Lumaktaw sa pangunahing content

Дължа косата на баба ми и на една рецепта!

Аз съм Ели - Рапунцел. Не случайно прякорът ми е името на приказната принцеса с прекрасната коса. Получих го заради дългата и красива коса. Това е естествената ми коса, никога не я подстригвам, но много се грижа за нея. Тази статия е за всички дами, които се чудят как да възстановят косата си, да ускорят растежа й или да се справят с цъфтящите краища. 
Пускам коса си вече 7 години и, разбира се, за да се грижиш за толкова дълга коса си трябват усилия. Някъде преди година, през есента, забелязах, че косата ми е ужасно състояние! Косъмът беше крехък и нямаше блясък, краищата бяха започнали да цъфтят и косата ми, ами просто … не растеше! Това беше истински кошмар! Споделих за ужаса с баба ми.
СПАСИ МЕ МЕТОДА НА БАБА
И досега не мога да опиша колко съм й благодарна! Тя просто ме спаси. Каза ми една рецепта с есенциални масла, съставките бяха много сложни. Но успях да намеря всичко и си правих маски, мажех крайчетата. Косата ми, разбира се, живна и отново почна да расте. Обаче приготвянето на тази маска и намирането на всички съставки бшее просто кошмарно изживяване. Някъде по това време се срещнах с една приятелка, която се възхити на косата ми и попита с какво я подхранвам и как съм постигнала толкова дълга коса. Разказах й за сложната рецепта, как със седмици я приготвям, отлежава и престоява, а тя се засмя и извади от чантата си едно шишенце. Пишеше „Miracle Oil масло за коса” и ми даде да го опитам.
Оказа се просто ЧУДО! Резултатът беше същия като с маската, която баба ми каза, но не трябваше да се мъча да я приготвям сама и да търся продуктите по рецептата. В общи линии никога не съм вярвала, че купеният продукт може да е по-добър от домашния, но ето на! Косата ми порасна с 10 сантиметра за 2 месеца и е толкова блестяща, че заслепява :) Нямам и цъфтящи краища. Страхотна находка. Но...
Но.... Шишенцето ми свърши. Започнах да търся маслото „Miracle Oil” по магазините. И не можах да го намеря! Ужасих се, че вече не се произвежда и ще трябва пак да правя маската по рецептата на баба, затова се обадих на моята приятелка. Тя ме успокои и каза откъде се сдобива с това чудо на природата :)
Маслото „Miracle Oil” може да се поръча само по Интернет. И само от официалния сайт на производителя. В противен случай е много вероятно да попаднеш на флашиво! Това се е случило на моята приятелка - тя намерила някъде по-евтин вариант и си поръчала оттам. Само че маслото не било хубаво, а най-лошото било, че флаконът течал и като пристигнала поръчката шишето било изтекло наполовина… абе ужас!
Тя ми каза адреса на онлайн магазина. Поръчах си направо 3 опаковки, за всеки случай! Да не се окаже, че няма после.

Има идеално средство за грижа за косата!

В крайна сметка ползвам маслото за коса „Miracle Oil” вече около година като постоянно си поръчвам. Косата ми изглежда много добре поддържана и жизнена, има копринен блясък и изобщо не е чуплива - нямам нито един цъфтящ косъм. Средно е пораснала с около 30-40 см. За мен това масло е просто чудо!
Най-много ми харесва, че сега грижата и времето, което отделям за грижите за косата ми, е много по-малко. Освен това няма една камара шишенца в банята. Само това масло. Нанасям, масжирам малко и отмивам (отмива се много лесно и не остава мазнотия). След това оставям косата да изсъхне сама. Това е тайната на моята коса :)
И така, за тези, които се интересуват, пускам линка към официалния сайт. Оригиналното масло може да се купи оттук.
Ако нещо съм забравила да опиша, гледайте видеото - там съм разказала за всичко. И помнете, че красотата е в нас самите, трябва само да я почувстваме!

А вие изполвате ли маслото са коса „Miracle Oil”?

