладяваща терапия за лице!!! Ето резултата.

    Mga Komento