Lumaktaw sa pangunahing content

От 120 на 63 Просто следвах примера на моя идол и свалих половината си килограми !

Ехо, здравейте, аз съм Юлия. Живея в малък град. Доскоро бях тотално непознато момиче от провинцията, докато моето невероятно преобразяване не побърка интернет.
Днес на страницата в моя блог ще ви разкажа какво ми помогна да сваля почти 60 кг. и напълно да преобразя живота си.
Винаги съм била пълна, което много ме тормозеше. Като дете родителите ме караха да ям. И като цяло в нашето семейство е нормално да се ядат полуфабрикати и то в големи количества, полети обилно със сладки газирани напитки. Но тогава не си представях още до КАКЪВ КОШМАР ЩЕ ДОВЕДЕ това в бъдеще...


В училище винаги съм била аутсайдер и свито момиче. Наричали са ме как ли не, унижаваха ме, чупеха ми нещата, подиграваха ми се, заключваха ме в кабинета и един път в мъжката тоалетна. Няколко пъти са се опитвали да ме изхвърлят в контейнера за боклук, но просто не са успявали да ме вдигнат... Затова просто ме засипваха мен с боклуци от кофата... Не знаех как да се справя с този тормоз и затова просто търпях и се утешавах с още храна.
Малко хора обичат да играят и "дружат" с дебелани, затова почти нямах приятели. Музиката беше единственото ми спасение от точи кошмар.
По онова време обичах да слушам песните на Слабата Ивана!Тя беше моят идол! Обожавах начинът, по който изглеждаше, елегантната й фигура, невероятния талант. Знаех, че в сравнение с нея съм грозна и никога няма да мога да й стъпя и на малкия пръст...
Независимо колко труд полагах, за да отслабна, нищо не помагаше. Кризи, гладуване, преяждания... Заради всички тези опити станах още по-дебела. Нормалните ми дрехи спряха да ми стават, беше ми трудно да се движа, не ми достигаше въздух. Вечер в леглото си плачех за това, че съм толкова безполезна и безпомощна... а след това ставах и отивах да се натъпча с нещо сладко за утеха. #как да отслабна,диета за отслабване,бързо отслабване,билки за отслабване,как да отслабна бързо,диети за бързо отслабване,
бързо отслабване,хранителен режим за отслабване,отслабване,разделно хранене диета,искам да отслабна,как да отслабна в корема,
затлъстяване,загуба на тегло,отслабване бързо# 

Но един ден животът ми се преобрази завинаги...

Когато Слабата Ивана самата качи 30 кила, не можех да спра да я обичам.
В едно телевизионно предаване Ивана сподели: "Заради качените килограми, ПРОДУЦЕНТИТЕ НЕ ИСКАТ ДА РАБОТЯТ С МЕН. Разтрогнаха се половината от договорите, които имах, и спрях да получавам нови предложения. Бях в невероятна дупка, никога не ми се е случвало такова нещо! Трябваше да отслабна бързо, иначе рискувах да изпадна от шоубизнеса и да загубя феновете си!"
И в този момент осъзнах, че даже звезда от такава величина досущ като мен страда от наднорменото си тегло ! Продуценти, приятели и фенове са я зарязали! Ако си дебел, обществото автоматично те пренебрегва.
Но едва след няколко месеца, СЛАБАТА Ивана отново беше по кориците на списанията! ОТСЛАБНАЛАТА Ивана
Нищо чудно, мислех си, та нали е световно известна звезда. Тя разполага с най-добрите диетолози и треньори, може да си позволи скъпи процедури за тяло или липосукция! Аз нямам пари за това, ноако Ивана е успяла да се отърве от излишните килограми, защо аз да не мога? Все пак има множество достъпни начини за отслабване, все някой ще помогне! Бях толкова вдъхновена, чеСлабата Ивана е успяла да преодолее трудностите, че и аз самата бяха решена да се променя.
Започнах да търся из интернет всякаква информация, която може да ми помогне. Намерих много форуми и блогове. Но навсякъде препоръчваха неща, които или вече бях опитвала с миналото, или просто бях неприложими за мен. Аз не мога да се справя със строгите диети, режими и тежки тренировки в залата всеки ден.
Изведнъж видях една реклама за мощния изгорител на мазнини - Green Coffee. Щях да затворя страницата, но по някаква причина се зачетох какъв ефекти има на тялото.
Оказва се, че Green Coffee не съдържа чудодейни съставки. То е балансирана комбинация, която има невероятен ефект върху мазнините - изгаря ги! То направо кара излишните килограми да се стопят!
На уебсайта пишеше, че за един месец хората успяват да постигнат тялото, за което са мечтали, само като пият редовно по 2 чаши Green Coffee.
Научих също така, че много звезди са го опитвали. Преди у нас беше невъзможно да се намери Green Coffee, а сега беше навсякъде и беше толкова популярно, че всеки можеше лесно да КУПИ Green Coffee ОНЛАЙН!
Отначало бях доста резервирана, но след като прочетох различните коментари, намерих истинските хора във фейсбук, които са опитвали Green Coffee.
Същата вечер си поръчах и за мен. По съвет на едно от момичетата си поръчах напитката за отслабване от официалния сайт , тъй като напитката е станала много популярна и това е единственият начин да си сигурен в това, което получаваш.
Ефектът надмина всички мои очаквания! През целия си живот съм била дебела, търпях какъв ли не тормоз, никога не съм имала гадже. А сега бях започнала да се "стапям". Станах наполовина на това, което преди бях.
Не можех да повярвам какво се случва с мен!
Най-накрая започнах да ослабвам без стрес, кризи, тренировки и гладуване!
Преди бях аутсайдер, а сега имах доста голям фенклуб. От една дебела крава се превърнах в модел! Приятелите ми гледат на мен не само като приятелка, ами търсят и още нещо. Но сега нямам нужда от това, защото лесно мога да намеря любовта на живота ми. Мога да успея!
За пръв път не се срамувах да нося тесни и секси дрехи! Сега аз знам, че съм наистина красива и секси. Вече не ме е страх да се показвам пред хората, а и ми харесва как ме гледат мъжете. Сега съм уверена в себе си, харесвам се и харесвам моето тяло.
Родители ми, приятелите, колегите, всички бяха шокирани, когато ВИДЯХА КАК ОТСЛАБНАХ С ТОЛКОВА МНОГО КИЛОГРАМИ. Те никога не са ме виждали така и нямаха представа, че мога да бъда красива! Както и преди ядях всичко, което исках, но не качвах нито грам!
Ако някой преди няколко месеца ми беше казал, че ще сега ще изглеждам така, щях да му се изсмея. Не можете да си представите колко е страхотно да си слаба, красива и секси!Не се притеснявам да си купя такава рокля и не се налага да нося дънки и пуловери, които едвам да намирам в моя ОГРОМЕН размер.
След като отслабнах най-накрая се чувствам наистина щастлива! И всичко това е благодарение на Green Coffee , което помогна да отслабна, не само на мен, но и на много други хора, включително известни.
Най-важното е, че след като се отървах от проклетите килограми, успях да намеря любовта. Вече не съм сама! Имам си приятел. С него забравям всичките си проблеми. Не се страхувам дали ще каза килограми по време на бременност, защото вече знам как да си сваля след това.
Съветът ми към вас, момичета! Повече не е нужно да се мъчите с упражнения и строги диети. Забравете за операциите и други опасни процедури. Просто е първата половина на деня пийте 2 чаши Green Coffee и това е!
Продължавам да ям всичко, което искам, но теглото ми не се променя. С всеки ден ставам все по-слаба. И така, ако се чудите как да отслабнете, отидете на офиициалния сайт и си поръчайте Green Coffee! На мен ми помогна, ще помогне и на вас, със сигурност!
ПОРЪЧАЙ