Да, резултатът е поразителен
59%
Не, но смятам да го ползвам
25.7%
Ползвала съм, но не помага
1.9%
За пръв път ползвам и имам резултат
13.3%
Отговори:
105 
Автор Ели, Sunday 12, February 2017, 758 прочитания

Коментари


Мацето
радвам се че попаднах на този блог! една приятелка ползва това Miracle Oil и се похвали, че е СуПеР! а и аз самата го виждам :))) за себе си поръчах два шишенцата, а сега взех и за мама :))))

Илина
Точно с това масло спасих моята “метла”! Вече бях сиурна, че ще трябва да я отрежа. Отидох на фризьор и тя ми препооръча това масло защото и станажал да отреже толкова дълга коса…


Емка Семка
Момичета, помага ли наистина?? Аз след като родих останах с три косъм на главата.. чета сега за това масло, ама се чудя дали да поръчвам. Помага ли?

Нати
Емка-Семка, не се притеснявай :) помага! Съветвам те да опиташ. Не е толкова скъпо. Цената е приемлива ,а резулатат надминава очкаванията. И аз бах като теб, а сега знаеш ли каква грива отгледах. Все ме питат дали съм с ектеншъни, кичури, но не всичко е мое :))) съвсем естесвено!

Танчето
Поръчах си =))) сега седя и чакам. като дойде веднага ще пиша!

Ирина
Цял живот съм била с къса коса, но много гъста, никога не съм искала дълга коса. Но сега заради проблеми с хормоните ,изведнъж почна не да ми пада косата, ами направо на кичури да капе. После попаднах в нета на „Miracle Oil” и направо се спасих! Сега косата ми отново е гъста, само дето аз не искам да е дълга, а сега се налага да се постригвам през седмица. Много расте :))

Данчето
Никога не съм боядисвала косата, винаги съм се грижела за косата си. И сега реших да отида на фризьор, за да ми е ламинира и то какво стана, само дето ми е изгориха. Пълен ШОК!! Благодаря ти за статията! Поръчах си маслото и дойде много бързо. Куриерът ми го достави до вратата :)) Ето моя резултат :)


Марина 92
Истина ли е това? Нещо не мога да повярвам още малко по половин метър за 3 дена :)))

Катя
Данчето, при мен случаят е точно обратния :) Аз какво ли не правих с косата си - горих я, боядисвах се, бях руса и каква ли не и косата ми толкова се опърпа че и на метла не прилича вече, а на перушина някаква. Купих си това масло и всичко се оправи за 3 седмици. Мзах мазах а косата ми все едно го ядеше това масло! Всичко поемаше. Ето вижте как ми се оправиха краичетата.


Юлия Иванова
Невероятен резултат! Това само за 3 седмици ли е?

Тони
Прекрасна коса имаш Ели! Заслужава си човек да опита и да си поръча. Аз вече съвсем го закърших, а купените маски изобщо не вършат работа...

Теди
Искам да взема за дъщеря ми „Miracle Oil” вече е на 13, а косата и е една тъничка, рехава. Като миша опашчица както се казва. Четох че е подходящо за всякакви възрасти.

Екатерина
Доколкото съм чувала „Miracle Oil” е супер продукт, възстановява косата и ускорява растежа. Все едно не е маска, а някакво чудо! Ели, много благодаря за линка към онлай нмагазина. Наистина не е скъпо, а е качествено.

Ели
Оо, аз когато се боядисах от черна на руса (трябваше три път да се мажа с блондор) после никаква коса не ми остана. Все едно имаш метла на главата, а след всяко къпане банята беше цялата в косми. Косъма се късаше още от корена. Вече си мислех, че по-добре да се обръсна направо и край! Но не ми стискаше, пък и язък за косата. Случайно попаднах на „Miracle Oil” и реших да рискувам. И стаавт чудеса! Не беше бързо, но за два месеца косата ми стана идеална. Никакви цъфтящи краища, гладък лъскав косъм :) а и вече не капеше в банята. Препоръчвам го!


Валя
За два месеца е супер! А с години се боря с опадането на косата и нищо не съм постигнала. И аз си поръчах маслото и чакам пратката…

Вени
Звучи невероятно и аз искам! Аз не съм плешива, но като се реша винаги ми остават косми по четката. И то много. Не мисля, че е нормално.

Mga Komento