Lumaktaw sa pangunahing content

Минус 15 години са гарантирани без ботокс

Здравейте скъпи мои читатели. Искам да ви разкажа моята история за това как може да търсите красотата на далечни места и накрая да я намерите у дома.
Хайде да се запознаем. Името ми е Диана Димитрова, на 47 години съм и живея в София.

Ето моята история.

Един ден станах, погледнах се в огледалото и избухнах в сълзи. Дълбоки бръчки на челото, гигантски назолабиални гънки, няколко неравности по кожата - изглежда идваше студена сива есен, а сърцето се нуждаеше от топлина и светлина. Не знам защо, но изведнъж си спомних за историята на една жена, която успяла да подмлади лицето си в СПА салони в Тунис. В тази бивша френска колония има много опитни френски козметици, които използват френски препарати. Те са толкова добри, колкото и тези във Франция, но е 2-3 пъти по-евтино. Затова екскурзиите до спа центровете в Тунис станаха много популярни по целия свят, включително във Франция :-)
„Мисля, че заслужавам да бъда красива, нали?! Помислих си го и реших да потърся информация за екскурзиите до Тунис. В първата туристическа агенция ми предложиха гореща оферта до Тунис с 50% отстъпка! Накратко, след 2 дни бях в курорта Хамамет – в най-големия СПА център Bio Azur. Местни магьосници веднага се заеха с лицето и тялото ми. Не ми се иска да ви губя времето с подробности за процедурите с кал, хидромасажните вани и т.н. Ще ви кажа какво направиха с лицето ми.
Курсът беше замислен като 12-дневен. Първо направиха снимки на лицето, за да може клиентът да види разликата в снимките по-късно. Чакаше ме луксозен козметичен стол. Просто сядаш и се потапяш в блаженство. Свири тиха музика, наоколо ухае чудесно, жената нежно масажира лицето ми и нанася ароматен крем. Цялата процедура отне 15-20 минути. Продължи 12 дни. Накрая пак снимка. Ето, може да видите резултата сами.
Торбичките под очите, бръчките, назолабиалните гънки просто изчезнаха! И с тях 15 години! Бях шокирана и удивена! Козметичката, която с годините практика беше свикнала с радостта на клиентите си, ми се усмихна. Запомних името на крема за лице, който се оказа много ефективен. Беше Maxlift Cream.
Разбира се, когато се върнах в София, приятелите ми охкаха и ахкаха за външния ми вид. Бях обсипана с въпроси! Отговорих на всичко честно, но вътре в себе си бях ... тъжна. На фона на въодушевлението за новото ми лице, хванах тъжния поглед на майка ми. Веднага разбрах всичко. Жената си остава жена, независимо от възрастта. И на всяка възраст иска да бъде красива. Но да изпратя 71-годишна жена в Тунис не беше вариант. Попитах в магазините за този крем, но никой не беше чувал за него …

Оказа, че тези кремове може да се поръчат тук.

Мина половин година. И изведнъж – о, чудо! Намерих познато име в интернет! Maxlift Cream! Прочетох за него, всичко съвпадаше. Опаковката не е същата, не е като тази, която видях в Тунис. И цената е много по-приемлива. Може би в Тунис цената е толкова висока и заради услугата? Накратко, имах съмнения, но направих поръчка! Защото знаех как изглеждаше и видях как работи! И ако това беше истинският крем , тогава съм злато!
Доставката беше направена за 5 дни. Започнах курса с майка ми веднага. Освен това знаех точно какво да направя. Разбира се, всичко мина без козметичния удобен фотьойл, музика и ароматерапия. Maxlift Cream работеше така или иначе. След 12 дни майка ми стана 15 години по-млада. Една година за ден!!
Ето резултатите от моята работа:
Незабавно поръчах още 6 опаковки - за мен, майка ми и една приятелка. Те ще ни бъдат от полза, това е сигурно. Защото никога не съм виждала нищо по-добро за кожата на лицето. Резултатът наистина е бърз. Страхотно!
Това е моята история. Надявам се, че моят опит ще бъде полезен за много. Жената трябва да изглежда красива на всяка възраст!

Maxlift Cream


Поздрави,
  •  
  •  
  •  
  •  

Всички коментари: 15

Коментари

За да оставите коментар, трябва да се регистрирате
Тя е на 71, не мога да повярвам)) Но ще поръчам крема. Виждали ли се състава му? на сайта ? Направо е супер)))
Maxlift Cream е бомба! В последната половин година стана много популярен.
Откриха ли най-накрая нещо, което наистина работи? Писна ми да харча пари за безполезни средства. Ако наистина работи, ще го поръчам.
Подкрепям. Това е много мощен подмладяващ продукт! Малките бръчки изчезнаха безследно. 
благодаря за снимката! Резултатът е супер! Момичета, моля пишете повече за резултатите си! Наистина е интересно.
И аз не съм го виждала в магазините...Мисля, че е по-добре да се поръчва само от този сайт, много по-сигурно е.
Напълно се отървах от бръчките с 3 курса дори най-дълбоките бяха победени! Приказно е, без майтап! Хубаво е че попаднах на блога благодаря. 
Това е супер, толкова съм щастлива) Всъщност и аз попаднах на крема, не съм го търсила специално. Мисля, че винаги трябва да казваме на другите за такива неща!
Прекрасна жена! Аз изглеждам по-зле на 30 :(( Решено е, ще го взема
със сигурност хората от българския шоубизнес ще разберат за какво става въпрос скоро. След тях няма да има какво да поръчваме, трябва да поръчам сега. Кой знае)
Момичета, знаете ли, че Maxlift не само премахва бръчките, но намалява и подуването. Имах ужасни тъмни кръгове под очите, сега ги няма. Повече от щастлива съм 
Ефектът се вижда добре! Страхотен резултат! Благодаря за мнението)))
Чух за този крем Maxlift, но нямах представа къде да го поръчам. Благодаря за съвета!
Вече поръчах ! Ураааа...
Мъжа ми го купи за рожденият ми ден)) Той каза че ще съм най красивата)) и познайте? Оказа се прав :) 
Купих крема и ми хареса! Използвах го два месеца. Това е истински подмладяващ крем за лице, ето моя резултат 
Опитай Maxlift Cream 
още сега

Mga Komento