Коментари


Еми А.16.01.2017 - 19:42
Браво на теб! Благодаря за съветите. Аз самата отдавна се боря с излишните килограми и сега съм сигурна, че ще успея да победя със Green Coffee. Благодаря още веднъж!

Кари17.01.2017 - 08:55
Опитвала съм Green Coffee преди около година. И аз като теб бях дебело дете и никой не ми забелязваше. Трудно е за вярване, че само преди 6 месеца изглеждах така!

Ася С.18.01.2017 - 00:41
Страхотно! Изглеждаш много добре! Благодаря за съвета. Сестра ми страда от затлъстяване. Сега знам как да й помогна да се справи! Вече поръчах Green Coffee за нея

Ева Б.18.01.2017 - 19:05
И аз страдах от тормоз от страна на съучениците ми. Беше ми много трудно, също като на теб. Но щом ти си успяла и аз ще успея! Много ти благодаря, че сподели тайната си с нас.

Ками19.01.2017 - 16:14
Аз имам син, който вече е голям, а аз още не мога да се отърва от килограмите след раждането, даже имам чувството, че надебелявам още! Много ти благодаря за тъжната история със щастливия край, която сподели. Несъмнено ще опитам Green Coffee. Надявам се,че скоро ще мога да нося любимите си дрехи отново.

Роси20.01.2017 - 16:14
Много се разчувствах като прочетох историята ти... Никога не са ме тормозили в училище, въпреки че винаги съм била пълна. Аз също се опитвах да отслабна по един или друг начин със спорт и диети. но просто не мога. Надявам се, чеGreen Coffee ще ми помогне!

Вени21.01.2017 - 19:12
Аз отслабнах с тази напитка за отслабване . Дълго време не може да повярвам, че мога да отслабна! Трябва да кажа, че постигнах теглото , което исках, и сега си стоя на него! Ям си всичко и теглото ми не мърда. Сбъдна се най съкровената ми мечта - сега съм слаба.

Нуша23.01.2017 - 01:15
Аз също не мога да отслабна и ми писна да съм дебела. Съпругът ми е още по-дебел и от мен и ме обича такава каквато съм, но мен ме е страх за здравето. Искам да имаме здраво семейство във всеки смисъл на израза затова ще опитаме тази здравословна напитка за отслабване заедно. Пожелайте ми успех!

Катя Г.24.01.2017 - 10:29
Аз лично не мога да се обичам дебела. Никой друг не ме харесва като съм дебела. Само благодарение на Green Coffeeуспях да съм щастлива! Резултатите надминаха всичките ми очаквания!

Бени25.01.2017 - 23:00
Момичета, спрете да се тревожите какво мислят другите за вас! Обичайте се такива каквито сте!
ПОРЪЧАЙ

Mga Komento